Şimdi Ara

Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
5.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet alalım yorumları.




  • 75 km hızda bile araba domuz gibi burnunu çeviremiyor.

    Vag'ın vw, seat ve skoda gibi ucuz markalarında kullandığı şasi platformunu artık değiştirmesi lazım. Kesinlikle dengeli bir şasi değil. Ucuz olması dışında hiçbir numarası yok. Ucuz dediysem o ucuzluk da müşterilere değil Vag'ın kâr hanesine yazılıyor.

    Aynı şasiyi yapacağın arabanın boyuna göre uzatıp kısaltarak ancak düz yol aracı yapılır.

    Araçları mühendislikten ziyade pazarlama bölümüne göre inşa edince sonuç bu oluyor.


    Bu kadar kötü sonuç alınmasında hem biraz sürücünün sorumluluğu olduğunu hemde aracın üzerinde takılı olan bridstone lastiklerin sorumlu olduğunu düşünüyoruz. Çünkü yeterince tutuş sağlamadığını açıkça hissettik.




    Buna çok benzer bir durum Mercedes cla ile de yaşandı ki o araçtada aynı lastikler mevcuttu. Testi 66km/sa hızla tamamladı.




    Bu araç cla nın 66 km hızla tamamladığı testi, michelin sport lastiklerle 75km hızla tamamlıyor. Bu aracın cla gibi bir araca kıyasla, bu testlere bakıp iyi yol tuttuğunu düşünen varsa, diyecek birşey yok. Marka fanatikliği gözünü iyi köreltmiş.

    Bu teste lastik farkı cla gibi spor bir aracı, c3 gibi yol tutuş konusunda hiçbir çabası olmayan yumurta gibi b sınıfı araca karşı madara edebiliyorsa, aynı sınıf araçlar arasındaki lastik markası ve lastik çapları farklarının ne kadar fark yaratabileceğini siz düşünün.

    Focus 83 km

    Skala 79 km

    Tiguan 77 km

    Citroen c3 75 km

    Octavia 74km


    Cla 66 km.


    demekki tiguan, octaviadan iyi yol tutuyor.

    demekki skala, octaviadan iyi yol tutuyor.

    piyasada en kötü yol tutan arabada cla. Yumurta C3 bile delik teşik ediyor.


    bana sizin kafanız lazım. Çok düşünüyorum. Birisi bana birşey söyleyince kabul edip, mutlu olamıyorum.

  • Aracın dönesi var ama Turanza T005 (berbat denilen, yol tutmuyor çok gürültülü denilen lastik turanzanın bu modeliydi sanırım) izim vermiyor sanki. Aman aman bir yatma sekme yok hatta 2. Havuzda araç kafasını da doğru yere çeviriyor ama lastik sınırlıyor sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75 km hızda bile araba domuz gibi burnunu çeviremiyor.

    Vag'ın vw, seat ve skoda gibi ucuz markalarında kullandığı şasi platformunu artık değiştirmesi lazım. Kesinlikle dengeli bir şasi değil. Ucuz olması dışında hiçbir numarası yok. Ucuz dediysem o ucuzluk da müşterilere değil Vag'ın kâr hanesine yazılıyor.

    Aynı şasiyi yapacağın arabanın boyuna göre uzatıp kısaltarak ancak düz yol aracı yapılır.

    Araçları mühendislikten ziyade pazarlama bölümüne göre inşa edince sonuç bu oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    Turanza 005 yine iyi en beteri Civic'de olan Turanza ER33 ki o lastikle bile 78 km hızla bitirdi.


    Turanza ER33'lerin ne kadar kötü olduğunu anlamanız için aşağıdaki linklere tıklayıp puanlamalara bakmanız yeterli.

    https://www.tyrereviews.com/Tyre/Bridgestone/Turanza-T005.htm

    https://www.tyrereviews.com/Tyre/Bridgestone/Turanza-ER33.htm


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Turanza 005 yine iyi en beteri Civic'de olan Turanza ER33 ki o lastikle bile 78 km hızla bitirdi.


    Turanza ER33'lerin ne kadar kötü olduğunu anlamanız için aşağıdaki linklere tıklayıp puanlamalara bakmanız yeterli.

    https://www.tyrereviews.com/Tyre/Bridgestone/Turanza-T005.htm

    https://www.tyrereviews.com/Tyre/Bridgestone/Turanza-ER33.htm

    Doğrudur, Turanzalardan komple ürün ailesi olarak çok şikayet gördüm ama hangisi en kötüsü bilmiyoum. MQB-Evo da beğendiğim bir platform değil her modele uydurucaz diye hiç bir modelde başarılı olamamış bir platform benim gözümde.

    Edit: Civic eski asfaltta teste girmiş, yeni asfaltta ne olur acaba 🤔




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 14 Mayıs 2021; 13:50:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 78 km/h:


    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)
  • Bence geyikleri skodaya karşı uyarın ölme tehlikeleri var.

  • Bu km77 denilen yer, her ne hikmetse Porsche, Bugatti, Vw, Audi, Bentley ve Lamborghini vs. gibi premium markaları bünyesinde bulunduran VAG’ a adeta düşman muamelesi yapıyor.

    Otomotivde objektif, tarafsız ve bağımsız kuruluşlar takip edilmeli. Bu arada VAG’ a helal olsun para yedirmiyor objektif olmayan yerlere.
  • Renault arkana testini izledim o fena değilmiş.Yol tutuş anlamında fikir edinmek isteyenler özellikle slalom testine baksın, ön tekerleklerin kaymasına aracın fazla yana yana yatmasına falan dikkat etsinler.

  • MQB Evo'ların alayı böyle. Şaşırtmadı.

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    O lastik benim grand sport insignia da var üzerinde geldi
    Değil continental falan good year eagle sport bile daha iyi yola yapılıyordu
    Hamurmu fazla yumuşak nedir anlamadım , konforlu gibi ama conti good year michelin kadar güven vermiyor , neyseki araba o konuda ciddi iyi de günlük kullanımda sıkıntı yok
  • Vw gurup arabalarının hepsinde ciddi derecede arkayı savurma problemi var.Bütün vag gurubu araçlar arka kısmını acayip derecede savuruyor.Dikkat edin kasaları çok fazla salınım yapıyor.Şu araca bakın bırakın geyik testini slalom testinde bile arkasını atacak gibi duruyor.

  • Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Bu kadar kötü sonuç alınmasında hem biraz sürücünün sorumluluğu olduğunu hemde aracın üzerinde takılı olan bridstone lastiklerin sorumlu olduğunu düşünüyoruz. Çünkü yeterince tutuş sağlamadığını açıkça hissettik.


    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Buna çok benzer bir durum Mercedes cla ile de yaşandı ki o araçtada aynı lastikler mevcuttu. Testi 66km/sa hızla tamamladı.


    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Bu araç cla nın 66 km hızla tamamladığı testi, michelin sport lastiklerle 75km hızla tamamlıyor. Bu aracın cla gibi bir araca kıyasla, bu testlere bakıp iyi yol tuttuğunu düşünen varsa, diyecek birşey yok. Marka fanatikliği gözünü iyi köreltmiş.

    Bu teste lastik farkı cla gibi spor bir aracı, c3 gibi yol tutuş konusunda hiçbir çabası olmayan yumurta gibi b sınıfı araca karşı madara edebiliyorsa, aynı sınıf araçlar arasındaki lastik markası ve lastik çapları farklarının ne kadar fark yaratabileceğini siz düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Bu km77 denilen yer, her ne hikmetse Porsche, Bugatti, Vw, Audi, Bentley ve Lamborghini vs. gibi premium markaları bünyesinde bulunduran VAG’ a adeta düşman muamelesi yapıyor.

    Otomotivde objektif, tarafsız ve bağımsız kuruluşlar takip edilmeli. Bu arada VAG’ a helal olsun para yedirmiyor objektif olmayan yerlere.
    Vag i porşu birak bu araba donmuyo iste domuz gibi burnunun dikine gidiyor.

    Normalde karismam kimsenin yorumuna falan da bu kadar da olmaz adamlar para mi veriyo size nedir bunun aciklamasi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ford focusun 77 kmsini izliyorum sonra bunu.. focus neden yol tutusta efsane daha iyi anliyorum
    not: focus 83le dönuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eko33 -- 14 Mayıs 2021; 18:3:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eko33 E kullanıcısına yanıt
    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Focus 83 km

    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Skala 79 km

    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Tiguan 77 km

    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Citroen c3 75 km

    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Octavia 74km


    Yeni Skoda Octavia'nın Geyik Testi (KM77)

    Cla 66 km.


    demekki tiguan, octaviadan iyi yol tutuyor.

    demekki skala, octaviadan iyi yol tutuyor.

    piyasada en kötü yol tutan arabada cla. Yumurta C3 bile delik teşik ediyor.


    bana sizin kafanız lazım. Çok düşünüyorum. Birisi bana birşey söyleyince kabul edip, mutlu olamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürucüde iş yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007



    Bu kadar kötü sonuç alınmasında hem biraz sürücünün sorumluluğu olduğunu hemde aracın üzerinde takılı olan bridstone lastiklerin sorumlu olduğunu düşünüyoruz. Çünkü yeterince tutuş sağlamadığını açıkça hissettik.




    Buna çok benzer bir durum Mercedes cla ile de yaşandı ki o araçtada aynı lastikler mevcuttu. Testi 66km/sa hızla tamamladı.




    Bu araç cla nın 66 km hızla tamamladığı testi, michelin sport lastiklerle 75km hızla tamamlıyor. Bu aracın cla gibi bir araca kıyasla, bu testlere bakıp iyi yol tuttuğunu düşünen varsa, diyecek birşey yok. Marka fanatikliği gözünü iyi köreltmiş.

    Bu teste lastik farkı cla gibi spor bir aracı, c3 gibi yol tutuş konusunda hiçbir çabası olmayan yumurta gibi b sınıfı araca karşı madara edebiliyorsa, aynı sınıf araçlar arasındaki lastik markası ve lastik çapları farklarının ne kadar fark yaratabileceğini siz düşünün.

    Tek sorun lastiğin kötü olması ise Civic sedan çok daha kötü bir lastik olan Turanza Er33 ile nasıl 78 km ile tamamlıyor peki?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 15 Mayıs 2021; 17:27:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Tek sorun lastiğin kötü olması ise Civic sedan çok daha kötü bir lastik olan Turanza Er33 ile nasıl 78 km ile tamamlıyor peki?



    Alıntıları Göster

    Civicin girdiği dönemki asfalt farklı, o asfaltın daha iyi tutuşu olduğunu söylemişti km77. Ama aynı lastikle aynı asfaltta aynı sürücü ile testi tekrarlasınlar civic daha hızlı döner bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 14 Mayıs 2021; 23:15:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.