|
yeni ryzen işlemciler nasıl sizce |
|
_____________________________
|

|
yeni ryzen işlemciler nasıl sizce |
|
_____________________________
|
|
Bende bu yorum nerden tanıdık geliyor diyordum. Aynısını tıpkısı yorumları 10 konuda daha görmüşümdür |
|
Bosnak Aga costu iyice son zamanlarda 2-3 gun sonra 7800X3D-7900X3D-7950X3D sonuclarına bak.24 cekirdekli 13900K yı nasıl tokatladıgını gor ondan sonra kararını verirsin. |
|
_____________________________
Asus X38 P5E3 Deluxe|İntel E7200||Sparkle Calibre 512MB 8800GTS||2*1GB Corsair DDR3 1333MHZ@1500MHZ||Creative Xfi FATAL1TY Platinium Champ1on|
|
|
blokladıydım, "lan, farklı bi şey mi yazdı bu sefer acaba?" dedim; yok. bot galiba o hesap? her yere aynı mesajı yazıp duruyor |
| _____________________________ |
|
Bende bu yorum nerden tanıdık geliyor diyordum. Aynısını tıpkısı yorumları 10 konuda daha görmüşümdür |
|
_____________________________
|
|
Bana kalırsa gayet iyi işlemciler. Almadan önce ben de bir çok kaynağa göz attım kimi oyunda Intel iyi kimi oyunda AMD iyi. Toplu oyun testlerinde averaja vurunca oyun performansları eşit çıkıyor. Mevcutta AM4 anakartın varsa 5800X3D al geç çünkü 7600x-7700x işlemcilerle oyunda kafa kafaya. Sıfırdan topluyorsan alabilirsin. Bir de AM5 daha tam oturmuş değil sistem post süreleri yüksek EXPO adam akıllı çalışmıyor. Anakartlar arası AGESA sürümü kaynaklı performans farkları falan çıkıyor. Intel stabilite konusunda şu an önde ama bu sene içinde soket değişiyor yine. Soket değişip durduğu için 13. nesli pas geçtim ben. 7600X Aldım 3D işlemcileri bekliyorum ortalığı kasıp kavuracak. |
|
_____________________________
|
Intel aslında yıllardır herkezi troll'lüyor, senin de bildiğin gibi hocam, Intel'in sayısal nm kavramı transistör Density/mm² olarak TSMC ile aynı değil, transistör yapıları bile farklı. Bu yüzden artık 10 nm SuperFin yerine Intel 7, Meteor Lake'deki 7 nm EUV yerine Intel 4 diyor artık, 20A EUV üretim ile RibbonFET'e geçildiğinde daha iyi seviyelere gelinecek. Intel işlemciler yüksek Watt'ı sadece multicore benchmark'da harcıyor, kimsenin 7/24 PC başında benchmark oynadığını sanmıyorum, < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 18 Şubat 2023; 15:57:17 > |
|
_____________________________
|
|
Senin mesajını hatırlıyorum ve bu yazdıklarından çok derin imalar hissettim nedense. Bir AMD işlemci konusu altında anlamsız bir şekilde Intel işlemcilerin iyi yanlarını övüyordun. Aynı mesajın benzerlerini farklı farklı konularda gördüm. Hiç alakası yokken Intel işlemcilerin üstün olduğu grafikler falan atıp Intel övüyordun. sen misin değil misin bilmiyorum ama mesajlar tıpatıp aynıydı. "O konunun altında Intel övdüğüm için bana AMD savunuyor, sallıyordun şimdi AMD ile sorun yaşıyorsun, al sana savunduğun AMD" gibi bir imada bulunuyorsan baştan söyleyeyim senin yazdığın mesaja karşı AMD savunmaya çalışmadım. Yani durduk yere konunun altında sorusu dahi sorulmamışken uzun uzun yazarak grafikler eşliğinde Intel işlemcileri öne çıkarmak baya garip gözüküyor ve Intel boy gibi gösteriyor seni. Fanboy anlamında dalga geçmek amaçlı bir şeyler yazmışımdır ne yazdığımı bile hatırlamıyorum. Açıkçası ne AMD ne Intel umurumda değil. Ben paramın karşılığını hangisinden daha fazla alacaksam onu alır onu kullanırım. Kışkırtmak için yazdıysan benden sana Intel vs AMD ile alakalı ekmek çıkmaz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siteamsorunsali -- 23 Şubat 2023; 4:44:23 > |
|
_____________________________
|