Şimdi Ara

Yeni Renault Captur (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.430
Cevap
67
Favori
558.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hem otomatik hem tam donanımlı hemde yeni olmasi yaygin servis agi hitap ettigi kesim ve motor segmentinde kucuk cc. oluşunun sağladığı vergi avantajından dolayi kucuk aile icin kesinlikle alinabilir birarac.
    Pazarlıkla 1-2 bin tl indirimle alınacağını düşünüyorum.
    Bence reno iyi iş başardı. .
  • Sınıfında ki tüm araçlar 40.000 TL'den başlıyor ya Captur gerçekten fazla evet haklısınız !!!!

    Adamlar Hill Holder'lı Start&Stop'lu, alaşım jantlı, sis farlı, Bluetoothlu muhtemelen hız sabitleyici de var sayfasında yazmıyor ama ben unutulduğunu düşünüyorum Crossover aracı 42.750 TL'den başlatıyor, burada adam 7.000 TL beklediğimden fazla diyor.. Hani bu neyin kafası diyesi geliyor insanın! Arkadaşlar güncel segment ve araç fiyatlarından haberiniz mi yok! Şu arabanın Juke'dan daha ucuz olmasını bekliyor olmazsınız.. Mokka'nın fiyatı ortada, Trax için 48.000 dediler geçen hafta ki daha bu kadar standart donanımı olacağı da şüpheli.. Kısacası fiyat mükemmel.. Azıcık gözünüzü açın..

    Tek eleştirilecek yanı Navigasyonu standart yapmamış olmaları...
  • Golf alayım dedim 47 bine boş ve ekim tslimli.

    Leon bakrım oda şunu bunu da almalı 52bine İcon kadar donalımlı olmayan veriyorken.

    En iyisi çekirdek alile için herşeyi var olan İconu almak Otomatik keyfini varmak derim...

    Fiyatlar oturacaktır zamanla...
  • Küçük motor hiçbir zaman ekonomik olmamıştır. Bu konuda sayısız örnek var. 1.4 motordan aşağısı hep hüsran olmuştur. Dikkatli olmakta fayda var. Çok iyi bildiğim için yazıyorum 2.0 dizel ix35 ile1.6 benzin aynı parayı yakıyor km.de. Ayrıca 1.4ten daha küçük hacimler ise güç yetirebilmek için aşırı sarfiyata neden oluyor. Hesaba birde turboyu ve otomatik şanzımanıda ekleyin ve sonucu tahmin edin. Görünen Köy kılavuz istemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 18 Mayıs 2013; 23:17:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Sınıfında ki tüm araçlar 40.000 TL'den başlıyor ya Captur gerçekten fazla evet haklısınız !!!!

    Adamlar Hill Holder'lı Start&Stop'lu, alaşım jantlı, sis farlı, Bluetoothlu muhtemelen hız sabitleyici de var sayfasında yazmıyor ama ben unutulduğunu düşünüyorum Crossover aracı 42.750 TL'den başlatıyor, burada adam 7.000 TL beklediğimden fazla diyor.. Hani bu neyin kafası diyesi geliyor insanın! Arkadaşlar güncel segment ve araç fiyatlarından haberiniz mi yok! Şu arabanın Juke'dan daha ucuz olmasını bekliyor olmazsınız.. Mokka'nın fiyatı ortada, Trax için 48.000 dediler geçen hafta ki daha bu kadar standart donanımı olacağı da şüpheli.. Kısacası fiyat mükemmel.. Azıcık gözünüzü açın..

    Tek eleştirilecek yanı Navigasyonu standart yapmamış olmaları...

    Sana o fiyata 0.9cc aracı kaktırıyor. Al da gör performansını, ne yakacağını. O saydığın donanım ix35in, Spo nun donanımının yarısı etmiyor. Kalkıp bide vwyi reno ile kıyaslıyorsunuz.. jukun satış rakamlarından haberin varmı. Yerde sürünüyor adamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set2007


    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Sınıfında ki tüm araçlar 40.000 TL'den başlıyor ya Captur gerçekten fazla evet haklısınız !!!!

    Adamlar Hill Holder'lı Start&Stop'lu, alaşım jantlı, sis farlı, Bluetoothlu muhtemelen hız sabitleyici de var sayfasında yazmıyor ama ben unutulduğunu düşünüyorum Crossover aracı 42.750 TL'den başlatıyor, burada adam 7.000 TL beklediğimden fazla diyor.. Hani bu neyin kafası diyesi geliyor insanın! Arkadaşlar güncel segment ve araç fiyatlarından haberiniz mi yok! Şu arabanın Juke'dan daha ucuz olmasını bekliyor olmazsınız.. Mokka'nın fiyatı ortada, Trax için 48.000 dediler geçen hafta ki daha bu kadar standart donanımı olacağı da şüpheli.. Kısacası fiyat mükemmel.. Azıcık gözünüzü açın..

    Tek eleştirilecek yanı Navigasyonu standart yapmamış olmaları...

    Sana o fiyata 0.9cc aracı kaktırıyor. Al da gör performansını, ne yakacağını. O saydığın donanım ix35in, Spo nun donanımının yarısı etmiyor. Kalkıp bide vwyi reno ile kıyaslıyorsunuz.. jukun satış rakamlarından haberin varmı. Yerde sürünüyor adamlar.

    Arkadaşım bu sınıf tamamı ile şehiriçi crossover sınıfı yani aylardır o arabanın şehiriçinde 0.9 motorla gayet yeterli olduğunu test ederek satışa çıkardılar. Bende ilk baktığımda şehiriçi 6 litreye güldüm ama 9 litrede yakmayacak demek ki.. O saydığım donananım 42.750 TL başlangıç fiyatı ile mini crossover sınıfı için gayet eleştirilmeyecek bir donanım; sen 57.000 TL'lik Sportage'dan referans veriyorsun hani manasız olmuş herhalde heyecanlandın da yazdın.. Ben VW ile Renault'u ilk mesajımda kıyaslamadım ama her yerde her türlü kıyaslarım herkeste kıyaslar normal olanda kıyaslanmasıdır çünkü her ikisi de compact markalar, haa sen VW'i bir aralar forumda moda olan şekilde Premium markalar arasına koyuyorsan hayatta başarılar dilerim.. Juke'u referans vermemin sebebi aynı sınıfta ve aynı platformda olmalarıydı her ikisi de aynı üretim bandından çıkıyorlar doğal olarak da fiyatları birbirine benzer olacaktı ve daha yeni ve yine tasarım anlamında daha iyi olan Captur ondan pahalı olacaktı ama fiyatları ona rağmen aynı.. Juke her şeye rağmen öyle fena satmadı, forumda her zaman konu açılır, her ayın satış rakamları forumda var, aç bak.. İstenilen satış adedine ulaşamamışsa da o saçma sapan tipi yüzündendir ama yine de güzel sattı Juke..

    Siz burada fiyat bandına takılmışsınız ama Dacia'yı bir kenara bırakırsak Captur bu sınıfta ki en uygun araç olacak.. Bir kaç aya kalmaz anlarsınız..




  • 1300 cc.ye kadar araç vergimiz 517tl.

    1800-2000 arası 2295 tl,

    yani Fazla yaksada az km.yapan için 1.2 oto.benzinli uyar.

    Yok fazla km.cim diyen olursada dizel alır keyfine bakar.

    ix. 1.6 fiyatı 55.600 vergi 827 tl. donnım RENONUN İCONUNA YAKLAŞAMAMAKTA yayla gibi olmasın aracım diyen için Reno iyi iş başarmış bence...

    Kora malları ABD:de gösterge veri yakıt üstünde yaktığı için ceza almıştı, ki yakıt konusunu bile yazmadım.
  • merhabalar,

    forumda yeniyim, sürlü lisan edersem affola...
    capture hyundai ile kıyaslamanıza kesinlikle katılmıyorum, teknik verilerini incelersek ranault capture daha önde ki ix35 de otomatik seçeneği yok ki otomatiği de diğer modellerinde görüyoruz oldukça başarısız (tüketim ve ivmelenme değerleri)

    bana göre, otomatik bir araç alıncak ise ya renault ya vw. vw malumunuz, bana göre oldukça pahalı ve "tok" satıcı ki tiguanla kıyaslamak gerekirken standartı düşrüp golf le kıyaslıyorum capture yi , 1.4 comfortline 57.000 TL liste fiyatı.

    özetle, "şehirli" trendi crossover lar, bu anlamda capture nin dizayn, donanım, tüketim açısından başarılı buluyorum ki saatlerce aracı bayii de inceledim.

    Fiyat ise, otomatik araçların fiyatına baktıysanız bence rekabet edilebilir fiyata ve hatta aynı donanımdaki juke 59.000 TL liste fiytı olduğuna göre bu fiyatlar artacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set2007


    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Sınıfında ki tüm araçlar 40.000 TL'den başlıyor ya Captur gerçekten fazla evet haklısınız !!!!

    Adamlar Hill Holder'lı Start&Stop'lu, alaşım jantlı, sis farlı, Bluetoothlu muhtemelen hız sabitleyici de var sayfasında yazmıyor ama ben unutulduğunu düşünüyorum Crossover aracı 42.750 TL'den başlatıyor, burada adam 7.000 TL beklediğimden fazla diyor.. Hani bu neyin kafası diyesi geliyor insanın! Arkadaşlar güncel segment ve araç fiyatlarından haberiniz mi yok! Şu arabanın Juke'dan daha ucuz olmasını bekliyor olmazsınız.. Mokka'nın fiyatı ortada, Trax için 48.000 dediler geçen hafta ki daha bu kadar standart donanımı olacağı da şüpheli.. Kısacası fiyat mükemmel.. Azıcık gözünüzü açın..

    Tek eleştirilecek yanı Navigasyonu standart yapmamış olmaları...

    Sana o fiyata 0.9cc aracı kaktırıyor. Al da gör performansını, ne yakacağını. O saydığın donanım ix35in, Spo nun donanımının yarısı etmiyor. Kalkıp bide vwyi reno ile kıyaslıyorsunuz.. jukun satış rakamlarından haberin varmı. Yerde sürünüyor adamlar.

    Cok merak ediyorum hic kullandin mi o 0.9 motoru?

    Aracim 0.9 clio 4 aldigimdan beri olan sehirici yakit ortalamasi 6.5. Son 1000 km'de ise 5.9. 2200 km'de su an. Bu demek degil ki hem basiyorum hembaz yakiyor. Biraz performansli kullaninca yakit 10'lara dahi firliyor ama sakin kullanimda katalog verisini tutturmak cok guc degil. Bilmeden onyargiyla sallamayalim lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla 0.9 motor, 1150 Kg. Yüksek araç, fazla rüzgar direnci, yeter captura diyorsan ben daha bişey yazmıyorum. Yakında veryansın edenleri okuruz Captur sayfalarında. Spo örneği verirken ben heyecanlanmadım ama sen heyecanlandın galiba. Ben demek istedim ki, adamlar 57.000'e C-SUV satabiliyorsa B-Suv'unda daha makul fiyatlarda olması gerekirdi. Ayrıca vw polo premium demiyorum ama, clio polo ile kıyaslanır fakat kalite olarak aynıdır veya daha iyidir dersen daha da hiiiç bişey demem karşılığında. Bu normal tartışmadan çıkar can sıkıcı polemiğe dönüşür. Ama sen aksini düşünüyorsan öyle olsun. Adamlar 5-6 ay sıraya giriyorlar boşline araç için. Haaa ben olsam o kadar para isteyecek ve beni aylarca bekletecek, hayatta itibar etmem. Ama kalitesini kesinlikle ispat etmiştir VW, o konuda güvenirim vw'ye. Ben sadece kendi fikrimi yazdım. Ben bu fiyatlara bu aracı almam, alana da hayırlı olsun derim. O arabada 3 kişi arka koltukta seyahat etmek istemezdim. Milletin kıçı kaynar birbirine :) Bana fiyatı kalitesine göre fazla geldi, size az gelmiştir, alın, hayrını görün, ne diyim. Ama bi yerde fikrine katılıyorum, Juke gibi bir hilkat garibesine itibar eden, Captur'u baştacı eder.




  • Hiçbir markada katalog verilerini yakalamak mümkün değil. Yakalarım diyen yalan söyler. Pc değil, pompa verileri dikkate alınmalıdır. Pc yanıltır. Bazıları iddia eder katalog verilerinden bile düşük yakıyorum diye. Komik.
  • Donanım renonun iconuna yaklaşamıyor mu. Bunun üzerine daha da hiçbişey demiyorum. İx35'in APA'sı tek başına Icon'u bitirmeye yeter.
    Amerika'nın aldığı mahkeme kararı tamamen yanlıdır. Bu zaten ortaya çıktı. İşin çıkış noktası da Iphone - Samsung savaşıdır. Abd, Kore malları ile mücadele edemeyince belden aşağı vuruşlarla zayıflatmaya çalıştığını tüm dünya kabul etti. Abd'nin Samsung Smart Phone'ları mahkeme kararıyla satışlarını durdurma kararı almalarına rağmen, açılan karşı davalarla Kore'liler telefonlarını çatır çatır sattılar Abd'de. Hyundainin açtığı karşı mahkeme ile km'de sadece 1 centlik (yuvarlak hesap km'de 2 kuruş) bir farkın olduğu ve bunun gayet normal olduğu, tazminat dahil hiçbir konuya kaynaklık teşkil edemeyeceğini uluslararası mahkemeler tescillediler. Yani anlayacağınız bunlar fasaryadan numaralar.
  • güzel araba yapmışlar
  • Bence RENO rekabet şartlarını ve kalitesini son yıllarda arttırdı ve tamamen rekabet ortamına uygun ve günceli yakalayan Argeli olarak çalışmakta ki TÜRKİYE'de satış, servis rakamlarına baktığımızda gayet başarılı.

    bence CAPTUR LA turnayı gözünden vuracaktır.... Alacak arkadaşlara hayırlı olsun...
  • dostum kusura bakma ama analiz yapıyorsun, senteze gelemiyorsun.

    "c-suv 57 milyar, b-suv'la arasında daha fazla fark olmalı" diyorsun, neden?
    neredeyse tüm markaların c ile c-suv'ları arasında 10 milyar fark var.
    b ve c sınıfları arasında 10 milyar civarı bir fark var.
    b ve b-suv'lar arasında benzer bir farkın olması doğal değil mi?

    ayrıca;
    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start: 41.990TL
    Yeni Clio Touch Turbo 90 bg Stop & Start: 37.350TL
    yani fark 4.500TL civarı, ne yapmalarını beklerdin, aynı fiyata vermelerini mi?

    bu arada eşime b ya da b-suv, muhtemelen otomatik araba alacağım.
    dediklerinin dışına çıkmayan, boşline olmayan ne alalım yaz da aydınlanalım.
  • Captur da beyaz renk var mı ben mi göremedim..
  • Bugün ben de inceleme fırsatı buldum Captur'u..Dış dizaynı gayet hoş ve dikkat çekici duruyor.İç malzeme kalitesi de fena değil şahsen beğendim.Özellikle geniş hacimli çekmece gözü de gayet kullanışlı.Fakat arka koltuklar dar gibi geldi bana.Yani 3 kişi yan yana oturursa sıkıntılı bir yolculuk olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set2007

    Görüşünüze saygı duymakla birlikte katılmıyorum. Reno'yu Ford ve opelle kıyaslamak hele hele VW ile kıyaslamak bence doğru değil. Corsa'da arka camlar bile otomatik değil, Fiesta donanım olarak biraz daha doyurucu, ama VW boşline olduğu halde kalite olarak Mercedes ve Bmw'den sonra 3'cü sırada. Ama bunların üçü de Reno'dan 1 tık üstün araçlar. Zaten o yüzden Reno uzakdoğuluların stratejisini izleyip donanım olarak arabayı doldurarak göz boyamaya çalışmış ve bu sayede fiyatını Almanların çıtasına çekmiş. Ne kadar beceberilir bilemem. Sağlamlık, konfor, yol sesi, izolasyon, sürüş hissi olarak Almanlarla aynı kulvarda değil Reno. Korkarım ki Reno bu fiyat seviyesi nedeniyle ikinci bir Modüs vakası yaşayacak. Hyundai dahi İ20-İ30- İX35 serisiyle çok ciddi atak yapmasına rağmen, mini-suv kategorisinde (yada crossover, ne derseniz artık) İX20 dizele 45-50.000 arası fiyat çekince bozguna uğradı ve Tr piyasasından ix20'leri çekmek zorunda kaldı. Üstelik araç panaromik cam tavanına kadar full+full idi.

    Fiestanın, polonun 41.000 çektiği piyasada reno 43.000 çekerse çuvallar.

    he arkadaşım he

    Opel,Vw Renault'dan çok iyi

    captur'a o para verileceğine gidip trendline golf alınır..




  • merhabalar;
    dün itibari ile ankarada iki yerde ayrı ayrı inceledim,
    1-dış görsellik hemen birçok kişinin ilgisini çekecek nitelikte
    2-iç görsellik ön taraf ve koltuklar fena değil kıvamında
    3-arka taraf 1.79 luk bir insan sağa-sola oturduğunda da tavana kafa değmek üzere kasis zıplatırsa kafayı tavandan çıkarıp sunroof haline çevirebilirsiniz sağ kalırsanız
    4-bagaj orta ve altında ki gizlilik eh, ama üstünü örten tente yumurta konan kağıtlar gibi özellikle test ettim hafif ve her an elinde kalır gibi
    5-motor seçenekleri dizel otomatik yok diğerleri test yapan ya da alıp süren arkadaşlar yazarlar, yokuş-iniş-sollama-tam kapasiteli sürüşte verimlilik gibi

    sonuç olarak araç beğenimize sunulmuş, reno ilginç olmaya devam eden bir üretim ve satış izliyor, normalde cenevre fuarında tanıtılanca bu ürün 2014 gözüküyor, xmod temmuz gibi gözüküyordu, 2.kez makyajlanan scenic de mayıs sonu idi hooooooooop bir baktık captur geldi
    scenic haziran sonu ya da temmuza kaydı xmod tarihte ki yerini almış olarak gözüküyor

    sonrasında da hemen hemen talebimizin yüzde doksan dokuzunu karşlılaması nedeni ile 2012 mavi scenici tekrar alıcı gözle epey inceledik, bagaj-arka koltukların yüksekliği oturulabilirliği, ön tarafın geniş ve ferah bir konum sunması, tavan sunroof ve panaromisi kısacası yukarıda ki konuda olduğu gibi donanımsal doluluklar da epey bir cazibe yaratıyor ki eğer işinize yarayacaksa evet alınır o donanımlar dersiniz ki bizim de işimize yarayacak, 3 yaşlı, şeker hastası arkada hoop çek güneş perdesini, acıkdılar indir masayı, sıkıldılar aç yukarıyı, oturma rahat vs.vs. tek sıkıntı sanırım şuana kadar kullananlardan aldığım yorumlar satış verilerinde ki yakıt değerlerini yakalayamaması, ki bunu normal dikkatli ve sıkışık olmayan trafikte sürenlerden alınan veriler olarak hem de motor alışma sürecini geçmiş araçlarda ki testlerden öğrendik.
    bu scenici tek geçecek araç bizim tercih olarak opel zafira toruer var ki onunda dizel otomatik 1.6 tanıtıldı ama türkiyeye geliş zamanı soru işareti
    bu nedenle captura selam scenici acil bekliyoruz durumundayız


    captur alınır mı
    evet alınabilir




  • Aynen, aylardan beri ona baktım, bunu inceledim, yurtdışı road testleri oku vs.vs.

    Sonuç; megane 3 sahibi olmakla beraber, capture alacağım eşime, yakıt tüketimi, EDC li, fonksiyonel oluşu yüksekte oluşu teknik değerleri çok çok iyi.

    Fiyatı da, piyasadaki otomatik araçlarla kıyaslayınca phalı değil, Juke un donanımlısı liste fiyatı 59.000 TL, Tiguan 65.000-70.000 TL lerde neredeyse,

    Benim yorumum, ancak otomatik alacaksanız ya renault ya vw, diğerleri (lüx segment hariç), berbat. ne ivmelenme, ne yakıt tüketimi ne vites değiştirme konforu. Toyoto da dahil.

    Sonuç itibari ile capture yıl sonu 60.000 TL lerde göreceğiz sanki.

    Not; otomobil satışları geçen yıla göre Türkiyede yaklaşık %16 artmış, avrupalı şehirli tüketicilerin yeni trendi de crossoverlar diyordu okuduğum bir yazıda.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.