Şimdi Ara

Yeni Renault Captur (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.430
Cevap
69
Favori
553.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet fiyatlarda bir düşüş söz konusu.. bence gayet uygun gibi görünüyor.. dizel otomatik fiyatını bekleyip göreceğiz ama sanırım o da 55 civarı olacak.

    Ben de aracı yıl sonuna kadar gözlemleyeceğim. Alan arkadaşlar izlenimlerini buradan paylaşırsa çok faydalı olacaktır.
  • Fiyatlar ederine ve alınacak duruma geldi, bunu neye göre yaptılarsa iyi olmuş, rekabet sanırım Fiat 500L ye göre Permonmans Fiyat ve Versiyon olarak kesinlikle üstte, diğer markalara görede Lider olacağından talep görmesi bakımından şüphem yok Fiyatlarını normal tutarlarsa o zaman iş değişir, sanırım Chevrolet zorlar, ama oda motor Tüketim vergi vs.de geride kalacaktır.

    Reno gene elde olacak marka oldu.
    Aslında yetinmesini bilerler için 0.9.turbo ekonomik vede yeterli tercih sebebi.
  • Arkadaşlar bir alıntı paylaşmak istiyorum.ve yorumu sizlere bırakıyorum zira 900cc motor benimde biraz şüpheyle yaklaşmama neden oldu açıkçası. .

    "Az önce geldim benzin'li 0.9 motor 90 beygir turbo Clio 4 test sürüşü sonuçlarını yazıyorum, sonuçlara firma görevlisi (Kemal Tepretoğulları satış görevlisi Derya hanım) şahittir her iki test başındada ortalama sıfırlanmıştır, aracın fabrika verisi şehir içi 6 litre... İlk test........... Ortalama sıfırlandı güzergah ara sokaklar inişli çıkışlı rampalarda dur kalk testi sonucu yakıt tüketimi 17.1 Litre evet yanlış okumadınız 17.1litre... İkinci test.......... Yine ortalama sıfırlandı, normal ana cadde ve hafifde rampa aşağı ışıklar dur kal açık trafik sonuç 11.3 litre tekrar ediyorum 11.3 litre"

    Kaynak:https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=43431664&p=557&f=347



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 17 Mayıs 2013; 23:38:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşım hangi aracı o şartta ve şekilde kısa süred test ederseniz rakam Limit yüksek çıkar. Yakıt testleri, <kuru kaymak asfalt rüzgarsız havada ve profesyonellerce yapılan test sonucu ortaya çıkar ve minimum seviyedir, satıldıktan sonra o rakamları tutturmak zor olsada etrafında gezebilir.

    Bir önceki aracım Fluence 105 dizeldi Ortalamam 4.8 ile 5.6 idi bunu sakin ve tecrübeyle yakalardım kaldiki agrasif kullanımda 6 üzeri olurdu, kaldıkı birçok sürücü 6 ve üzeri fazla yakıyor diye dert yanardı. Yani yakıt testi görecelidir, kişinin araç kullanımına göre değişir, Yakıt verileri kesin bunu yakarsın diye değil fikir vermesi içindir....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    Arkadaşım hangi aracı o şartta ve şekilde kısa süred test ederseniz rakam Limit yüksek çıkar. Yakıt testleri, <kuru kaymak asfalt rüzgarsız havada ve profesyonellerce yapılan test sonucu ortaya çıkar ve minimum seviyedir, satıldıktan sonra o rakamları tutturmak zor olsada etrafında gezebilir. En mantıklısı dizel ama yılda 10-15bin km yapanı dizelde kurtarmaz.

    Bir önceki aracım Fluence 105 dizeldi Ortalamam 4.8 ile 5.6 idi bunu sakin ve tecrübeyle yakalardım kaldiki agrasif kullanımda 6 üzeri olurdu, kaldıkı birçok sürücü 6 ve üzeri fazla yakıyor diye dert yanardı. Yani yakıt testi görecelidir, kişinin araç kullanımına göre değişir, Yakıt verileri kesin bunu yakarsın diye değil fikir vermesi içindir....

    Farklı kullanım stillerinde 1- 2 - 3 litre fazlasını anlarımda telaffuz edilen rakamlar 11-17 litre. Buna normal diyorsanız ben daha fazla yorum yapmam. 1.2 Clioların şehir içi 10ltye yakın 1.4lerin daha az yaktığıda aşikar. 0.9 üstelik turbo üzer bence. Clio sitesinde yakış konusunda millet isyanlarda. İyi düşünmek lazım. Küçük motorun gücü yetmediği için şehir içi aşırı yakıt tüketeceği fikrini savunuyorum. Üstelik birde devreye turbo girince üzer bence. Dizel daha mantıklı geliyor ancak yılda 10-15bin km yapan için oda kurtarmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 18 Mayıs 2013; 0:21:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 0.9 dan motor hakkında başka bilgisi olan arkadaşlar lütfen yorum yazsın. 0.9 düşünüyordum yukarıdaki açıklamalar doğru mudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: handuvarları

    0.9 dan motor hakkında başka bilgisi olan arkadaşlar lütfen yorum yazsın. 0.9 düşünüyordum yukarıdaki açıklamalar doğru mudur?

    dostum 0.9 motor düşünüyorsan bence karar vermeden önce baya bi araştır derim. Reno fan club sitesinde 0.9 clio 4 yakıt tüketim değerlerine bir bak derim. bahsedilen yakıt tüketim değerlerini kimse yakalayamamış durumda.. Hele ki bu araç daha ağır ve bir mini suv olduğunu düşünürsek,.. düşünmek bile istemiyorum




  • Arkadaşlar yakıt tüketimini hiç bir araçta Kılı kılına yakalayamazsınız, Yakıt tüketim değerleri bilgi vermesi amacıyla en olumlu cüzi miktarı işaret eder, Boş kilosuz araçla,
    Kaymak asfalt ta
    Rüzgarsız zamanda

    Profesyonel biri tarafından yapılır ve değerlenir,

    Dolayısıyla hiçbir araç bu şartlarda yolda yol alamayacağına göre Tüketim kesinlikle Fazla çıkacaktır, Az çıkması mantıksızdır, Fazla çıkar.


    Düz yolda Otobanda, benzin alın 5 km.test edin az ve dikkatli basın yakıt az gösterecek

    Aynısın şehir içinde ve dur kalklı deneyin hele iniş çıkış varsa rakamlar en üst seviyede olacaktır, hele gaza köklermeli yol alırsanız Facia bu her araç böyledir,
    Bu çok yakar vs.yanlış Mantıklı değil,

    Yakıt sarfiyatını kişinin kullanım tarzı belirler,
    Sakin kullanım az yakmayı sağlar ama fabrika değerlerini veremez,

    hele benzinlide bu daha fazladır O nedenle dizel tercih edilir, Torkda önemlidir,

    Çok yakar az yakar işini bir iki örnekle değerlendirmek yanlıştır, ben 10km.de 4.3. ü yakaladım bu (dizel) az yaktı anlmına gelmez, aynı km.de 9lt.yaktığını test etmekte çok yakar anlamına gelmez....

    En iyisi Hibrit

    En iyisi Küçük cc.li olanı

    En iyisi Otomatik olmayanı az yakması için

    En iyi az yakan motor şuan BLUEMOTİON olduğu söylenir ama ondada Rakamlar tutmaz, Forumlarda her zaman Yakıtlar eleştirilir,
    Ben az yakar demiyorum Verilerin üstünde yakması doğaldır, Adamalar aracı böyle pazarlar,
    Çok km.yapacaklar kesinlikle Dizel almalı.

    Benzinliler çok yakacaktır bu şu o marka değil geneldir, Kg.su Yolcu adedi herşey etkiler.

    Ben mesela 1.2 benzinli Oto.almak taraftarıyım ve çok yakacak ama az km. yapmasam dizel alırdım,

    09. tce.yide düşünmüyor değilim..09 tce.fazla yakacaktır küçük motor Turbo ama O gücü üretmenin yolu yakmaktan geçer...


    Bu konuda daha bilgili arakadaşların fikirlerini bekleriz.




  • Clio Forumdan alıntıdır,



    Orijinalden alıntı: Poseidoneptune

    Daha önce bahsettiğim inceleme ; İncelenen 2 motor 1.2 16v 75 bg ve 1.5dci 90 bg'dir. tüketim verileri internet sitesinden alınmıştır. benzin fiyatları ise 7 Nisan 2013 Opet istanbul ümraniye pompa fiyatlarıdır.

    1.2 benzinli motorun 100 km şehir içi tüketimi 7 litre fiyatı 33,18 tl Ekleme, EDC.de bu rakam ARTACAKTIR Mesela

    1,5 dizel motorun 100 km şehir içi tüketimi 4,3 litre fiyatı 17,30 tl


    1.2 benzinli motorun 100 km şehir dışı tüketimi 4,7 litre fiyatı 22,28 tl

    1,5 dizel motorun 100 km şehir içi tüketimi 3,2 litre fiyatı 13,4 tl


    1.2 benzinli motorun 100 km karma tüketimi 5,5 litre fiyatı 26,07 tl

    1,5 dizel motorun 100 km karma tüketimi 3,6 litre fiyatı 15,08 tl


    aradaki 10000 tl lik fark ne zaman amorti edilir ?

    tamamen şehir içi kullanımda 62579 km'de

    tamamen şehir dışı kullanımda 112612 km'de

    tamamen karma kullanımda 90991 km'de

    Karar sizin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DogrucuMustafa -- 18 Mayıs 2013; 9:05:00 >




  • ilk ılgımı ceken bu oldu ...
    standart olarak gelıyor sasırdım
    sizce bu fıyat nasıl bırazda bayii ındırımı olur...

    Şehiriçi 6 lt yakıyormus yakıtta baya iyi ...
    acaba cekısı vs nasıl?

    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start
    41.990 TL

    7" Dokunmatik Ekran
  • Arkadaşlar merhaba.Benimde Megane çok yaktığı için değiştirmeyi düşünüyorum.(Yeni işim gereği sürekli arabayı kullanmak zorundayım ve ort tüketimim 12.5L) ve capture'nin fiyatlar biraz yüksek olsada uygun geldi.Sizde 1.6 Bva satılıp 1.2 EDC alınır mı şimdiden teşekkürler.Bu arada aracı iç mekan genişliği,bagaj hacmine göre megane 3 le karşılaştırırsanız sevinirim..
  • Merhaba Arkadaşlar.dün aracı Showromda inceledim,araç Cıliodan büyük ama bir,Duster,Kaşkai ölçülerinde degil,iç mekanı bir binek araçtan farklı degil (Konsol +torpido +arka koltuklar 3 kişi için yetersiz....) Araçta beni heyacanlandıran,işte bu dedigim bir durum yaşamadım,Showrumdaki araç İcon Donanımlı idi vede Koldayamada yoktu,satış temsilcisine sordugumda oda çok şaşırdıgını söyledi....Fiyatlar benim beklentim olan Maksimum 1,5 dcı 90 hp + Full donanım için 50-51.000.tl bandındaydı fakat hesaplatıgımda 56-57.000.tl fiyatlar çıktı ki,ekletmedigim 3,4 adet daha paket vardı.

    Bana kalırsa fiyatta 7-8.000.Tl gibi Fahiş var,bu fiyatla almak cazip degil ama begenenler için İndirim + Kampanyayı beklemek lazım diye düşünüyorum.Birde Captur u inceledikten sonra 2008 i daha bir hevesle bekler oldum,

    2008 in + ları,

    1-Panoromik Cam Tavan

    2-Grip kontrol (Bozuk yol koşulları için...)

    3-Gelirse Dizel + Otamatik vites

    4-Dış görünüş olarak daha dikkat çekici + İç malzeme kalitesi ve duruşu daha bir albenili duruyor....

    Bu görüşler kendi acizane,amatör kullanıcı görüşlerimdir.İyi Forumlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: estur


    Merhaba Arkadaşlar.dün aracı Showromda inceledim,araç Cıliodan büyük ama bir,Duster,Kaşkai ölçülerinde degil,iç mekanı bir binek araçtan farklı degil (Konsol +torpido +arka koltuklar 3 kişi için yetersiz....) Araçta beni heyacanlandıran,işte bu dedigim bir durum yaşamadım,Showrumdaki araç İcon Donanımlı idi vede Koldayamada yoktu,satış temsilcisine sordugumda oda çok şaşırdıgını söyledi....Fiyatlar benim beklentim olan Maksimum 1,5 dcı 90 hp + Full donanım için 50-51.000.tl bandındaydı fakat hesaplatıgımda 56-57.000.tl fiyatlar çıktı ki,ekletmedigim 3,4 adet daha paket vardı.

    Bana kalırsa fiyatta 7-8.000.Tl gibi Fahiş var,bu fiyatla almak cazip degil ama begenenler için İndirim + Kampanyayı beklemek lazım diye düşünüyorum.Birde Captur u inceledikten sonra 2008 i daha bir hevesle bekler oldum,


    Görüşlerinize katılıyorum.
    Dün 1.2 Edc Touch için 48.000TL, 1.5 dcl için 49.600TL fiyat çıkardılar. Birtek metalik boya ekstra idi, oda 800TL.

    Bu arac için 1.2 EDC Touch 40.000 TL
    1.5 dci Touch 41.000 TL
    1.5 dci Edc Touch 45.000 TL verilecek maksimum rakamlar olmalı. Üzeri bana göre etmez. Bence de ederinden 7-8.000 TL fazlaya satıyorlar. İcon modelinde torpidoyu yumuşak plastik bile yapmamışlar. Sert, kemik gibi malzeme kullanmışlar. Kolçak yok. Kapı içleri sert plastik. Bunlar bozuk satıhta ses yapar bir süre sonra. Umarım bu ilk lansman fiyatları olduğu için böyledir. Yoksa bu fiyatlara almak akıl karı değil. Bu rakamlarla iyi bir satış rakamı yakalayacaklarını sanmıyorum. Yüksek ama o yüksekliğe yakışmayacak şekilde dar bir araç yapmışlar. Acaip bir tip çıkartmışlar ortaya. Biraz daha geniş olsaymış bu denli ucube durmayacakmış araba. Farlar, önden görünüş falan güzel, ama genişliği yetersiz kalmış.

    Dizel'i az yakar, bişey demiyorum ama 0.9 benzinli motor şehir içi sakin kullanımda kesinlikle ve kesinlikle 10 Lt civarı yakacaktır. Bunca yıllık araç deneyimime göre konuşuyorum. Fabrika verilerine göre bu araç şehir içi 6 litre görünüyor, sakin kullanımda 8 litre yaksın, dişimi kırarım (Ortalama demiyorum dikkatinizi çekerim). Ortalamada 7 Lt'leri bulabilir. Küçük motor, 1150 Kg şimdiye kadar çoğu firmanın denediği bir kombinasyon oldu ve hepsi çuvalladı. Ford fiesta 1.0 Ecoboost Turbo 105Bg çıkardı, alanlar ford'a küfrediyor şehir içi tüketimi yüzünden. Ağır kasa, küçük benzinli motor, üstelik Turbo desteği, birde araç fiestaya göre yüksek, yani rüzgar direnci daha fazla az yakmasını beklemek hayalcilik olur.
    Amacım aracı kötülemek değil, bana göre ederini yazmaktı. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 18 Mayıs 2013; 20:05:07 >




  • clio touch 1.5 dci 90 beygir 43.400 TL iken bunu neden 41.000 TL'ye satsınlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overtakes

    Arkadaşlar merhaba.Benimde Megane çok yaktığı için değiştirmeyi düşünüyorum.(Yeni işim gereği sürekli arabayı kullanmak zorundayım ve ort tüketimim 12.5L) ve capture'nin fiyatlar biraz yüksek olsada uygun geldi.Sizde 1.6 Bva satılıp 1.2 EDC alınır mı şimdiden teşekkürler.Bu arada aracı iç mekan genişliği,bagaj hacmine göre megane 3 le karşılaştırırsanız sevinirim..

    Yerinizde olsam dizel bakardım. 1.2 motor da olsa ortalama tüketimin 8'den aşağı düşeceğini sanmıyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neroman

    clio touch 1.5 dci 90 beygir 43.400 TL iken bunu neden 41.000 TL'ye satsınlar?

    Orası da ayrı bir konu. Açıkça söylemek gerekirse Clio4.e hiç bakmadım. Fiyatını da hiç araştırmadim. Daha önce demiştim Fransızlara ve fiata karşı alerjim var diye. Ama captur bana farklı ve guzel gelmişti fotolardan. Captur'a bu fiyat fazla ise Clio4'e o fiyat hayli hayli fazla. Zaten herkeste öyle düşünüyor olmalı ki yollarda pek Clio4 görmüyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b sınıfında hem donanım hem de dizel deyince 40.000TL'den aşağı fiyat var mı?

    dizel corsa 75 beygir 45.000
    dizel polo 90 beygir 41.700
    dizel fiesta 75 beygir 41.500

    bu fiyatlara bakınca clio fiyatını en hak eden otomobil bence.
    kasası hepsinden güncel (fiesta sadece makyaj yedi) ve yakışıklı...
  • Görüşünüze saygı duymakla birlikte katılmıyorum. Reno'yu Ford ve opelle kıyaslamak hele hele VW ile kıyaslamak bence doğru değil. Corsa'da arka camlar bile otomatik değil, Fiesta donanım olarak biraz daha doyurucu, ama VW boşline olduğu halde kalite olarak Mercedes ve Bmw'den sonra 3'cü sırada. Ama bunların üçü de Reno'dan 1 tık üstün araçlar. Zaten o yüzden Reno uzakdoğuluların stratejisini izleyip donanım olarak arabayı doldurarak göz boyamaya çalışmış ve bu sayede fiyatını Almanların çıtasına çekmiş. Ne kadar beceberilir bilemem. Sağlamlık, konfor, yol sesi, izolasyon, sürüş hissi olarak Almanlarla aynı kulvarda değil Reno. Korkarım ki Reno bu fiyat seviyesi nedeniyle ikinci bir Modüs vakası yaşayacak. Hyundai dahi İ20-İ30- İX35 serisiyle çok ciddi atak yapmasına rağmen, mini-suv kategorisinde (yada crossover, ne derseniz artık) İX20 dizele 45-50.000 arası fiyat çekince bozguna uğradı ve Tr piyasasından ix20'leri çekmek zorunda kaldı. Üstelik araç panaromik cam tavanına kadar full+full idi.

    Fiestanın, polonun 41.000 çektiği piyasada reno 43.000 çekerse çuvallar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 18 Mayıs 2013; 21:22:48 >




  • Aracı inceledim ve kesinlikle aile aracı degil. Arkada 3 kisi uzun mesafe yolculuk edemez. Bagaj arka koltuklar one cekildiginde ve bagaj zemini dusuruldugunde tatminkar ama bu kez de arka diz mesafesi cok azaliyo.
    Ben artık B segmentinden turetilen SUVlardan tiskiniyorum
    Muhtemelen 2008de de hayal kırıklıgı yasicaz fiyat ve hacim olarak.
    Captur Mokkadan sonra ix35 e baktim.tekrar da , isterse hic yakmasin yan yana koy kimse Capturu, ix35in benzinlisine tercih etmez.
    Renault Captur, yalnizca otomatik 1.2 sini bayan kullanicilara satabilir. Gayrısını bilemem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 18 Mayıs 2013; 21:37:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen dediğiniz gibi sayın hackersun. Ben Spo, İx35, Asx, QQ, Tiguan, Kuga, Captiva hepsini inceledim, sayısız test sürüşüne çıktım. Sırf 1.6 dizel seçeneği yüzünden QQ'ya yöneldim fakat QQ dizele 65.000 isteyince başlarım böyle işe diyip ix35'i sıraya girerek satın aldım. Çünkü millet ix35'e yoğun taleple sıra oluşturmuşlardı. Nitekim Sedan fiyatına C-SUV araç aldım. Üstelik C-Suvların avantajı C-Sedanlara göre hatrı sayılır derecede geniş ve yüksek olmasıdır. Yani ciddi bir tercih nedeni oluşturmaktadır C-Suv'lar. QQ'yu alarak hem fazla para vereceğim hemde sıkışacağım araçta diye düşündüm. F/P olarak muadilleri arasında İX35'i tek geçerim, hem 4 koltuk ısıtması hemde tam deri döşemesine, kendi kendine park etmesine kadar full'ün full'ü araç, kısacası yok yok.

    Captur dediğiniz gibi aileye gelmez, hacim yetersiz. Ancak dediğiniz gibi bayan arabası. Bende yüksekte sürüş avantajı ve bayanlara uygun küçük hacmi hoşuma gittiğinden Captur'u eşime almayı düşünüyordum fakat bu fiyatı görünce, manyakmıyım bu paraya böyle küçük araba alacağım, eşime de İX35 veya Spo alırım en azından aynı paraya C-SUV diye düşünüyorum artık.

    Firmalar C-SUV ve MPV sınıfındaki başarıyı görünce B-SUV segmentine yöneldiler fakat bu konuda ilk işi batıran yüksek fiyatlarından dolayı Hyundai İX20 ve Kia- Soul oldu ve silindiler gittiler. Şimdi Captur onların yaşadığı sürecin başında. Fiyatı bu seviyeden aşağılara çekmez ise aynı akibete Reno'da uğrayacak. Captur'da fiyat biraz daha makul olsaydı satış rekoru işten bile değildi bana göre. Ancak rakam yüksek kaldı. 7-8.000TL insanların başka segmente kaymaları için sınır rakam. Neden aynı paraya daha kötüsünü alsın ki insanlar. Ancak takip ettiğim kadar otomotiv sektöründeki otoriteler bu B-SUV segmentinin bir köpük dalgası olacağını ve hitap ettiği kitle yüzünden başarısız olup firmaları zarara sokacağı yorumlarını yapıyorlardı. Captur bunun ilk sinyallerini vermiş oldu. 2008'in de aynı kaderi yaşayacağına eminim.

    NOT: Yurt dışında Captur'da 3 versiyon var. Fiyatı da daha makul. Belki ileride fiyatı aşağı çekmek adına Tr'ye de getirirler düşük versiyonu. Örneğin Almanyada Expression, Dynamique ve Luxe olarak 3 versiyon satışta. En düşük versiyon şimdilik Tr'ye getirilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 18 Mayıs 2013; 22:58:01 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.