Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (796. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
30.225
Cevap
294
Favori
1.547.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 794795796797798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • shamsheytani S kullanıcısına yanıt
    Bende de sıcaklık eksilere düştüğünden beridir ilk manevralarda oluyor ama sonra kesiliyor...
  • kocaballi kullanıcısına yanıt
    Ben çok denedim ama araba normal hararetine ulaştığında da geliyor aynı ses.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shamsheytani S kullanıcısına yanıt
    Bende son zamanda olmaya başladı ama kısa süre olup bitiyor... en azından şimdilik böyle...
  • iyi aksamlar

    Cam tavan araclara tavan bagaji nasil takiliyo, uygun olan urunler hangileri Bilgisi ve deneyimi olan var mi? Simdiden tesekkurler
  • Malum dizel lt fiyatı 4.50 tl olmuş , bu saatten sonra yakıt tüketimi çok da maliyet olarak inmez, Lpg araçlarla yarışıyor yakıt konusunda bizim araç ama sakin kullanımda, kırımızı ışıkta dur kalkta çok yakıyor, ama uzun yolda yine hızlı ama sakin devirlerle az yakıyor, kısacası daha öncede yazmıştım, aracın kullanma kılavuzunda bile sakin kullanın diyor, az yakması için, ama 308 e de bu reva mı,, Hem az , hem çok yakan. ilk defa böyle bir araba denemiş oldum,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetgox

    arkadaşlar özellikle e-hdi manuel kullanıcılarına soruyorum yakıt tüketimleriniz ne değerlerde?2700 km de classic edition plus sahibiyim uzun yolda 5.9-6 litre civarı tüketimim var şehir içi 8 leri buluyor bu değerler zamanla düşecek mi yoksa hep böyle mi gidecek?

    Bizdeki 308 benzinli. Ama sirket araci olarak bircok dizel arac kullandim. Uzun yolda 3 bin devri gecmeyen hizlarda gitmek tuketimi etkiliyor. Bu tur kullanimda 5-5,5 normal degerler.

    Cok dikkat ederek astra 1.6 136 beygir dizel ( arac cok yuklu) ile 4.1 lt uUn yolda yaktim ama 80-90 la giderek. Sehir ici 6.5 yakiyor ki astranin yol bilgisayari eksik gosteriyor. Bu deger 6.8-7 dir manuel hesaplasak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 208'e 308'deki eat6 şanzımanı koyup 110 hp yapmaları 208 için iyi olmuş

    dizeline neden koymamışlar ki ?
  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    istanbulda günde 100 km e-5 te gidiyourum 5 bin km ortalama 5.8.
  • Merhabalar...
    Bende 3 aydır 308 c.e.plus kulanıcısıyım ilk defa pejo kullanıyorum.Araçla ilgili tek sıkıntım yoldaki her pürüzün hissetmem. Hafif derin çukurlara biraz hızlı (50-60 km) girince arka amortisörlerden küt diye bir ses almam. Benim lastiklerde 225*45*17 ve aldığımda 40 olan hava basınçlarını 34 e düsürdüm. Sizler hava basıncını kaç yapıyorsunuz, benzer sorun yaşayan varmı, çözüm önerisi olan varmı.Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umtsvr35

    Merhabalar...
    Bende 3 aydır 308 c.e.plus kulanıcısıyım ilk defa pejo kullanıyorum.Araçla ilgili tek sıkıntım yoldaki her pürüzün hissetmem. Hafif derin çukurlara biraz hızlı (50-60 km) girince arka amortisörlerden küt diye bir ses almam. Benim lastiklerde 225*45*17 ve aldığımda 40 olan hava basınçlarını 34 e düsürdüm. Sizler hava basıncını kaç yapıyorsunuz, benzer sorun yaşayan varmı, çözüm önerisi olan varmı.Teşekkürler

    Aracı genelde tek kişi kullanıyorsanız arka lastik basıncını 32 ye düşürmeyi deneyebilirsiniz , aracın arka süspansyonunun sert olduğu bilindik bir durum. Yakıt olarak etki edermi onu bilemiyorum ama .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berdoga

    iyi aksamlar

    Cam tavan araclara tavan bagaji nasil takiliyo, uygun olan urunler hangileri Bilgisi ve deneyimi olan var mi? Simdiden tesekkurler

    https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/72/3/308aksesuar.56723.pdf
  • kuntyz kullanıcısına yanıt
    32 yi deneyeceğim teşekkürler,
  • ruab R kullanıcısına yanıt
    65 bin demeleri kötü olmuş ama
  • umtsvr35 U kullanıcısına yanıt
    hocam kasise de sert girince 16 jant ile bile o sesi alıyorsunuz. hava basıncının sizi kurtaracağını sanmıyorum.
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Alışmaktan başka çare yok yani...
  • umtsvr35 U kullanıcısına yanıt
    Yeni 308 lerde en az ilgi gören kısmının arka bölüm olduğunu düşünüyorum.

    Ön koltuklardan gerisi sanki bir kaç jenerasyon önceden kalmış. Ön taraf ise çağ atlamış gibi.

    Örneğin arka çamurluklardan yol sesi de alıyorum ben. Ön taraftan daha fazla ses arkadan geliyor.

    Hatta bu nedenle arka davlumbazların üstünü bitüself ile kaplattım. Yol sesi bir nebze de olsa azaldı.
    Ses deyince aşırı bir gürültüden söz etmiyorum elbette. Ama ön tekerleklerden gelmeyen ses, stabilize yollarda arkadan geliyor.

    Keşke arka tekerlekler bağımsız süspansiyon ve daha iyi yalıtımlı olsaydı. Bence aracın en büyük sorunu o tarafta.
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Hemde ne kötü !

    Fiyat ayarlamasıyla, B sınıfını hareketlendirebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umtsvr35

    Alışmaktan başka çare yok yani...

    Arka taraf sert , alışmak şart
    Tabi bu size yol tutuşu olarak geri dönüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuntyz -- 21 Aralık 2016; 12:40:30 >
  • necdetpek kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsunuz,

    arka tarafı çözselerdi ,birde arka diz mesafesi biraz fazla olsaydı arabaya kimse kusur

    bulamayacaktı.Peugeot ne düşündü bilemiyorum ama çocuklu aileler bu diz mesafesi yüzünden

    sıkıntılılar veya hiç almıyorlar !
  • ruab R kullanıcısına yanıt
    Evet diz mesafesi de ayrı bir sorun. Gerçi haksızlık da yapmayalım. H-back arabaların hemen hemen hepsinde benzer sıkıntı var. Hatta bir çok C sınıfı sedan bile arka koltuklarda sıkıntılı. Ya dizin ön koltuğa dayanır ya da kafan tavana çarpar.

    Diz mesafesi iyi gibi olanların bu sefer de bagaj sıkıntısı oluyor.

    Bu konuda bence en başarılı örneklerden bir tanesi 301. Hem koltuk araları geniş hemde bagaj yeterli. Onunda başka sıkıntıları var.

    Sözün özü her sorunun yanıtı olan araç herhalde yok. Sanırım önceliklerimize göre bakmak en doğrusu.

    Şahsen 308 den genel olarak çok memnunum. Beklentilerimi karşılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 794795796797798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.