|
Yeni Peugeot 3008 ve E-3008 yaz aylarında Türkiye'de
-
-
Çok şık olmuş... Saçma gelebilir ama sırf bu araç TR düşmanı - karşıtı Fransa'da tasarlanıyor - üretiliyor diye almam. -
Bu kelimeyi ilk defa bir araba için kullanacağım sanırım. Leş gibi olmuş tipi -
tasarim guzel olmus. arka tarafta 3008 yazan yer disinda. gereksiz fazla sade ve buyuk bir bosluk olusmus. arac almasaydim ve uygun bir fiyatla gelseydi kesinlikle goz onunde bulundururdum.
-
525 diyorsa, şehir içi 450-500, s.arasi 325-350 arası gider. -
O direksiyondan gene vazgeçilmemiş
-
İç tasarım ise müthiş ötesi -
Önceki daha güzeldi ya. Vites seçicinin yeri çok kötü olmuş. Dışta siyah yerler piyano siyahı ise acayip çizik çizik olur. Ayrıca çift kavrama şanzıman... -
Jantlar Jonny Lesh -
Elektriklisi için konuşuyorum. ID.4 ve ID.5 ile karşı karşıya gelecek. Bakalım ülkemizdeki VW hayranlığı mı ağır basacak yoksa Peugeot mu satacak. Fiyatlar da merak konusu tabi... -
Bende sizinle aynı kanıdaydım ama kullanmaya başlayınca insan alışıyor ve inanmayacaksınız (o direksiyonu o kadar yargıladıktan sonra ben bile bunu dediğime inanamıyorum) diğer arabaların direksiyonları büyük ve rahatsız edici geliyor. -
1.2 hybrid motor ile ilgili geçmişte yaşanan 1.2 puretech motor arızalarını google'dan araştırdım, birkaç mağdur var, sanayi ustalarına sorduğunuzda da "aman abi uzak dur" tadında bilgiler alıyorsunuz. Doğan Kabak videosunun altına da yazdım, buraya da yazdım bakalım birileri görüp cevap verecekmi
Bu 1.2 hybrid motorda da yine triger kayışı yağlı ve içerde mi çalışıyor acaba, bununla ilgili hiçbir bilgi yok.. Eğer öyleyse çok sıkıntı, değilse yeni Motor & Şanzıman eşleşmesini takip etmek gerek..
1.5 ehdi motorlar PSA tarafında tam rüştünü ispat etmişken demode oldularr, benzinli ve elektrik motorlarını da takip etmek gerek..
İyi forumlar..
-
En çok oyuncaklı araçlardan birisi. Dolayısıyla arıza olasılığı da yüksek. Mevcut kasa daha şık.
-
Zincire geçildi, servis bakımlı araçta zaten sorun yaşayan yok gibiydi eski seride. Tek kusuru 3 silindir olması. -
Çin mali alir misin hocam -
Salak cinli arabalara benzemis mlsf -
Tasarımsal olarak geriye gitmiş gibi geldi 🤔 -
Fiyatlar Avrupa'da Model Y ile aynı nerdeyse ve incelemelerde yazılım yavaş ve berbat duruyor hala anlayamadılar en önemli şeyin yazılım olduğunu alınmaz. Dış tasarım ise özellikle arka tasarım kamyon çarpmış gibi duruyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 12 Mart 2024; 15:28:54 >
Bu kelimeyi ilk defa bir araba için kullanacağım sanırım. Leş gibi olmuş tipi
|
Önceki daha güzeldi ya. Vites seçicinin yeri çok kötü olmuş. Dışta siyah yerler piyano siyahı ise acayip çizik çizik olur. Ayrıca çift kavrama şanzıman...
|
İç tasarım ise müthiş ötesi
|
Peugeot iyice atariye bağladı, zaten 2014'den beri yaptığı ağır leş iç tasarım, rezalet Logitech USB direksiyondan sonra, her yerini iyice batırmaya başladı. Zevksiz ve gösteriş seven, hayatta başka hiç bir başarısı gayesi olmayan insanların seveceği cinsten kısaca, 3-5 ay ''oooooo'' denecek bir tasarım 2-3 yıl sonra herkesin iğrenç diyeceği bir tasarım. 508 çıktığında satış rekoru kırar diyorlardı, ikinci elleri çoğu markanın C segmentiyle aynı fiyata hatta daha ölü fiyatına ilanlarda geziyor ve ona rağmen alan yok. |
Çok şık olmuş... Saçma gelebilir ama sırf bu araç TR düşmanı - karşıtı Fransa'da tasarlanıyor - üretiliyor diye almam.
|
O direksiyondan gene vazgeçilmemiş |
Tasarımı berbat. 8 yıl sonra pili iyice yıpranınca öldüm fiyatına ikinci elleri olur.
|
Benzer içerikler
- fotoğraf bulanıklaştırma iphone
- instagram beğenileri görme
- instagram keşfete düşme
- wp aero
- whatsapp durum video kalitesi düşüyor
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X