Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (723. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
18 Misafir - 18 Masaüstü
5 sn
62.449
Cevap
637
Favori
2.483.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 721722723724725
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ecza77 E kullanıcısına yanıt
    Koltukların oturduğu burç gibi birşeyden bahsetti danışman arkadaş.. Sorguladı, ilk defa gelmiş dedi bu tarz bir sorun. Yarın detayları paylaşırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulasss1980 kullanıcısına yanıt
    Alıntılamayı unutmuşum; kusura bakmayın...



    Bende 308 ve Continental TS860 ile çok zorlu yokuşları sorunsuz çıkabilmiştim. Lastik bence en önemli etken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanriseven -- 7 Ağustos 2017; 13:59:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim maceram da bu.

    Yazlık lastik, ESP kapalı, grip kontrol yok, ancak grip pazarlama tuzağı, buna dikkat edin.

    Yoksa eski kasa 3008 ve 5008 de grip vardır, grip kontrol sürücünün kontrol imkanıdır.



    İyi forumlar...




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    katılıyorum ve
    tekrar, son kez belirtiyorum. Grip teki kabiliyetler mevcut ESP de zaten bulunmamtaktaıdr. Grip düğmesi ESP ye manuel müdahale etmenizi sağlar sadece.
    Grip düğmesi yok ise ESP zaten en uygun seçimi yapıp yoluna devam etmeye çalışır.

    kaldı ki, bu düğmeyi koyunca araç karda çamurda bir canavara dönüşüyoru olsaydı emin olun 1000 TL değil 10.000 TL ye vermezlerdi bu opsiyonu :)
    forumda bir arkadaşımız düğme ve gerekli kaboları sipariş edip takacaktı, başarılı olunca sorarız ne farketti diye:)
  • Tek anlamadığım nokta, grip control olunca araçta otomatik hangi moda geçeceğini anlamıyor mu ESP sistemi bizim gripsiz araçlardaki gibi

    Grip videolarında normal modda kar üstünde gitmeye çalışıyor adam ama araba gitmiyor anca kar moduna getirince gidiyor. Bizim araçlar daha akıllı ozaman otomatik kar moduna geçirip gidecek mi yani. Gripli arabadaki gibi normal modda takılı kalmayacak. Özetle gripsiz daha iyi diyebilirmiyiz kendi zaten anlicak Kars'a kar çamursa çamur. mod değiştirmeye uğraşmıcaz işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koltuk için bıraktığım araç hazırmış; aldıktan sonra detayları paylaşırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar



    Uzun yol kontrolleri için servise geldim. Arka koltuk altı bağlantı yerleri kampanyası diye birşeyden bahsettiler.



    Daha önce duyan ya da yapan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Geçen hafta 9 gün izin ve Karadeniz turu yaptım.
    4 yolcu, bagaj full,klima hep açık.
    Ataşehir-Gerede arasını 3,8 litre ortalama ile geçtim.Ortalama hızım 120 yazıyordu.
    Gerede-Sinop arası yakıt tüketimi biraz arttı ve 605 km.sonunda 3008'i park ettiğimde 4,8 yazıyordu.
    Ortalama hız 70 km. yazıyordu.

    Aracım dizel-active-otomatik. 7 aylık. Gerçek uzun yol tüketim değerim bu şekilde oldu.

    Dönüş yolunda ise (Sinop-Ataşehir arası) benzeri yük,benzeri kullanım tarzı ile 5,0 litre tüketim oldu.

    Herkese keyifli forumlar.

    (Not: Tatil öncesi İstanbul şehiriçi hız ortalamam 29 km. ve tüketimin 6,6 litreydi.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blueye

    Tek anlamadığım nokta, grip control olunca araçta otomatik hangi moda geçeceğini anlamıyor mu ESP sistemi bizim gripsiz araçlardaki gibi

    Grip videolarında normal modda kar üstünde gitmeye çalışıyor adam ama araba gitmiyor anca kar moduna getirince gidiyor. Bizim araçlar daha akıllı ozaman otomatik kar moduna geçirip gidecek mi yani. Gripli arabadaki gibi normal modda takılı kalmayacak. Özetle gripsiz daha iyi diyebilirmiyiz kendi zaten anlicak Kars'a kar çamursa çamur. mod değiştirmeye uğraşmıcaz işte

    Diyorum işte, pazarlama tuzağı.

    Grip kontrollü araç X modunda olsun, ama yol şartları Y olsun, araç bunu algıladığı anda sistem Y moduna geçer ve gösterge halen X modunda olur.

    Adamlar para kazanacak

    Buna benzer bir donanım, yönlendirilebilir far sistemidir, amacı odaklanmış ışığın çok kuvvetli olması ve karşıdan gelen sürücüye anlık körlük yapacağı için yonlenebilmesi mecburidir.

    Ancak pazarlama aşamasında viraj içini görün diye yaptık derler ki, bu ana özellik değildir.

    Amaç karşıdan gelen sürücüyü korumaktır.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya arkadaslar arabadaki grip control sistemini nasıl iptal edebilirim.. Ve düğmeyi nasıl söktürebilirim..



    Bu kadar gereksiz bir fonksiyon ile arabamı meşgul ettiği için peugeot a dava açmayı düşünüyorum....




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blueye

    Tek anlamadığım nokta, grip control olunca araçta otomatik hangi moda geçeceğini anlamıyor mu ESP sistemi bizim gripsiz araçlardaki gibi

    Grip videolarında normal modda kar üstünde gitmeye çalışıyor adam ama araba gitmiyor anca kar moduna getirince gidiyor. Bizim araçlar daha akıllı ozaman otomatik kar moduna geçirip gidecek mi yani. Gripli arabadaki gibi normal modda takılı kalmayacak. Özetle gripsiz daha iyi diyebilirmiyiz kendi zaten anlicak Kars'a kar çamursa çamur. mod değiştirmeye uğraşmıcaz işte

    Diyorum işte, pazarlama tuzağı.

    Grip kontrollü araç X modunda olsun, ama yol şartları Y olsun, araç bunu algıladığı anda sistem Y moduna geçer ve gösterge halen X modunda olur.

    Adamlar para kazanacak

    Buna benzer bir donanım, yönlendirilebilir far sistemidir, amacı odaklanmış ışığın çok kuvvetli olması ve karşıdan gelen sürücüye anlık körlük yapacağı için yonlenebilmesi mecburidir.

    Ancak pazarlama aşamasında viraj içini görün diye yaptık derler ki, bu ana özellik değildir.

    Amaç karşıdan gelen sürücüyü korumaktır.



    İyi forumlar...

    Otomotiv şirketlerinin müşterilerine sunduğu bir nev i janjan paketi bunlar...

    Grip Control PUG tarafında , Opel de Flexi-Ride , Renault'da 4Control vs vs....

    Şimdi kaç araç sahibi bu sistemleri aktive edecek kadar limitlerde veya limit üzerinde sürüş yapıyor...

    Hani sanki hepimiz iskandinav ülkelerinde yaşıyoruz Mika Hakkinen ve Kimi Räikkönen gibi araç sürüyoruz da bize lazım olacak böyle sistemler.... Abi çok kar varsa dışarıda çıkarmam aracı o kadar..

    Grip Control a güveneceğime , eve girip anahtarı bırakıp yoluma toplu taşıma ile devam ederim
    Grip Control yerine Girip Control daha iyidir her zaman...

    Flexi Ride diyorlar mesela , aman yol tutuşu şöyle iyi yapıyor böyle iyi yapıyor.. Yahu D sınıfı araç ile çoluk çombak gidiyorsun zaten, niye limitleri zorlayıp ta flexi ride lazım olsun... Efendi efendi gidersin yoluna....

    Otomotiv şirketleri maalesef ki insanların zayıf yanlarını çok güzel buluyor ve bunu paraya çevirmeyi çok güzel başarıyor..




  • grip yüz yılın icadı değil elbette..

    ama en gereksiz özellikleri saysam benim ilk 10 numa girmez...

    elinin altında dursun abi...birgün karda kalırsın,çamurda kalırsın..kime ne zararı var..

    bu kadar da tü kaka değil...
  • Grip kontrolum yok ama keske olsaydi bir off road kullanicisi degilim ama daha arac alali bir yil olmadan bu ozelligi aradigim bir cok yer oldu tekerin biri yumusak zemine geldiginde ozellikle kar ve buzda arac gitmiyor grip olsaydi cok rahat cikardi diye dusunuyorum burda gereksiz diye yazanlar bi nevi kedi uzanamadigi cigere mundar der sozunu akla getiriyor eminim herkes boyle bir ozelligi sahip olmak ister hele 1000 tl verip alinabiliyorsa...

    Bizim burda allure ve ustunde alma sansi yok sadece 18 lik jantla geliyor...

    Seceneklere 18 jant ve allure veya gtline gelince eminim bircok kisi bu secenegi tercih edecektir...

    Videolarda gripin nasil ise yaradigi gosterilmis hala ise yaramiyor demek biraz objektiflikten uzak gibi duruyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=-1TSJwJxo7E

    buyrun abi...

    adam almış 3008 i dayamış yokuşa...ben gurur duydum...

    içmizdeki irlandalılara sesleniyorum..


    şaka şaka..aman polemik çıkmasın...





  • şahinler Ş kullanıcısına yanıt
    Artık allure ve gtline da 18 inç jant ile grip control alınabiliyormuş. Opsiyon listesinde yazıyor.
  • Koltuk sallanması sorunu, burçlardaki boşluktan kaynaklanıyormuş. Kısa bir işlem ile halletti Göral.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tanriseven T kullanıcısına yanıt
    teşekür ediyorum bende servise söyleyim
  • Arkadaşlar bugün serviste 21.05.90 numaralı son güncellemeyi yükledim ve radyo ayarları aktif hale geldi. RDS trafik anons ve radiotex ayarları çıktı.allure elg araç bu arada.Fakat şöyle bir sıkıntı var araçta rolantide çalışırken ön konsoldan bir tıkır sesi geliyor başlangıçta ses azdı fakat zamanla ses çok arttı bugün serviste incelediler fakat ses kaynağını bulamadılar bende konsolü söktürmek istemiyorum. Böyle bir sıkıntı yaşayan ve çözüm bulan biri varmı forumda yardımcı olursanız sevinirim .Araç 8000 km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde map güncellemesi var 7.6gb bunuda ben güncelledi m.harita versiyonu 5.0.1.r0 oldu.30 dakikada yüklendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulasss1980 kullanıcısına yanıt
    Burda bazı arkadaslar grip controlsuz bir araç olsaydı aynı yokuşta zaten çıkacaktı ESP sistemi otomatik devreye girecekti toprak modunu algılayacaktı diyorlar. Bu dogruysa o zaman gereksiz olabilir grip control. Ama bana mantıklı gelmiyor. Videodaki araç gripli ve toprak moduna almadan çıkamadı bayırı. Gripli olunca illa sen set edeceksin öyle çıkacak, gripsizse kendi otomatik algılayıp çıkıyor zaten bu mudur yani onu merak ediyorum. Para verip otomatik vitesten manuele düşürmek gibi olur eğer öyleyse ki hiç mantıklı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 721722723724725
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.