Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (1762. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
41.266
Cevap
306
Favori
2.350.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17601761176217631764
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün aracın km saatini tamamen söktüm aldım elime. gerçekten acayip kolaymış, korkulacak hiçbir şey yokmuş. piano blackleri sökmek 30 saniye sürüyor. sadece trim sökme plastik set lazım incitmemek için

    neyse aldım saati elime, servise daha önce götürmüştüm okuyanlar bilir daha önce yazdım, izolasyon yaptık dediler. yemin ederim şaka gibi bir "izolasyon"! yapmışlar.

    km saatinin plastik parçalarının birleştiği yerlere 2-3 tane çift taraflı bant sıkıştırmışlar o kadar. sesi yapan aslında o araların da içindeki kısım ama orayı açmamışlar bile. parçalarına ayırdım km saatini ve tabiri caizse her bir milimetresine çift taraflı silikon bantı döşedim. iki plastiğin birbirine değdiği tırnakların geçtiği bölümlerin hepsine yapıştırdım. titanyum gibi oldu. servisin yaptığı tamamen göz boyama ve boş bir iş.

    saati taktım yerine ki sesi bırakın oynama bile yok. monte etmeden 2 parça da büyük sünger kesip çift taraflı bant ile tam arkasına yapıştırdım öyle ittim yerine. bomba gibi oldu.


    km saatindeki sesi kestim ancak dızzzzzzzzz diye cızırtı sesi hala var araçta. hiçbir titreşimi es geçmiyor, kulak tırmalıyor. iyice bi dinledim sağ kapıdan geliyor ses.
    kapılar nasıl ses yapar o şekilde bilemiyorum ancak önce kendim sökmeden yine servise gideceğim anlatacağım durumu. önce onlar bi tespit edip baksınlar gerekeni yapsınlar eğer geçmezse kapıları da kendim sökeceğim.

    trim sesi çok sıkıntılı yav, sesin tam olarak nerden geldiğini tespit etmek acayip zor. hele de böyle hafif pürüzlü yolda ya da tırtıklı yol çizgilerinden geçerken gelen cızırtı tarzı bir şey varsa 50 defa ordan geçip her bir bölgeyi dinlemek gerekiyor. şu anki izlenimime göre ya sağ kapının hoparlör kısmına yakın yerinden, ya da orta ön panelin yolcu tarafının solundan geliyor ses. yani torpidoyla konsolun son ön birleşimi. bakalım ne çıkacak mecbur haftaya kaldık.

    şu phaton ledleri de bir dahaki ay maaşı alınca aradan çıkartayım, çok güzel yorumları var. bir de body kit + yazılımı yaparsam rahat 7-8 sene binerim arabaya inş




  • Ariza isigi yakmadi. Hepsiburadadan almistim 400 tl civariydi ama baya zaman oldu.Ben sanayide taktirdim 20-30 tl gibi bi para verdim. Zaten cok basit. Eli biraz yatkin olan biri youtube videosunu izleyerek 5 dakikada takar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel’in yeni TV Reklamında bir Alman klasiğimi yada buna benzer bir cümle söyleniyor. Şu yeni reklamda 5 yıl garanti verdikleri reklam. Cümlenin içinde Alman geçiyor.
    Opel Fransızlara geçmedimi ne Almanı ??
    Ayrıca yıllık bakıma gittiğimde yeni Astranın motor kapağının üzerinde bazılarında peugeot yazısı olduğunu söyledi satış temsilcisi. Bu bilgiyi servis danışmanıda doğruladı. Ne Almanından bahsediyor Reklamda !!!!! İlginç..
    Fransızlar, Alman’ların hali hazırdaki araç bandını kullandıklarını biliyoruz. Fakat kafa değişti. Mesela GPP artık yok. İstesende alamaz, opsiyon olarak ekletemezsin. Bu sadece biri. Kafa yapısı değişti. Alman diye bir şey yok artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guida -- 17 Eylül 2018; 0:39:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu düşünceden yola çıkarsanız Volvo da isveç değil Çin Malı diyebiliriz Çinli geely firması markayı satınalmıştı ama volvo ne güvenliğinden nede sağlamlığından bir şey kaybetti.Hatta Mercedesinde %10 nu sahibi çinli.
    Mercedes in kullandığı motoru da renault yapıyordu 1.5 dizel. Bu mercedesi fransızmı yapar ?
    Kaldıki fransızlarla almanlar ortaklık kurdu markanın tamamını satınalıp fransada üretim yapmıyorlar en nihayetinde.
    Gelecek neyin ne olduğunu gösterecektir.
  • Arkadaşlar bugün aracimda 7000 kimdir takılı olan kutu içi filtreyi baktık her yer toz böcek gittim en iyisi dedim GM hava filtresi alayım 125 TL orjinal aldım taktım çekişi 3. Viteste aracın gaz yemesi bile değişti.. ülkemiz yollarında 6-7 bin km ye kutu içi filtre bile kirli oluyor geleli araçta yazılım varsa 6-7 bin De bir değişim.. şart

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falterubbix

    bugün aracın km saatini tamamen söktüm aldım elime. gerçekten acayip kolaymış, korkulacak hiçbir şey yokmuş. piano blackleri sökmek 30 saniye sürüyor. sadece trim sökme plastik set lazım incitmemek için

    neyse aldım saati elime, servise daha önce götürmüştüm okuyanlar bilir daha önce yazdım, izolasyon yaptık dediler. yemin ederim şaka gibi bir "izolasyon"! yapmışlar.

    km saatinin plastik parçalarının birleştiği yerlere 2-3 tane çift taraflı bant sıkıştırmışlar o kadar. sesi yapan aslında o araların da içindeki kısım ama orayı açmamışlar bile. parçalarına ayırdım km saatini ve tabiri caizse her bir milimetresine çift taraflı silikon bantı döşedim. iki plastiğin birbirine değdiği tırnakların geçtiği bölümlerin hepsine yapıştırdım. titanyum gibi oldu. servisin yaptığı tamamen göz boyama ve boş bir iş.

    saati taktım yerine ki sesi bırakın oynama bile yok. monte etmeden 2 parça da büyük sünger kesip çift taraflı bant ile tam arkasına yapıştırdım öyle ittim yerine. bomba gibi oldu.


    km saatindeki sesi kestim ancak dızzzzzzzzz diye cızırtı sesi hala var araçta. hiçbir titreşimi es geçmiyor, kulak tırmalıyor. iyice bi dinledim sağ kapıdan geliyor ses.
    kapılar nasıl ses yapar o şekilde bilemiyorum ancak önce kendim sökmeden yine servise gideceğim anlatacağım durumu. önce onlar bi tespit edip baksınlar gerekeni yapsınlar eğer geçmezse kapıları da kendim sökeceğim.

    trim sesi çok sıkıntılı yav, sesin tam olarak nerden geldiğini tespit etmek acayip zor. hele de böyle hafif pürüzlü yolda ya da tırtıklı yol çizgilerinden geçerken gelen cızırtı tarzı bir şey varsa 50 defa ordan geçip her bir bölgeyi dinlemek gerekiyor. şu anki izlenimime göre ya sağ kapının hoparlör kısmına yakın yerinden, ya da orta ön panelin yolcu tarafının solundan geliyor ses. yani torpidoyla konsolun son ön birleşimi. bakalım ne çıkacak mecbur haftaya kaldık.

    şu phaton ledleri de bir dahaki ay maaşı alınca aradan çıkartayım, çok güzel yorumları var. bir de body kit + yazılımı yaparsam rahat 7-8 sene binerim arabaya inş
    Sağ kapıdaki ses dediğiniz gibi hoparlör kısmından geliyor. Ben de sizin gibi ses konusunda çok takıntılı olduğumdan zar zor olsa da yerini buldum. Ben servise söylemiştim ve ne yaptılarsa göstergedeki hem de sağ kapıdaki sesi kestiler. Herhalde 1 sene olmuştur ve hala ses yok çok şükür.

    Şuan gelen tek sinir bozucu ses aracın B sütunundan çok az bir şekilde gelen tıkırtı sesi. Onu da herkes duyamıyor. Emniyet kemer mekanizmasından geldiğini düşünüyorum. Ona da bir şey yapılabilir gibi gelmiyor.

    Ek: Gelen bir ses daha var şimdi aklıma geldi. O da aracın motoru soğukken çalıştığında, orta ekran civarından gelen zırıltı. Neyse ki motor biraz ısınınca ortalama 5 dk içerisinde ses kesiliyor. Araç 1.4 T benzinli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 17 Eylül 2018; 11:18:14 >




  • falterubbix kullanıcısına yanıt
    hocam fardoktorundan arkadaş almıştı şimdiye kadar bu ürün kimsede arıza yakamdı ama onda yakmış bana gönderdi bende taktım bendede yaktı yeni çıkanların canbusları değiştirilmiş maliyet azaltılmış arıza yaktı bende geri yolladım. photon gaziantep diye bir yer var orayla görüştüm 2+ diye yeni çıkanlar arıza< yakabiliyormuş direnç takılarak ahaleldiliyormuş ama kablo kesmek gerektiği için ona da razı gelemden kablo kesmeden iki soket arasına rtakılan yeni bir dfirenç var oda 100 tl dedi... bakalım bu hafta içi eline eski seriden gelecekmiş bana haber verecek ...
  • hasan-07 H kullanıcısına yanıt
    hocam bende çok istiyorum ama işte burası erzurum vce yoğun kar yağışı ve siste ne olur bilmediğimden 2 renkli sarı-beyaz sisde aldım gelince deneyimlerimi aktaracağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Sağ kapıdaki ses dediğiniz gibi hoparlör kısmından geliyor. Ben de sizin gibi ses konusunda çok takıntılı olduğumdan zar zor olsa da yerini buldum. Ben servise söylemiştim ve ne yaptılarsa göstergedeki hem de sağ kapıdaki sesi kestiler. Herhalde 1 sene olmuştur ve hala ses yok çok şükür.

    Şuan gelen tek sinir bozucu ses aracın B sütunundan çok az bir şekilde gelen tıkırtı sesi. Onu da herkes duyamıyor. Emniyet kemer mekanizmasından geldiğini düşünüyorum. Ona da bir şey yapılabilir gibi gelmiyor.

    Ek: Gelen bir ses daha var şimdi aklıma geldi. O da aracın motoru soğukken çalıştığında, orta ekran civarından gelen zırıltı. Neyse ki motor biraz ısınınca ortalama 5 dk içerisinde ses kesiliyor. Araç 1.4 T benzinli.

    Alıntıları Göster
    hocam çıldırmamak elde değil bu araçların hepsi aynı o zaman ya. baksanıza yaşadığımız ses problemleri noktası noktasına aynı.

    b sütununda bende de ses var. titreşimde geliyor sadece. ben %99 emniyet kemeri diyorum o mekanizma olabilir. sırf bu ses yüzünden kapıları açtım, ön arka tüm kapı müşürlerini olduğu gibi wd 40 ile yağladım, fitilleri falan temizledim şu anlık yok gibi ama görücez yine gelip gelmeyeceğini.

    arabayla bozuk yola parke yola giremez oldum çıldırıyorum. paronayak oluyorsun zaten bi yerden sonra sürekli dinlemeye başlıyorsun bi yerden ses geliyor mu diye. 8 sene astra H kullandım arabada çıt yoktu anasını satayım. 2016 model 20.000 km arabanın haline bak.

    km saatini çözdüm ben kendim. servis çok leş bir izolasyon yapmıştı ki işe yaramamıştı.acayip bir izolasyon yaptım ona dediğim gibi birbirine değebilecek sürtebilecek tek bir plastik aksam kalmadı.

    cızırtı sesi şu anda sağ taraftan geliyor ama kapı mı yoksa vitesin altından torpidoya doğru olan bölümden mi bilemiyorum. düşük devirde ve pürüzlü asfatta kulağımı tırmalıyor. mecbur servise gidicem kapıyı da kendim sökmek istemiyorum.

    bu arada, siz istanbulda mısınız? hangi servis çözdü probleminizi istanbul ise? gerçek otonun bu konudaki hizmetini beğenmedim açıkçası ben.

    eğer bunların hepsini çözemezlerse çok severek aldığım hala da çok sevdiğim canım gözüm arabamı satıcam ve alacağım ondan daha iyisi olmayacak bu canımı çok sıkıyor.

    performans seven birisiyim ki piyasadaki en iyi motora sahip aracı aldım. tasarımı ön konsolu her şeyi harika. gidip 1.6 tdi motorlu golfe 120 130 milyar vermek istemiyorum. güncel olmayan araç almak istemiyorum. leon da trim sesi konusunda başarısız. fransızları sevmiyorum. eğer arabayı satmak zorunda kalırsam ya golf ya da full executive donanımlı lpgli honda alıcam yeni kasa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falterubbix

    hocam çıldırmamak elde değil bu araçların hepsi aynı o zaman ya. baksanıza yaşadığımız ses problemleri noktası noktasına aynı.

    b sütununda bende de ses var. titreşimde geliyor sadece. ben %99 emniyet kemeri diyorum o mekanizma olabilir. sırf bu ses yüzünden kapıları açtım, ön arka tüm kapı müşürlerini olduğu gibi wd 40 ile yağladım, fitilleri falan temizledim şu anlık yok gibi ama görücez yine gelip gelmeyeceğini.

    arabayla bozuk yola parke yola giremez oldum çıldırıyorum. paronayak oluyorsun zaten bi yerden sonra sürekli dinlemeye başlıyorsun bi yerden ses geliyor mu diye. 8 sene astra H kullandım arabada çıt yoktu anasını satayım. 2016 model 20.000 km arabanın haline bak.

    km saatini çözdüm ben kendim. servis çok leş bir izolasyon yapmıştı ki işe yaramamıştı.acayip bir izolasyon yaptım ona dediğim gibi birbirine değebilecek sürtebilecek tek bir plastik aksam kalmadı.

    cızırtı sesi şu anda sağ taraftan geliyor ama kapı mı yoksa vitesin altından torpidoya doğru olan bölümden mi bilemiyorum. düşük devirde ve pürüzlü asfatta kulağımı tırmalıyor. mecbur servise gidicem kapıyı da kendim sökmek istemiyorum.

    bu arada, siz istanbulda mısınız? hangi servis çözdü probleminizi istanbul ise? gerçek otonun bu konudaki hizmetini beğenmedim açıkçası ben.

    eğer bunların hepsini çözemezlerse çok severek aldığım hala da çok sevdiğim canım gözüm arabamı satıcam ve alacağım ondan daha iyisi olmayacak bu canımı çok sıkıyor.

    performans seven birisiyim ki piyasadaki en iyi motora sahip aracı aldım. tasarımı ön konsolu her şeyi harika. gidip 1.6 tdi motorlu golfe 120 130 milyar vermek istemiyorum. güncel olmayan araç almak istemiyorum. leon da trim sesi konusunda başarısız. fransızları sevmiyorum. eğer arabayı satmak zorunda kalırsam ya golf ya da full executive donanımlı lpgli honda alıcam yeni kasa.

    Alıntıları Göster
    Benim de aracım 2016 ve 20 bin km'de tam olarak.

    İstanbul'dayım. Aracı aldığım yer olan Odak Cevizlibağ'a götürdüm her şey için. Benim gerçekten de gösterge ve kapıdaki sesler bayağı bir süredir yok. Ben de çok şaşırdım becerebildiklerine. Gerçek Oto hakkında bir bilgim yok.

    Ben de Astra'yı herhangi başka bir C sınıfı araca göre çok çok daha beğeniyorum ve seviyorum ama nazı niyazı biraz fazla gibi. Çok şükür ki büyük bir problem çıkarmadı fakat ben bir benzinli kullanıcısı olarak "acaba ne zaman pistonları kıracağım" diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Aşırı sinir bozucu bir durum.

    Golf benim için tasarım anlamında çok çok tipsiz. Volkswagen'i de zaten genel olarak sevemiyorum. (Zamanında 8 sene Touareg kullanmama rağmen)

    Leon, dediğiniz gibi trim sesi konusunda Astra'dan kötü. Ayrıca iyice ele ayağa-apaçilerin altına düştü. İntibası şahin gibi geliyor bana. Modifiyesizi yok gibi bir şey. En basitinden, sinyali orjinalindeki gibi yananı dahaca görmedim.

    Honda Civic'i benim olmasa bile ise fazlasıyla kullanıyorum. Hem de aynı dediğiniz Executive LPG'li modeli. Açıkçası benim beklediğimden daha güzel bir model çıktı kendisi. Göçük vs dahaca yok. Olacağını da pek sanmıyorum. Araç 3 bin kmde. Gidişi (konfor olarak), koltukların rahatlığı, kabin genişliği, tasarımı bence gayet güzel. Motoru bizim araçlardan sonra bariz güçsüz hissettiriyor fakat yeterli. Performans seven birisi sevmez.
    Yalnız Civic'in de orta konsoldan bir ses geliyor. Ayrıca sunroof kısmından da aynı bizim kemerlerin oradaki gibi sinir bozucu bir ses var. Sunroof'suz da alınmıyor. Her modelinde standart. Ayrıca genel olarak kalite hissi Astra'ya göre biraz düşük. Astra daha üst sınıf gibi hissettiriyor.

    Ek: Ayrıca Honda'nın jantları çok çirkin. Alt modelde de üst modelde de aynı çirkin jantları kullanmak nedir anlamıyorum. Farları da Astra gibi LED olsa da Intellilux'lar ile karşılaştırmak Astra'ya hakaret olur. Far konusunda Astra bence yollardaki en iyi araçlardan. (Intellilux-Led Matrix bahsettiğim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 17 Eylül 2018; 14:51:42 >




  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    hocam honda civic te ses yalıtımı nasıl astra ya göre klasik japonlarda olduğu gibi yol sesini fazla alıyor mu içeriye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.YILMAZ40

    hocam honda civic te ses yalıtımı nasıl astra ya göre klasik japonlarda olduğu gibi yol sesini fazla alıyor mu içeriye
    Valla Astra'dan ne az ne fazla.

    Ben Astra'nın yalıtımını beğenmiyorum. Özellikle benim aracımdaki 18 inç jantlarla düzgün olmayan yollarda gerçekten kafa ütüleyici.

    Gerçi Civic 16 inçlik geniş yanaklı lastiklerle, benim 40 yanaklı 18 inçlik jantlarla aynı seviyedeyse, Civic'in yalıtımda daha kötü olduğu söylenebilir ama yine başta söylediğim gibi, bariz bir fark yok, iyi değil, ortalamalarda.
  • Yasakpınar kullanıcısına yanıt
    evet hocam ben kısa mesafe kullanıyorum aracı benzinliye niyetlendim ilk, piston sorununu okuyunca ciddiyetini anladım mecbur 15.000 lira daha fazla verdim dizel aldım. ben yazılım da düşünüyorum araç 165 hp oluyor, body kit de yapacağım apaçi işi değil tabiki güzel bir difüzör ve set olarak.

    golf highline olunca güzel duruyor. beğeni işi görecelidir tabii ki ama c sınıfında malesef kafada kendisi dsg şanzımana rağmen.
    focus kasa değiştiriyor, leon dediğiniz gibi trimde daha kötü ve sert bir araç. fransızları sevmiyorum, bir ara 308 niyetlendim ama o marjinal konsola bir türlü alışamıyorum.

    hondan alırsam zaten ilk iş anında 4 jant olur, o leş papatya jantları anında atarım çöpe. geriye kalan anlamda deri koltuklar olsun tüm donanımları olsun alımlı ve güzel duruyor executive olunca. kalite hissinin astrada daha çok olduğuna şüphe yok, neticede japon honda çok şaşırmıyorum. motoru idare eder beni istanbul trafiğinde.

    ama olay şu ki ben aracımı seviyorum. tasarımını motorunu kalitesini her şeyini seviyorum. satmak değiştirmek istemiyorum.

    bir ara dedim ki acaba hakkaten bu araç mı böyle çıktı, satayım gidip başka bir tane alayım ama neredeyse hepsinde var bu sorunlar. km saati, kapılar ve yan aynaların orası, fitiller ya da orta konsol bir şekilde hep trim sesi şikayeti var.

    olmadı başka bir servise gideceğim gerçek oto çözemezse. ümraniyede oturduğum halde beşiktaşa gidiyorum araç gerçek oto bakımlı olduğu için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falterubbix

    evet hocam ben kısa mesafe kullanıyorum aracı benzinliye niyetlendim ilk, piston sorununu okuyunca ciddiyetini anladım mecbur 15.000 lira daha fazla verdim dizel aldım. ben yazılım da düşünüyorum araç 165 hp oluyor, body kit de yapacağım apaçi işi değil tabiki güzel bir difüzör ve set olarak.

    golf highline olunca güzel duruyor. beğeni işi görecelidir tabii ki ama c sınıfında malesef kafada kendisi dsg şanzımana rağmen.
    focus kasa değiştiriyor, leon dediğiniz gibi trimde daha kötü ve sert bir araç. fransızları sevmiyorum, bir ara 308 niyetlendim ama o marjinal konsola bir türlü alışamıyorum.

    hondan alırsam zaten ilk iş anında 4 jant olur, o leş papatya jantları anında atarım çöpe. geriye kalan anlamda deri koltuklar olsun tüm donanımları olsun alımlı ve güzel duruyor executive olunca. kalite hissinin astrada daha çok olduğuna şüphe yok, neticede japon honda çok şaşırmıyorum. motoru idare eder beni istanbul trafiğinde.

    ama olay şu ki ben aracımı seviyorum. tasarımını motorunu kalitesini her şeyini seviyorum. satmak değiştirmek istemiyorum.

    bir ara dedim ki acaba hakkaten bu araç mı böyle çıktı, satayım gidip başka bir tane alayım ama neredeyse hepsinde var bu sorunlar. km saati, kapılar ve yan aynaların orası, fitiller ya da orta konsol bir şekilde hep trim sesi şikayeti var.

    olmadı başka bir servise gideceğim gerçek oto çözemezse. ümraniyede oturduğum halde beşiktaşa gidiyorum araç gerçek oto bakımlı olduğu için.
    Açıkçası ben sırf ses için Astra'yı değişmezdim. Emin olun Civic veya diğer modellerde de cins cins başka ufak tefek sıkıntılar çıkacak ki ilk aklıma gelenleri zaten yukarıda paylaştım. Bence siz kapı sesini de çözdükten sonra araçtan fazlasıyla memnun kalacaksınız. Sınıfının en yakışıklı, performanslı, karakterli modellerinden birisi Astra.

    Ben önceki araçlarımda müzik dinlemez, hep motor sesini dinlerdim hoşuma gittiği için. Astra sağolsun artık Carplay özelliğinin kolaylığıyla da bana araç kullanırken müzik dinlemeyi sevdirdi. Çünkü hem benzinli motorun bir sesi yok hemde kemer tarafından gelen o ufak sesi duyduğumda çıldırtıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Açıkçası ben sırf ses için Astra'yı değişmezdim. Emin olun Civic veya diğer modellerde de cins cins başka ufak tefek sıkıntılar çıkacak ki ilk aklıma gelenleri zaten yukarıda paylaştım. Bence siz kapı sesini de çözdükten sonra araçtan fazlasıyla memnun kalacaksınız. Sınıfının en yakışıklı, performanslı, karakterli modellerinden birisi Astra.

    Ben önceki araçlarımda müzik dinlemez, hep motor sesini dinlerdim hoşuma gittiği için. Astra sağolsun artık Carplay özelliğinin kolaylığıyla da bana araç kullanırken müzik dinlemeyi sevdirdi. Çünkü hem benzinli motorun bir sesi yok hemde kemer tarafından gelen o ufak sesi duyduğumda çıldırtıyor.

    Alıntıları Göster
    hocam zaten farkındalık uyandıktan sonra insan takıyor. mesela servis çözse sorunu arabadaki ses gitse ben de sürekli müzik falan dinlerim, daha fazla cam açarım örnek veriyorum ama o sesin orda olduğunu bildikçe kafaya takıp uyuz olasım geliyor sürekli.

    yoksa telefon benim de sürekli bluetooth ile bağlı, müzik radyo hep açık olsa hiçbir şey duymazsın.

    bir de şu var, kardeşim ben bu araca 110.000 tl para vermişim bu ses burdan gelmeyecek adam gibi araba yapın gururu var




  • AsA25 kullanıcısına yanıt
    Ben 8 aydır kullanıyorum. Baya araştırıp kullanıcı yorumlarına bakarak almıştım. Açıkçası pek bir işe yaramıyor. Sorun üründen çok arabadaki merceklerde.

    Şehir içinde iyi hoş fena değil ama uzun yolda facia. Erzurum şartlarında mümkün değil verim alamazsınız.

    Bu arabayı anca bi-xenon mercek paklar. O da muayenede sıkıntı sanırım.
  • yazilanlara bakınca benim araba fena ballı galiba. ilk zaman göstergeden gelen ses kayboldu şimdi ne kapida nede başka yerden ses gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Astra 1.4 185 ps manuel yazılımlı 3. Vites beton mikseri sürer gibi çiviliyor yolu...:)) Korkuyorum bazen Honda rs ile yan yana yürüdük 2. Viteste ikimizde 3. Viteste attığım an arayı 1 burun açtım tahminim 200 den sonra 10 boy atar bizim makineler 255 son hız limit iptali ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hacivat116 -- 17 Eylül 2018; 20:41:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutoz

    yazilanlara bakınca benim araba fena ballı galiba. ilk zaman göstergeden gelen ses kayboldu şimdi ne kapida nede başka yerden ses gelmiyor.
    hocam tüm camlar radyo falan kapalı bozuk parke yolda ve çakıla yakın pürüzlü asfatta hiç ses yok mu?
  • falterubbix kullanıcısına yanıt
    Çok kurcalama aracı. Geri alırım senden.



    Ben de büyük araca alışamadım astra’dan sonra. 472 cm araba mı olur? Park etmek bile sıkıntı.



    Yalnız bahsettiğin sesleri ben duymuyordum. Zaten konuşmuştuk hatırlarsan, takılınca insan sürekli dinliyor. Bence biraz fazla taktın sese o yüzden en ufak bir tıkırtı rahatsız ediyor.



    Bir de 110 değil 107.5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17601761176217631764
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.