Şimdi Ara

YENİ NESİL COROLLA YOL SESİ FELAKETİ! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
13.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3m bant nedir nasıl uygulanıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtxpp

    selam
    eski korolla var babamda yol sesi az.
    yeni corollalarda daha fazla galiba ne dersiniz.
    bu da sanırım eski sol yerden daha yüksek buna baglı olsa gerek.

    yeni corolla ve sol kıyaslaması yapabilecek varmı. yol sesi konusunda.

    ben sol ları çok begeniyorum ferah, ön konsolda tıkırtı yok ( kütür kütür).
    özellikle ferah olması ciddi artısı. hatta bu yüzden ford c maks yada connect bile düşünmüyo degilim hani. daha ferah olması nedeniyle.

    yeni corollalar içinde ferah diyorlar hiç kullanmadım ama pencereleri daha dar daha basık bir izlenim veriyor dışardan ( kullanan arkadaşlar eski sol lar ile kıyaslayabilirmi konfor konusunda)


    Yeni kasanın bildiğim kadarıyla izolasyon-konfor özellikleri arttırıldı ancak lastikleride 16" 205 e çıktığından asfalt seside artıyor haliyle.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60


    quote:

    Orjinalden alıntı: teaman1977

    Nerden cikariyorsunuz bu ses problemini anlamiyorum. Hangi aracla karsilastiriyorsunuz.



    ya hakikaten hangi araçlarla kıyaslıyorsunuz.kendi sınıfındaki araçları bilmiyorum kullandınız mı(şikayatçi olanlar).
    bence onlarıda kullanın sonra tekrar düşünün.

    alman rakibleriyle


    ama bence bu tercıh meselesı adamların heryerı kaymak asfalt onun ıcın pek dert etmıyolardır

    ama bizim su mıcırlı asfalt yolda acayıp promblem oluyo




    astra ve jettayı söylüyorsanız hiçbir farkı yok corolladan yol sesi aynı.




  • quote:

    ben sol ları çok begeniyorum ferah, ön konsolda tıkırtı yok ( kütür kütür).
    özellikle ferah olması ciddi artısı. hatta bu yüzden ford c maks yada connect bile düşünmüyo degilim hani. daha ferah olması nedeniyle.
    yeni corollalar içinde ferah diyorlar hiç kullanmadım ama pencereleri daha dar daha basık bir izlenim veriyor dışardan ( kullanan arkadaşlar eski sol lar ile kıyaslayabilirmi konfor konusunda)


    sol ile kıyaslarsak çok fark yok ferahlık açısından, ben sol'u de çok ferah bulmuyorum. cmax ve connect'e göre tabi ki dar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    2006 da Lag II ile Balıkesir den Of a kadar gelmiştim.

    Bir daha ki hedefim Rize!


    Sn. esmerce Rizeye gelirsen haberim olsun gelirsen değil kafana esti atla gel
  • ferahlık istiyosan c4 picassoyu tavsiye ederim hele bide cam tavanlısını alırsan ooooh :D araba değil otobüs kullanıyo gibi sanki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: toyota2


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    2006 da Lag II ile Balıkesir den Of a kadar gelmiştim.

    Bir daha ki hedefim Rize!


    Sn. esmerce Rizeye gelirsen haberim olsun gelirsen değil kafana esti atla gel


    Sağolasın
  • lastik sesinin en büyük nedeni sert lastik ve asfaltlarımızdır. Bugün izmirden arabanın arka koltuğunda yatarak geldim. Lastikler o kadar çok ses yapıyor ki, inanın buna izolasyonun kralanı yapsanız yine kesilmez.
    Bence yumuşak lastik tek çözüm.
    Yollar için yapacak birşeyimiz yok maalesef. Zaten otobanda hiç ses yok ama mıcırlı asfaltta felaket ses var.
  • Edremit ten İzmir e giderken Aliağa da "düzgün" asfalt başlıyor,araç sabit hızla giderken 2-3 km daha hızlanıyor kendiliğinden Azalan ses miktarını yazmama gerek yok zaten!
  • babamın şahini bile sanki daha az ses alıyor içeri nerdeyse.sıfır yalıtım sıfır izolasyonama arkadaşların da dediği gibi
    özellikle bozuk ve çakıllı asfaltlarda aşırı ses alyor.Hatta bir seferinde altına eğilip bakmama bile neden oldu.Ama bozuk
    asfalttan sıfır asfalta çıktığınızda neredeyse motor sesini bile duyamıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diveman -- 26 Mayıs 2008; 20:59:20 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    lastik sesinin en büyük nedeni sert lastik ve asfaltlarımızdır. Bugün izmirden arabanın arka koltuğunda yatarak geldim. Lastikler o kadar çok ses yapıyor ki, inanın buna izolasyonun kralanı yapsanız yine kesilmez.
    Bence yumuşak lastik tek çözüm.
    Yollar için yapacak birşeyimiz yok maalesef. Zaten otobanda hiç ses yok ama mıcırlı asfaltta felaket ses var.


    hayirdir utku izmire gelion haberimiz yok ? sağlik problemi vs değildir umarim ?
  • Cey, sen ne zaman gelecen İstanbul'a???
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    lastik sesinin en büyük nedeni sert lastik ve asfaltlarımızdır. Bugün izmirden arabanın arka koltuğunda yatarak geldim. Lastikler o kadar çok ses yapıyor ki, inanın buna izolasyonun kralanı yapsanız yine kesilmez.
    Bence yumuşak lastik tek çözüm.
    Yollar için yapacak birşeyimiz yok maalesef. Zaten otobanda hiç ses yok ama mıcırlı asfaltta felaket ses var.


    hayirdir utku izmire gelion haberimiz yok ? sağlik problemi vs değildir umarim ?





  • focus kasa değistirince :)
    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Cey, sen ne zaman gelecen İstanbul'a???
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    lastik sesinin en büyük nedeni sert lastik ve asfaltlarımızdır. Bugün izmirden arabanın arka koltuğunda yatarak geldim. Lastikler o kadar çok ses yapıyor ki, inanın buna izolasyonun kralanı yapsanız yine kesilmez.
    Bence yumuşak lastik tek çözüm.
    Yollar için yapacak birşeyimiz yok maalesef. Zaten otobanda hiç ses yok ama mıcırlı asfaltta felaket ses var.


    hayirdir utku izmire gelion haberimiz yok ? sağlik problemi vs değildir umarim ?







  • Bekle sen Focusun kasa değiştirmesini... Bende gelcem izmire...
  • diş ameliyatı için. 9 da girdim 10 da çıktım ameliyattan. sonra doğru yola koyulduk döndük bodruma
    zor bi ameliyat oldu. dönüş çok zor geçti, baya bi ağrı çektim yolda
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    lastik sesinin en büyük nedeni sert lastik ve asfaltlarımızdır. Bugün izmirden arabanın arka koltuğunda yatarak geldim. Lastikler o kadar çok ses yapıyor ki, inanın buna izolasyonun kralanı yapsanız yine kesilmez.
    Bence yumuşak lastik tek çözüm.
    Yollar için yapacak birşeyimiz yok maalesef. Zaten otobanda hiç ses yok ama mıcırlı asfaltta felaket ses var.


    hayirdir utku izmire gelion haberimiz yok ? sağlik problemi vs değildir umarim ?





  • aman ha dulop sport benim yeni corollanın üstünde geldi tavsiye etmem
    quote:

    Orjinalden alıntı: carbotti

    bende önceki kasa corolla var..lastiğim 52000 e geldi..yol sesi ve konfor problemim var..her corolla kullananda bu şikayetler vardır. yarın aracımın üzerindeki b390 ları çıkartıp dunlop un sp sport fast response diye bi lastiğini taktırıcam...özel siparişle buldu lastikçi..lastikçiler dahi bu lastiği bilmiyo...yeni bi lastik.
    bunu taktırmasaydım..yokohama nın ac01 comfort modelini taktıracaktım..o da olmadı turanza yada michelin arasından birini seçerdim..
    ben yol sesini böyle kesebileceğimi düşünüyorum.. www.reiffendirekt.de www.adac.de





  • quote:

    Orjinalden alıntı: Diveman

    babamın şahini bile sanki daha az ses alıyor içeri nerdeyse.sıfır yalıtım sıfır izolasyonama arkadaşların da dediği gibi
    özellikle bozuk ve çakıllı asfaltlarda aşırı ses alyor.Hatta bir seferinde altına eğilip bakmama bile neden oldu.Ama bozuk
    asfalttan sıfır asfalta çıktığınızda neredeyse motor sesini bile duyamıyorsunuz.


    Bende yeni kasa var motor sesi 4500-5000 den önce zor duyuluyor ama yol sesi var biraz.

    Kayınpederde (bu peder lafını kim eklemiş bilmem!) Kayınbabamda da Şahin var 13" jant+yumuşak lastik = 0 yol sesi.

    Ama ondada motÖr + tıkırtılar + şanzıman uğultusu müthiş o ayrı




  • Kasım ayında imzamdaki aracı aldım. Ama aklım hep yeni Corolla daydı. Bir bayiye gidip takas etmek istediğimi söyledim ve deneme sürüşüne çıktık.
    1.4 D-4D MultiMode Comfort u inceledim 4 km.lik parkurda.
    ilk 3 vites çok sarsıntılı geçiyor 4 ve 5 fena değil çok hissedilmiyor.
    1 ve 2 de araba hızlanmıyor, vites değişiminde hem gaza hem debriyaja bsarmışsın gibi bir duygu oluyor.
    yol sesi hemen hissediliyor. Bu kadar kısa yolda bile çok fazla yol ses aldı.

    Üstelik donanım olarak ta çok eksikti benim araca göre. (arka disk, alüminyum jant, yağmur/far sensörleri, digital klima, perde hava yastıkları, arka ve yan cam perdeleri vs).

    Alırken Toyota'ya bakmamıştım yaklaşık 5.000 ytl (Comfort için) fazla diye, ama hep keşke vardı içimde... Deneme sürüşü yaptıktan sonra en azından fiyat olarak iyi tercih yaptığımı, istediğim donanımdaki Corolla için 8-9.000 fazla vermeye değmeyeceğini anladım.
    Ama gende de Toyota iyi bir araba. Keşke fiyatı biraz daha aşağıda olsa ya da donanım olarak daha zengin olsa.

    Şu an için ise, 1. tercihim BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION DUALOGIC, veya 1.4 16V TURBO 150 HP SPORT olur.

    Marka fanatikliğim yoktur. Bunları Toyota yı kötülemek için de yazmıyorum. Hepiniz güle güle kullanın aracınızı :)


    quote:

    Orjinalden alıntı: devrimkaratas

    ben dün kullandım ilk olarak yeni corollayı. İtiraf etmeliyim ki asfalt sesi beni şaşırttı. Arka koltuklarda hemen hemen rakipleriyle aynı miktarda ses var fakat ön lastiklerden bu kadar ses beklemiyordum.
    Motor gürültüsü rahatsız edecek kadar değil.
    Yol sesi konusunda focus ve astra daha sessiz gibi geldi bana..




  • bize yokmu.

    quote:

    Orjinalden alıntı: toyota2


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    2006 da Lag II ile Balıkesir den Of a kadar gelmiştim.

    Bir daha ki hedefim Rize!


    Sn. esmerce Rizeye gelirsen haberim olsun gelirsen değil kafana esti atla gel
  • megane kullanan biri toyota için iyi şeyler söylenmesini beklemez heralde.


    quote:

    Orjinalden alıntı: unsal28

    Kasım ayında imzamdaki aracı aldım. Ama aklım hep yeni Corolla daydı. Bir bayiye gidip takas etmek istediğimi söyledim ve deneme sürüşüne çıktık.
    1.4 D-4D MultiMode Comfort u inceledim 4 km.lik parkurda.
    ilk 3 vites çok sarsıntılı geçiyor 4 ve 5 fena değil çok hissedilmiyor.
    1 ve 2 de araba hızlanmıyor, vites değişiminde hem gaza hem debriyaja bsarmışsın gibi bir duygu oluyor.
    yol sesi hemen hissediliyor. Bu kadar kısa yolda bile çok fazla yol ses aldı.

    Üstelik donanım olarak ta çok eksikti benim araca göre. (arka disk, alüminyum jant, yağmur/far sensörleri, digital klima, perde hava yastıkları, arka ve yan cam perdeleri vs).

    Alırken Toyota'ya bakmamıştım yaklaşık 5.000 ytl (Comfort için) fazla diye, ama hep keşke vardı içimde... Deneme sürüşü yaptıktan sonra en azından fiyat olarak iyi tercih yaptığımı, istediğim donanımdaki Corolla için 8-9.000 fazla vermeye değmeyeceğini anladım.
    Ama gende de Toyota iyi bir araba. Keşke fiyatı biraz daha aşağıda olsa ya da donanım olarak daha zengin olsa.

    Şu an için ise, 1. tercihim BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION DUALOGIC, veya 1.4 16V TURBO 150 HP SPORT olur.

    Marka fanatikliğim yoktur. Bunları Toyota yı kötülemek için de yazmıyorum. Hepiniz güle güle kullanın aracınızı :)


    quote:

    Orjinalden alıntı: devrimkaratas

    ben dün kullandım ilk olarak yeni corollayı. İtiraf etmeliyim ki asfalt sesi beni şaşırttı. Arka koltuklarda hemen hemen rakipleriyle aynı miktarda ses var fakat ön lastiklerden bu kadar ses beklemiyordum.
    Motor gürültüsü rahatsız edecek kadar değil.
    Yol sesi konusunda focus ve astra daha sessiz gibi geldi bana..






  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.