Şimdi Ara

Yeni nesil 2019 Mazda' 3 için dijital çizim paylasildi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mazda3 (Mazda Axela) 2019 model yılı için makyajlanacak. Avarvarii yeni modelin tahmini bir dijital çizimini yayınladı.

    Çizimde dördüncü nesil Mazda3’ün evrimsel bir tasarıma sahip olacağı öngörülüyor. Mazda yeni modelin önizlemesini bu yıl Mazda Kai konseptiyle sunmuştu. Çizimlerde de konseptten faydalanıldığı görülüyor. Yeniden tasarlanan kompakt hatchback daha etkileyici görünüyor ve KODO tasarım dilinin en yeni biçimini yansıtıyor.



    Spor otomobil benzeri uzun kaput, daha şık farlar, daha büyük ön panjur, atletik gövde çizgileri ve coupe benzeri eğimli arka cam 2019 Mazda3’ün dikkat çeken tasarım özellikleri arasında. Otomobilin dış cephe rengi Soul Red Metallic. Boyutlarla ilgili fikir vermek için söyleyecek olursak, Kai konsepti 4420 mm uzunluğunda, 1855 mm genişliğinde ve 1375 mm yüksekliğinde...

    Yeni nesil 2019 Mazda' 3 için dijital çizim paylasildi..

    Yeni nesil Mazda3, 2.0 litre SKYACTIV-X dünyanın ilk seri üretim sıkıştırmalı ateşlemeli motorunu kullanacak. Yeni motor komutlara hızlı yanıt verecek, tork hızlandırma, yakıt tasarrufu ve düşük emisyon sunacak. Yeni modelle birlikte geleneksel dizel motorlar ve daha küçük kapasiteli benzinli motorlar da sunulacak. Mazda ayrıca sınırlı sayıda hidrojen yakıt hücreli bir Mazda3 versiyonu da üretecek.



    Yeni Mazda 3 2018 yılı içinde çıkacak... Kesin çıkış tarihi henüz açıklanmadı.


    Yeni nesil 2019 Mazda' 3 için dijital çizim paylasildi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 29 Aralık 2017; 15:53:43 >







  • Bıkmadın mı ya her bu tip konuya girip, 3 paragraf güzel bir türkçeyle atmosferiğe gömüp, turboyu şişirip gitmekten Sanki biz bilmiyoruz benzer hacimde turbo'nun daha üstün olduğunu. Sanayide turbo falan mu satıyorsun anlamadım ki.

    Uzun uzun gömüyorum adminler siliyor, kısa gömeyim bu kez

    -Amerikada Mazda 3 Golf'ün 2 katı satıyor, orada da turbo çağdışı oluyor heralde, arabanın satış başarısını doğrudan motora turbo olup olmadığını bağladığına göre?

    - Subaru pazarı iyi(!) okudu, 1.6 turbo 170hp Levorg ile geldi, 105bine bıraktılar arabaları kimse yüzüne bakmadı, Subaru alan da gidip 2.0 dizel Forester aldı onun yerine. Sokakta Subaru ney diye sorsan "Boru markası" diye cevaplayacak, Passat kullanan sürüyle adam var.

    - Avrupada Mazda ile VW'ni kıyaslamak, fil ile karıncayı kıyaslamak gibidir. VW avrupada bir imparatorluktur, Mazda ufak bir köyün muhtarlığı. Kaldı ki iki marka arasındaki saf ticari büyüklük farkı dahi ortada.

    - Dünyada motor hacine göre vergi alan Singapur, Yunanistan, Çin, Rusya gibi ülkeler var fakat hiçbirisi böyle uçurum seviyesinde 1.6lt üstü motoru Ötv denilen bir haraçla katletmiyor. 2.0 Mazda 3 ile 1.5 olan yanyana satılıyor Rusya'da. Dünyada büyük pazar olarak sadece Türkiye kaldı 70li yıllardaki gibi hacime göre vergi alabilen, başka kimse yok.

    - Mazda Türkiye pazarında turbo-kompressor 1.3lt 200hp motorla gelse satamaz. Buraya kurulmuş, çöreklenmiş, imajı sağlam, ikinci eli, piyasası sağlam, Mazda'lara göre çok daha "sade" tasarımlı üstelik aynı denecek fiyata veya daha ucuza Almanlar varken kimse gidip Mazda almaz anca benim gibi bi kaç petrol kafa alır.

    - Bir dönem Türkiye satış lideri Honda Civic'in türkiye satışlarının %40'ını benzinli (lpg'siz) model oluşturuyormuş, işte o gerçekten eski, çok yakan 1.6 atmosferik motor. Birde lpg'li modelin hiç satılmadığını düşün? Millet pek de motorun ne olduğuna bakmıyormuş gibi değil mi güzel kardeşim? Bana sanki insanlar marka algısı, servis, pazar büyüklüğü, komşu faktörü, ikinci el, satış çabukluğu gibi konulara bakıyormuş gibi geldi ama?

    - 2.0 Mazda motoru, hastası olduğun minik turbolarla aynı kalitede, benzer verimde veya daha üstü bir makina. Bizde 1.5lt motor da Mazda 2 motoru. Kimse de 1.5 atmosferiğin 1.4 turbolarla aynı klasmanda olduğunu söylemiyor. Aynı şeyleri söyletmekten bıkmadınız. Bu da bu tip gelip provoke amaçlı yazı yazan tiplere son Mazda ile ilgili cevabım sıktı artık aynı şeyler.


    Ha bu arada düşük devirde "ferah ferah" basın demeyi unutmuşsun
    Haberdeki bir detay kimsenin dikkatini çekmemiş.



    Yeni nesil Mazda3, 2.0 litre SKYACTIV-X dünyanın ilk seri üretim sıkıştırmalı ateşlemeli motorunu kullanacak.



    Yani yeni skyactivlerde buji olmayacak arkadaşlar. Sıkıştırma oranları 1e 18 olacak. Buda şu anlama geliyor. "Dizeller kadar torklu ve dizelden daha az yakan benzinli otomobiller." Üstelik turbosuz.
    Japonlara, Avrupalılara ve Amerikalılara hayırlı olsun. Artık yeni çıkan hiç bir araç heyecanlandırmıyor bizi. Çünkü bizim alım gücümüz yerlerde ötv ise zirvede. Bir de bugun mtv fiyatları paylaşıldı aman allahım.

    Bizi bu hallere getirenlerin iki yakası bir araya gelmesin, çolugundan çocugundan kat kat acısı çıksın. Diyanet başkanına maybach alıp da millete asgari ücrete 100 lira zam yapanların allah belasını versin. Hepsinin tek tek hesap verdiği günleri de görürüz inşallah.
  • mevcut kasa 2. elde fp otomobiline döner
  • Yere göğe sığdırılamaz ama satmaz.
  • Yeni nesil 2019 Mazda' 3 için dijital çizim paylasildi..
  • önler iyi ama arkala ıı ıı
  • 2019 diyorsunuz da 2005'de daha güzeli yapıldı.
    Yeni nesil 2019 Mazda' 3 için dijital çizim paylasildi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muqarnas -- 29 Aralık 2017; 14:6:42 >
  • Benim de arkayı görünce aklıma ilk Alfa Brera geldi


    Satışlarda DH'de 1. olacağı kesin umarım gerçekte 100 adet satılır. Teşekkürler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muqarnas

    2019 diyorsunuz da 2005'de daha güzeli yapıldı.
    Yeni nesil 2019 Mazda' 3 için dijital çizim paylasildi..

    Efsane..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Japon markasıydı, Mazda olması lazım.



    Alfa Romeo tasarımlarından etkilendiklerini ifade etmişlerdi birkaç yıl önce..



    Velhasıl araç oldukça güzel görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa romeo araçlarını taklit etmeyen firma kalmadı sanırsam. Japon mazda bile yaptıysa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç boşa kodoymuş, skyaktivmiş kasmasın mazda, küçük hacim turbo motorla sunmazsa yine avcunu yalar satışlarda.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Avrupa'da 2 litlerik versiyonları gayet iyi satiyor. Turbo getirmeyerek ancak Turkiye'de avucunu yalar. Onu da umursayacaklarını pek sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taklitler asıllarını yaşatır.Bu vesileyle Alfa Brera’ya selam gelsin bizden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa çakması

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayınOzi

    Avrupa'da 2 litlerik versiyonları gayet iyi satiyor. Turbo getirmeyerek ancak Turkiye'de avucunu yalar. Onu da umursayacaklarını pek sanmıyorum.

    Türkiyede avucunu yalıyor zaten. Yakında mazda türkiye distribütörü de işi bırakır sayelerinde. Türkiye nüfusuyla pazar değeri olarak 3-4 avrupa ülkesine bedel. Gayet iyi satıyor dediğiniz tüm avrupada ayda 17-18bin tane satıyor, buna karşın vw 140-150bin araç satıyor.

    Bu sene ocaktan kasıma kadar vwnin 100binden fazla araç sattığı ülkemizde(yani bütün avrupada satılan aylık mazda kadar sadece ülkemizde vw satılıyor) mazda toplamda 1200 araç satmış. Vw örneğinden görüldüğü üzere ülkemiz büyük bir pazar ve avrupanın birkaç ülkesine bedel, dolayısıyla hiç bir marka için önemsenmeyecek, umursanmayacak bir pazar değil. Öyle olsaydı her dergide, her tvde premium markaların reklamları olmazdı. Adamlar mazdadan çok daha fazla satışa sahipler dünya genelinde, buna rağmen onlar için de türkiye önemli bir pazar.

    Ayrıca motor hacminden dolayı vergi dayatan tek ülke biz değiliz, dünyada bizimkisi gibi vergi sistemi olan başka pek çok ülke var, mazda türkiyede olduğu gibi o ülkelerde de kan kaybetmeye devam eder bu inadında devam ederse. Ama zaten zon zamanları bunlar, hiç bir firma daha fazla inat edemez atmosferikte. 2018 yılında küçük hacim atmosferikte inat etmek, 70li yılların kara düzen dizelinde inat etmek gibi. Ya değişime ayak uyduracaklar, ya da piyasadan silinecekler. Geçmişte böyle inatçı davranıp da tarihin tozlu sayfalarında kaybolmuş pek çok irili ufaklı otomobil markası vardır araştırırsanız. Ticarette pazarı iyi okumazsanız kaybedersiniz.




  • Bıkmadın mı ya her bu tip konuya girip, 3 paragraf güzel bir türkçeyle atmosferiğe gömüp, turboyu şişirip gitmekten Sanki biz bilmiyoruz benzer hacimde turbo'nun daha üstün olduğunu. Sanayide turbo falan mu satıyorsun anlamadım ki.

    Uzun uzun gömüyorum adminler siliyor, kısa gömeyim bu kez

    -Amerikada Mazda 3 Golf'ün 2 katı satıyor, orada da turbo çağdışı oluyor heralde, arabanın satış başarısını doğrudan motora turbo olup olmadığını bağladığına göre?

    - Subaru pazarı iyi(!) okudu, 1.6 turbo 170hp Levorg ile geldi, 105bine bıraktılar arabaları kimse yüzüne bakmadı, Subaru alan da gidip 2.0 dizel Forester aldı onun yerine. Sokakta Subaru ney diye sorsan "Boru markası" diye cevaplayacak, Passat kullanan sürüyle adam var.

    - Avrupada Mazda ile VW'ni kıyaslamak, fil ile karıncayı kıyaslamak gibidir. VW avrupada bir imparatorluktur, Mazda ufak bir köyün muhtarlığı. Kaldı ki iki marka arasındaki saf ticari büyüklük farkı dahi ortada.

    - Dünyada motor hacine göre vergi alan Singapur, Yunanistan, Çin, Rusya gibi ülkeler var fakat hiçbirisi böyle uçurum seviyesinde 1.6lt üstü motoru Ötv denilen bir haraçla katletmiyor. 2.0 Mazda 3 ile 1.5 olan yanyana satılıyor Rusya'da. Dünyada büyük pazar olarak sadece Türkiye kaldı 70li yıllardaki gibi hacime göre vergi alabilen, başka kimse yok.

    - Mazda Türkiye pazarında turbo-kompressor 1.3lt 200hp motorla gelse satamaz. Buraya kurulmuş, çöreklenmiş, imajı sağlam, ikinci eli, piyasası sağlam, Mazda'lara göre çok daha "sade" tasarımlı üstelik aynı denecek fiyata veya daha ucuza Almanlar varken kimse gidip Mazda almaz anca benim gibi bi kaç petrol kafa alır.

    - Bir dönem Türkiye satış lideri Honda Civic'in türkiye satışlarının %40'ını benzinli (lpg'siz) model oluşturuyormuş, işte o gerçekten eski, çok yakan 1.6 atmosferik motor. Birde lpg'li modelin hiç satılmadığını düşün? Millet pek de motorun ne olduğuna bakmıyormuş gibi değil mi güzel kardeşim? Bana sanki insanlar marka algısı, servis, pazar büyüklüğü, komşu faktörü, ikinci el, satış çabukluğu gibi konulara bakıyormuş gibi geldi ama?

    - 2.0 Mazda motoru, hastası olduğun minik turbolarla aynı kalitede, benzer verimde veya daha üstü bir makina. Bizde 1.5lt motor da Mazda 2 motoru. Kimse de 1.5 atmosferiğin 1.4 turbolarla aynı klasmanda olduğunu söylemiyor. Aynı şeyleri söyletmekten bıkmadınız. Bu da bu tip gelip provoke amaçlı yazı yazan tiplere son Mazda ile ilgili cevabım sıktı artık aynı şeyler.


    Ha bu arada düşük devirde "ferah ferah" basın demeyi unutmuşsun




  • Önce panjuru çizmişler galiba,eşşek kadar olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ona benzedi buna benzedi bilmem ama cok güzel olmuş bence.tabi türkiyede fazla satmayacak.yoksa dış görünüş olarak güzel arac.
  • Yakında sırf panjurdan ibaret olacak arabalar. Bir de bu güncel kasa değil mi ne farkı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japonlara, Avrupalılara ve Amerikalılara hayırlı olsun. Artık yeni çıkan hiç bir araç heyecanlandırmıyor bizi. Çünkü bizim alım gücümüz yerlerde ötv ise zirvede. Bir de bugun mtv fiyatları paylaşıldı aman allahım.

    Bizi bu hallere getirenlerin iki yakası bir araya gelmesin, çolugundan çocugundan kat kat acısı çıksın. Diyanet başkanına maybach alıp da millete asgari ücrete 100 lira zam yapanların allah belasını versin. Hepsinin tek tek hesap verdiği günleri de görürüz inşallah.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.