Şimdi Ara

Yeni MK7 Jetta 2 aya geliyormuş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW bayilerine bilgi gelmiş sanırım 2019 öncesi gelecekmiş tahminen Golf te olduğu gibi kampanya ile Comforltine donanımı 150 bin altına rahat verirler gibi.

    Arkadaşlar dizel gelmeyecek deniyor 1.0 TSi gelecek kıssca 1 -0 olsun bizim olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sacma bir araba

    Amerikada vw reklam yaptığında, insanlar aynen şu tepkiyi veriyor : 🧐



    Yani bu ne arabamı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet güzel bir araç , umarım 8 ileri otomatik getirirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelsinde sıraya girelim bir an önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede bireysel araç işi bitti gibi, alırsa filolar, şirketler alır. Onlar da dizeli yok diye pek almazlar.

    Golften ucuz olursa bireysel için çekici olabilir, hacmi falan var ama kalite olarak yine çok fark olacaktır aralarında.
  • Passatin tahtini salliyabilir boyut olarakta aman aman bi fark yok resmen premium d ler kadar boyutlari.tr ye gelmesi iyi oldu bence civic megane a iyi bi alternatif olacagini dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelmesin mk neye geliyor?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Tucson mu Yeni a3 mü
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • vw araçlarını beğeniyorum ama keşke dsg'li olmasalar. tork konvertörlüye ve 1-2 lt fazla yakmaya razıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navi kullanıcısına yanıt
    Eski nesi tork konvertörlüler fazla yakar. Mesela Bluehdi eat6 308, tdi dsg golf'ten az yakıyor. Tabi motorun da başarısı var ama yeni nesil tam otomatiklerde öyle eskisi gibi fazla yakma olayı kalmadı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahancer2

    Gelsinde sıraya girelim bir an önce.
    Siz daha sıraya girmediniz mı,geç kaldınız malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelip gelmeyeceği henüz belli değil. Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bu sene gelmeyecek. Belki 2019...
  • Cam, Jant Lastik ve Ayna Opsiyonel olursa sasirmayin.

    Farlar ve Stoplar da Opsiyonel olabilir.





    Cam yerine Pleksi, Alasim Jant Lastik yerine Sac tava ve conta, Farlar stoplar yerine mum koyarak TSE'den getirip bayi de alabilirsiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    bu durumda dsg'nin ekonomik açıdan avantajı yok aslında. alırken yüksek fiyat farkı, bakım maliyeti + arıza ihtimali, kavrama bitmesi derken fazla yaksa bile tork konvertörlü daha mantıklı olabir.

    muhtemelen vw'nin dsg'den kazancı yüksek ki vazgeçemiyor. yoksa vw kullanıcısına tork konvertörlü araç da sunsa cvt'li de sunsa markasından geçmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The R0CK T kullanıcısına yanıt
    Yurtdışı videolarına pek bakmayın derim, sonra üzülürsünüz. Türkiye'ye en fazla highline gelir onda da klima hariç herşey opsiyon olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 30 Eylül 2018; 17:14:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Eski nesi tork konvertörlüler fazla yakar. Mesela Bluehdi eat6 308, tdi dsg golf'ten az yakıyor. Tabi motorun da başarısı var ama yeni nesil tam otomatiklerde öyle eskisi gibi fazla yakma olayı kalmadı.
    DSG'yi BlueHdi motora bağladığında her iki kombinasyondan bile daha az yakar. Burada olay BlueHdi motorun başarısında.
    Genel olarak Fransız üreticilerin en başarılı olduğu konu dizel motor.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    0 Araç almak hayal olduğu için sorun yok . Görmeyenler için attım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    bu durumda dsg'nin ekonomik açıdan avantajı yok aslında. alırken yüksek fiyat farkı, bakım maliyeti + arıza ihtimali, kavrama bitmesi derken fazla yaksa bile tork konvertörlü daha mantıklı olabir.

    muhtemelen vw'nin dsg'den kazancı yüksek ki vazgeçemiyor. yoksa vw kullanıcısına tork konvertörlü araç da sunsa cvt'li de sunsa markasından geçmez.

    Aynen öyle

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    DSG'yi BlueHdi motora bağladığında her iki kombinasyondan bile daha az yakar. Burada olay BlueHdi motorun başarısında.
    Genel olarak Fransız üreticilerin en başarılı olduğu konu dizel motor.

    Dergilerimden birinde 3'lü test vardı. 308,astra k, golf, hepsi dizel otomatik.

    En az 308 yakmıştı, golf ile astra ya aynıydı yada virgülden sonra önemsenmeyecek bi fark vardı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    Sacma bir araba

    Amerikada vw reklam yaptığında, insanlar aynen şu tepkiyi veriyor : 🧐



    Yani bu ne arabamı ?
    Abd de ön camları manuel Golf 7 olduğunu iddia eden birisin senin dediklerine 5 yaşında çocuk inanmaz.



    Abd de en çok satan ithal araç Jetta Amerika kıtasında en çok satan araç Jetta.



    Milyonlarca arabayı dh forumdaki Tüpçüler in hatrına satmayı bırakmazlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.