Yeni L200 u aramizda kullanan var mi? Varsa izlenimlerini, iyi ve kotu buldugu yonlerini yazabilir mi?
bu arabanın tek kötü yanı sana dönen bakışlardan rahatsız olmaktır herhalde.
çok iddialı bir dizaynı var
hayırlı günler.
bravo, muthis cevapti::)))
quote:
Orjinalden alıntı: tasshelhoff
bu arabanın tek kötü yanı sana dönen bakışlardan rahatsız olmaktır herhalde.
çok iddialı bir dizaynı var
hayırlı günler.
bu kadar para etmez güzel ancak etmez...
şahane aksesuar kaldırır bu alet
quote:
Orjinalden alıntı: OtoTurk
bu kadar para etmez güzel ancak etmez...
peki neden ?
Yeni L200 ile ilgili arastirmalarim devam ederken, birkac kisiden de su sekilde bir yorum aldim: - Bu arac, henuz yeni cikti, hatalari olabilir, bu yuzden hemen almamak, biraz beklemek gerekir. Bu arada, ilk kullanicilardan yansaiyan hatalar telafi edilir ve daha duzgun bir araca binme sansin olur, diye bir yorum var. Sizce de gercekten oyle mi olur, yani piyasaya yeni cikmis bir arac hemen alinmamali, biraz beklenmeli ve ilk hatalari duzeltildikten sonra alinmali?
bu bir japon aracı.
hatası olsa bile düzeltilemeyen bir hata değildir. söz gelimi şanjımanın işletim sistemi güncellenir vb. benim mitsubishi coltum var 2 kez yazılımı güncellendi şimdi ilk haliyle alakası yok. gayet güzelleşti. mitsubishi servis olarak heleki l200 ticariye giriyor ticari servis olarak gayet etkin ve yetkin türkiyede.
hiç bir japon aracı için en ufak bir kaygı duymadım hayatta. adamlar konfora lükse değil motora tekniğe yatırıyorlar parayı.
hayırlı günler.
Bu ve buna benzer ticari araclarin Bogazici Koprusunden gecisi yasak. Bunun cezasi nedir? Araci baglarlar mi? Ne kadar para odenir?
SELAM, CUMA VE CUMARTESI GUNU TOPLAM, 2 GUN 260 KM BOYUNCA, YENI L200 U TEST ETTIM. OTOMATIK VITESDI, TEST ETTIGIM ARAC. GEREK ARKA GEREKSE ON OTURMA ALANLARI OLDUKCA IYI, ON GORUS, CAM COK YATAY OLDUGU ICIN BIRAZ KISITLI, HIZLANMA FENA DEGIL, FRENLER COK IYI(CAKILLI YOLDA FRENE PANIK BI SEKILDE BASIP, DIREKSIYONU SAGA SOLA KIRMAMA RAGMEN ARAC KONTROLDEN CIKMADI) SAATTE 80-90 LA GIDERKEN 7,5 LT YAKTI (MOTORIN), GAZA YUKLENINCE 13 LITREYE CIKIYOR. ARKA ORTADAKI CAMIN ICERIDEN OTOMATIK OLARAK ACILIP KAPANMASI HOS VE KULLANISLI OLMUS. ON AMAORTISORLU OLDUGU ICIN, CUKUR VE TUMSEKLERDE NEREDEYSE HIC SARSMA OLMADI, COK KONFORLUYDU FAKAT ARKANIN MAKASLI OLMASI, ARKA KOLTUKTA OTURANLARI ZIPLATTI. BU ARADA, NISSAN PICK UP (NAVARA DEGIL) KULLANAN BI ARKADASIM DA L200 U BENIMLE BERABER KULLANDI O DA COK BEGENDI. BIR BASKA ONEMLI OZELLIK DE, DONUS CAPIYDI. NERDEYSE BIR OTOMOBIL GIBI KOLAY VE KISA DONUS CAPINA SAHIP BU ARAC. EKSIKLERI, ONDE KOL DAYAMA OLMAMASI, SADECE BIR TANE ON KOLTUGUN ARKASINDA CEP BULUNMASI, DERI KOLTUK SECENEGININ EKSTRA PARA KARSILIGI SAGLANMASI (EN UST MODELDE BILE), MUZIK SISTEMINE DIREKSIYONDAN ULASILAMAMASI. SIMDILIK AKLIMA GELENLER BUNLAR. KENDINIZE IYI BAKIN, KAZASIZ GUNLER...
quote:
Orjinalden alıntı: devrim1972
SELAM, CUMA VE CUMARTESI GUNU TOPLAM, 2 GUN 260 KM BOYUNCA, YENI L200 U TEST ETTIM. OTOMATIK VITESDI, TEST ETTIGIM ARAC. GEREK ARKA GEREKSE ON OTURMA ALANLARI OLDUKCA IYI, ON GORUS, CAM COK YATAY OLDUGU ICIN BIRAZ KISITLI, HIZLANMA FENA DEGIL, FRENLER COK IYI(CAKILLI YOLDA FRENE PANIK BI SEKILDE BASIP, DIREKSIYONU SAGA SOLA KIRMAMA RAGMEN ARAC KONTROLDEN CIKMADI) SAATTE 80-90 LA GIDERKEN 7,5 LT YAKTI (MOTORIN), GAZA YUKLENINCE 13 LITREYE CIKIYOR. ARKA ORTADAKI CAMIN ICERIDEN OTOMATIK OLARAK ACILIP KAPANMASI HOS VE KULLANISLI OLMUS. ON AMAORTISORLU OLDUGU ICIN, CUKUR VE TUMSEKLERDE NEREDEYSE HIC SARSMA OLMADI, COK KONFORLUYDU FAKAT ARKANIN MAKASLI OLMASI, ARKA KOLTUKTA OTURANLARI ZIPLATTI. BU ARADA, NISSAN PICK UP (NAVARA DEGIL) KULLANAN BI ARKADASIM DA L200 U BENIMLE BERABER KULLANDI O DA COK BEGENDI. BIR BASKA ONEMLI OZELLIK DE, DONUS CAPIYDI. NERDEYSE BIR OTOMOBIL GIBI KOLAY VE KISA DONUS CAPINA SAHIP BU ARAC. EKSIKLERI, ONDE KOL DAYAMA OLMAMASI, SADECE BIR TANE ON KOLTUGUN ARKASINDA CEP BULUNMASI, DERI KOLTUK SECENEGININ EKSTRA PARA KARSILIGI SAGLANMASI (EN UST MODELDE BILE), MUZIK SISTEMINE DIREKSIYONDAN ULASILAMAMASI. SIMDILIK AKLIMA GELENLER BUNLAR. KENDINIZE IYI BAKIN, KAZASIZ GUNLER...
eksikler olarak bahsettiğin o kadar da önemli şeyler değilmiş (ses sisteminin direksiyondan kumandası hariç). araç benimde hoşuma gitti.
deri koltuk iyi mi kötü mü bilmiyorum. konforlu ama bakımı zor.
direksiyon kumandasına bir şey diyemeyeceğim . hiç tecrübem olmadı severmiyim sevmezmiyim bilmiyorum.
kol dayamasıda iyi bir döşemecide rahat rahat yaptırtılabilir.
bu eksiklikler kadı kızında bile olur ata sözüne uyuyor
L200 fiyatına göre çok başarılı bir pick up
hayırlı günler.
quote:
Orjinalden alıntı: tasshelhoff
quote:
Orjinalden alıntı: Gökberg_ß
Güzel araç ama navara gibi 174 hp ya da 150 hpnin üstünde olsa daha iyi olurdu bence
dediğin doğru arkadaşım. ama navara 38 beygir fazlalık için 20000 ytl daha istiyor.
navaranın full donanımlısı 78000 ytl
l200 ün full donanımlısı 57000
bence aradaki motor gücü 20000 ytl etmez.
boyutları da birbirinin neredeyse aynısı
navara boyutlar (uzunluk-genişlik -yükseklik)
5220-1850-1776
L200 boyutlar
5075-1800-1780
hayırlı günler.
bana kalırsa o fark motordan değilde navara nın mitsubishi ye göre daha lüks düşünülerek üretilmiş olmasından kaynaklanıyor l200 navaraya göre ticarete daha yatkın bir araç navara daha bi jip havasında ama l200 de navara da dizayn olarak çok hoşş ikisi arasıdna tercih yapılacaksa ticaretle olan bağlantı ve duygusal durumlar göz önüne alınamlı bence
bana kalırsa o fark motordan değilde navara nın mitsubishi ye göre daha lüks düşünülerek üretilmiş olmasından kaynaklanıyor l200 navaraya göre ticarete daha yatkın bir araç navara daha bi jip havasında ama l200 de navara da dizayn olarak çok hoşş ikisi arasıdna tercih yapılacaksa ticaretle olan bağlantı ve duygusal durumlar göz önüne alınamlı bence
kesinlikle navara L 200 e göre daha lüx ve bence daha oturaklı duruyor.. arkadaşınndediği gibi tamamne amaçlar ve duygusal durumlar söz konusu..
benim şahsi görüşüm.. ticaret içinse tabiki 20 milyar fark yerine L 200 tercih edilebilir.. ama normal kulanım için olucaksa navara nın en full ünü kullanmış biri olarak kesinlikle Nissan ı tercih ederim..
içindeki renkli yol bilgisayarının keyfine degme cogu 4x4 lerde yok
ztn piyasaya baktığında ticaride yani pick up ve kamyonette mitsubishinin farkedilir bi üstünlüğü olduğu kesin ve yeni L200de çıtayı oldukça yükseltmiş neredeyse çoğu binekten daha fazla konfor ekipman vs var eğer maddi açıdan bi sorun yoksa kesinlikle düşünebilirsinn
peki navarala değilde eski L200 4x4 ile kıyaslanacak olasa? Eskisininde şık ve sportif görünüşü var. Kullanım, iç konfor açısından 2004 veya 2005 L200 ile yeni L200 arasındaki farklar nedir? çünkü navvar ile 20.000ytl fark var. eski modelde piyasada 30-35.000 ytl civarı yani 25000ytl fark var. Eski L200 ün teknik özelliklerini bilen varmı? Benim yeni L200 2006 model alavak param yok ama ikinci el 2005 veya 2004 alabilirim.
arkadaşlar benim favori pick-uplarım mazda bt-50 ile ford ranger thunder plus'dır.
Bunu alır Motora modül takar binerim walla.Navara hikaye....
navara daha iyi olabilir ama 20000ytl fark var o paraya a sınıfı araba 0 araba alırsın sıkıldıkça binersin navara L200 daha mantıklı