Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Sedan Testi (Otopark.com) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
1
Favori
6.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    Eren tekin otomobil dünyam focus Mazda 3 testine baktığımızda focusun yalıtımlı daha iyi olduğu görülüyor.

    Size katılıyorum abartılacak bir araç değil

    Evet hocam. Ek bilgi için teşekkürler. Linkte görülecek şekilde ekledim.(12:37 sonrası) Focus'un süspansiyonlarının darbe emişinin ve yalıtımın daha iyi olduğunu söylüyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZTISY3axjPw#t=757s

    Bir araç emsallerine nazaran daha ucuz olur, tüketimi daha iyi olur, bakım maliyetleri daha düşük olur o zaman bazı kusurlarını görmezden gelirim.

    Mazda bunu karşılamıyor. Sürüş dinamiği dışında bir espirisi yok

    O anda da insan focus der.

    Hangi sürüş dinamiği ya 1.5 bilmem kac beygirde ne sürüş dinamiği

    Mazda Rx8 olsa tamam da gunumuz araçlarından bir farkı yok mazda nin

    Bence donanım ve tasarımı haric bir esprisi yok .

    Hemen üstteki uye dogru yazmis bir aracı icine binince sevdiysen gerisi hikaye baskaları ne övsün ne yersin gerek yok alan kişiye hayırlı olsun kimse silah zoruyla da almıyor zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 25 Mart 2015; 17:27:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Tamam muhendis üstad.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    Tamam muhendis üstad.

    Tamam fanboy üstad.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lütfen biri bana video linki atabilirmi şu an göremiyorumda ben videoyu ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husock

    Lütfen biri bana video linki atabilirmi şu an göremiyorumda ben videoyu ..

    http://www.youtube.com/watch?v=6reic3r_LKg

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hutraf H kullanıcısına yanıt
    Hocam turbo dizel araçlara alışan insanlar atmosferik kullanınca yadırgıyor ve araca alışmadan abuk sabuk yorumlar yapıyorlar. Bi alışma sürecini atlat arabayı iyice tanı ondan sonra çamur at demek istiyorum kendilerine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paul Klee -- 25 Mart 2015; 18:02:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.




  • Bu arada inceleme, tek başına yaptığı için daha güzel ve anlaşılır olmuş. Renkli gözlü eleman bu arkadaşın sözünü çok kesiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.

    Bence de boşverin . Ben bazı arkadaşların bu forumda gerçekten para alarak muhalefet yaptığını düşünüyorum yoksa kimse bedavaya bu kadar laf atmaz , uğraşmaz karalamak için .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.

    Bence de boşverin . Ben bazı arkadaşların bu forumda gerçekten para alarak muhalefet yaptığını düşünüyorum yoksa kimse bedavaya bu kadar laf atmaz , uğraşmaz karalamak için .



    Hadi ordan.

    Muhalefet edenlere Vag fanboyu diyordun yukarda.Sana Vag fanboylarina da nasil bir tavir takindigimi gosterdim.Ben bu arkadas gibi Japon fanboyu olanlara,Alman fanboyu,X fani,Y fani hepsine karsiyim.

    Tabi ustteki(sana daha once cevap verdigim) mesajda apisip kaldigin icin su an bosverin vs yazmanida anliyorum.Zamanla unutursun

    Her karsi cikani Doguscu sanma bir dahakine.

    Tabi kisi kendisinden yola cikar.Her karsi cikani Dogus saksakcisi yaptiginiza gore,siz hangi grubun saksakcisisiniz acaba?

    Siz belki fanatikce dusunmeden muhalefet edemiyor olabilirsiniz ama bazi insanlar fanboyluk amaci tasimadan da muhalefet eder

    Hadi,iyi aksamlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tahmin ettigim gibi; direksiyon ve surus ozellikleriyle one çıkmış, biraz da ic mekan kalitesi diger hemserilerine ders olsa keske..

    motor konusunda yillardir 1.5e talim..Mps alamayacagimiza gore

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.

    Bence de boşverin . Ben bazı arkadaşların bu forumda gerçekten para alarak muhalefet yaptığını düşünüyorum yoksa kimse bedavaya bu kadar laf atmaz , uğraşmaz karalamak için .



    Hadi ordan.

    Muhalefet edenlere Vag fanboyu diyordun yukarda.Sana Vag fanboylarina da nasil bir tavir takindigimi gosterdim.Ben bu arkadas gibi Japon fanboyu olanlara,Alman fanboyu,X fani,Y fani hepsine karsiyim.

    Tabi ustteki(sana daha once cevap verdigim) mesajda apisip kaldigin icin su an bosverin vs yazmanida anliyorum.Zamanla unutursun

    Her karsi cikani Doguscu sanma bir dahakine.

    Tabi kisi kendisinden yola cikar.Her karsi cikani Dogus saksakcisi yaptiginiza gore,siz hangi grubun saksakcisisiniz acaba?

    Siz belki fanatikce dusunmeden muhalefet edemiyor olabilirsiniz ama bazi insanlar fanboyluk amaci tasimadan da muhalefet eder

    Hadi,iyi aksamlar

    Mesajının çoğunu okumadım bile diğer mesajların ile çelişiyor çünkü . Birilerine fanboy diye saldırırken kendin arabayı kötülemeye yer arıyorsun .

    6 aydır bir bakım olayı saçma da 2-3 mesaj atarsın derdini anlatırsın , her mesaj atana bir alıntı yaparsan ben art niyet ararım ( Ki konuda 60-70 mesaj varsa 20-30 tanesi sizin olabilir ) . Ha belki sen böyle düşünmüyor dediğin gibi objektif baktığını düşünüyorsun onu bilemem .

    Burası forum sonuçta istediğini hakaret etmeden 1000 kez bile yazabilirsin ben karışamam .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Mazda bayi ve servis ağını genişletip, periyodik bakımı yılda 1'e çekmedikce ülkemizde pek satış yapması mümkün değil. Ayrıca atmosferikte inat etmeyi bırakıp verimli turbo motorlar kullanması lazım.

    Verimliden kasıt nedir ? Turbolu araçlar, yük altında müthiş yakıt tüketirler.

    Mazdanın bu motorunun kompresyon oranı 14. Benzinli motorlarda verimin parametresi sıkıştırma oranı olduğundan, termik verimi en yüksek motordur diyebiliriz. Turbolu araçlarda vuruntu tehlikesi nedeniyle sıkıştırma oranı arttırmak çok zordur.

    Turbolu motorların volumetrik verimi daha yüksektir. Ancak halkımızın bildiğinin aksine, yakıt ekonomisinin bilimsel parametresi L/100 km DEĞİLDİR.

    Özgül yakıt sarfiyatının birimi g/ kW h tir. Bu parametre, sizin motorunuzun, 1 kw gücü, bir saat boyunca üretmek için kaç gram yakıt harcadığını tespit eder. Mesela çoğu kamyon , otomobillerden daha ekonomiktir yakıtta. Nasıl yani ??

    Kamyondan 100-150 kW güç istediğinizde 60 gram yakıt tüketiyorsa, sizin aracınız 100-150 kW güç istendiğinde 100 gram yakıt tüketiyor. Bu yüzden daha ekonomik. Büyük motorların, özgül yakıt sarfiyatı daha azdır. Bu nedenle aynı kasaya takılmış, daha büyük motor, aynı güç istendiğinde küçük motordan daha az yakar. Örneğin aynı kasada 1.6 civic şehir içi 10 litre yakıt tüketirken, 1.8 civic 9.5 litre tüketir. Kaynak : autodata.net / Civic VIII sedan.

    Yakıt konusunda L/100 km den bakarsanız aldanırsınız.

    Turbolu motorların bu anlamdaki durumu aldatmacadan ibarettir. Evet düşük devirlerde daha ekonomik olabilir. Fakat burada motordan kaç kW güç istediğiniz önemli. 1.2 turbo motor, bayıra geldiğinde daha çok yüklenecek ve daha fazla yakacaktır. Bu nedenle kullanıcılar 6 litre ortalama da görebilir, 12 litre de görebilir.

    Verimliden kasıt küçük hacimden yüksek güç ve tork oranı, yakıt verimliliği değil. Ben yakıt tüketimi olarak bakmıyorum konuya çekiş olarak bakıyorum. Sonuçta araçlarımızla sürekli dik rampalarda yarış yapmıyoruz "müthiş" tüketimleri olsun. Ayrıca yakıt verimine de bakarsak; bugün turbo motorlu araçların genel şehir içi tüketim oranları düşük torklu atmosferik motorlu araçlardan daha düşük. Üstelik bunu daha iyi hızlanıp daha iyi çekiş vererek sağlıyorlar. Bu kadar teknik konuşmanıza gerek yok sonuç değişmiyor benim şu anki aracımda piyasadaki motorlardan gayet yüksek orana sahip bir motor ama sonuç fark etmiyor. Bu motorlar ancak daha düşük oranlı sıkıştırmaya sahip atmosferiklere göre bik miktar avantaklılar. Tork değerleri yine yüksek devirlerde elde edildiğinden devirli sürülmeye ihtiyaç duyuyorlar ve yine turbo motorlu akranlarından daha fazla yakıt tüketiyorlar. Üstelik bunu daha düşük performans ve düşük çekiş hissiyatıyla yapıyorlar. Uzatmaya gerek yok atmosferiğin olayı devirli tutmaktır yoksa verim kaybı yüksek. Turbolarda buna ihtiyaç yok ve düşük hızlı şehir içi trafiğinde kalkışta, ani hızlanmalarda, rampalarda, sollamalarda her zaman daha avantajlılar ve torktan dolayı gaza fazla yüklenmeye dolayısıyla devri yükseltmeye fazla ihtiyacınız olmadığından genel ortalama yakıt tüketimleri yine atmosferiklerden aşağıda kalıyor.

    Dolayısıyla ben aynı argümana devam ediyorum devir turbo devri, ve mazda, honda gibi üreticiler halk araçlarında atmosferik motorda diretmeye devam ettikleri sürece pazarı turbo sunan rakiplerine kaptırmaya muhtaçlar.

    O kadar kamyon örnekleri, termik verimler vs anlatmışsınız da şunu bana söyleyebilirmisiniz? mazdanın 1.5 atmosferiği, 1.5 turbo benzinli bir motordan daha avantajlıdır diye? Söyleyemezsiniz, iş burda bitiyor.

    Benzinli motor yüksek çekiş ve ivmelenme sunabilmek için, devirli sürülmeye muhtaç bir motor tarzı. Devirli sürüş = yüksek tüketim.

    Birincisi. Atmosferik motorun hangi devrine göre tork ayarı yaparsanız, o devirde tork üretir. Kam miliyle, manifold profiliyle alakalı. Her atmosferik üst devirde tork verecek diye bir kaide yok.

    Skoda 1.2 HTP motoru 3000 devirde maksimum tork veriyor. Klasik benzinliler gibi 4000 civarı değil.

    Honda R18 1.8 motoru 2000 devirde 160 Nm ye yakın tork üretiyor. Maksimum torku ise 172, 4000 dolaylarında. Demek ki yapan yapıyor.

    Benzin yüksek yanma hızıyla her devir bandında iyi yanar. Asıl problemli olan dizeldir. Üst limiti çok kısıtlıdır.

    İkincisi. 1.5 atmosferiğin 1.5 turbo benzinliden avantajı, daha yüksek termik verim(turboda limitli kompresyon oranı yüzünden), daha iyi yakıt ekonomisi.

    Aynı argümana devam ediyorum. Turbo motor kullanıp fabrika verisine zor yaklaşan insanlar , boşa üzülmesinler. Kararlarının sonucu çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.

    Bence de boşverin . Ben bazı arkadaşların bu forumda gerçekten para alarak muhalefet yaptığını düşünüyorum yoksa kimse bedavaya bu kadar laf atmaz , uğraşmaz karalamak için .



    Hadi ordan.

    Muhalefet edenlere Vag fanboyu diyordun yukarda.Sana Vag fanboylarina da nasil bir tavir takindigimi gosterdim.Ben bu arkadas gibi Japon fanboyu olanlara,Alman fanboyu,X fani,Y fani hepsine karsiyim.

    Tabi ustteki(sana daha once cevap verdigim) mesajda apisip kaldigin icin su an bosverin vs yazmanida anliyorum.Zamanla unutursun

    Her karsi cikani Doguscu sanma bir dahakine.

    Tabi kisi kendisinden yola cikar.Her karsi cikani Dogus saksakcisi yaptiginiza gore,siz hangi grubun saksakcisisiniz acaba?

    Siz belki fanatikce dusunmeden muhalefet edemiyor olabilirsiniz ama bazi insanlar fanboyluk amaci tasimadan da muhalefet eder

    Hadi,iyi aksamlar

    Direksiyonda mute tuşu yok almam, altı ayda bakımı var almam gibi laflar mahalledeki herhangi birinden duyabileceğim laflar. Bunlar için sizin kahrınızı çekmek zorunda değilim burada.

    Yoksa, fan boy deyip geçmek, körler sağırlar birbirini ağırlar muhabbeti yapmak basit insan işi. Gerçi sizden o derinliği beklemiyorum orası ayrı bir konu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.

    Bence de boşverin . Ben bazı arkadaşların bu forumda gerçekten para alarak muhalefet yaptığını düşünüyorum yoksa kimse bedavaya bu kadar laf atmaz , uğraşmaz karalamak için .



    Hadi ordan.

    Muhalefet edenlere Vag fanboyu diyordun yukarda.Sana Vag fanboylarina da nasil bir tavir takindigimi gosterdim.Ben bu arkadas gibi Japon fanboyu olanlara,Alman fanboyu,X fani,Y fani hepsine karsiyim.

    Tabi ustteki(sana daha once cevap verdigim) mesajda apisip kaldigin icin su an bosverin vs yazmanida anliyorum.Zamanla unutursun

    Her karsi cikani Doguscu sanma bir dahakine.

    Tabi kisi kendisinden yola cikar.Her karsi cikani Dogus saksakcisi yaptiginiza gore,siz hangi grubun saksakcisisiniz acaba?

    Siz belki fanatikce dusunmeden muhalefet edemiyor olabilirsiniz ama bazi insanlar fanboyluk amaci tasimadan da muhalefet eder

    Hadi,iyi aksamlar

    Mesajının çoğunu okumadım bile diğer mesajların ile çelişiyor çünkü . Birilerine fanboy diye saldırırken kendin arabayı kötülemeye yer arıyorsun .

    6 aydır bir bakım olayı saçma da 2-3 mesaj atarsın derdini anlatırsın , her mesaj atana bir alıntı yaparsan ben art niyet ararım ( Ki konuda 60-70 mesaj varsa 20-30 tanesi sizin olabilir ) . Ha belki sen böyle düşünmüyor dediğin gibi objektif baktığını düşünüyorsun onu bilemem .

    Burası forum sonuçta istediğini hakaret etmeden 1000 kez bile yazabilirsin ben karışamam .

    Yukarıda "trajikomik" diye bir kelime kullanmıştım. Bunun tanımı. Bir diğer tanımı da kuyruk acısı. Başka mantıksal izahı yok çünkü




  • Direksiyonda Mute tuşu yok dedim dalga geçmeyen kalmamış.

    Var mı?
    Yok

    Ben mahalleme dönüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Intrepid

    sinan koç daha olmayacak mı testlerde?

    Sinan'ın işleri varmış hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.

    Bence de boşverin . Ben bazı arkadaşların bu forumda gerçekten para alarak muhalefet yaptığını düşünüyorum yoksa kimse bedavaya bu kadar laf atmaz , uğraşmaz karalamak için .



    Hadi ordan.

    Muhalefet edenlere Vag fanboyu diyordun yukarda.Sana Vag fanboylarina da nasil bir tavir takindigimi gosterdim.Ben bu arkadas gibi Japon fanboyu olanlara,Alman fanboyu,X fani,Y fani hepsine karsiyim.

    Tabi ustteki(sana daha once cevap verdigim) mesajda apisip kaldigin icin su an bosverin vs yazmanida anliyorum.Zamanla unutursun

    Her karsi cikani Doguscu sanma bir dahakine.

    Tabi kisi kendisinden yola cikar.Her karsi cikani Dogus saksakcisi yaptiginiza gore,siz hangi grubun saksakcisisiniz acaba?

    Siz belki fanatikce dusunmeden muhalefet edemiyor olabilirsiniz ama bazi insanlar fanboyluk amaci tasimadan da muhalefet eder

    Hadi,iyi aksamlar

    Direksiyonda mute tuşu yok almam, altı ayda bakımı var almam gibi laflar mahalledeki herhangi birinden duyabileceğim laflar. Bunlar için sizin kahrınızı çekmek zorunda değilim burada.

    Yoksa, fan boy deyip geçmek, körler sağırlar birbirini ağırlar muhabbeti yapmak basit insan işi. Gerçi sizden o derinliği beklemiyorum orası ayrı bir konu.

    Ben mute yok almam dedim mi?

    Bu aracin alinmamasi icin nedenler

    1-)Dizel secenegi yok

    2-)Yalitim zayif

    3-)İkinci elde asiri deger kaybi

    4-)Servis yayginligi sikintisi

    5-)6 ayda bir bakim yaptirma zorunlulugu gibi bir sacmalik

    6-)Fahis fiyat(bu araca fazla,bu kadar dezavantaja ragmen)

    7-)Aylik 20-30 tane satis yapan bir markada hala siraya girin denmesi


    Gerci ben anlamam sizin kadar.Sizin gibi Japoncular az bulunur,onlarinda muhabbetleri cok derin olur.Ne de olsa ben Mazda nin ustun Skyactiv teknolojisi baz alinarak hazirlanan,segmentinin en iddiali,en kaliteli,en sessiz araci olan ama bir o kadar da fanboyuna ragmen satilmayan aracin hakkinda nasil yorum yaparim?Hadsizligim icin beni bagislayin,cok cok ozur dilerim.

    Keske dedigim bir nokta var.Keske bu forumda bu kadar Mazda fanboylugu yapan arkadaslar arac tercihlerini de Mazda dan yana kullansalar.Habire Vw,Ford,Toyota,Opel ve daha nice markanin araclarini tercih ediyorlar nedense...........

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar

    Benim forumdaki genel tavrım bellidir. İki yazı arasında da paralellik var. O yüzden söylediklerinizi kale alma gereği duymuyorum. İyi akşamlar.

    Bence de boşverin . Ben bazı arkadaşların bu forumda gerçekten para alarak muhalefet yaptığını düşünüyorum yoksa kimse bedavaya bu kadar laf atmaz , uğraşmaz karalamak için .



    Hadi ordan.

    Muhalefet edenlere Vag fanboyu diyordun yukarda.Sana Vag fanboylarina da nasil bir tavir takindigimi gosterdim.Ben bu arkadas gibi Japon fanboyu olanlara,Alman fanboyu,X fani,Y fani hepsine karsiyim.

    Tabi ustteki(sana daha once cevap verdigim) mesajda apisip kaldigin icin su an bosverin vs yazmanida anliyorum.Zamanla unutursun

    Her karsi cikani Doguscu sanma bir dahakine.

    Tabi kisi kendisinden yola cikar.Her karsi cikani Dogus saksakcisi yaptiginiza gore,siz hangi grubun saksakcisisiniz acaba?

    Siz belki fanatikce dusunmeden muhalefet edemiyor olabilirsiniz ama bazi insanlar fanboyluk amaci tasimadan da muhalefet eder

    Hadi,iyi aksamlar

    Mesajının çoğunu okumadım bile diğer mesajların ile çelişiyor çünkü . Birilerine fanboy diye saldırırken kendin arabayı kötülemeye yer arıyorsun .

    6 aydır bir bakım olayı saçma da 2-3 mesaj atarsın derdini anlatırsın , her mesaj atana bir alıntı yaparsan ben art niyet ararım ( Ki konuda 60-70 mesaj varsa 20-30 tanesi sizin olabilir ) . Ha belki sen böyle düşünmüyor dediğin gibi objektif baktığını düşünüyorsun onu bilemem .

    Burası forum sonuçta istediğini hakaret etmeden 1000 kez bile yazabilirsin ben karışamam .

    Bu 6 ay bakim vb sacmaliklari savunanlar kim olursa olsun,hangi marka olursa olsun,Dsg ivir zivir farketmez.Her mesaja da alinti yaparim,karsi cikana da gerekli aciklamayi yapar,cevabini verir,yollarim.

    Elestiriye gelemeyen ve insanlari yanlis yonlendirecek bir tayfa var bu forumda.Bu tarz adamlarin mesajlarina bikmadan da cevap veririm,seslerini keserim.

    Benim hangi mesajimda tutarsizlik var?Vag fanboyuna da,Ford fanboyuna da,Opel fanboyuna da,Mazdaciyada ayni sekilde cevap veririm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sinannn nolur geri dön :((
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.