Şimdi Ara

Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
1
Favori
28.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Boyut B-SUVlarin üzerinde. 2010 model uzerine insa edilmiş bir yapı, o yüzden günümüz C SUVlarindan boyut olarak geride kalmış olabilir ama bir sonraki kasayla zaten boyutlar buyuyecek.

    2010 Sportage/Tucson da Duster kadardı sonuçta. B-SUV degillerdi.

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Sadece dış uzunluk segment belirliyorsa 2010 yılında çıkan j kasa astra hb, 2012 golf 7 den yaklaşık 17-18santim uzun. o zaman astra j bir üst sınıf olmalı. Çünkü eski kasa Octavia ve passat arasında da bu kadar uzunluk farkı var.


    keza civici düşünsek d segmenti diyebiliriz. Aks mesafesi bile d segmentine yakın.


    herşey boysa reno kaptur, reno capturden üst sınıf olmalı. Tiguan allspace de, düz tiguandan. Ki dacia duster bütün C segmenti suvlerden daha kısa. Hem 2010 modelinde hem 2015 modelinde.


    basit bir gerçek var. Dacia dustur renonun b0 adını verdiği b segmenti araçlarını ürettiği platform üzerinde geliştirmiş. Marka konumlandırması olarak dacia, renonun altında konumlandırılmış, düşük kaliteli bir reno.


    b0 platformunda üretilen captur gibi modeller b sınıfı iken, marka konumlandırması olarak daha altta olan duster nasıl C segmenti olabilir?


    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım



    sizin dünyanızda tek şey dış boyut ve aks mesafesi ise gerçekler böyle.


    benim dünyamda ise yol tutuş, konfor, yalıtım, kalite gibi konularda dusteri, renonun b segmenti olarak lanse ettiği captur ve C segmenti olarak lanse ettiği kadjar ile kıyasladığımda, hemen her disiplinde capturun dahi altında kalan bir araç olarak görüyorum. Zaten aynı platformu kullanan araçlardan düşük markalı olanın daha kötü olması kaçınılmaz. Bu seat, vwden iyi olduğunu iddia etmek gibi birşey.


    İddia ettiğiniz şey saçma olduğu için kanıtlayamıyorsunuz. Bunun farkına varmanız gerek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 5 Nisan 2022; 16:43:31 >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    O zaman neden Duster'a A SUV demiyorsunuz?

    Segmentler sizin bahsettiğiniz kriterlere göre belirlenmiyor. Oyle osla düşük maliyetli hicbir markanin C segment aracı olmaması gerekirdi.

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    İnat ediyorsunuz bende ediyorum :) yakınımda dacia duster sahibi var. Yaşlı laftan anlamıyor. Arabasını anlatınca bozuluyor. Kendi iç dünyasında defender a filan bindiğini hissediyor.


    renonun b0 diye bir platformu var. Bu platformda reno ve nissanın b segmenti modelleri üretiliyor. Duster da bunlardan biri.


    Kısaca renonun aynı platformda ürettiği kaptur b segmenti iken daha düşük kalitede ürettiği duster C segmenti olmaz.


    Duster boyutları b segmenti ayarında olduğu için a segmenti olamaz. Ancak koltuk rahatlığı ve kullanılan materyal konusunda a sınıfı ayarında. Bu şekilde ve bazı mekanik parçaların eski reno parçaları olması sayesinde, b segmentinden bile uyguna satılıyor.

  • tefennili kullanıcısına yanıt

    belli belli..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    İnat ediyorsunuz bende ediyorum :) yakınımda dacia duster sahibi var. Yaşlı laftan anlamıyor. Arabasını anlatınca bozuluyor. Kendi iç dünyasında defender a filan bindiğini hissediyor.


    renonun b0 diye bir platformu var. Bu platformda reno ve nissanın b segmenti modelleri üretiliyor. Duster da bunlardan biri.


    Kısaca renonun aynı platformda ürettiği kaptur b segmenti iken daha düşük kalitede ürettiği duster C segmenti olmaz.


    Duster boyutları b segmenti ayarında olduğu için a segmenti olamaz. Ancak koltuk rahatlığı ve kullanılan materyal konusunda a sınıfı ayarında. Bu şekilde ve bazı mekanik parçaların eski reno parçaları olması sayesinde, b segmentinden bile uyguna satılıyor.

    Yakininizdaki amca haklı, arazide çıt kırıldım SUVcuklara on basar, Defender sayılır





  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Clio şasesi ile mi?

    o da aynısını söylüyor. Siz olmayasınız o. :D :D Daha altınızdaki arabanın içinde ne var onu bilmiyorsunuz. Hayır renonun söylediğine bile inanmıyorsunuz. Sanırsın aracı siz üretmişsiniz. :D


    Bu dacia sahibleri neden böyle.

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Bu arazide hopur zıpır gidecek dacia nın kırılmaz şasesi

    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım

    Bu C segmentinde zayıf halka olarak seçtiğiniz ateca


    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Ya bari aç da youtubedan arazide Duster videoları izle. Yandan direğe carpmakla arazide gitmek aynı şey değil.

    Duster, tüm markaların özendigi büyük bir ticari başarıdır. Avrupa bu aracı çok seviyor ve satın alıyor. Başarısı tüm pazarlarda kanıtlamış bir ürün.

    Burda arabayı tü kaka etmekle ne satışları düşer ne de segmenti değişir.

    Boş yere ellerini yorma.

    Sen begenmiyorsan almazsın olur biter, alan alıyor zaten.

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Avrupa’da bedava bu araçlar. Muadil b segmenti araçların 3 te 2 parasına. Kimse alıp uzun yol yapmıyor. Markete gidip gelmeye alıyor.


    youtubeda her aracın videosu var. Neyi kanıtlayacaksınız?


    araç b0 platformunda üretilmiş. Buda clio şaseli demek. Hatta tam aynısı bile değil. Clioda daha gelişmiş bir versiyonu var. sanırsın merdiven şase varda onu övüyorsunuz. Clio saşeli. Çarpışma testinde de belli etmiş. Dustur ağırlığı ile ezilmiş bir clio şasesi. :D


    sadece araba mı aldınız hisseniz de mi var?


    neyse çok hız yapmayın. Akordiyon oluyor bu araçlar. Arkası makaslı araç kıvamında zıplaya zıplaya gidiyor zaten. İki şerit arasında gidebilen dustur sürücüsü göremedim. Frenlerkende dikkat edin. Modern sistemler aracın dengesiz kasasını zor zaptediyor. Yinede en katlanılmaz şey tavan döşemesi. Olabilecek en kötü malzeme. 93 Samara daha güzel.


    ekleme yapayım sıfır alınmış bir dacianın bile şanzımanı takır tükür ses yapar. Koltukları virajda hiç tutmaz. Şehirdışını bırakın, şehiriçinde göbek dönerken direksiyona yapışmanız gerekir. Debriyaj leş. Çok üste kavrıyor. Kavradığı noktaya kadar sıfır hissiyat. Reno ların alayı böyle gerçi. Misal bir Toyota, ford en acemi adamı üzmez. Dacia/reno acemi adamı madara eder.


    yani bindiğim için biliyorum bunlarıda. İsterseniz ekleyeyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 5 Nisan 2022; 22:16:34 >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Hayal dunyasinda yaşıyorsunuz, yazık üzüldüm gerçekten.

    Biz başka arabaya biniyoruz demekki  

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Olur mu canım başka araba görmemişsiniz.


    araç clio şasesinde. Kaynak paylaşıyorum. Halen merdiven şase varmış muamelesi yapıyorsunuz. Birde karşınızdakine “hayal dünyasında yaşıyorsun.” Diyorsunuz. Kim hayal dünyasında yaşıyor ortada.



    ekleme: misal bizim tanıdık dacia dusteri golften pahalı sanıyor. Aracın değerinin anlaşıldığı, gerçek araba araba olduğuna inanıyor. Gerçek hayatta dacia dusterin en pahalı modeline bir dünya opsiyon eklesen, en ucuz golf parası yapıyor ama hayal dünyasında yaşayan dacia sahibi için 300 bindeki dusterini satsa sıfır golf alırmış.


    cidden bu duster sahiplerini niye böyle?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 5 Nisan 2022; 23:57:29 >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Haklısın Hocam, biz Duster sahipleri zır cahiliz, aracımız C-SUV sınıfı falan değil A Sınıfı, başka araç alamadığımız için kıskançlıktan kuduruyoruz. Araç sınıfları, kaliteye göre yapılır, o yüzden Mercedes GLA, BMW Gran Coupe, ile Seat ATECA Aynı kalitede olduğu için C Sınıfıdır. Ama insanlar geri zekalı olduğu için başlangıç fiyatı 725.000 TL olan ATECA almak yerine, başlangıç fiyatı 1.059.000 TL olan GLA alarak yaklaşık 334.000 TL fazla ödeme yapıyorlar, ama kafaları bir çalışsa, size gelip bir danışsalar, sizin üstün zekanıza bir başvursalar zarar etmeyecekler ama yok işte, neyse insanlık adına sizden özür dileriz.Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım 





  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Başka araba görmedik evet, anamızın karnından Duster'la dogduk  

    Her ay sadece TRde 3bin küsur kişi de başka araba olduğunu bilmediği için Duster alıyor. Bilselerdi başka arabaların da satışta olduğunu niye Duster alsinlardi.

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    En ucuz araba olduğu icin alıyorsunuz. Clio ile aynı fiyat neredeyse.


    uzuldugum nokta yurtdışında cliodan bile baya ucuza satılan bir aracın Türkiye’de yerden yüksek diye araba sanılıp daha fazla para verilerek alınması.


    misal İngiltere’de full duster, başlangıç paket clio dan daha ucuz.

    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım
    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım

    Türkiye’de ise dustera bu aşk sebebiyle clio üzerine 50-100 bin para verilerek alınıyor.


    dusunun yurt dışında clio etmeyen parasına ragmen arazi şasesi var zannediyorsunuz. Böyle büyük bir aşk Aslı ile kerem arasında ya vardır ya yoktur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 6 Nisan 2022; 10:33:28 >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Duster bircok ailenin ihtiyacını karşılar ama Clio karsilayamaz. Bozuk yolda araç kullanma durumu olan insanın ihtiyacını hicbir binek araç karşılayamaz.

    O yüzden Duster en mantıklı seçenek ve satışlarında da bu açıkça görülüyor.

    Sen Clio al dağ tepe kullan.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Duster bircok ailenin ihtiyacını karşılar ama Clio karsilayamaz. Bozuk yolda araç kullanma durumu olan insanın ihtiyacını hicbir binek araç karşılayamaz.

    O yüzden Duster en mantıklı seçenek ve satışlarında da bu açıkça görülüyor.

    Sen Clio al dağ tepe kullan.

    dusterin sınıf ve kalitesi ile konuşulan bir konudan “clio al, dağ tepe kullan” raddesine nasıl geldiniz? yurt dışında bir clio etmiyor cümlesinden mi?


    Reno, 5 bin euroya Çinli arabaların sağlayamadığı güvenilir bir araç yapma mantığı ile dacia’ yı üretti. Günümüzdeki dacialar daha gelişmiş olsada özünde bu var.


    birşey değil kendinizi zarara sokuyorsunuz. Aracın ne olduğunu kabullenebilse Türk halkı fiyatları 100-200 bin arası daha ucuz olacak.





  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Çevremde o kadar çok zamanında Dacia'yı kotuleyip de sonradan Duster sahibi olan insan var ki, sizi de onlara benzetiyorum. Muhtemelen ileride bir Duster sahibi olacaksınız. Belkide 2024te çıkacak yeni platforma sahip olursunuz.

    Hayırlısı

  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Çok kullandığım için hayatta almam. Ha şu olur, Avrupa’daki fiyat skalasındaki yeri, Türkiye’de de olursa bu araca bu kadar kötü bakmam. Çünkü fiyatının hakkı olur.


    Bilmiyorum söylediklerim sizde karşılık buluyor mu ama Avrupa fiyatlarına göre bakınca cliodan çok daha ucuz olan bir araç, Türkiye’de cliodan pahalıya satılıyor.


    misal bir örnekte Almanya’dan vereyim


    dacia duster full model

    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım

    Clio rs line olmayan full model,

    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım


    görüldüğü üzere neredeyse aynı fiyat olan bu iki araç Türkiye’de ise şu şekilde

    dacia

    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım

    Renault

    Yeni Makyajlı Dacia Duster Hakkında Kullanıcı yorumlarım



    ki Türkiye’de daciada herşey opsiyon. Clioda ise birçok donanım standart. Siz “nerede benim 70 binim” diyeceğinize “clio al, dağ, tepe kullan” diye karşılık veriyorsunuz. Aslında müstahak demek lazım.


    not: Almanya’da otomatik duster yerine 4*4 dustur var. İkisi aşağı yukarı eşit değerde oluyor zaten. Bu farka

    inanmayan olursa farklı şekilde de kıyaslarım.





  • Carsever kullanıcısına yanıt

    Size neden dacia almayacağıma dair kişisel birşey de söyleyeyim,


    2018 de sıfır aldığım araç avrupa fiyatından 4-5 bin euro daha ucuzdu. Üstelik %45 ekstra vergiye rağmen.

    2021 de sıfır aldığım araç ise C segment olmasına ve ekstra verdiğim %50 vergiye rağmen Avrupa’nın b segment parasına geldi neredeyse.


    ben bu mantık ile araç aldığım için Türkiye’de bu fiyat politikaları ile dacia alırmıyım siz düşünün.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.