Şimdi Ara

Yeni Leon vs Golf 7 EuroNcap

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • EuroNcap testlerinde Yeni Leon Çocuk yolcu ve Yaya güvenliği açısından daha başarılı olduğu gözüküyor


     Yeni Leon vs Golf 7 EuroNcap



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nightmare70 -- 20 Ağustos 2013; 13:05:31 >



  • yalnız bildiğim kadarıyla o testlerdeki leonda arka yan hava yastığı ve diz hava yastığı olan model.

    türkiyede opisyon listesinde
    diz hava yast. 300tl
    arka yan hava yast. 850tl idi
    onun dışında burdanda görüldüğü kadarıyla A3 ile bile mekaniği aynı hatta alttan bakınca fark edilemeyecek kadar az fark var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    yalnız bildiğim kadarıyla o testlerdeki leonda arka yan hava yastığı ve diz hava yastığı olan model.

    türkiyede opisyon listesinde
    diz hava yast. 300tl
    arka yan hava yast. 850tl idi
    onun dışında burdanda görüldüğü kadarıyla A3 ile bile mekaniği aynı hatta alttan bakınca fark edilemeyecek kadar az fark var.

    Anladım Style pakette 6 hava yastığı ile sunuluyor fakat oldukça güvenli olduğunu kanıtlamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    yalnız bildiğim kadarıyla o testlerdeki leonda arka yan hava yastığı ve diz hava yastığı olan model.

    türkiyede opisyon listesinde
    diz hava yast. 300tl
    arka yan hava yast. 850tl idi
    onun dışında burdanda görüldüğü kadarıyla A3 ile bile mekaniği aynı hatta alttan bakınca fark edilemeyecek kadar az fark var.

    Anladım Style pakette 6 hava yastığı ile sunuluyor fakat oldukça güvenli olduğunu kanıtlamış

    tabi bunun yanı sıra bahsi geçen golf te de aynı hava yastıkları var ama o nedense düşük almış oysaki bana göre birebir aynı araçlar yani sürüş pozisyonu bile aynı direksiyon açıları direksiyonun ayarları filan hepsi aynı ama demekki ince farklılıklar olabiliyor.

    bu arada testi yapılan araçlar torsiyonlu demekki euro ncapte torsiyon etkilemiyor :D ama kaza riski daha fazla:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    yalnız bildiğim kadarıyla o testlerdeki leonda arka yan hava yastığı ve diz hava yastığı olan model.

    türkiyede opisyon listesinde
    diz hava yast. 300tl
    arka yan hava yast. 850tl idi
    onun dışında burdanda görüldüğü kadarıyla A3 ile bile mekaniği aynı hatta alttan bakınca fark edilemeyecek kadar az fark var.

    Anladım Style pakette 6 hava yastığı ile sunuluyor fakat oldukça güvenli olduğunu kanıtlamış

    tabi bunun yanı sıra bahsi geçen golf te de aynı hava yastıkları var ama o nedense düşük almış oysaki bana göre birebir aynı araçlar yani sürüş pozisyonu bile aynı direksiyon açıları direksiyonun ayarları filan hepsi aynı ama demekki ince farklılıklar olabiliyor.

    bu arada testi yapılan araçlar torsiyonlu demekki euro ncapte torsiyon etkilemiyor :D ama kaza riski daha fazla:)

    Hocam yokya torsiyon çubuğunu çok abartıyorlar.Ben 180'le giderken ani fren yapıyorum araç çok stabil neredeyse hiç sapma olmuyor çizgisinde.Viraj dönerken esp kapatılamıyor zaten hemen devreye girdiğini hissediyorsun.Yani vw torsiyon işini çözmüş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    yalnız bildiğim kadarıyla o testlerdeki leonda arka yan hava yastığı ve diz hava yastığı olan model.

    türkiyede opisyon listesinde
    diz hava yast. 300tl
    arka yan hava yast. 850tl idi
    onun dışında burdanda görüldüğü kadarıyla A3 ile bile mekaniği aynı hatta alttan bakınca fark edilemeyecek kadar az fark var.

    Anladım Style pakette 6 hava yastığı ile sunuluyor fakat oldukça güvenli olduğunu kanıtlamış

    tabi bunun yanı sıra bahsi geçen golf te de aynı hava yastıkları var ama o nedense düşük almış oysaki bana göre birebir aynı araçlar yani sürüş pozisyonu bile aynı direksiyon açıları direksiyonun ayarları filan hepsi aynı ama demekki ince farklılıklar olabiliyor.

    bu arada testi yapılan araçlar torsiyonlu demekki euro ncapte torsiyon etkilemiyor :D ama kaza riski daha fazla:)

    Hocam yokya torsiyon çubuğunu çok abartıyorlar.Ben 180'le giderken ani fren yapıyorum araç çok stabil neredeyse hiç sapma olmuyor çizgisinde.Viraj dönerken esp kapatılamıyor zaten hemen devreye girdiğini hissediyorsun.Yani vw torsiyon işini çözmüş

    torsiyon olayını çözmüş diyorsunuz da siz hiç bağımsız süsyansiyonlu bir golf ile aynı yoldan aracım limitlerini zorlayarak geçtiniz mi

    sahsen ben geçmedim ama aradaki farkı kendim kullanıp görene kadar da torsiyona önyargı ile bakıcam sırf bu torsiyondan ötürü 122hp lik benzinli golf almayı düşünür oldum ama sonra diyorum ikiside aynı paraya gelicek aşağı yukarı o zaman dizel leon u seç:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    yalnız bildiğim kadarıyla o testlerdeki leonda arka yan hava yastığı ve diz hava yastığı olan model.

    türkiyede opisyon listesinde
    diz hava yast. 300tl
    arka yan hava yast. 850tl idi
    onun dışında burdanda görüldüğü kadarıyla A3 ile bile mekaniği aynı hatta alttan bakınca fark edilemeyecek kadar az fark var.

    Anladım Style pakette 6 hava yastığı ile sunuluyor fakat oldukça güvenli olduğunu kanıtlamış

    tabi bunun yanı sıra bahsi geçen golf te de aynı hava yastıkları var ama o nedense düşük almış oysaki bana göre birebir aynı araçlar yani sürüş pozisyonu bile aynı direksiyon açıları direksiyonun ayarları filan hepsi aynı ama demekki ince farklılıklar olabiliyor.

    bu arada testi yapılan araçlar torsiyonlu demekki euro ncapte torsiyon etkilemiyor :D ama kaza riski daha fazla:)

    Hocam yokya torsiyon çubuğunu çok abartıyorlar.Ben 180'le giderken ani fren yapıyorum araç çok stabil neredeyse hiç sapma olmuyor çizgisinde.Viraj dönerken esp kapatılamıyor zaten hemen devreye girdiğini hissediyorsun.Yani vw torsiyon işini çözmüş

    torsiyon olayını çözmüş diyorsunuz da siz hiç bağımsız süsyansiyonlu bir golf ile aynı yoldan aracım limitlerini zorlayarak geçtiniz mi

    sahsen ben geçmedim ama aradaki farkı kendim kullanıp görene kadar da torsiyona önyargı ile bakıcam sırf bu torsiyondan ötürü 122hp lik benzinli golf almayı düşünür oldum ama sonra diyorum ikiside aynı paraya gelicek aşağı yukarı o zaman dizel leon u seç:)

    Golf 6 da kullandım golf 7 de tamam arka daha rahat bağımsızda ama inanın esp bunu size hissettirmiyor virajlarda ve limitlerine kadar zorlayın problem yok asıl sorun frenlemede ve konforda oluyor haliyle daha sert ama frenleme sırasında araç arkasını geçrekten stabil tutuyor.Forumları açıyorum neler görüyorum vw torsiyona geçmiş öldük bittik felan gidip kullansınlar o zaman farkı görsünler.Bana i30'u öve öve bitiremediler 1495 kiloluk c180'den ağır araç hızlanması yok virajlarda ağırlığını hissettiriyor ve iğrenç ötesi hissisz bir direksiyonu var.C4 test ettim sürüş pozisyonunu hiç sevmedim yani zevkle kullanamadım aracı ama yol tutuş gayet iyidi c4'de yalnız yalıtım motor sesi vs kötüydü.yani çok araç kullandım ve gerçekten test ettim.Önden motorlu ve çekişli araçlardaki şuan en büyük problem önden kayma.Golf'de Leon'a göre daha fazla önden kayma var süspansiyon sertlikleri farklı belki ondan olabilir




  • eğer dediğiniz gibiyse içim bi nebze daha rahat etti gerçi volkswagen den yapılan açıklamaya göre torsiyon önceki nesilin bağımsızıyla aynı yol tutuyormuş ama işte o zaman niye golf de 122 den sonra leonda 150 den sonra koyuyorsun ki...

    neticede mantık olarak bağımsızın daha etkin bir yol tutuş sağlayacağı aşikar ama işte sürüş esnasında bu ne kadar farkediliyor birde,
    ESP tabi devreye girer ancak benim düşüncem; ESP nin bağımsız süspansiyonda da daha etkin çalışacağı neticede virajlarda araba daha fazla yaslanıyor ve ESP nin fren uyguladığı tekerlekteki yola basma basıncı torsiyon cubuklu bir araçta, bağımsız süspansiyonlu bir araca göre daha az oluyor.

    bunuda yağmurlu havada micra ile keskin bir virajı süratlı dönerken kafadan kaymaya başlayınca frene basmamla arkasının atıp yolun kenarlarına çarpa çarpa dönup durmamdan tecrübe ettim micrada acaba esp olsa kurtarabilir miydi diye de düşünürüm hep.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason B.

    eğer dediğiniz gibiyse içim bi nebze daha rahat etti gerçi volkswagen den yapılan açıklamaya göre torsiyon önceki nesilin bağımsızıyla aynı yol tutuyormuş ama işte o zaman niye golf de 122 den sonra leonda 150 den sonra koyuyorsun ki...

    neticede mantık olarak bağımsızın daha etkin bir yol tutuş sağlayacağı aşikar ama işte sürüş esnasında bu ne kadar farkediliyor birde,
    ESP tabi devreye girer ancak benim düşüncem; ESP nin bağımsız süspansiyonda da daha etkin çalışacağı neticede virajlarda araba daha fazla yaslanıyor ve ESP nin fren uyguladığı tekerlekteki yola basma basıncı torsiyon cubuklu bir araçta, bağımsız süspansiyonlu bir araca göre daha az oluyor.

    bunuda yağmurlu havada micra ile keskin bir virajı süratlı dönerken kafadan kaymaya başlayınca frene basmamla arkasının atıp yolun kenarlarına çarpa çarpa dönup durmamdan tecrübe ettim micrada acaba esp olsa kurtarabilir miydi diye de düşünürüm hep.

    Dediğiniz olayı ben fabia kullandım ondada yaşamadım,ama bir citroen c3'e bindim onda böyle aşırı derecede hissediyorsunuz torsiyon çubuğu etkisini :) Ama golf ve leon'u denemenizi öneririm gerçekten neredeyse hissedilmiyor




  • Sözüm buradaki arkadaşlara değil genel olarak konuşuyorum. lütfen kimse üstüne alınmasın...

    Hep merak etmişimdir acaba kaçımız aracı limitlerine kadar zorluyoruz? Yeni golf çıktığından beri bu araba yol tutmaz vb gibi inanılmaz bir muhabbet dönüyor. Görende akşamları toplanıp otoparklarda drift yapıyoruz sanacak :)

    İkisi arasında ki farkı anlayacak kadar arabayı zorlayacak kullanıcı sayısı 10000 de 1 felandır. Oda ya almasın ya da bir üst modeli alsın :) Virajlara o süratlarda giren kanı deli birisi var isede lütfen araba kullanmasın. Kendini yaktığı gibi başkasını yakmasın...

    Ayrıca araba üretiminde 5$ bile büyük bir masraftır. Düşük performanslı bir motor alan kullanıcı ekonomi için bu arabayı almıştır. Bu kişide arabayı zorlamaz, bu yüzdende gerek yok mantığı ile yaklaşmışlardır. Adamlar ne bilsinler Türklerin 1.2 motorla 2.0 motorlara kafa tutmayı sevdiğini :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    EuroNcap testlerinde Yeni Leon Çocuk yolcu ve Yaya güvenliği açısından daha başarılı olduğu gözüküyor


     Yeni Leon vs Golf 7 EuroNcap


    Test yapılan leon bizde satılan leon değil
  • musa.peker M kullanıcısına yanıt
    Fikrime tercüman bir yorum olmuş, eline sağlık :)

    5 dakikadır da "Adamlar ne bilsinler Türklerin 1.2 motorla 2.0 motorlara kafa tutmayı sevdiğini" yorumuna kopuyorum .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.