Şimdi Ara

+Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.860
Cevap
52
Favori
376.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Günaydın tüm dostlara.
    Yerimi bilmem, ancak 1-2 sözüm var. Önce belirteyim bu başlığın hemen hemen tamamını okudum.
    Bir parça arabalardan anlarım ancak usta olamam, herdaim çırak kalmayı tercih ederim ki, bir şeyler öğrenebileyim.
    Fiat severim, kullanırım. Dün yolum düştü, dost ziyareti için Yenibosna'da Bağdatlılar'a gittim. Yeni Laguna'nızı gördüm.
    Laguna sahibi olmakla gurur duymalısınız bence. Siyah2.0Diesel150Bg.Triptonic bir makinaya bindim.(sıfırkm) Bu ne?
    Bence kusursuz bir emek harcanmış araca. Heryeri çok hoşda, iç mekanda seçilen krem plastik ve krem deri inanılmaz
    ferahlık sağlamış. Neticede 70tl param olsaydı alıp çıkacaktım aracı. Bu araçta 1.5lt motor olmadığını söylediler bana.Varsada nasıl iş görür bilemiyorum. İnşaallah yoktur zaten.
    Ancak şahsıma münhasır fikrimdir,kimseyi bağlamaz; pek hakkını veremez herhalde. 2.0lt ayardır.
    Son sözüm; piyasada gırla diğer markaların özelliklede alman arabalarının alternatif modelleri var. Ben derimki gördüğüm
    emsali bir Laguna daha klas olur. Her markanın daha güçlü yönleri vardır mutlaka o ayrı. Ancak Laguna'yıda görmek lazımmış.
    Gördüm, aklım onda kaldı...
    Herkese kazasız/belasız sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Robinson_Crusoe

    Aracaını alanlara hayırlı olsun kazasız belasız binerler umarım, @ muratcantona arkadan kayma ne demek nasıl kayıyor biraz daha aç konuyu
    nasil diyim barz bi arkadan kayma var haftaya yay tklck kayma geceblr gbi glior bu arada 10,5 lt yakior 430 kmde ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratcantona


    quote:

    Orjinalden alıntı: Robinson_Crusoe

    Aracaını alanlara hayırlı olsun kazasız belasız binerler umarım, @ muratcantona arkadan kayma ne demek nasıl kayıyor biraz daha aç konuyu
    nasil diyim barz bi arkadan kayma var haftaya yay tklck kayma geceblr gbi glior bu arada 10,5 lt yakior 430 kmde ama


    Allah allah anlamıyorum arkadan kayma nasıl olur yay takma nedir ? Ayrıca benim araç 7 lt. civarı yakıyor şehir içinde ilk alındığında da aynı şimdide aynı,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zeiffer

    Günaydın tüm dostlara.
    Yerimi bilmem, ancak 1-2 sözüm var. Önce belirteyim bu başlığın hemen hemen tamamını okudum.
    Bir parça arabalardan anlarım ancak usta olamam, herdaim çırak kalmayı tercih ederim ki, bir şeyler öğrenebileyim.
    Fiat severim, kullanırım. Dün yolum düştü, dost ziyareti için Yenibosna'da Bağdatlılar'a gittim. Yeni Laguna'nızı gördüm.
    Laguna sahibi olmakla gurur duymalısınız bence. Siyah2.0Diesel150Bg.Triptonic bir makinaya bindim.(sıfırkm) Bu ne?
    Bence kusursuz bir emek harcanmış araca. Heryeri çok hoşda, iç mekanda seçilen krem plastik ve krem deri inanılmaz
    ferahlık sağlamış. Neticede 70tl param olsaydı alıp çıkacaktım aracı. Bu araçta 1.5lt motor olmadığını söylediler bana.Varsada nasıl iş görür bilemiyorum. İnşaallah yoktur zaten.
    Ancak şahsıma münhasır fikrimdir,kimseyi bağlamaz; pek hakkını veremez herhalde. 2.0lt ayardır.
    Son sözüm; piyasada gırla diğer markaların özelliklede alman arabalarının alternatif modelleri var. Ben derimki gördüğüm
    emsali bir Laguna daha klas olur. Her markanın daha güçlü yönleri vardır mutlaka o ayrı. Ancak Laguna'yıda görmek lazımmış.
    Gördüm, aklım onda kaldı...
    Herkese kazasız/belasız sürüşler dilerim.

    allah daha iyilerini sana nasip etsin ...




  • Robinson arkadan kayma dedigimi anlamadnmi virajlarda arka teekerler temasi birakiyor biraz zorlinca esp devreye giriyor yay ddgmde spor helezon araci yere yaklastrp sertlestrmek icin . Bende ddgm gibi yakior ama memnunum yinede yakisindan
  • Arkadan kayma denince aklıma ilk gelen lastiklerde bir problem olabileceği. Benim şahsi fikrim kullandığım Mini ile Laguna aynı yol tutuşuna sahip. Hatta o kadar sert bir şasesi varki hiç yığıma yapmıyor. Viraja girdiği gibi çıkıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yusufcetin

    Arkadan kayma denince aklıma ilk gelen lastiklerde bir problem olabileceği. Benim şahsi fikrim kullandığım Mini ile Laguna aynı yol tutuşuna sahip. Hatta o kadar sert bir şasesi varki hiç yığıma yapmıyor. Viraja girdiği gibi çıkıyor.


    lastıkler daha 0 kı arac sıfır contınental lastıklerı var .. ama dedıgım gıbı kayma var dıreksıonu hafıf sallıyınca bırakıor kıcı :D s2000 mubarek :D
  • İste yeni lastikler ilk 1000 km'de abuk sabuk hareketler yapabilir...
  • monastery güle güle kullan çok klas duruyo....durmasınmı bide diyosun en full unu aldık :)

    bişey dikkatimi çekti direksiyonu ne kadar yukarda kullanıyosun
  • Selam tüm Laguna 3 kullanıcıları arkadaşlarım ;

    Mesajlarda ilgimi çeken bazı konu ve sorunlara genelleme yaparak yanıt verme ihtiyacı hissettim. Bu arada evin küçük oğlu aracını güle güle kullan.

    Gerçekten Laguna 3'ün şasisinin sertliği ve yol tutuşuna etki eden tüm dinamik unsurların ( yay, amortisör, salıncak, toe ve camber açıları, aracın dingil mesafesi, tekerlek iz açıklığı, lastik yanak yüksekliği, aracın ön ve arka dingillere aktardığı statik yük dağılımı, rüzgarın aracı yola basması için kapılardan başlayıp arka çamurluklarda daha belirgin olan yanal yatıklık, liftback olmasından dolayı arka camın eğimi, arka camın bitiminden sonraki bagaj kapağının ters eğimi ve atladığım ne varsa) üzerinde Renault çok çalışmış, bence Laguna 3'ün yol tutuşu mükemmel diyebilirim. Tüm bu sürüş dinamiklerine ilaveten araç zaten EuroNCap'tan ilk 5 yıldızı alan bir soy kütüğüne sahip bir araç.

    Eski bir sürücü olarak ve araçlardan iyi anlayan biri olarak dikkate alınmasını umduğum nacizane öneri ve görüşlerimi şöyle özetleyebilirim.

    Abi bunda rodaj yok çevir 4000devir/dak. denilsede hem ekonomik kullanım, hem motor ve turbosunun sağlığı açısından 2300 - 3300 devir aralığında kullanmanızı öneririm. Motoru çalıştırdıktan sonra elektronik testi bitirmesini bekleyin ve ok yazdığında sağ kola bir tıklayıp yağ seviyesini kontrol edin arkadaşlar, ilk yağ değişimine kadar önemli yağı eksik konmuş olabilir yada yeni araç dizel olduğundan ilk yağ değişimine kadar çeşitli sebeblerden azda olsa yağ eksiltebilir. Bunu bir arıza olarak görmeyin servise gidin tamamlasınlar olaki zaten eksilttiği 70- 80 gr geçmez.

    Teorik olarak 2000 devir gibi gözüküyor max. tork oranı vites değişimlerinde bu torktan istifade etmek ve yakıt tüketimini düşürmek için vites değişimlerinde aracın 2300 devirle başlaması hem ayağınızın altında gaz pedalını hissettirecek hemde max. torkla yeni vitesin keyfini çıkaracaktır. Bunun için vites geçişlerinde;
    2. Vites geçişlerinde rampalarda 3300 devir, düzde 3000devir
    3. Vites geçişlerinde 3300devir
    4. 5. 6. Vites geçişlerinde 3000devir'i bulup vites yükselttiğinizde araç dediğim gibi 2000-2200 devirlerde vitese başlayacaktır.
    Bu normal kullanım için gayet yeterli 1.5dci olmasına rağmen araç güzel ivmeleniyor. 5000-6000 km.den sonra biraz daha sportif kullanılabilinirliğe sahibsiniz isterseniz, dediğim devirlerin üzerine 300 devir eklerseniz ışıklarda ok gibi fırlarsınız.

    Arkadan kayma problemi denmiş, lastiklerden diyorum, ben aracı aldığımdan itibaren deniyorum hiç yaşamadım, araç çok stabil kalıyor, henüz ESP devreye girmedi hiç. Araç 2 çeşit lastik ile geliyor, ben diğer lastikleri tercih etmiştim. Ayrıca bu araç konfor aracı, tuning filan yapılmayacaksa yaylarınla falan oynamayın, alçatmaya hiç gerek yok, yay veya amortisör değiştiğinde aracın camber açılarıda değişecektir unutmayın, bu seferde ayarlı gergi taktırmanız geregecek. Bu asfalt arabası D segment iyi bir araç böyle binin derim ben. Zaten araç mod. uygun değil, mod. yapılacaksa yürür aksamının komple değiştirilmesi gerekir, bide sürekli arıza ışığı yanmasını tabi önemsememek gerek o zaman. Aracın her tarafı beyin kumandalı, onlarca kaptör (sensör) var. Bilmiyorum o kadar parayı topla Laguna al sonra götür sanayiye bırak ustanın eline mod. yaptır ne diyeyim ben.

    Araç normal kullanımda karışık ortalama 6,6lt (1.5Dci) yakıyor, bunun üzeri bana fazla geldi, kullanımdan olabilir, uygunsuz vites ne bileyim, uygun olmayan devir gibi. 2300devrin altına düşürmeyin kullanırken.

    En keskin virajlarda bile dikkat ettiyseniz araç hiç yana yatmıyor. Neden dersiniz, bu Renault'un iddiasıydı, başarmışlar helal olsun, böyle kaç araç var bir düşünün derim.

    Sonuçta ben çok memnunum Allah herkese güle güle kullanmayı nasib etsin. Ayrıca böylesine konforlu ve güzel bir aracı daha ucuza diğer markalardan almaya kalksanız bir düşünün.

    Ayrıca bir girin U.K sitesine Reno'nun bakın bakalım Dynamique versiyonuna herşey opsiyon koymuş, sanırım biz Türkiye'de daha şanslıyız, hepsi üzerinde geliyor, opsiyonları ekleyince fiyat dışarıda daha pahalıya geliyor, herşey opsiyon, girin bir hesaplayın, bana hak vereceksiniz arkadaşlar.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: Laguna3

    Selam tüm Laguna 3 kullanıcıları arkadaşlarım ;

    Mesajlarda ilgimi çeken bazı konu ve sorunlara genelleme yaparak yanıt verme ihtiyacı hissettim. Bu arada evin küçük oğlu aracını güle güle kullan.

    Gerçekten Laguna 3'ün şasisinin sertliği ve yol tutuşuna etki eden tüm dinamik unsurların ( yay, amortisör, salıncak, toe ve camber açıları, aracın dingil mesafesi, tekerlek iz açıklığı, lastik yanak yüksekliği, aracın ön ve arka dingillere aktardığı statik yük dağılımı, rüzgarın aracı yola basması için kapılardan başlayıp arka çamurluklarda daha belirgin olan yanal yatıklık, liftback olmasından dolayı arka camın eğimi, arka camın bitiminden sonraki bagaj kapağının ters eğimi ve atladığım ne varsa) üzerinde Renault çok çalışmış, bence Laguna 3'ün yol tutuşu mükemmel diyebilirim. Tüm bu sürüş dinamiklerine ilaveten araç zaten EuroNCap'tan ilk 5 yıldızı alan bir soy kütüğüne sahip bir araç.

    Eski bir sürücü olarak ve araçlardan iyi anlayan biri olarak dikkate alınmasını umduğum nacizane öneri ve görüşlerimi şöyle özetleyebilirim.

    Abi bunda rodaj yok çevir 4000devir/dak. denilsede hem ekonomik kullanım, hem motor ve turbosunun sağlığı açısından 2300 - 3300 devir aralığında kullanmanızı öneririm. Motoru çalıştırdıktan sonra elektronik testi bitirmesini bekleyin ve ok yazdığında sağ kola bir tıklayıp yağ seviyesini kontrol edin arkadaşlar, ilk yağ değişimine kadar önemli yağı eksik konmuş olabilir yada yeni araç dizel olduğundan ilk yağ değişimine kadar çeşitli sebeblerden azda olsa yağ eksiltebilir. Bunu bir arıza olarak görmeyin servise gidin tamamlasınlar olaki zaten eksilttiği 70- 80 gr geçmez.

    Teorik olarak 2000 devir gibi gözüküyor max. tork oranı vites değişimlerinde bu torktan istifade etmek ve yakıt tüketimini düşürmek için vites değişimlerinde aracın 2300 devirle başlaması hem ayağınızın altında gaz pedalını hissettirecek hemde max. torkla yeni vitesin keyfini çıkaracaktır. Bunun için vites geçişlerinde;
    2. Vites geçişlerinde rampalarda 3300 devir, düzde 3000devir
    3. Vites geçişlerinde 3300devir
    4. 5. 6. Vites geçişlerinde 3000devir'i bulup vites yükselttiğinizde araç dediğim gibi 2000-2200 devirlerde vitese başlayacaktır.
    Bu normal kullanım için gayet yeterli 1.5dci olmasına rağmen araç güzel ivmeleniyor. 5000-6000 km.den sonra biraz daha sportif kullanılabilinirliğe sahibsiniz isterseniz, dediğim devirlerin üzerine 300 devir eklerseniz ışıklarda ok gibi fırlarsınız.

    Arkadan kayma problemi denmiş, lastiklerden diyorum, ben aracı aldığımdan itibaren deniyorum hiç yaşamadım, araç çok stabil kalıyor, henüz ESP devreye girmedi hiç. Araç 2 çeşit lastik ile geliyor, ben diğer lastikleri tercih etmiştim. Ayrıca bu araç konfor aracı, tuning filan yapılmayacaksa yaylarınla falan oynamayın, alçatmaya hiç gerek yok, yay veya amortisör değiştiğinde aracın camber açılarıda değişecektir unutmayın, bu seferde ayarlı gergi taktırmanız geregecek. Bu asfalt arabası D segment iyi bir araç böyle binin derim ben. Zaten araç mod. uygun değil, mod. yapılacaksa yürür aksamının komple değiştirilmesi gerekir, bide sürekli arıza ışığı yanmasını tabi önemsememek gerek o zaman. Aracın her tarafı beyin kumandalı, onlarca kaptör (sensör) var. Bilmiyorum o kadar parayı topla Laguna al sonra götür sanayiye bırak ustanın eline mod. yaptır ne diyeyim ben.

    Araç normal kullanımda karışık ortalama 6,6lt (1.5Dci) yakıyor, bunun üzeri bana fazla geldi, kullanımdan olabilir, uygunsuz vites ne bileyim, uygun olmayan devir gibi. 2300devrin altına düşürmeyin kullanırken.

    En keskin virajlarda bile dikkat ettiyseniz araç hiç yana yatmıyor. Neden dersiniz, bu Renault'un iddiasıydı, başarmışlar helal olsun, böyle kaç araç var bir düşünün derim.

    Sonuçta ben çok memnunum Allah herkese güle güle kullanmayı nasib etsin. Ayrıca böylesine konforlu ve güzel bir aracı daha ucuza diğer markalardan almaya kalksanız bir düşünün.

    Ayrıca bir girin U.K sitesine Reno'nun bakın bakalım Dynamique versiyonuna herşey opsiyon koymuş, sanırım biz Türkiye'de daha şanslıyız, hepsi üzerinde geliyor, opsiyonları ekleyince fiyat dışarıda daha pahalıya geliyor, herşey opsiyon, girin bir hesaplayın, bana hak vereceksiniz arkadaşlar.






    verdıgın bılgıler ıcın cok sagol ..ben dızel arac ılkkez kullanıyorum arada transporterı kullanıyorum bızım ama alıskın degılım 8 bın devır cevıren bı arabadan ınıp maksımum 5 bın cevırene bınınce affalladım :D devır ve vıteslerı tutturmakta gucluk cekıorum ama yavas yavas alısıorum dun 60 km sehır ıcı yaptım ortalama trafıkte 7.6 lt cıktı arac daha 600km de .. Tuning olayına gelince yapılan seyler cok basıt seyler tavankaplandı fılm kondu camlara bugun egsozlar yapılcak haftayada dedıgım gıbı spor yaylar . fln fln esasında bırazda gt kopyası yapıyorum chip koycam hem ekonomı hemde guc olarak ben ozellıkle dızel aldım guclu olsun ama az yaksın dıye .. dedıgın gıbı arac hıc yana yatmıor ama ben ıstedıgım zaman esp yı devreye sokabılıyorum ole dıyım vırajlara normal gırınce cok guzel gırıor cıkıor .. ama vırajda ufak bı kırma yapınca ısteyerek attırmaya calısınca harbı atıyor 2007 passatta hıc attıramıyorduk .. Ben sımdı gt pedalları ve vıtes topuzu getırtmek ıstıorum servıs olmaz dedı bana .... nasıl nerden bulucam ınternette ebaye fln baktım hıc yok




  • Laguna3 isimli arkadaşın dediklerine katılıyorum. Arabada gerçekten en keskin virajlarda bile yana yatma diye birşey yok. Eski arabamdaki yana yatma olayını nasıl oluyordu unutturdu resmen. Konforundan ve herşeyinden ben de çok menunum. Daha yeni sayılır, umarım bu memnuniyetimiz uzun vadede de aynen devam eder. Uzun süre kullandıktan sonra da görüşlerimizi yazarız ama şu an sevmediğim hiçbir yönü yok arabanın, sadece müzik kalitesi iyi ama çok iyi değil diyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: isimbulunamadı

    Laguna3 isimli arkadaşın dediklerine katılıyorum. Arabada gerçekten en keskin virajlarda bile yana yatma diye birşey yok. Eski arabamdaki yana yatma olayını nasıl oluyordu unutturdu resmen. Konforundan ve herşeyinden ben de çok menunum. Daha yeni sayılır, umarım bu memnuniyetimiz uzun vadede de aynen devam eder. Uzun süre kullandıktan sonra da görüşlerimizi yazarız ama şu an sevmediğim hiçbir yönü yok arabanın, sadece müzik kalitesi iyi ama çok iyi değil diyorum.




    Arkadaşım ses sistemi bence çok iyi, bu kavram ne derece göreceli olsada tabiki insan kulağı açısından öyle. Ama teknik anlamda orijinal kayıt neyse öyle dinlenilebilir olması istenir eserin, iyi cihazlar sesleri oldukça flat konumda bize dinletirler, bu en doğal halidir kaydın, ama kontürsüz ve çok sade gelir bizlere. Hatta bu kalitenin işaretidir.

    Tavsiyem basları -5, tizleri +5 yapıp orijinal bir cd çalın, benim de evimde çok yüksek nitelikte ses sistemi var, dediğim ayarda bildiğim ve her zaman dinlediğim cd'lerin sesini aracımda da alabiliyorum. Sanıyorum genelde konturlu derin baslar seviliyor, ama bu orijinalinde normal seviyede olan bir sesin kuvvetlendirilmiş halidir, o zaman orta yada tiz sesler zayıf kalacaktır.




  • laguna3 arkadaş aracı alırken hangi marka lastiği istiyosunuz diyemi soruyolar tam anlayamadım..araç hangi lastikle gelirse razı olunmuyormu?..ben genelde continantel gördüm..
  • müzik sistemi gerçekten çok başarılı değil. Benimde tek memnuniyetsizliğim müzik sisteminin ses kalitesi. Kötü değil yeterli, ancak bir alt sınıf olan toyota aurisimde ki ses çıkışı çok daha başarılı. D sınıfında passatın ki çok başarılı, mondeonun ki sony işbirliği ile mükemmel. Zaten yurtdışında sanırım lagunalarda cabbase denilen premium bir müzik sistemi kullanılıyor..
    quote:

    Orjinalden alıntı: Laguna3


    quote:

    Orjinalden alıntı: isimbulunamadı

    Laguna3 isimli arkadaşın dediklerine katılıyorum. Arabada gerçekten en keskin virajlarda bile yana yatma diye birşey yok. Eski arabamdaki yana yatma olayını nasıl oluyordu unutturdu resmen. Konforundan ve herşeyinden ben de çok menunum. Daha yeni sayılır, umarım bu memnuniyetimiz uzun vadede de aynen devam eder. Uzun süre kullandıktan sonra da görüşlerimizi yazarız ama şu an sevmediğim hiçbir yönü yok arabanın, sadece müzik kalitesi iyi ama çok iyi değil diyorum.




    Arkadaşım ses sistemi bence çok iyi, bu kavram ne derece göreceli olsada tabiki insan kulağı açısından öyle. Ama teknik anlamda orijinal kayıt neyse öyle dinlenilebilir olması istenir eserin, iyi cihazlar sesleri oldukça flat konumda bize dinletirler, bu en doğal halidir kaydın, ama kontürsüz ve çok sade gelir bizlere. Hatta bu kalitenin işaretidir.

    Tavsiyem basları -5, tizleri +5 yapıp orijinal bir cd çalın, benim de evimde çok yüksek nitelikte ses sistemi var, dediğim ayarda bildiğim ve her zaman dinlediğim cd'lerin sesini aracımda da alabiliyorum. Sanıyorum genelde konturlu derin baslar seviliyor, ama bu orijinalinde normal seviyede olan bir sesin kuvvetlendirilmiş halidir, o zaman orta yada tiz sesler zayıf kalacaktır.




  • yurtdışında arkamsy 3d ses sistemi sunulmaya başlandı..yakında gelir
  • KEsınlıkle katılıyorum ses sıstemı bence yeterlıde degıl ben baya bı beyenmedım ..
  • [img=http://img232.imageshack.us/img232/3849/img0166p.jpg]
    [img=http://img238.imageshack.us/img238/4459/img0161v.jpg]

    tavan ve fılm gorunuor sadece bu resımlerde arkadaslar . araca cıft cıkıs egsozda yapıldı , tampon kısmıda ılerleyen gunlerde boyancak :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratcantona -- 24 Nisan 2009; 0:48:14 >
  • Gümüş rengide hoş duruyor ama gözümde kalmadı işte...
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.