Şimdi Ara

Yeni kasa Linea 1.3 dizelden, 2021 yeni kasa Egea 1.4 e gecilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Linea 1.3 yeni kasa yeni gogus 2014 model 115 bin km de.

    Yeni egea fiyatlari da bugun belli olmus, 1.4 benzinli easy paket icin 130 bin lira yazmislar. Dizeli hayal zaten su an icin.


    Egea nin gorunumu benim cok hosuma gidiyor, tam bir araba gibi araba tipi var :) .

    Linea'nin muadillerine baktim sahibindende, sazan avina cikmislari elersek 95-100 bin arasi piyasasi var.


    Ancak konustugum bir kac taksici pek fark yok ayni araba falan dediler.

    Birde yillik mtv linea 1.3 un 205 tl x 2 iken sifir egea 1.4 icin 2 bin kusur liralara cikiyor. Garanti suresi olan 5 sene boyunca da mecbur her yil serviste bakimi olacak o da ayri bir masraf tabi.


    Neyse cok uzatmadan sorayim gecilir mi sizce?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yagızalp -- 8 Ocak 2021; 22:1:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bence geçilir, az önce şirket aracı 1.3 linea ile eve geldim, o motor sesi hala kulağımda. Neden 5 ileri şanzıman var bu araçta anlamış değilim.

    Arabanın lounge paket olması bile kurtarmıyor, bütün konfor unsurlarını alıp götürüyor motor.

    Sırf bunun için değiştirilir bence linea.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor sesi oyle aman aman degil ya. Daha dogrusu muadilleri 301 clio dan falan daha sessiz.

    Ya da bilmiyorum benim arac biraz dolu paket heralde izolasyon falan var belki ondan cok gelmiyodur bana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lounge paket kulladığım araç da, 2015 model.

    120 km hızda 3 bin devir çevirmemeli bi dizel, zaten sesi gür.

    Onun harici güzel araba aslında dolu paket linea. Ama egea'ya geçince daha modern, üst segment bi araca geçtiğini hissediyorsun kesinlikle.

    Daha rafine, sessiz ve konforlu. Bütçe ne bilmiyorum ama urban alın bence, donanım farkları ile fiyatı bi karşılaştırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Lounge paket kulladığım araç da, 2015 model.

    120 km hızda 3 bin devir çevirmemeli bi dizel, zaten sesi gür.

    Onun harici güzel araba aslında dolu paket linea. Ama egea'ya geçince daha modern, üst segment bi araca geçtiğini hissediyorsun kesinlikle.

    Daha rafine, sessiz ve konforlu. Bütçe ne bilmiyorum ama urban alın bence, donanım farkları ile fiyatı bi karşılaştırın.

    Benzinli egea da sessiz sayılmaz hocam atmosferik devir çevirmek ister neticede 3000 devirden sonra o motor gürültüsü yine olacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt

    En azından 1.4'ün sesi güzel ya  


    Genel olarak da yalıtım daha iyi olduğu için az gelecektir lineaya göre.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizde f10 yok muydu?

    Forumda önceden premium kullanıp şu aralar böyle araçlar mesaj atanlar çok var. Ya millet fakirleşti. Ya da benim ki gibi şirket aracı..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.4 egea motoru yeterli mi?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1.4 motor 1.3'e göre çok kötü bir motor olmasına rağmen o daracık basık linea yerine egea'nın ferahlığı yeter. bir de kapı kolları çok demode linea'nın. elimin eti sıkışmıştı fena acıtmıştı.

  • Ben sero B kullanıcısına yanıt

    Yok siz beni baskasiyla karistirdiniz 'f10' yazisini bile foruma su an ilk kez yaziyorum..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea daha modern daha yeni filan ama 1.4 performasi yetersiz kalir 1.3 mjete gore. Eger egea ya gececekseniz ya 1.6 benzinliye gecin yada 1.3 mjete olana gecilmeli bence. ancak su da varki 30000 tl cok buyuk bir fark degil deneye bilirsiniz en olmadi begenmezseniz satar tekrar linea alirsiniz. ben performans haric memnun kalacaginizi dusunuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    En azından 1.4'ün sesi güzel ya  


    Genel olarak da yalıtım daha iyi olduğu için az gelecektir lineaya göre.

    Valla hocam ne bileyim megan 4 1.6 var bende motor sesini nasil azaltırım araştırıyorum adamlar 5 vites yapmış 6 olsa rahatlayacak araba atmosferik araçtan soğudum yada güzel bir yalıtım yapmak lazım kaput keçesinin altına ve diğer ses gelen yerlere


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı soruyu bende biraz değiştirerek sorayım
    2016 1.3 dizel Egea Easy var 115-120 civarı fiyatı +100 bin km

    Satıp yerine
    1.4 makyajlı kasa Easy alsam mı diyorum .Led far vb dışında gözüme bir değişiklik gelmedi yalıyım vb ne durumda acaba
    Cross modeli 155 bin TL ama o fiyatı verince 180 bine otomatik Clio almak geliyor :) sonra aklıma eski 2018 otomatik dizel focusum geliyor oda suan 180 civarı
    Yani para öyle bir para ki 15 daha koysam su 30 koysam su diye diye sonu gelmiyor .
    Ve aynı şekilde sizin gibi araç almaktan ziyade işletme masrafları çok önemli yıllık Sigorta ve MTV 1.200 civarına hallediyorum .bakımı 350 TL civarı bir şey .
    Yeni araçta 2.000 mtv,haliyle kasko,haliyle göz göre göre pahlısan yetkili servis 700-800 TL
  • JrFuKi J kullanıcısına yanıt

    ben lineadan bile gecmeye vazgectim siz dizel egeadan ayni arabanin daha hantalina ve daha fazla yurutme maliyetine sahip olmak icin ustune para mi vereceksiniz ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JrFuKi

    Aynı soruyu bende biraz değiştirerek sorayım
    2016 1.3 dizel Egea Easy var 115-120 civarı fiyatı +100 bin km

    Satıp yerine
    1.4 makyajlı kasa Easy alsam mı diyorum .Led far vb dışında gözüme bir değişiklik gelmedi yalıyım vb ne durumda acaba
    Cross modeli 155 bin TL ama o fiyatı verince 180 bine otomatik Clio almak geliyor :) sonra aklıma eski 2018 otomatik dizel focusum geliyor oda suan 180 civarı
    Yani para öyle bir para ki 15 daha koysam su 30 koysam su diye diye sonu gelmiyor .
    Ve aynı şekilde sizin gibi araç almaktan ziyade işletme masrafları çok önemli yıllık Sigorta ve MTV 1.200 civarına hallediyorum .bakımı 350 TL civarı bir şey .
    Yeni araçta 2.000 mtv,haliyle kasko,haliyle göz göre göre pahlısan yetkili servis 700-800 TL

    Easy için değişim olmaz. Bende 2000 km egea hb var. Cross'a her an sıçrayabilirim lounge donanım olarak. Gerçekten güzel detaylar var. Tabi bedeli de var.


    Yalnız clio ile egea kıyaslaması ben yapmam. Aralarında her yönden fark var.


    Ama otomatik olmayışı egea'da büyük handikap.





  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt
    Acaba mı dedim işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Bunda hayret edilecek ne var? Linea dediğin punto'nun kuyruklusu. Üstüne üstlük punto'nun aksine tavanı da çok basık. Sonuç olarak linea b, egea c sınıfı araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_atr

    Egea daha modern daha yeni filan ama 1.4 performasi yetersiz kalir 1.3 mjete gore. Eger egea ya gececekseniz ya 1.6 benzinliye gecin yada 1.3 mjete olana gecilmeli bence. ancak su da varki 30000 tl cok buyuk bir fark degil deneye bilirsiniz en olmadi begenmezseniz satar tekrar linea alirsiniz. ben performans haric memnun kalacaginizi dusunuyorum

    Egea1.3 de 1.4 de kullandım.ikisi de gitmiyor. 1.3 motor puntoda, lineada iyi de egeada zayıf kalıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.