Arac hakkinda hic bir sey bilmiyorsunuz ama bir suru yorum yapmissiniz. Linea punto ile ayni olculere sahip degil daha genis bir arac. Linea nin ici Egea ile hemen hemen ayni genislikte. 1.3 mj motor egeada daha kotu linea da daha iyi demissiniz o da yanlis. Mj2 egeadaki sanzimanla birlikte lineadan cok daha basarili, daha sessiz ve daha az yakiyor. Kusura bakmayinda resmen sallamissiniz tum yorumlarinizda. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni kasa Linea 1.3 dizelden, 2021 yeni kasa Egea 1.4 e gecilir mi? (2. sayfa)



-
-
evet bende simdi benzer yorumu yaptim, arkadasin yazdigi hemen hersey hayal dunyasindan cikmis gibi..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bence birkaç gün kirala bir kullan sıfır alıp uzun süre binecegin arabayi incelemiş olursun. Nasıl gidiyor diğer arabayi aratıyor mu yakıtı nasıl bakarsın. Dizel kullanan adamlari benzinli arabalar tatmin etmiyor. Ozellikle atmosferik araçlar. Linea nin kusuru vites oranları çok kısa benzinli kullanmıştım. Çok hantaldi ve çok bağırıyordu. 80-90da 3000 devir gidiyordu. Egea da cozulmustur umarım. Yağ eksiltme cozulmustur umarım. Yakıtta fazla gelebilir tüp taktirmak lazım. Gerçi brc egea kit çıkarmış. Düşünebilirsiniz lpg ile. -
Cross da 1.6 multijetde var ama 1.4 fire arasında 50k fark var aynı donanımda, güvenlik paketide eklense 1.6 multijet 1.6 240 bin tl lounge paketi :) o kadar para vermeye değer mi mesela? Lounge donanım mantıklı gibi ama motor seçeneklerin fiyat farkı çok fazla bence. 1.0 firefly da var ama 1.3 multijet ile aynı fiyatı hemen hemen urbanda. Peki bu multijetlerde adblue var mı peki? Yakıt tüketimleri nasıl? 1.4 fire alıp lpg takılacak servisde ya da dizel alınabilir mi? O kadar paraya başka markalarda düşünülebilir aslında
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: yagızalpArac hakkinda hic bir sey bilmiyorsunuz ama bir suru yorum yapmissiniz.
Linea punto ile ayni olculere sahip degil daha genis bir arac. Linea nin ici Egea ile hemen hemen ayni genislikte.
1.3 mj motor egeada daha kotu linea da daha iyi demissiniz o da yanlis. Mj2 egeadaki sanzimanla birlikte lineadan cok daha basarili, daha sessiz ve daha az yakiyor.
Kusura bakmayinda resmen sallamissiniz tum yorumlarinizda.
Linea puntonun sedanı. Aynı platform. İkisi farklı araçlar diyen sallıyordur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: yagızalpArac hakkinda hic bir sey bilmiyorsunuz ama bir suru yorum yapmissiniz.
Linea punto ile ayni olculere sahip degil daha genis bir arac. Linea nin ici Egea ile hemen hemen ayni genislikte.
1.3 mj motor egeada daha kotu linea da daha iyi demissiniz o da yanlis. Mj2 egeadaki sanzimanla birlikte lineadan cok daha basarili, daha sessiz ve daha az yakiyor.
Kusura bakmayinda resmen sallamissiniz tum yorumlarinizda.
Arkadaş arabana toz kondurmak istemiyorsun ama içi daracık b sınıfı bir araç işte. C sınıfı egea ile karşılaştırılamaz iç hacmi. Mjet motor daha gelişmiş olabilir ama yetmiyor egeada işte. Kullandım ve bunu gördüm. Sen mjet egea hiç kullandın mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Gösterİkisine de binmedin ya da çok kısasın ve farkı göremedin. Ya da bana gıcıklık olsun mesele. Biri b diğeri c sınıfı. Linea tuhaf bir şekilde uzun, doğru. Ama daracık. Yabsncı bir testte puro gibi diye dalga geçmişlerdi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçilmesine geçilir fakat 1.3 motoru çok ararsın hocam. Ben hiç unutmam. Bravo'yu bakıma vermiştim. Kendi hatam olan 18 inç 40 yanak Sport paket jantla sel baskınında görmeyip doğalgaz çukuruna girmem sonucunda ön takımı dağıtmıştım. %100 kullanıcı hatası olmasına rağmen garantiden ön takımın komple yeniden yapılması talimatı verilmişti. Sağolsunlar Fiat servisinde hiç üzülmedim. Her gidişimde garantiden bir parça değiştirdim.
O olayda araba 2 hafta serviste kaldı. Bu 15 günün 13 günü parça beklemekle geçti. Bravo'yu servise soktuğun an "Abi parçası yok, İtalya'dan sipariş edeceğiz." cümlesiyle karşılaşıyorsunuz zaten. Yanındaki boşluğa bir Doblo bir Egea giriyor hangi parça lazımsa 5 dakikada takıp gönderiyorlar.
Tilt oluyordum. Neden böyle oluyor peki diye sorduğum zaman servis müdürü gel gel işareti yaptı. Gittim. Bravo'nun kaputu açıp künyeyi göstermişti. Ne yazıyor? dedi. FIAT S.P.A Made In Italy yazıyor dedim. Sonra yandaki araca geçtik Egea'ydı. Kaputu açtı künyeyi gösterdi. Ne yazıyor? dedi. TOFAS Made In Turkey yazıyor dedim. Onun yanında Linea vardı kaput açıldı yine aynı Tofaş made in turkey künyesi. İşte bundan dedi.
Sonra iki aracın yedek parçalarını göstermişti. Egea'ya ne var ne yok Made In Turkey OPAR kutulardan çıkan parçaları takıyorlar. Bravo'ya Fiat ve Alfa Romeo logolu Ricambi Originale yazılı beyaz kutulardan çıkan parçaları takıyorlardı. Bu konuda hiçbir sorun yaşamazsınız iki araçta Tofaş üretimi sanırım. Ben aracı servise teslim ettiğimde ikame araç olarak kullanmam için daha 500ünü bile doldurmamış 490 kilometrede Lounge Plus paket gırtlak dolu Egea verdiler. Gırtlak dolu, 17 siyah jant mant janjan falan fena daha ekranın üstündeki jelatin bile sökülmemişti. Sıfır kokulu. Eve gideceğim Bravo'nun tepkilere alışmışım basıyorum araba gitmiyor. Lan dedim bu ne. Pedala daha çok basmak istedim hızlansın diye pedal daha gitmiyor meğer köküne kadar basılıymış. O hareketi Bravo'da yapacaksın 3.vitese kadar ASR lambası.
1.4 motoru bir kullanın önce bu kararı vermeden. Kesinlikle sürmeden almayın. Üzer. Ciddi anlamda hiç bir şekilde GİTMİYOR!
-
Hiç düşünmeden geçilir. İki aracı da çalıştığım şirkette kullanıyorum. Tek olumsuz tarafı yakıt. Eğer LPG taktırmayacaksanız yakıtı çok ağır gelebilir. Şehir içinde seri kullanımda on 11 litre arası yakıyor -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterBen profil değilim, 1.85 boy, 110 kiloyum. Oturduğum yeri bilirim. Lineada fenalık geçirecektim. Kafam tavana çarptı. Klostrofobi geldi.
Egeanın içinin geniş olmasına rağmen eski konsolu klostrofobikti ancak yenisi ferah
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterLineanın puntodan iyi olan tek tarafı arka diz mesafesi ve bagajının daha iyi olması. Ama baş mesafesi daha kötü. Lastik çapı bile b sınıfıyım diyor. Ben puntoyu tercih ederim, çok ferah bir araç b sınıfı olmasına rağmen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterŞeytan kulağına kurşun hocam. Çok memnunum gündelik olarak kullanıyorum imzamdaki aracı. Bravo'dan önce 2011 Audi A3'üm vardı VAG grubundan.
Madara edeceğini en iyi ben bilirim herhalde iki aracı da art arda kullandığım için. 105-120 HP 250 NM torkla daha çok gelirler 1.6 TDI'lar 320'Nm'nin arkasından.
Ama 1.6 TDI Golf Bravo'dan daha az yakıyordur. Hem torku daha düşük hem karoser ağırlığı. Hele komple cam tavanlı Bravo tonaj olarak çok ağırlaşıyor maalesef. Hele o 18 jant ile birlikte. Yukarıda allah var 235/40/18 çapta lastik ile gayet virajlı bir rotada 245 KMH gördüm bu araçla. Daha ne olsun. ESP ışığı çok sert manevra yapmadıkça yanmıyordu ki 200-220 ile attım aracı virajlara. Lastiğin ve çapının da önemi büyük ama bu tutuşta. İmzamdaki diğer araç direk 300 zaten.
Hız konusunda sıkıntı yaşamıyorum iki araçla da. Fakat biri 1.5 diğer 2 ton maalesef.
Şu paket Bravo'lar direk candır dediğiniz gibi. Koruma altına alınmalılar! (Araç bana ait değil)
-
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyen
Bence geçilir, az önce şirket aracı 1.3 linea ile eve geldim, o motor sesi hala kulağımda. Neden 5 ileri şanzıman var bu araçta anlamış değilim.
Arabanın lounge paket olması bile kurtarmıyor, bütün konfor unsurlarını alıp götürüyor motor.
Sırf bunun için değiştirilir bence linea.150 tlye motor sesini halledersiniz, kaputa bitüself üstüne normal kendi keçesi yeterli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LampdaLamp -- 10 Ocak 2021; 0:3:42 > -
quote:
Orijinalden alıntı: yagızalpArac hakkinda hic bir sey bilmiyorsunuz ama bir suru yorum yapmissiniz.
Linea punto ile ayni olculere sahip degil daha genis bir arac. Linea nin ici Egea ile hemen hemen ayni genislikte.
1.3 mj motor egeada daha kotu linea da daha iyi demissiniz o da yanlis. Mj2 egeadaki sanzimanla birlikte lineadan cok daha basarili, daha sessiz ve daha az yakiyor.
Kusura bakmayinda resmen sallamissiniz tum yorumlarinizda.
Şanzımanlar aynı vites hız devirlerinde bi farklılık yok, egeadaki 1.3 ile lineadaki 1.3 de aynı motor mjet 2 denilen teknoloji 2011 den sonra geçtikleri euro5 ile aynı 1.3 multijet motor, 2018den sonra adblue eklendi, egedaki gaz açıklığı 7-8cm lineada 10 cm civarı, gaz pedal açıklığından bi fark mevcut.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LampdaLamp -- 10 Ocak 2021; 0:5:21 >
-
Linea ile Egea kıyaslanmaz be kardeş. Egeayı incele görürsün.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X