Şimdi Ara

Yeni Hyundai Tucson 1.6 177 HP 4WD Test (Off Road)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai’nin ix35’ten sonra yerini alan kompakt Suv’u Yeni Hyundai Tucson’un 1.6 (Turbo) T-GDi 4x4 (4WD) 7-DCT vitesli modelinin çok kapsamlı bir testini gerçekleştirdik. Her açıdan değerlendirdiğimiz Tucson normal yol koşullarında olduğu kadar 177 beygir 265 nm torklu motoruyla off road yollarda da kendini ıspat etti. Engebeli parkurları hiç zorlanmadan aşan Tucson, sergilediği başarılı özelliklerle bizden tam notu aldı. Sizler neler düşünüyorsunuz ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzcaa -- 2 Temmuz 2016; 21:09:13 >







  • Gerek güvenlik testlerinde,gerek kalite olacak kendisini ispatladı tucson. Hyundai sevmeyenler bile tucsonu seviyor çevremde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crv yi satis rakamlarinda resmen ezmis daha sihirli kombinasyon olmadan.1.6 d otm gelirse c suvlarin alayini biçer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç güzel, tucson'u severim yalnız off road testi diye koydukları şey komik bile olmamış.

    o ne be, normal araç da geçer oralardan. hele bir askıda kaldı geyiği var ki konuşmak bile saçma.
  • Ben hyundai sevmeyen adamdim bu aracla saygi duydum.

    Adamlarin ekmegini yiyecek bir marka imajlari yok. Ama somut olarak yaptiklari seyler var. Her gecen sene daha iyisini yapiyorlar. Tuketicinin gormedigi gormeyecegi bilmeyecegi seylerden kacmiyorlar. Tuketiciyi aldatma gayeleri yok. Urunu yapip ortaya koyuyorlar. Yumurta kasa accentten nerelere geldiler. Digerlerine bak efsane kasalardan kestane kasalara donduler. Bir digeri manipulasyon yapti utanmadan butun dunyayi keriz yerine koydu.

    Yillardir kalite ve saglamlik cizgisini bozmayan kalitesini icinde hep barindiran bir marka ford dur bu yuzden cok severim. Hyundai ise son 20 yilin en hizli yukselen markasidir. Boyle giderse bir 20 yil sonra gerek avrupalilara gerek japonlara ders verecek bir marka hyundai. Bu nedenle saygi duyuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inanılmaz çirkin bi arabaydı eskiden bi de şimdikine bak

     Yeni Hyundai Tucson 1.6 177 HP 4WD Test (Off Road)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 2 Temmuz 2016; 22:01:40 >
  • Halihazırda 1.6 136 bg dizel motorları ve dct şanzıman varken bu araçta neden kullanmıyor hyundai anlamak zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Halihazırda 1.6 136 bg dizel motorları ve dct şanzıman varken bu araçta neden kullanmıyor hyundai anlamak zor

    2020den önce gelicek dedi Genel Müdür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    😀 2020 de bakalım dizel kalırmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafif arazi dedikleri şeyden altı biraz yüksek her araç geçer bence.Biraz çamur felan olsa neyse.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Videoda 15:04'ten itibaren aracın girdiği çukur bir insan boyu... Bu aracın arazi şartlarında yaklaşma, ayrılma ve yerden minimum yüksekliği belli. Bunlara bakmadan sadece yazmak için yazdığınız için asıl komik duruma siz düşmüşsünüz. Videonun dakika ve saniye olarak verdiğim bölümünde hiçbir "normal araç" oraya yaklaşıp, yine o şekilde oradan çıkamaz. Lütfen yorumlarınızı biraz elinizi vicdanınıza koyarak yapın.
  • doktor_o D kullanıcısına yanıt
    Videoda zaman olarak 15:04'ten başlayan kısımdaki çukur bir insan boyu, dikkatli incelerseniz aracın yerden yüksekliğiyle neredeyse aynı olduğunu söyleyebiliriz. Bana sorarsanız yerden altı hafif yüksek bir araç oraya yaklaşamaz.
  • DCT isindi uyarisi cikmadi mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hyundainin türkiye de satılan en güzel aracı sıvı lpg kitiyle tam bizlik olur
  • Komik desem komik değil, bilgilendirici desem o da değil. O girdiğiniz arazinin birçok yerine, hatta gözü karartırsan hepsine, altı yere çok yakın olmayan araçlar, birçok hafif ticariler girip çıkabilir. Söylemleriniz fazla abartılı ve özentili gibi hissettim. Kusura bakmayın ama olmamış.
  • HyperXCrossfire kullanıcısına yanıt
    Evet, arazi şartlarından kullanımdan sonra "DCT ısındı" uyarısı verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzcaa

    Videoda 15:04'ten itibaren aracın girdiği çukur bir insan boyu... Bu aracın arazi şartlarında yaklaşma, ayrılma ve yerden minimum yüksekliği belli. Bunlara bakmadan sadece yazmak için yazdığınız için asıl komik duruma siz düşmüşsünüz. Videonun dakika ve saniye olarak verdiğim bölümünde hiçbir "normal araç" oraya yaklaşıp, yine o şekilde oradan çıkamaz. Lütfen yorumlarınızı biraz elinizi vicdanınıza koyarak yapın.

    arkadaşım o çukur insan boyu kadar tamamda eğimi ne kadar ona bakılır. aracın yaklaşma açısı ne kadar, uzaklaşma açısı ne kadar.

    gerektiği durumda arkaya torkun ne kadarını iletebiliyor, gerekirse tork vektöringle tek lastiğe güç aktarabiliyor mu ?

    o çukura doblo da rahatlıkla girer çıkardı.

    ben söyleyeyim hyundai tucson arkaya en fazla yüzde 50 veriyor ve tork vektöringi zayıf.

    subaru forester yüzde 90(hidrolik olduğundan yüzde 10 daima ön ya da arkada kalıyor), kuga yüzde 100(manyetik sistem), audi yüzde 100(crow gear) verebiliyor bu sınıfta örneğin.




  • oguzcaa O kullanıcısına yanıt
    bahsettiğiniz çukurun insan boyu olması 4 çeker açısından önemli değil ,oradan geçebilmesi yaklaşma açısıyla ilgili.yani buradan 4 çeker olmayan tusconun bütün rakipleri önünü değdirmeden inebilir .Bu aracı bende seviyorum ama çok yakıyor çift kavrama ısınma sıkıntıları da cabası.ben bu tür araçların dayanıklılık açısından tork konvektörlü olması gerektiğini savunanlardanım ,bana göre araca az yaktırabilmek için çift kavrama koymuşlar ama 4 çeker yapmaları şanzımana yük binmesine sebep olmuş.Neyse bende bu segmentte araç alacak olsam tuscon alırım ama 4 çekeriyle hafifde olsa araziye girmem.Tabi 4 çekerin avantajları sadece arazide değil ıslak ve kaygan zeminde de kendini göstereceği için 4 çeker bir nimet bu araç için
  • Aracın arazi ile alakaı yok şanzımandan dolayı olamazda. Xv bu aracı yetersiz motoruna rağmen arkasına atar götürür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Lastikler görebildiğim kadarıyla A/T bile değil, bu lastiklerle off-road geçtim stabilize yola bile girilmez.
    2. Off-road parkuru RC model arabaların yarıştırıldığı pistlere benziyor.
    3. 4X4 olarak videonun ilk kısmında sağ ön teker canavar gibi boşa dönüyor, komik bir durum artık.
    4. Güç dağılımı konusunda elektronik sistemler mekanik sistemler kadar hala verimli olamıyor. Yani hangi tekere nerde ne zaman ne kadar güç vereceğini çamura battıktan sonra anlayıp toparlamaya çalışırsa ne yapayım öyle 4x4'ü. Kaldı ki Subaru ve Mitsubishi dışında binekte 4x4 konusunda hala bu alanda başarılı olan araç yok.
    5. Kumsala arabayla inip termosta çay içip geri asfalta çıkmalık 4x4.
    6. Sınıfta, rezilliğinden başka hiç bir iddiası olmayan Dacia Duster ile ben bu parkuru 4x2 de tamamlarım, yeter ki yerden yüksek kısımlara tekeri denk getireyim.
    7. Virajdan çıkarken biraz daha kendini güvende hissedip gaza basarsın anca ona yarar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.