Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Yeni Hyundai Tucson 1.6 177 HP 4WD Test (Off Road)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
40
Cevap
0
Favori
1.691
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Yeni Hyundai Tucson 1.6 177 HP 4WD Test (Off Road)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    97 Mesaj
    Hyundai’nin ix35’ten sonra yerini alan kompakt Suv’u Yeni Hyundai Tucson’un 1.6 (Turbo) T-GDi 4x4 (4WD) 7-DCT vitesli modelinin çok kapsamlı bir testini gerçekleştirdik. Her açıdan değerlendirdiğimiz Tucson normal yol koşullarında olduğu kadar 177 beygir 265 nm torklu motoruyla off road yollarda da kendini ıspat etti. Engebeli parkurları hiç zorlanmadan aşan Tucson, sergilediği başarılı özelliklerle bizden tam notu aldı. Sizler neler düşünüyorsunuz ?






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzcaa -- 2 Temmuz 2016; 21:09:13 >



    |
    |
    _____________________________




  • Ben hyundai sevmeyen adamdim bu aracla saygi duydum.

    Adamlarin ekmegini yiyecek bir marka imajlari yok. Ama somut olarak yaptiklari seyler var. Her gecen sene daha iyisini yapiyorlar. Tuketicinin gormedigi gormeyecegi bilmeyecegi seylerden kacmiyorlar. Tuketiciyi aldatma gayeleri yok. Urunu yapip ortaya koyuyorlar. Yumurta kasa accentten nerelere geldiler. Digerlerine bak efsane kasalardan kestane kasalara donduler. Bir digeri manipulasyon yapti utanmadan butun dunyayi keriz yerine koydu.

    Yillardir kalite ve saglamlik cizgisini bozmayan kalitesini icinde hep barindiran bir marka ford dur bu yuzden cok severim. Hyundai ise son 20 yilin en hizli yukselen markasidir. Boyle giderse bir 20 yil sonra gerek avrupalilara gerek japonlara ders verecek bir marka hyundai. Bu nedenle saygi duyuyorum.

    Gerek güvenlik testlerinde,gerek kalite olacak kendisini ispatladı tucson. Hyundai sevmeyenler bile tucsonu seviyor çevremde.

    Crv yi satis rakamlarinda resmen ezmis daha sihirli kombinasyon olmadan.1.6 d otm gelirse c suvlarin alayini biçer

    Offroad deyince millet aracın kayaya tırmanmasını istiyor herhalde. Bu araçların üretim mantığı; hafif arazi, kar, çamur vs. batmasın kalmasın yeter, hepsi bu. Ömründe köy bile görmeyen kimilerinin offroad lafını bu kadar ağızlarına dolaması tuhaf.

  • Binbaşı
    1792 Mesaj
    Gerek güvenlik testlerinde,gerek kalite olacak kendisini ispatladı tucson. Hyundai sevmeyenler bile tucsonu seviyor çevremde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sarı arıza lambası hakkında bilgilendirici geniş konu



    https://forum.donanimhaber.com/m_120313202/links_1/tm.htm
  • Yarbay
    18275 Mesaj
    Crv yi satis rakamlarinda resmen ezmis daha sihirli kombinasyon olmadan.1.6 d otm gelirse c suvlarin alayini biçer



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • Yarbay
    8026 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Crv yi satis rakamlarinda resmen ezmis daha sihirli kombinasyon olmadan.1.6 d otm gelirse c suvlarin alayini biçer
    araç güzel, tucson'u severim yalnız off road testi diye koydukları şey komik bile olmamış.



    o ne be, normal araç da geçer oralardan. hele bir askıda kaldı geyiği var ki konuşmak bile saçma.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    726 Mesaj
    Ben hyundai sevmeyen adamdim bu aracla saygi duydum.



    Adamlarin ekmegini yiyecek bir marka imajlari yok. Ama somut olarak yaptiklari seyler var. Her gecen sene daha iyisini yapiyorlar. Tuketicinin gormedigi gormeyecegi bilmeyecegi seylerden kacmiyorlar. Tuketiciyi aldatma gayeleri yok. Urunu yapip ortaya koyuyorlar. Yumurta kasa accentten nerelere geldiler. Digerlerine bak efsane kasalardan kestane kasalara donduler. Bir digeri manipulasyon yapti utanmadan butun dunyayi keriz yerine koydu.



    Yillardir kalite ve saglamlik cizgisini bozmayan kalitesini icinde hep barindiran bir marka ford dur bu yuzden cok severim. Hyundai ise son 20 yilin en hizli yukselen markasidir. Boyle giderse bir 20 yil sonra gerek avrupalilara gerek japonlara ders verecek bir marka hyundai. Bu nedenle saygi duyuyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    hevesinizi baltalayan balta.
  • Yarbay
    11745 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    Ben hyundai sevmeyen adamdim bu aracla saygi duydum.



    Adamlarin ekmegini yiyecek bir marka imajlari yok. Ama somut olarak yaptiklari seyler var. Her gecen sene daha iyisini yapiyorlar. Tuketicinin gormedigi gormeyecegi bilmeyecegi seylerden kacmiyorlar. Tuketiciyi aldatma gayeleri yok. Urunu yapip ortaya koyuyorlar. Yumurta kasa accentten nerelere geldiler. Digerlerine bak efsane kasalardan kestane kasalara donduler. Bir digeri manipulasyon yapti utanmadan butun dunyayi keriz yerine koydu.



    Yillardir kalite ve saglamlik cizgisini bozmayan kalitesini icinde hep barindiran bir marka ford dur bu yuzden cok severim. Hyundai ise son 20 yilin en hizli yukselen markasidir. Boyle giderse bir 20 yil sonra gerek avrupalilara gerek japonlara ders verecek bir marka hyundai. Bu nedenle saygi duyuyorum.
    inanılmaz çirkin bi arabaydı eskiden bi de şimdikine bak






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 2 Temmuz 2016; 22:01:40 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2653 Mesaj
    Halihazırda 1.6 136 bg dizel motorları ve dct şanzıman varken bu araçta neden kullanmıyor hyundai anlamak zor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella



    Halihazırda 1.6 136 bg dizel motorları ve dct şanzıman varken bu araçta neden kullanmıyor hyundai anlamak zor



    2020den önce gelicek dedi Genel Müdür



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2653 Mesaj

    😀 2020 de bakalım dizel kalırmı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Carsever kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    704 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    😀 2020 de bakalım dizel kalırmı

    Alıntıları Göster
    Hafif arazi dedikleri şeyden altı biraz yüksek her araç geçer bence.Biraz çamur felan olsa neyse.
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj

    Videoda 15:04'ten itibaren aracın girdiği çukur bir insan boyu... Bu aracın arazi şartlarında yaklaşma, ayrılma ve yerden minimum yüksekliği belli. Bunlara bakmadan sadece yazmak için yazdığınız için asıl komik duruma siz düşmüşsünüz. Videonun dakika ve saniye olarak verdiğim bölümünde hiçbir "normal araç" oraya yaklaşıp, yine o şekilde oradan çıkamaz. Lütfen yorumlarınızı biraz elinizi vicdanınıza koyarak yapın.
    |
    |
    amadeus99 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj

    Videoda zaman olarak 15:04'ten başlayan kısımdaki çukur bir insan boyu, dikkatli incelerseniz aracın yerden yüksekliğiyle neredeyse aynı olduğunu söyleyebiliriz. Bana sorarsanız yerden altı hafif yüksek bir araç oraya yaklaşamaz.
    |
    |
    doktor_o kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6195 Mesaj
    DCT isindi uyarisi cikmadi mi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 Hyundai i30 CRDI Style Manuel
  • Yarbay
    6852 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    DCT isindi uyarisi cikmadi mi ?
    hyundainin türkiye de satılan en güzel aracı sıvı lpg kitiyle tam bizlik olur
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    DCT isindi uyarisi cikmadi mi ?
    Komik desem komik değil, bilgilendirici desem o da değil. O girdiğiniz arazinin birçok yerine, hatta gözü karartırsan hepsine, altı yere çok yakın olmayan araçlar, birçok hafif ticariler girip çıkabilir. Söylemleriniz fazla abartılı ve özentili gibi hissettim. Kusura bakmayın ama olmamış.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj

    Evet, arazi şartlarından kullanımdan sonra "DCT ısındı" uyarısı verdi.
    |
    |
    HyperXCrossfire kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    8026 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzcaa



    Videoda 15:04'ten itibaren aracın girdiği çukur bir insan boyu... Bu aracın arazi şartlarında yaklaşma, ayrılma ve yerden minimum yüksekliği belli. Bunlara bakmadan sadece yazmak için yazdığınız için asıl komik duruma siz düşmüşsünüz. Videonun dakika ve saniye olarak verdiğim bölümünde hiçbir "normal araç" oraya yaklaşıp, yine o şekilde oradan çıkamaz. Lütfen yorumlarınızı biraz elinizi vicdanınıza koyarak yapın.



    arkadaşım o çukur insan boyu kadar tamamda eğimi ne kadar ona bakılır. aracın yaklaşma açısı ne kadar, uzaklaşma açısı ne kadar.



    gerektiği durumda arkaya torkun ne kadarını iletebiliyor, gerekirse tork vektöringle tek lastiğe güç aktarabiliyor mu ?



    o çukura doblo da rahatlıkla girer çıkardı.



    ben söyleyeyim hyundai tucson arkaya en fazla yüzde 50 veriyor ve tork vektöringi zayıf.



    subaru forester yüzde 90(hidrolik olduğundan yüzde 10 daima ön ya da arkada kalıyor), kuga yüzde 100(manyetik sistem), audi yüzde 100(crow gear) verebiliyor bu sınıfta örneğin.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    704 Mesaj

    bahsettiğiniz çukurun insan boyu olması 4 çeker açısından önemli değil ,oradan geçebilmesi yaklaşma açısıyla ilgili.yani buradan 4 çeker olmayan tusconun bütün rakipleri önünü değdirmeden inebilir .Bu aracı bende seviyorum ama çok yakıyor çift kavrama ısınma sıkıntıları da cabası.ben bu tür araçların dayanıklılık açısından tork konvektörlü olması gerektiğini savunanlardanım ,bana göre araca az yaktırabilmek için çift kavrama koymuşlar ama 4 çeker yapmaları şanzımana yük binmesine sebep olmuş.Neyse bende bu segmentte araç alacak olsam tuscon alırım ama 4 çekeriyle hafifde olsa araziye girmem.Tabi 4 çekerin avantajları sadece arazide değil ıslak ve kaygan zeminde de kendini göstereceği için 4 çeker bir nimet bu araç için
    |
    |
    oguzcaa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3224 Mesaj
    Aracın arazi ile alakaı yok şanzımandan dolayı olamazda. Xv bu aracı yetersiz motoruna rağmen arkasına atar götürür.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Men Of Mayhem
  • Yarbay
    6172 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O

    Aracın arazi ile alakaı yok şanzımandan dolayı olamazda. Xv bu aracı yetersiz motoruna rağmen arkasına atar götürür.
    1. Lastikler görebildiğim kadarıyla A/T bile değil, bu lastiklerle off-road geçtim stabilize yola bile girilmez.

    2. Off-road parkuru RC model arabaların yarıştırıldığı pistlere benziyor.

    3. 4X4 olarak videonun ilk kısmında sağ ön teker canavar gibi boşa dönüyor, komik bir durum artık.

    4. Güç dağılımı konusunda elektronik sistemler mekanik sistemler kadar hala verimli olamıyor. Yani hangi tekere nerde ne zaman ne kadar güç vereceğini çamura battıktan sonra anlayıp toparlamaya çalışırsa ne yapayım öyle 4x4'ü. Kaldı ki Subaru ve Mitsubishi dışında binekte 4x4 konusunda hala bu alanda başarılı olan araç yok.

    5. Kumsala arabayla inip termosta çay içip geri asfalta çıkmalık 4x4.

    6. Sınıfta, rezilliğinden başka hiç bir iddiası olmayan Dacia Duster ile ben bu parkuru 4x2 de tamamlarım, yeter ki yerden yüksek kısımlara tekeri denk getireyim.

    7. Virajdan çıkarken biraz daha kendini güvende hissedip gaza basarsın anca ona yarar.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.