Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.401
Cevap
174
Favori
897.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    yuru be fiat gelecegin tempralari bunlar hep demedi demeyin...
    hani tempra? hani stilo? hani marea? var mi donup bakan?


    20 sene önce Tempra'yla birlikte Üretilen hangi otomobile kim şimdi dönüp bakıyor ki?

    Corolladi polosu golfu mazdasi yaldir yaldir ortalikta hocam.

    O günkü Tempra'nın bugünkü devamı Linea da yaldır yaldır yollarda..

    Varmi 90 model linea?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    http://www.worldcarfans.com/115070496158/fiat-aegea-wagon-speculatively-rendered

    yeni station wagon taasarimlari cikmis. guzel gozukuyor.

    Tutturamamışlar hiç ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkiyede uretiliyor diye otv yi kaldirsalar
    Yikarlar fiyat bayilerini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yine satılır bizim millet renault ve fiatı seviyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levogrande

    fiat viaggio
    YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)

    İşte bu dehşet olmuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de şunu anlamıyorum; kardeşim türkiyede üretilen bir ürünün, nasıl olur da ithal rakiplerine karşı fiyat avantajı olmaz.

    Çin hariç. Çin ürünlerini geç eyvallah.

    E sen, reno, Toyota, honda niye türkiyede üretim yapıyorsun kardeş.

    Esas sebebi maliyet avantajı değil mi.

    Şimdi Fransa'da üretilen, içinde fransız işçiye verilen maaşın da maliyet unsuru olarak etki ettiği Peugeot yla..

    Almanyada üretilen ve Alman işçiye verilen maaşın da maliyet olduğu bir vw yle..

    1200 lira alıyoz diye daha bir ay önce bütün türkiyede gösteri yapan Türk işçisine verilen maaşın da fiyatlandırmasında en büyük maliyet unsuru olan türkiyede üretilen arabalar nasıl oluyor da diğer ithal arabalarla aynı fiyat oluyor.

    Honda ya bakın. Türkiye'de üretiliyor. Toyota keza öyle. Kullanılan malzeme kalitesi ortada.
    İşçilik ücretleri ortada.

    Ama maşallah iş etiketi basmaya gelince ne fransızdan ne almandan, ne ispanyoldan ne koreliden geri kalıyorlar.

    Türkiyeye gelen avrupalı da türkten daha türk oluyor anasını satayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu aracın Manuel en üst dizel donanımı (sunroofsuz, zenonsuz vs.) 57000-58000 TL ye alınabilmeli. 2015 Skoda Rapid Elegance ı 61500 TL ye bırakıyorlar. Lagası lugası yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    O kombinasyonu vw yapsa 110 bin tl de çıkarsın ama Fiat yapıyorya 54.000

    Küfür serbest olsa baya söverdim sana



    haketmiş yani,symbol 1.5 joy veriyolar o fiyata.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    Bu aracın Manuel en üst dizel donanımı (sunroofsuz, zenonsuz vs.) 57000-58000 TL ye alınabilmeli. 2015 Skoda Rapid Elegance ı 61500 TL ye bırakıyorlar. Lagası lugası yok..

    Niyeki? Rapid bundan daha iyi bir araç mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    Bu aracın Manuel en üst dizel donanımı (sunroofsuz, zenonsuz vs.) 57000-58000 TL ye alınabilmeli. 2015 Skoda Rapid Elegance ı 61500 TL ye bırakıyorlar. Lagası lugası yok..

    Niyeki? Rapid bundan daha iyi bir araç mı?

    Muadili. Ithal muadilinden %10 indirimli olmalı, TR üretimi bir araç olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    yine satılır bizim millet renault ve fiatı seviyor

    "yine satılır bizim millet renault ve fiatı seviyor"

    Tam anlayamadım? Milleti mi aşağıladın yoksa o markaları mı? Yoksa ikisinide mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Bence bu sefer ki araç C sınıfı Lineadan daha geniş.

    Hocam aracın boyutları Linea'ya göre daha orantılı (daha uzun aks mesafesi, daha geniş, daha kısa), ancak ürün felsefesi (donanım vs.) B standartlarına daha yakın. Yeni çıkan C segment araçların artık tümü; LED teknolojili farlar, elektrikli park freni, çift bölge dijital klima, anahtarsız giriş ve çalıştırma vs.. gibi donanım özellikleri ile satışa sunuluyor. Hatta B segmentinde yer alan 500X'de dahi bu özelliklerin neredeyse tümü varken Aegea'da bunların hiç biri yok (Fiat'ın kendi paylaştığı resimlerde ve fuardaki araçta bunların olmadığını görebiliyorsunuz).

    Tofaş da bundan 1-2 sene önce yeni üretecekleri aracı B-Sedan olarak nitelendiriyordu (internette bununla ilgili haberleri bulabilirsiniz). Sonradan kompakt sedan demeye başladılar (ki hala kimse C-Sedan demiyor).

    Bu otomobil çok büyük ihtimalle fiyatları ve donanım özellikleri ile B ile C arasına oturacak. Buna B+ (ya da C- de) diyebilirsiniz. Bu geçiş segmentini ilk yaratan da aslında Linea'ydı, yani bu araç Linea'nın birebir devamı. Felsefe olarak da rakip markalar içerisindeki en yakın araç Skoda Rapid (Rapid'in HB versiyonu Fabia'dan daha büyük, Sedan versiyonu Octavia'dan daha küçük). Bu arabanında da HB versiyonu Punto'dan daha büyük olacak, çok belli, ama Sedan hali de Fiat'ın gerçek C-Sedan'ı Viaggio'dan daha küçük.

    Ancak ben şunu düşünüyorum, Linea'da bazı tasarımsal problemler vardı (örneğin arka baş mesafesi, 1.3 dizel motorlu versiyonun çalışma karakteri, yol tutuşu vs. vs.). Eğer Tofaş, iddia ettiği gibi Linea'dan daha başarılı satış hacimlerine ulaşmayı hedefliyorsa, bunların tümünü bu araçta çözmüştür. Yoksa filo harici tercih edilirliğini arttıramaz, bu kadar da iddialı olamaz. Bu sebeple ben fiyatına göre oldukça alınır bir araç olacağını düşünüyorum. Hatta test sürüşü yapacağım günü iple çekiyorum..

    Hocam iyi de, donanim paketi denilen olay var. Full pakette cok daha fazlasi olacak belki? Daha proje asamasinda,gercek ismi bile belli olmayan bir arac icin erken bir yorum olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyat donanım motor iyi olursa bu araç tutar. Motor en az 1.6 multijet olmalı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiç kimseyi şu markayı alıp biniyor diye aşşağılamam herkes bütcesine zevkine göre araca biner ülkemizde fiat renault ford satışları yerli malı düşüncesi ile yıllardır rovanştadır yorumum bu yönde idi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    hiç kimseyi şu markayı alıp biniyor diye aşşağılamam herkes bütcesine zevkine göre araca biner ülkemizde fiat renault ford satışları yerli malı düşüncesi ile yıllardır rovanştadır yorumum bu yönde idi

    Aynen dediğiniz gibi size katılıyorum.

    Bu saydığınız yerli markalar kötü araç üretmiyor. Onlar sizin, benim bütçeme göre araba üretiyor. Onlar hangi fiyata kaç araba satılır öngörebilirler. Halkın eğilimi ve bütçesi belliyken 100K'lık araba üretse elinde patlar. Genelin bütçesi belli, tercihleri belli. Hal böyle olunca yerli üretim revaçta olur. Aynı konu Çin malları içinde geçerlidir. Aslında Çin'liler kötü mal üretmezler. Sen ucuz mal talep ettiğin için onlar kötü mal üretirler. Sen adama 3.-TL'lik hesap makinesi yap dersen adam yapar ama uzun süre kullanamazsın. Ancak sen şu kalitede, şu performansta ürün yap dersen sana alasını yaparlar.

    1995 - 2008 yılları arasında oto kiralam işiyle uğraştım. Haliyle işimiz gereği elimizden çok araba geçti. yerli markayı beğenmeyiz ama genelde yerli üretimlerin işçilik kalitesi genelde daha iyidir. Yerli üretimlerin servisi iyidir, daha ucuzdur. Son yıllarda özellikle Renault bu konuda çok hamle yaptı. Eğer Megane, Fluence gibi modellerin yol yıllardaki üretilmiş araçlara bindiyseniz bu gelişimi sizde görebilirsiniz. Renault gibi yurdumuzda üretilen otomobil markaları ürünlerine hep sahip çıkmıştır. Garantisi bittiğinde bile iyi niyet garantisi yaparlar. Adını vermeyim hani şu malum burnundan kıl aldırmayan Alman markasının bir aracını alın garantisi bittiği gün sizi tanımaz. O markanın 2004 yılında highline tipronic 2.0 FSI bir modelini almıştım. Başımdan geçenleri yazsam burada başlık açardım. Bir daha o markayı almamaya yemin ettim. Kardeşim gibi yakın dostuma malum markanın DSG şanzımanı girdi. Arabanın 1/3 bedeli kadar şanzuman parası ödedi. Firma garantisi biti diye adamın yüzüne bakmadı. Yerli üretim her zaman kötü değildir. Selamlar.




  • Güzel iş çıkarmışlar.Gayet basarili buldum.Fiyatı da şişirip sürmezlerse iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün gece 11 12 gibi bursa yalova arası maskelenmiş peşpeşe birkaç araç dikkatimi çekti, biraz kovaladım fiat olduğunu anladım. Fena değiller, test halinde olduğuna göre piyasaya çıkışı yakındır. Fiat'a yeni bir soluk gelir, ihtiyacı vardı.

    Belki kasa olarak biraz daha büyük ama yolda "Citroën C-Elysée" modeline rakip olabilecek bir araç gibi bir izlenim bıraktı. Önümüzdeki yıl filoların tercihi olarak sıkça görürüz.
  • Punto'yu sat git bunu al diyor şeytan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi bu araç, linea'nınmı alternatifi olacak yada üretimden kalkmış bravo'nunmu?

    resimlere bakarsak ben çok beğendim ama test etmeden birşey demek istemem.
  • Linea fiyatiyla ve biraz daha geliskin mühendislikle gelirse fiatı kurtarir biraz. Olmayan c sınıf ( linea biraz tartismalı) cok puan kaybettiriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.