< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Profes124 -- 7 Haziran 2022; 1:28:37 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yeni Fiat Doblo





-
-
-
Baz versiyon doblo bugünkü rakamlar ile 400ü geçti demektir.
-
Doblo'nun hep kendine has bir havası var gibi gelirdi. O gitti diye düşünüyorum. Kısaca bir avantajı kalmadı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Vay be doblo da gitti...
Kopyala yapıştır modellerden sektörün iğrenç yüzü bana kalırsa.
Berlingo, rifter, combo, Toyota'nın bilmem nesi, Doblo...
Hepsi aynı araç ve bu korkunç. Firmalar için iyi tabi bas logoyu geç...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lojistik sıkıntısı da yok, aynı parça bilmem kaç tane markanın aynı modeli ile uyumlu olacak. Firmalar için epey avantajlı.
-
Kesinlikle öyle.
Connect ile de Caddy aynı araç olacak.
Bu segmentte araba almak isteyen birinin aslında seçeneği yok, 2 çeşit araba var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Doblo trekking, cam tavan, 1.5 dizel, eat8 kulağa hiç fena gelmiyor.
-
fiat ın elinde kala kala egea kaldı hahahaaah
-
FCA ve PSA birleşti. Stellantis şemsiyesi altında Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram ve Vauxhall markaları toplandı. Dünyada hammadde ve üretim maliyetleri arttıkça bunlar olacaktır. Dobloda bunun meyvesi...
-
Keşke o da kalmasa, yerine yeni 308 tarzı bir araç üretseler diyeceğim de bu sefer fiyatlar uçup gidecek. Bırakın Egea yıllarca üretilmeye devam etsin ki zaten bu ekonomik şartlarla daha bi 10 yıl üretilir ve yok satar ülkede. Yeni nesil şahin-doğan.
-
Aynen öyle duruyor hocam. Türkiye fabrikası dışında Avrupa ve Brezilya gibi ülkelerde üretim yapan fabrikaları var. Ancak doblo üretimi sona erdiğinde Tofaş'ta Egea dışında düzgün model olmayacak denebilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eniştem şu an seri üzgün.
Artık ne doblonun ne özgünlüğü kalmış ne de yerliliği.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam öyle düşünmeyin, neticede bu araçlar mal taşımak için tasarlanmış makineler.
Ticari olduğu için arge, üretim maliyeti ve işletme giderlerinin uygun olması yeterli.
Ayrıca bu ilk değil, zaten yıllardır Fiat Ducato, Fiorino ve Scudo'da PSA kardeşleriyle aynı platformda üretiliyordu , şimdi hepsi Stellantis ile tek çatı altına toplanmış oldu.
Kısacası ortada korkunç bir şey yok tam tersi mantıklı bir hareket.
-
eniştene caddy tavsiye et. ya da yeni tourneo connect.
-
Korkunç olan tekdüze olması zaten. Hep aynı araçlar, farklı bir tasarım yok,yoksa ticari açıdan bakmıyoruz olaya.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çöp.
-
Enişteleriniz ''bu araba çok çirkin ben bu arabayla mal taşımam'' mı diyecek ? Yeni nesil panelvan işte ne bekliyorsun.
-
Firmalar için mantıklı bir hareket belki evet ancak baktığımız zaman Stellantis grubunda 5 model bu kasayı kullanıyor. Yeni Renault Kangoo ve Mercedes ek olarak da Yeni Caddy ve connect de ortak kasaları kullanıyor. Yani koca bir segmentte bir sürü farklı marka, 3 farklı kasa olacak. Saçmalıktan başka bir şey değil.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Enişteler için seçenek arttı. Berlingo da alsa enişte raconu bozulmaz. Aynı araç zaten. Citroen logosunu söküp Fiat logoyu yapıştırır yoluna devam eder.
En Beğenilen Yanıtlar

Doblo'nun hep kendine has bir havası var gibi gelirdi. O gitti diye düşünüyorum. Kısaca bir avantajı kalmadı.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X