Şimdi Ara

CHEVROLET YENİ AVEO TAKIMI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.842
Cevap
24
Favori
127.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar diğer aveocu arkadaşların isteği üzerine başlığı değiştirdim ve yeni başlık yeni aveo takımı oldu, tüm yeni aveo kullanan arkadaşları bu başlık altında toplanmaya ve araçları ile ilgili görüşlerini sorunlarını yazmaya davet ediyorum.

    NOT: aracımın resimlerini foruma koymadım çünkü (nazara inanırım)
    1.3 litre Turbo Dizel motor ekonomisi
    Eğlenceli sürüş ve ekonomiyi bir araya getiren motor seçenekleri sunan Aveo aynı zamanda da çevreci.

    Yeni 1.3 litrelik Turbo Dizel motor seçeneğinde şehir dışında 3.3 lt./100 km. yakıt tüketimi ve Start/Stop özelliği ile sınıfındaki en ekonomik modellerden birisi. 1 depo yakıt ile 1.200 km'ye varan menzil sağlıyor.

    Performans ve ekonomik sürüş için yenilikçi motor tasarımı ile 1.2 litre 86 beygirlik benzinli motorunda ise 5.1lt/100 km. gibi etkileyici bir yakıt tüketimi sunuyor.


    Güvenlikte sınıfının birincisi – EuroNCAP’den rekor puanla 5 yıldız

    Avrupa Güvenlik Testi Organizasyonu olan, EuroNCAP, her sene kendi segmentinin güvenlikte en iyi araçlarını (BEST IN CLASS) seçmektedir. "BEST IN CLASS, CARS OF 2011" sonuçlarına göre Yeni Chevrolet Aveo,"Sınıfının En Güvenli Otomobili" seçilerek Avrupa Birincisi olmuştur.

    Üstün güvenlik standartları ile Euro NCAP güvenlik testinden rekor puanla en yüksek değerlendirme olan 5 yıldızı alan Yeni Chevrolet Aveo modelinde tüm detaylar düşünülerek en üstün güvenlik özellikleri tüm modellerde standart olacak şekilde sunulmaktadır.

    Tüm modellerde;

    8 hava yastığı (sürücü, yolcu, yan ve perde hava yastıkları)
    Elektronik Stabilite Kontrol Programı (ESC)
    Yokuşta Kalkış Desteği
    ABS+EBD Destekli Fren Sistemi
    Elektronik Çekiş Kontrolü (TC)
    Hız Sabitleme Özelliği (Cruise Control)
    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı sistemleri standart sunulmaktadır.
    Üstelik Yeni Chevrolet Aveo yekpare şasi yapısı ile sınıfının en sağlam gövde yapısına sahip otomobildir. Yeni Chevrolet Aveo’nun sınıfında tüm bu üstün güvenlik özellikleri ilk kez Yeni Aveo’da standart olarak sunulmaktadır. Bu özelliklerin standart sunulması ile güvenlik konusunda öncü modeldir.

    Yokuşta Kalkış Desteği (HSA)
    Bu harika "standart" özellik, Yokuşta Kalkış Desteği, aracın eğimli konumlarda geri kaymasını engelleyerek, aracın rahat bir şekilde çalışmasına imkan sağlar. Bu özellik sayesinde araç yokuşta 1.5 saniye kaymadan kalır, size aracı hızlandırmak için yeterli süre verir ve güvenli şekilde sürüşünüze devam edersiniz.

    Park Sensörü
    LTZ modelinde standart olan Park Sensörü dar alanlara kolay parketmenizi sağlıyor.

    quote:

    Chevrolet Aveo 1.3 Dizel Testi
    Yayın tarihi 18 Ağustos 2012


    GM bünyesindeki Koreli üretici Daweoo’nun değil, global General Motors mühendisliği olan Yeni Aveo karşımızda. Projesine 2006 yılında ABD’de başlanan Sonic, Amerika’da üretilen ilk ve tek küçük kompakt otomobil olma özelliğini taşıyor ve en büyük rakibi Fiesta’dan ayrılıyor, Avrupa’daki ismi ise önceki Aveo ile alakası bulunmamasına rağmen “Yeni Aveo” oldu. Yeni Aveo’nun satışta olan mevcut Opel Corsa’dan daha güncel olan GM Gamma II platformunu Opel Mokka ve Chevrolet Trex’ten sonra yeni çıkacak olan Corsa’da da göreceğiz.

    Yeni Aveo’nun en büyük özelliği “sınıfının en güvenli otomobili” otomobili olması. Euro Ncap çarpışma testlerinde bu ünvanı elde eden Yeni Aveo aynı zamanda çocuk güvenliğinde de daha önce ulaşılamamış bir skora imza atarak rekor kırdı. Üstelik sunabileceği tüm güvenlik özelliklerini standart olarak sunan Yeni Aveo, diğer markaların yaptığının aksine çarpışma testlerine başlangıç fiyatıyla satılan en ucuz versiyonu ile katıldı. “Sınıfının en sağlam yekpare şasi yapısı”na sahip olan araçta 8 airbag, ABS, EBD, TC, ESP gibi güvenlik özellikleri baz donanımda bile standart.

    Test aracımız Aveo’nun 1.3lt turbodizel 75hp’lik versiyonu. Bu ünite LS, LT ve LTZ donanım seçeneklerine sahip olan Aveo’nun LS ve LT seçeneklerinde sunuluyor, LTZ seçeneğinde yerini 1.3lt 95hp’lik değişken geometrili turbodizel motora ve 6 ileri şanzımana bırakıyor. Sakin kullanımda performans açısından yeterli olan 75hp’lik motor, şehiriçinde ve uzun yol kullanımında herhangi bir eksiklik hissettirmiyor. 1.750 d/d’dan itibaren 190 Nm tork üretmeye başlayan otomobil(95hp’lik versiyonda 210Nm), uygun hızda girilen otoban rampalarında vites düşürme ihtiyacı yaşatmıyor. Yalnızca 2. vitese geçişte çoğu rakibi gibi biraz daha yüksek devirleri görmek isteyen otomobile istediğini vermeniz gerekiyor. Vites yükseltme ışığı çok iyi bir şekilde çalışıyor ve bu ışığa uyarak kullanırsanız tıkanma durumu yaşatmıyor. Yazılımının algoritmasında değişkenler çok iyi düşünülmüş ve otomobil bu değişkenleri değerlendirerek vites değiştirmek için en uygun olan deviri gösteriyor. Araçtaki bir diğer olumlu nokta 75hp’lik versiyonun değişken geometrili bir turboya sahip olmamasına rağmen rölanti devri yakınlarındaki düşük devirlerde sıkıntısız ilerleyebilmesi, çoğu rakibi bu durumu silkeleme ile karşılaşılıyor. Fiat ve Opel modellerinden de sorunsuzluğuyla tanınan motor, 3.4lt’lik şehirdışı yakıt tüketimi ile “sınıfının en az yakan dizeli” ünvanlı Polo Bluemotion’un(3.3lt) gibi olabilecek en az tüketim için tasarlanmış teknolojileri olmamasına rağmen(yine de start-stop standart) ekonomi konusunda büyük rakibi. Biz İstanbul şehiriçi kullanımında 5lt/100km yakınlarındaki değerlere imza attık. Yeni Aveo çoğu dizel motorlu otomobile göre sarsıntısız stop ediyor.

    Donanım konusunda cömert davranan Yeni Aveo dizel, tüm modellerinde tüm güvenlik özelliklerini standart sunmasının yanında hız sabitleyici, start-stop sistemi, yokuş kalkış desteği gibi standart sunulmasına alışkın olunmayan donanımları da standart olarak sunuyor. LS donanımındaki Aux-in girişli CD/MP3 çalar LT ve LTZ donanımlarında yerini USB girişli, Bluetooth ve sesli kontrol sistemine sahip CD/MP3 çalara bırakıyor. Sert plastiklerin kullanıldığı iç mekanın işçilik kalitesinde sıkıntı gözükmüyor. Far anahtarı, direksiyon tuşları, sinyal ve silecek kolları Opel Astra ve Opel Insignia modelleri ile aynı. Ön ve arkada diz ve baş mesafesi konusunda hiçbir sıkıntı olmaması, bir yönden daha rakiplerini geride bırakmasını sağlıyor ve 5 kişi rahat bir şekilde yolculuk edebiliyor.

    Şehiriçi manevralarda oldukça hafifleyen elektroservo direksiyonuyla Yeni Aveo’nun kullanımı çok kolay ve keyif veriyor. Hafif yol bozukluklarında konforlu olan süspansiyon daha zorlu koşullarda sertliğini belli ediyor. Mümkün olduğunca dış noktalara yerleştirilen arka tekerlekler sayesinde Aveo’yu arkadan kopartmak çok zor. Düşük yarıçaplı dönüşlerde yapılan sert hareketlerde önden kayan Aveo’ya çekiş kontrol sisteminin yardımı hissediliyor. Aveo’da çekiş kontrol sisteminin(TC) yanında ESP(Chevrolet ve Opel’deki ismiyle ESC) de standart. Otoban kullanımındaki yüksek hızlardaki stabililitesi de çok iyi ve ihtiyaç duymadığınızda sertleşip hislenen direksiyon şeritte rahat durmanıza yardımcı oluyor.

    Sınıfının en güvenli otomobili olması, az yakan sorunsuz motoru, geniş ve rahat iç mekanı, zengin sayılabilecek giriş donanımı, tüm dikkatleri üzerine toplayan tasarımı ve gerçekten uygun fiyatı ile Yeni Aveo dizel, alınabilecek en mantıklı otomobiller arasında. -Murat Yılmaz-




    Yakıt durumu aracım şu anda 4400 km civarında (7 nisan 2013)
     CHEVROLET YENİ AVEO  TAKIMI



    quote:

    Türkiye Sedandan Vazgeçemiyor
    Türkiye’deki Sedan sevdası ,2012 Aveo Sedan Satışlarında Türkiye’yi Avrupa birincisi yaptı.
    Chevrolet'nin Batı ve Orta Avrupa'da en fazla satılan modeli, 54.850 adet ile Chevrolet Aveo oldu. Aveo, Amerika'daki başarısından sonra Türkiye'de de büyük ilgi gördü. Euro NCAP tarafından kendi segmentinde "Sınıfının En Güvenli Otomobili" seçilen Chevrolet Aveo, 2012 yılında Türkiye'yi toplamda 9.857 adetlik satış rakamıyla Avrupa'nın 1 numarası yaptı. Türkiye Avrupa satışlarında 1 numara olurken, dünyada 140 ülke içinde 9'uncu sırada yer aldı. Aveo dünyada en çok satışı 81.247 adetle Amerika Birleşik Devletleri'nde gerçekleştirdi. Ayrıca Chevrolet Aveo 54.850 adetlik satış adedine ulaşarak Avrupa'da en çok satılan Chevrolet modeli oldu.


    https://www.sabah.com.tr/otohaber/haberler/otomobiller/2013/01/30/turkiye-sedandan-vazgecemiyor

    takımın imzası:
    aşağıda kodlarını verdiğim benim imzam Yeni aveo takımının imzası olsun, isteyen kullanabilir

    [link=https://forum.donanimhaber.com/m_63905553/mpage_1/key_/tm.htm][center][image]https://store.donanimhaber.com/0b/cd/5e/0bcd5e537f22b618cfcc748102b44daa.jpg[/image][/center][center][b][size=1][color=#CC0000] CHEVROLET YENİ AVEO 1.3 D 75 HP LT OLİMPİK BEYAZ  
    ABS + EBD | ESP | ESC | ASR(TCS)
    |Hill Holder | Hız Sabitleyici | Hız Sınırlayıcı | Bluetooth | USB | 8 Hava Yastığı |[/color][/size][/b][/center][/link]


     CHEVROLET YENİ AVEO  TAKIMI
    CHEVROLET YENİ AVEO 1.3 D 75 HP LT OLİMPİK BEYAZ
    ABS + EBD | ESP | ESC | ASR(TCS)
    |Hill Holder | Hız Sabitleyici | Hız Sınırlayıcı | Bluetooth | USB | 8 Hava Yastığı |


    kimlerde varsa buraya yazarız, tabi aracınız LS,LT,LTZ ve 75-95 beygir belirtiniz.

    1 - engin_er_26 >>> LT beyaz 2012-sedan-1,3-75 HP.

    2 - MICROBE / / LTZ / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 95 hp

    3 - savas146 / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 75 hp

    4 - ibrahimtugan / / LTZ / / kent grisi / / 2012 / / hatchback / / 1.3 / / 95 hp

    5 -gerschenkirschen / / Chevrolet Yeni Aveo Sedan 1.3 75HP Dizel LT - Beyaz

    6 - stallem / / 2012/ LT / BEYAZ / SEDAN / 75 Bg

    7 - yirmidokuz / / LS / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 75 hp

    8 - fastfoodball @ 1.3 D 75 HP LT 2012

    9 - burkay0664 / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Hb/ / 1.4 / / 100 hp

    10- siylis @ / / 1.3 LS/2012/HB/75HP/KENT GRİSİ

    11- dentul // lt // saten gri // 2012 // sedan // 1.3 // 75hp

    12- Cehennemden_Cennete / / LT / / Kent Grisi / / 2012 / / Sedan / / 1.3 dizel / / 75 hp

    13- Tarum / / LT / / Kent Grisi / / 2012 / / Sedan / / 1.3 dizel / / 75 hp

    14- mandarin / / Yeni Aveo Sedan 2012 LT AT Siyah

    15- yeb2734 / / LT / / Beyaz / / 2012 / / sedan / / 1.4 / / 100 hp

    16- medicus07 / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 75 hp

    17- mersahin // lt // gümüş gri // 2013 // sedan // 1.3 // 75hp

    18- by_mercure// lt // beyaz // 2013 // sedan // 1.3 // 75hp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 25 Ekim 2013; 13:43:38 >







  • iki üç birşeyler karayalım kendi çapımda alacak olan ve merak edenler için

    1.3 lt donanımlı aracı 2013 Temmuz ayında aldım, 4 seneyi doldurdum ikinci bir araç ihtiyacı için almıştık en az 5 sene kullanım amaçlı ,Allah sıkıntı dert vermez ise daha uzun yıllarda bizde kalacak araç

    Senelik bakımları her sene Temmuz ayında yaparım veya yaptırırım km dolsun dolmasın
    İlk bakım harici servise bir daha uğramadım,hem fahiş fiyatından hemde memnun olmadığım için diğer bir sebebide uzun süredir tanıdığım gayet donanımlı servis şefinin ayrılıp kendine özel bir servis açması

    Periyodik bakımlar için filtre ve yağları internetten temin edip kendim değiştiririm vaktim olmazsa ustama götürürüm

    Hafta sonu z rotlar değişeceği için bakıma ustaya götürdüm (liftim olsa götürmez kendim değiştirirdim )

    değişenler (yağ ,yağ filtresi,mazot filtresi,hava filtresi,klima filtresi) klima ve hava filtresini gitmeden değiştirmiştim. İlk bakım harici orj. filre kullanmadım muadil olarak bir çok filtre denedim hepside sıkıntısız iş gördü tavsiye olarak hava filtresinde sardes ve motocar , yağ filtresinde wunder ve bosch ve mazot filtresinde wunder , z rotlarıda ayd ile değiştirdim. Yağ konusunda 4 bakımdır çeşitli yağlar kullandım GM yağ kullandıklarım içinde en kötü olanı sonrası ile sıralama yapar isem mobil 1 esp, lukoil genesis premium, motul 8100 x clean fe ve bu haftada shell helix hx8 doldurduk , mobil ve motul gayet iyi yağlar diğerlerinden bir tık daha iyi helix ide uzun dönem kullanıp fikrimi beyan ederim

    Araçta oluşan sorunlar:

    Şuana kadar sadece turbo selenoid valfi sorunu ile karşılaştım (debriyaja bastığınızda oluşan gup gup sesi) 2014 te serviste yenisi ile değiştirilip önüne vakum tüpü takılmıştı taki geçen aya kadar ses yoktu şimdi tekrar başladı

    Geçen bayramın 3. günüde akü ömrünü tamamladı 4 sene iyi gitti start-stop bir aküye göre , her yerin tatil olması sebebi ile mecburiyetten agm akü alamayıp orjinal değerlere yakın mutlu 72a sbf akü aldım şimdilik herhangi bir sorun yok uzun dönem kullanıcı bilgisini zaman geçtikçe paylaşırım

    Bu sorunlar harici aracın mekanik ve elektronik aksamı orjinal maşallah

    Araçta oluşan deformasyonlar:

    Direksiyon soyulması bende olmadı kılıf ile kullanıyorum

    Teybin ses açma ve menü değiştirme silindirik tuşlarında soyulma , vites topuzunda soyulma oldu

    Cruise kontrol hız ayarlama tuşu kırıldı yenisini almadan kendi imkanlarım ile düzelttim

    İç trimler sert plastik olduğundan dikkatli kullanılmaz ise çizilmeye müsait

    Konfor ve yakıt tüketimi:

    Araçtan çok afaki konfor beklemeyin süspansiyon sert , tümseklerde hızınızı bayağı yavaşlatmanız gerekiyor sarsıntısız geçiş için yanlış hatırlamıyorsam süspansiyon ayarını corvette yarış mühendisi John buttermore yapıyor , sertliğin dezavantajını yol tutuşu olarak geri alıyorsunuz

    Son bin km ortalamam 5.2 lt bunun 300 ü şehir dışı , günlük kullandığım mesafe sabah akşam işe gelgit 10km ortalama hız 25km/s civarı, uzun yolda çok ekonomik , bir depo ile sakin kullanımda 1100 küsür km gidebilirsiniz

    Kullanım kolaylığı :

    direksiyonda eps sistemi (Electric Power Steering) olduğu için düşük hızlarda ve manevralarda kullanım kolaylığı sunuyor , yüksek hızlarda ağırlaşıyor (benzinli modeller hidrolik diye biliyorum)

    sürücü koltuğunda manuel yükseltme ve alçaltma mevcut kullanım açısından + bir özellik (ls modelinde yok diye biliyorum) aynı zamanda direksiyonda 4 yönlü fonksiyonel

    ön görüş açısı gayet iyi , sıkıntı yaratan noktası b sütünu çok geniş yanal görüş açısını zorlaştırıyor

    Arka taraf yüksek olduğu için (sedan )geri ve park manevralarında sıkıntı oluşabiliyor( çözümü park sensörü)

    Güvenlik fiyat fayda oranı:

    Girdiği testlerden en yüksek geçer notları alarak güvenliğini ispatlamış bir model

    Sınıf standartlarının üzerinde doanım bazında standart olarak gelen 8 hava yastığı, o dönemde ve şuanda para vererek alamayacağınız modeller mevcut

    esp standart olmamışken o dönemlerde tüm donanımlarda esp sunması

    Dizel modellerde yine sınıf standartlarının üzerinde hız sabitleme , start stop ve yokuş kalkış desteği sunması

    Kısaca fiyat fayda oranı olarak çok iyi bir araçtır aveo

    Al satçı ve Galerici zihniyeti olan insanların bulaşmamsı , kendisinin ve ailesinin güvenliğini , ekonomisini düşünen insanların bulaşması gereken bir otomobil
    Selamlar,

    Epeydir hareket yok sayfada, bayramdan bir hafta önce memlekete gittik ailece. Yol ve Konya'da edindiğim tecrübeleri paylaşayım.

    900 gidiş, 900 geliş sadece uzun yolda 1800 km yol yaptım, yakıt ortalamam 4.5 / 4.4 olarak gerçekleşti. Şehir içinde 5-5.2 arası kullandım (dizel LT) bana gayet makul geldi.

    Şimdi geçelim tecrübelerle;
    Aracımın yakıt sıcaklık sensörü arızalı idi, ayrıca turbo selenoid valfi de ara ara gup gup yapmaya devam ediyordu. Konya Yıldız Opel'e gösterdik aracı, turbo selenoid valfinin gup gup ötmesinin hiç bir sıkıntısı olmadığını, motor ve mekanik aksama zarar vermediğini söyledi. İkinci sorunum olan yakıt sıcaklık sensorü içinse yine hiç bir arızaya neden olmayacağını ve yakıt tüketimini artırmayacağını söylediler.

    Çok şüpheci biri olduğum için ustaların "ya bu ses normaldir" klişesinden nefret ederim. Ancak parametrelere birlikte bakınca aslında sorun olmadığı kolayca anlaşılıyor. Şöyle ki ; yakıt sıcaklık sensörü arızasında aracın yakıt tüketiminin artacağı vb söylemler okudum hep, ancak aracım uzun yolda bagaj tıka basa dolu, 4 kişi ve klima ara sıra açıkken ortalama 110 - 120 km/h ile seyrederken ve (hem gidiş hem dönüşte) son 150 km yi ekseriyetle 150 km/h ile almama rağmen 4.4 lt /100 km tüketimini gördüm. Yani YAKIT SICAKLIK SENSORÜ ARIZASI Yakıt tüketimini arttırmıyor benim aracımda. Burada bir parantez açıp bilmeyenler için yakıt sıcaklık sensörünün görevini de yazayım; bu sensör depodan motora gidecek olan yakıtın sıcaklığını ölçüp ecu'ya bildiriyor, ecu'da bu değere göre yakıt pompasına gaz konumuna giriş yapıldı devir durumuna göre şu kadar yakıt pompala diyor. Olay bundan ibaret. Benim aracın muhtemelen yazın bozuldu bu sensörü muhtemelen. Bu 1.

    2.si Turbo selenoid valfi arızası kıştan beri var, yani o malum boş viteste debriyaja basarken gelen gup gup sesi. Bazı forumlarda ortalık ateşe verilmiş, yok turbo basıncı düşer buna bağlı çekiş kaybı yaşanır vs vs vs... Aracım şuan ikiye geçerken bile patiye kalıyor. Ve ani hızlanmalarda, uzun soluklu gazlamalarda "yahu neden gitmiyor bu araba" dedirtmedi hiç. Aksine bu aksiyonlar sonucu yüzümde tatlı bir memnuniyet gülümsemesi kalıyor hep :)

    Sözün özü ; aveolarda yaşanması muhtemel bu iki durum asla bir arıza değildir. Çünkü arıza demek işlevini yerine getirmemesi sonucu sistemde yaşanan sorundur. Bana göre bu parçaların değişimi gereksiz masraf. Bakınız dikkatinizi çekerim; aracına değer vermeyen biri değilim, periyodik bakımlarını 3000 5000 km öncesinde yaparım ve orjinal veya en iyi malzemeleri kullanırım, aracıma her an kulak verir, sadece devir saatine göre değil onun sevdiği moda göre sürerim.

    Bonus paragraf olsun bu da; bayram öncesi yola çıkmadan disk ve fren balatalarını değiştirmiştim. Frenlemede ciddi düzelmesi oldu, titreme filan gitti ancak dikkatimi çeken bir diğer konu trw marka balataların çok tozu oluyor. Eskileri kale marka idi ve neredeyse hiç tozu yoktu. Bunu şuna bağlıyorum; kale balatanın sert olduğu ve kendisini değil diski aşındırdığını okumuştum keza benim çıkan disklerde yarım boy balata hala kalmışken, disklerin çene yaptığını (aşındığını (25 kuruş yüksekliğinde fark vardı diskin en uç noktası ile balatanın temas ettiği yer arasında) görmüştüm. Trw kullanımı sonrası tozumanın kaleye göre fazla olmasının sebebi olarak, balatanın kaliteli olması ve diski değil kendini aşındırmasını görüyorum.

    Umarım bu konuyu araştıran, merak eden arkadaşlara faydam dokunur. Üç beş tag ekleyeyim bulunması kolay olsun. :)

    Hocam bu arada kazasız belasız kullanın. @Nuvanda86

    Selamlar, saygılar.

    Tags; aveo, 1.3 dizel, turbo selenoid valfi, yakıt sıcaklık sensorü, aveo ön fren balatası, aveo ön fren disk, aveo valf, aveo turbo selenoid valfi arızası, aveo yakıt sıcaklık sensorü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    Arkadaşlar burada yeni aveo dizeller ile ilgili bir konu olmadığını gördüm ve buraya da bir konu açmayı gereği gördüm.,

    tüm yeni aveo 1,3 dizel aracı olanlar artık buradan devam edelim isterseniz.

    kimlerde varsa buraya yazarız, tabi aracınız LS,LT,LTZ ve 75-95 beygir belirtiniz.

    1 - engin_er_26 >>> LT beyaz 2012-sedan-1,3-75 HP.

    2 -

    3 -

    4 -

    5 -

    2 - MICROBE / / LTZ / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 95 hp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MCRB -- 9 Ağustos 2012; 13:13:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE


    2 - MICROBE / / LTZ / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 95 hp

    ekledim
  • yokmu başka dizelci bu memlekette
  • savas146 / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 75 hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas146

    savas146 / / LT / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 75 hp

    ekledim
  • Aveo sedan 1.3 LTZ ilgilendiğim bir araç, mesajım bulunsun...
  • ibrahimtugan / / LTZ / / kent grisi / / 2012 / / hatchback / / 1.3 / / 95 hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimtugan

    ibrahimtugan / / LTZ / / kent grisi / / 2012 / / hatchback / / 1.3 / / 95 hp



  • ben de yettim gayrı :D

    Chevrolet Yeni Aveo Sedan 1.3 75HP Dizel LT - Beyaz
  • 2012/ LT / BEYAZ / SEDAN / 75 Bg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stallem -- 11 Ekim 2012; 21:24:29 >
  • yirmidokuz LS / / Beyaz / / 2012 / / Sedan / / 1.3 / / 75 hp
  • ACİLLLLLLLLL....

    Arkadaşlar bu hafta araba alacağım düşündüğüm araba Chevrolet Aveo Sedan 1.3 LS. sizce nasıl bir arabadır yakıt? yedek parça fiyatı? kalite? arabanın donanım ve iç hcmi hakkında düşüncelerinizi bekliyorum. lütfen çok aciiiiilll.....
  • stallem @ resim boyutu çok büyük lütfen küçültürmüsünüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    stallem @ resim boyutu çok büyük lütfen küçültürmüsünüz

    Hakikaten büyüktü, kaldırdım kusura bakmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: resteddis

    ACİLLLLLLLLL....

    Arkadaşlar bu hafta araba alacağım düşündüğüm araba Chevrolet Aveo Sedan 1.3 LS. sizce nasıl bir arabadır yakıt? yedek parça fiyatı? kalite? arabanın donanım ve iç hcmi hakkında düşüncelerinizi bekliyorum. lütfen çok aciiiiilll.....

    bizce hiç düşünmeden alınacak araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: resteddis

    ACİLLLLLLLLL....

    Arkadaşlar bu hafta araba alacağım düşündüğüm araba Chevrolet Aveo Sedan 1.3 LS. sizce nasıl bir arabadır yakıt? yedek parça fiyatı? kalite? arabanın donanım ve iç hcmi hakkında düşüncelerinizi bekliyorum. lütfen çok aciiiiilll.....

    bizce hiç düşünmeden alınacak araba

    aynen katılıyorum. bu arada kimseler yok mu yaaa.
  • beni de ekleyebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastfoodball

    beni de ekleyebilir misiniz?

  • Oldumu böyle benzinli dizel ayırımı kardeşi kardeşe kırdırtmayın

    Nasıl memnunmuyuz tüketimlerden ?

    Ayrıca sıkıştırmaya çalışmayın bizleri dumanımızı yutarsınız

    Atmosferik Power !
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.