Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: anka0658 , anka0658 Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.787
Cevap
57
Favori
555.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bravo 1,6 multijet kullanan arkadaşlara sorum..
    yakıt tüketimi konusunda diğer dizel araçlara göre tüketimin daha yüksek olduğunuu duydum bu konuda fikirlerinizi ihtiyacım var,tüketim verileri nelerdir bir depoyla ortalama kaç km yapılabiliyor şehir içinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenimegan

    Fiat'ın akibeti stilo gibi olmayan binek modeli var mı?


    Var.
  • Merhabalar,
    Dualogic sanzimanli Bravo ya da baska bir FIAT arac kullanan var mi?Tecrubesi olan arkadaslardan aşağıdaki sorularımın cevabını rica ediyorum

    1) Vites gecisleri nasıl?Sarsıntılı mı?Hissediliyor mu?
    2) Gaz pedal tepkileri nasıl?Basınca gec mi algılıyor?
    3) Vites gecislerinde kararsızlık var mı?

    Tşk...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperen_hakki -- 25 Haziran 2009; 18:47:12 >
  • Merhabalar...bugün itibariyle ben de bir Fiat Bravo sahibi oldum...

    120 Bg Dizel Emotion + Still Paket.....

    İnşallah hayırlısı olur....yapılan yorumlar ve testlerden sonra kendim de sürünce

    Fiat Bravo almaya karar verdim....

    Bu arada Bravo kullanan arkadaşlara bir sorum olacaktı....

    Araç gelince bixenon far yaptırmayı düşünüyorum.

    Ancak aldığım bayii orjinalini bozma sonra yokatınca farlar buhar yapabilir gibi bişey dedi...

    Tecrübesi olan arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim...bana saçma geldi...sonuçta farlar açılmıyor....

    Kaputtan sadece apülleri çıkarı xenon takılıyor diye biliyorum.....
  • öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah..eğer mümkünse aldığınız fiyatı öğrenebilirmiyim..bende kısa süre içinde araç almayı düşünüyorum..bi de ne kadar sürede teslim ediyorlar..nickiniz den yola çıkarak trakya lı olduğunuzu zannediyorum..acaba neresindensiniz?..tekrar hayırlı olsun
  • Edirneliyim...Edirneden aldım...Fiyat 39.750 tl....normal liste fiyatı emotion + still paket 41820 tl %5 indirim yapıldı.....

    Ancak fiat bayii tanıdığımız olduğu için böyle bir indirim aldım.0 karla sattılar yani Normalde böyle bişey olmuyor.Koç Personeline %5 indirim yapılıyor.

    Buarada bugün 300 tl zam gelmiş dediler....Araç Ağustos ayı içerisinde gelicek.

    Bu arada ben fiat için çok araştırdım İstanbuldaki bayiiler de aynı şekilde Ağustostan önce bir zaman vermediler.

    Tabi normal bir araba arıyorsanız...Paket ekletmeden belki ozaman bulabilirsiniz....

    Edirne'den önce karşılaştırmak için İstanbul ve Gebzen fiyat almıştım...ben Gebzeden Dynamic + Still Pkaet + Esp+asr+msr+hillholder +cruise control pakete 39.500 gibi bir fiyat almıştım.

    Emotin alamak kafamda yoktu sonradan babam gidip emotin almış :))

    Fiat Bayiileri Bravo için burnundan kıl aldırmıyor ve sadece sipariş üzerine araç getirtiyor.Stokla çalışıyorlar.

    O yüzden istanbuldakiler daha da bir artist....Size tavsiyem bayiileri arayarak bir fiyat alın...Ama Gebze seçeneğini de es geçmeyin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arizona76 -- 26 Haziran 2009; 19:56:01 >




  • anladım çok saolasın arkadasım..sana özel mesaj attım bi bakarmısın..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenimegan

    öncelikle ben iki aracı karşılaştırmadım.böyle birşey için burası doğru forum değil bir kere.bu yüzden argümanlarınızın havada kalması biraz garip oldu.

    herkesin erişebileceği güzel araba diye birşey olmaz benim için, olursa önde navigasyon olur arkada elektrikli cam olmaz, bundan bahsediyorum.
    verdiğim arka cam örneği aracın broşüründe özellik satırı olarak "bravo yazılı paspas" koyan firmayı eleştirdim, donanım ve opsiyondan kasıt buysa sayfa sayfa biliyorum tanıtım broşürlerini merak etmeyin : ) fiat'a bok atmak niyetinde olsaydım bravo benim için yanlış seçim olurdu ki, zaten niyetim bu değil.

    bravonun segmentinde hangi markalarda baz modelde elektrikli arka cam üst donanıma geçiş sebebi bende merak ettim şimdi ama : )





    İsterseniz Birde 308'lere Bir Bakın,Normalde Elektrikli Arka Cam Comfort'larda Yok.Ama Bayiler Uyanıklık Edip Aracı (Comfortları) Elektrik Paketli Sipariş Ediyor,Böylece Normalde Arka Camları Manuel Olan 308 Comfort Sanki Standart Donanımında Varmış Gibi Arka Camları Otomatik Geliyor.Eğer Manuel Gelse,Şu An İçin 185 TL Fark Ödeyip Elektrikli Arka Camlara Sahip Olabiliyorsunuz.Ha Bu Arada Baz Donanımda Bile Olsa Maliyeti Düşürmek Bahanesiyle Arka Camları Manuel Yapmak vb. Kısıtlamalar Komik,Yani Bu İş Maliyeti Düşürmek İçin Airbag Koymamaya Benziyor Bana Göre Bu Konuda Haklısınız...

    Ayrıca 308'de Opsiyon Olarak Bile Olsa CC Yok Hatta 308 Topic'ine Bakın Geçmiş Sayfalarda Dışarıdan Nereye,Ne Kadara CC Taktırılabilir Tartışmasıda Var.ESP Comfort ve Premiumlar İçin Opsiyonel ve Şu Anda Opsiyon Fiyatı 1205 TL.Evet Bravoda da Dynamic Versiyonunda Opsiyonel Ancak Fiyatı 930 TL ve Pakette Sadece ESP Yok Çok Daha Geniş Bir Güvenlik Paketi ESP Pack...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 28 Haziran 2009; 18:13:04 >




  • Bravo gercekten cok guzel bir araca benziyor gerci bence stilo da oldukca guzel bir aracti ama tutmadi. Tanidigim bir cok kisi bravo yu begeniyor ama hep ikinci el korkusu sonunun Stilo gibi olma korkususu var. Birde bu en baz donanimda arka camlarin elle acilmasi gercekten cok sacma. kompakt sinifta boyle bir donanimi nasil satisa sunarlar anlamak mumkun degil marka degeri icin bunlar cok onemli boyle abudik gubudik sacmaliklar yuzunden Bravo da hak ettigi yeri bulamayabilir. baz donanimda alasim jant olmayabilir, 2 bolgeli klima,esp,asr olmayabilir bunlar cok dikkat cekmez(nitekim cekmiyorda) ama elle acilan camlar prestiji bir anda bitirir.Birde herkes icin bravo gibi bir yaklasimda bence cok sacma bir arac belli bir kesime hitap etmeliki bir kullanici kitlesinin olusmasi lazim.Renault un yillar once megane 1 ile basardigini fiat bir turlu basaramadi nedenini anlamak mumkun degil
  • Arkadaşlar son bir kaç mesajda ısrarla arka camın manuel olmasına takılmış durumdasınız ama zaten bunun böyle olması daha güvenli değil mi? O da elektrikli olursa kaza durumunda v.s. açılmama ihtimali var. Eğer araçda bunu kesinlikle önleyen bir mekanizma yoksa ben zaten arka camları manuel istiyorum. Bu konuda fikirleriniz nedir?
  • Bilgisi olan yok mu arkadaslar....

    quote:

    Orjinalden alıntı: alperen_hakki

    Merhabalar,
    Dualogic sanzimanli Bravo ya da baska bir FIAT arac kullanan var mi?Tecrubesi olan arkadaslardan aşağıdaki sorularımın cevabını rica ediyorum

    1) Vites gecisleri nasıl?Sarsıntılı mı?Hissediliyor mu?
    2) Gaz pedal tepkileri nasıl?Basınca gec mi algılıyor?
    3) Vites gecislerinde kararsızlık var mı?

    Tşk...

  • Şu araba sırf önündeki amblemden kaybediyor hayret tabuları yıkmak gerçekten ne kadar zor..


    Altı üstü metal + plastik bunun istediğinde iyisi ya da daha iyisi yapılabilir Fiat geçmişi eskiye dayanan, tarihi başarılarla dolu bir firmadır.
  • selamlar...

    fiat grubunun ürettiği tüm modeller başarılı olmuş ve otomobil tarihindeki yerlerini almıştır.

    tutmadığı iddia edilen stilo modeli de otomobilden anlayanların sayısını ve seviyesini de ayrıca göstermiştir diye düşünüyorum...

    yeni fiat bravo modelleri ise günümüz tekniği ve tasarımının en üst seviyesindeki çok kaliteli örnekleridir..tüm otomobil otoriteleri de bu konuda hemfikirdir...

    bence bir fiat ya da fiat grubu otomobiline sahip olmak çok özel bir ayrıcalıktır..

    sevgilerimle...
  • sayin havnitekin bey,size bravo konusunda soru sormak istiyordum,umarim cevaplarsiniz bir bilen oldugunuz icin.....ben daha once fiat bravo 1.4 90 beygirlik araba aldim sonra da sattim,simdi de fiat bravo t-jet 120 beygirlik motorlu araca sahibim 2008 model mayis ayi.ben iki aracta su farkliliklari gordum:motora hic girmeyelim cok fark var iki motor arasinda ancak t-jet biraz daha gurultulu icerde sanki fazla ses oluyor,bu normal mi?ikincisi debriyaj( t-jet) te daha sert gecisler daha kolay ancak kemikli..... diger normal bravoda ise gecisler daha yumusak ancak bazen takilma oluyordu.bu da normal mi?yoksa benim bravoda bir problem mi var?sanki debriyaji pek begenmiyorum yoksa ben mi cok mukkemelciyim?rica ediyorum eger mumkunuz varsa benim icin denermisiniz her iki aracin viteslerini?onceden tesekkurler....




  • arabanin arkadas gorunus mukemmel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levis_mk

    sayin havnitekin bey,size bravo konusunda soru sormak istiyordum,umarim cevaplarsiniz bir bilen oldugunuz icin.....ben daha once fiat bravo 1.4 90 beygirlik araba aldim sonra da sattim,simdi de fiat bravo t-jet 120 beygirlik motorlu araca sahibim 2008 model mayis ayi.ben iki aracta su farkliliklari gordum:motora hic girmeyelim cok fark var iki motor arasinda ancak t-jet biraz daha gurultulu icerde sanki fazla ses oluyor,bu normal mi?ikincisi debriyaj( t-jet) te daha sert gecisler daha kolay ancak kemikli..... diger normal bravoda ise gecisler daha yumusak ancak bazen takilma oluyordu.bu da normal mi?yoksa benim bravoda bir problem mi var?sanki debriyaji pek begenmiyorum yoksa ben mi cok mukkemelciyim?rica ediyorum eger mumkunuz varsa benim icin denermisiniz her iki aracin viteslerini?onceden tesekkurler....


    selamlar...

    hacim ve dış görünüş olarak iki motor aynı olmasına karşın ,turbo beslemeli motorların sübap,segman,piston gibi pek çok çalışma elemanı farklıdır..buna turbo ve besleme sisteminin farklılıkları da eklenince oluşacak ses'in de çok farklı olacağı doğaldır ve anlattığınız durum çok normaldir...bu arada şanzıman oranları ve debriyaj sisteminin de farklı olması eklenince..anlattıklarınızın zaten beklenen ve bilinen bir durum olduğu da aşikardır..

    güle güle kullanın....

    sevgilerimle....




  • fiat bravo yeni modeliyle çok üstün güvenlik önlemlerine sahip, rakplerinde olmayan özellikler çok uygun fiyata cömertçe sunulmuş. harika bir tasarım, alım için zevkinize uyuyorsa kaçırmayın derim.
  • ne marka olursa olsun turbo motor sakin kullanıldığında atmosferik motordan daha az yakıt tüketir çünkü yakıtı daha verimli kullanır.ha altımdaki arabada turbo motor var ben basarım dersen basınca yakmayan araç bulursanız banada haber verin.

    bir araç eğer bir markanın logosunu taşıyorsa dünyanın neresinde üretilirse üretilsin aynı üretim koşullarına ve aynı standartlara uyularak aynı kalite politikasına göre üretilir.bu elektronik cihazlardada böyledir.sony dünyanın çeşitli ülkelerinde birçok farklı ürün üretiyor.kimisine sony kimine dandik ucuz sony diye etiket basarak satmıyor herhalde.vw nerde üretilirse üretilsin aynı kalite seviyesinde olur.bunu birisi vw ni beğenmedi diye o dandik ülke malıdır diye geçiştirmeye çalışmak sadece kişinin kendisini kandırmsıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmir_selçuk -- 3 Temmuz 2009; 10:13:49 >
  • selamlar....

    öncelikle dünyada üretilen tüm araçların; kullanım amaçları,kullanıldıkları ülkenin sosyoekonomik koşulları,teknolojileri..vb. açılarından takdir görmesi gerektiğine inanıyorum...bu açıdan gerek dh forumlarında,gerekse diğer çeşitli medya organlarında yazdığım yazılarda,yaptığım söyleşilerde,verdiğim konferanslar ve katıldığım panellerde...hiçbir marka ve modeli kötülemedim,aşağılamadım...bence her marka ve model araç elbette eleştirilebilir,beğenilmeyebilinir,fikirleri açıkça söylemek her zaman bir erdemdir...ancak dinleyen,okuyan,farkeden hiç kimsenin kalbi kırılmamalıdır ...en azından....

    8v - 16v konusuna gelince;

    8v motor eski teknoloji anlamına gelmez...özellikle şehiriçi kullanımlar için üretilen motorlarda daha düşük devirlerde daha yüksek torklar elde edilebildiği için üretilmektedirler..sözgelimi fiat fire 8v motor,yeni teknolojidir..ve çok başarılı sonuçlar almaktadır...16v motorlar yüksek devirlerde 8v'li motorlara göre daha çok güç ve tork üretebilmekte ve ancak belli devirlerin üzerinde yakıt ekonomisi yapabilmektedirler...tercih kullanıcının amacına kalmaktadır...

    sevgilerimle....




  • Avni Bey burada bir yanlış anlamanız olmuş. Benim bahsettiğim 1995 yıllarında üretilen vv bora, hala vw jetta'da, Ve daha düne kadar Audi A3 ün üzerinde satılan motordur. (1,6 8 valf. 102 hp.) Eleştirim 8 valf motorlara geneline değildir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    selamlar....

    öncelikle dünyada üretilen tüm araçların; kullanım amaçları,kullanıldıkları ülkenin sosyoekonomik koşulları,teknolojileri..vb. açılarından takdir görmesi gerektiğine inanıyorum...bu açıdan gerek dh forumlarında,gerekse diğer çeşitli medya organlarında yazdığım yazılarda,yaptığım söyleşilerde,verdiğim konferanslar ve katıldığım panellerde...hiçbir marka ve modeli kötülemedim,aşağılamadım...bence her marka ve model araç elbette eleştirilebilir,beğenilmeyebilinir,fikirleri açıkça söylemek her zaman bir erdemdir...ancak dinleyen,okuyan,farkeden hiç kimsenin kalbi kırılmamalıdır ...en azından....

    8v - 16v konusuna gelince;

    8v motor eski teknoloji anlamına gelmez...özellikle şehiriçi kullanımlar için üretilen motorlarda daha düşük devirlerde daha yüksek torklar elde edilebildiği için üretilmektedirler..sözgelimi fiat fire 8v motor,yeni teknolojidir..ve çok başarılı sonuçlar almaktadır...16v motorlar yüksek devirlerde 8v'li motorlara göre daha çok güç ve tork üretebilmekte ve ancak belli devirlerin üzerinde yakıt ekonomisi yapabilmektedirler...tercih kullanıcının amacına kalmaktadır...

    sevgilerimle....






  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.