Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Kendim FIAT Bravo bakıyordum ancak nakit problemi cektiğimden alamadım.Kardeşim de bakıyordu araba , o biraz daha sanslıydı bu konuda

    Aklında Bravo hiç yoktu.Ben tavsiye ettim, çünkü incelemiş test sürüşü yapmıştım ve forumlardan takip ediyordum.Vel hasıl kelam o da inceledi, test etti vs.Sonunda 120 beygir dizel, Emotion, manuel , beyaz renk sipariş verdik.Benim istedigim donanımdı bu, rengi bile ben sectim , hafta içi teslim aldı.Kendisi şimdilik bana duacı, cok memnun aracından.Tabi durur muyum, ilk fırsatta gittim yanına ve ben de kullandım.

    Arac cok seri, biz 105 lik ile test yapmıştık ama arada o 15 beygirin farkı hissediliyor gercekten, kendinizi bir anda 100 km hızda buluyorsunuz.6 vitesli olması süper.Her viteste bastın mı alıyor alet.Süspansyon gayet güzel.Takır tukur sesler yok.Fazla sert olmayan ama tatlı virajlara girdim.Kardeşim "ne yapıyorsun ben bile daha denemedim boyle " dedi ama dinlemedim tabi , Bende Laguna II var, bilen bilir, her viraja her hızda girer ESP devreye girmeden cıkar, "daha mı hızlı girseydim acaba" diye kendinize sorarsınız her virajdan sonra Neyse, bravo hiç tedirginlik hissettirmedi, girip cıktım rahatca.Ama dediğim gibi zorlayan virajlar değildi , tatlı virajlardandı ama saatte 120 ile giderken girdim.

    Bir başka beni memnun eden nokta da yalıtım oldu.140 la falan giderken motor sesi yok gibiydi, biraz yol sesi vardı ama o kadarda olur.Bir detay, üstunde Bridgestone Turanza ER300 vardı.Bilenler bilir bu iyi lastiktir.Kuru ıslak zeminde iyi yol tutat ancak sert oldugundan yol sesi verir, duydugum yol sesi de bu lastiklerden kaynaklı olabilir.

    Ses sitemine gelince cokta güzel değil ama kötü de değil.Hill holder ı da denedik.Arabayı yokuşta , debriyaj a basılı iken ayagını frenden cekince 2 sn tutuyor aracı.Güzel bir özellik.

    Bagaj olayı sınıfında iyi ve kullanışlı.Arka diz mesafesi eger söför 1.75 boylarında ise ve sizde max. o kodar iseniz yeterli, tavan yukseliği ise gayet güzel.Bir de beyaz renk hakkaten cok yakışıyor.Cam filmi yaptırılırsa tadından yenmez.

    Eee hiç mi kötü yanı yok derseniz, var gibi.Direksiyona gecince sürüş pozisyonumu bir türlü ayarlayamadım istediğim gibi.Direksiyon hep kucagında gibi.Koltugu geriye alıyorum, ayaklarım pedallardan uzak kalıyor, yaklaşıyorum direksiyon iyice kucagımda, yukseklik ayarı da pek işe yaramadı.Bir de dikiz aynası tasarımı, malzemesi bana cok dandik geldi ,cok basit duruyordu.

    Benim izlenimlerim bu sekilde.Özetle parasını sonuna kadar hakeden bir arac şimdilik.Umarım tüm sahiplerini yıllarca üzmez.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...

    Saygılar...




  • Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.

    Direksiyonda bir de "derinlik" ayarı var onu denediniz mi?
  • Çok tşk...sağolun

    Derinlik ayari var mi yok mu hic dikkat edemedim acikcasi, bir an önce sürme telaşındaydım...

    Biradere ileteyim, baksın bakalım..

    Tşk...

    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.

    Direksiyonda bir de "derinlik" ayarı var onu denediniz mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperen_hakki -- 1 Haziran 2009; 10:33:57 >
  • Merhaba arkadaşlar bende fiat bravo almayı düşünüyorum ama bazı sorularım var yardımcı olursanız sevinirim.
    1-Boyum 185 arkadaşlarımında genellikle bu civarda aracı kullanırken arkadakiler için diz mesafesi yeterlimi.
    2-Sport model almayı düşünüyorum ve skydome ekletmek istiyorum opsiyonel olarak bir de sizce tekno paket ne kadar gerekli?
    3-Sitede donanim listesinde hifi ses sistemi için sport'da freedom kiy yazıyor ama fiyatlarda freedom kit için dynamik ve emotion versiyonlar hi-fi müzik sistemi sportta standart olarak mı geliyor yoksa opsiyonel mi anlayamadım?
    4-Sizce bu arabaya en çok yakışan renk hangisi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ugur851

    Merhaba arkadaşlar bende fiat bravo almayı düşünüyorum ama bazı sorularım var yardımcı olursanız sevinirim.
    1-Boyum 185 arkadaşlarımında genellikle bu civarda aracı kullanırken arkadakiler için diz mesafesi yeterlimi.
    2-Sport model almayı düşünüyorum ve skydome ekletmek istiyorum opsiyonel olarak bir de sizce tekno paket ne kadar gerekli?
    3-Sitede donanim listesinde hifi ses sistemi için sport'da freedom kiy yazıyor ama fiyatlarda freedom kit için dynamik ve emotion versiyonlar hi-fi müzik sistemi sportta standart olarak mı geliyor yoksa opsiyonel mi anlayamadım?
    4-Sizce bu arabaya en çok yakışan renk hangisi
    />



    sorularının tüm cevaplarınıwww.fiatbravotr.com da bulabilrisin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliserpil2006 -- 7 Haziran 2009; 10:20:58 >




  • 120 hp dizel versiyonun otomatik vitesli versiyonu varmı? Ve eğer varsa kaç ileri vitesi var? bilen varsa şimdiden teşekkürler.
  • @aliserpil2006 teşekkür ederim siteyi inceliyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Puntojet

    120 hp dizel versiyonun otomatik vitesli versiyonu varmı? Ve eğer varsa kaç ileri vitesi var? bilen varsa şimdiden teşekkürler.


    Var 6 ileri.
  • ya arkadaşlar bu araba hakkaten bu kadar iyimi yaw...
    yani internet sitesinden özelliklerine, verilerine ve burdaki yorumlara bakınca kusursuz bir araba gibi görünüyor.
    hiç inceleme fırsatım olmadığı için sizlerden biraz aracın olumsuz yönlerini öğrenebilirmiyim
    benim kafamdaki model:
    beyaz renk 1.6 dizel 120hp dynamic+stil paket+skydome+freedom kit+esp paketi
    stil paketindeki 17 jantların fotosunu birisi koyarsa iyi olur.birde bu skydome ile ilgili bazı yazılar gördüm nette pek sağlam değil gibi anlatıyor buna ne diyorsunuz?
    ha birde teknik verilerinde 120hp dizelin, otomatik düz vitesten daha az yakıyor bu nasıl mümkün olabilir?
  • "aliserpil2006 " eline saglik...
  • aliserpil2006 ayrıntılı yorumlar için teşekkürler.
    bir de şu otomatik vitesin nasıl düzden daha az yaktığını anlayabilsem o zaman daha iyi karar vericem...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MONTANAX

    aliserpil2006 ayrıntılı yorumlar için teşekkürler.
    bir de şu otomatik vitesin nasıl düzden daha az yaktığını anlayabilsem o zaman daha iyi karar vericem...

    Dualogic şanzıman Vw'nin DSG şanzımanı gibidir düze göre daha az yakar çünkü düz vitesin otomatikleşmiş versiyonudur yani normal otomatik vitesten ayrıdır. Ve bu segmentte en başarılı viteslerden biridir. (MMT gibi rezalet değil.)
  • bravo nun sekli cok hosuma gidiyor ozellikle siyah renkli bir onceki sayfada resmini koydum ama araba kullanis saglamligi acisindan alman arabalarinin eline su dokemez

    ikincisi ayni gucte ki golf ile kiyaslayin golf daha saglam ve benzin tasarrufu cok daha ekonomik
  • Selamlar iyi forumlar. Kendim şu an yurt dışındayım ve ailem arabamızı(laguna I) satmış. Yeni araba almak için çabaladılar baya en son caddyde karar kılmışlardı. Ama kredi de prüz çıkmış son anda alamamışlar. Geçen haftaya kadar çoğu markayı incelemişler ama vw kalitesini görünce binek dahi olmadığı halde caddy almaya karar vermişler, o zamana kadar civic,focus,astra incelemişler. Benim aklımda hep leon ya da bravo vardı. Ankarada seat satmayı durdurmuş doğuş otomotiv. İş böyle olunca da bitek bravo seçenği kalıo. Ama dediğim gibi astra,focus,civic kalitesini beğenmemiş bi aileyi ikna edebilir mi? Bana kalsa direk alcam(şimdiye kadar fiata hayatta binmem diyen biri olarak) ama türkiyede olmadığım için test etme, ailemi ikna etme şansım yok :( Onlara bravoyu test etmelerini söyledim. Muhtemelen 120 hp dizel versiyonu alcaklar beğenirlerse. İç genişlik,ferahlık ve iç mekan kalitesine çok önem veriyo bizimkiler. Test ettikleri diğer araçlarda bulamadıklarını bulabilirler mi bravo da, merak ettiğim bu..




  • İç mekan bir sedan araba kadar ferah değil tabi.Ancak kendi sınıfındaki en ferah iç mekana sahip araclardan biri .Eger ailenizde çok uzun boylu biri yoksa arkada oturunca sıkıntı cekmez, tavan yukseliği fena değil.Şöförde cok uzun değilse arka diz mesafesi de gayet yeterli. Yine bagaj kendi sınıfında en genişlerden.

    Kullanılan malzeme kalitesi de bence yeterli, gözüme kötü gözken bir sey olmadı.Sadece dikiz aynası bana biraz dandik geldi o kadar Yoksa konsol, direksiyon vs.. kaliteli.


    quote:

    Orjinalden alıntı: replastone

    Selamlar iyi forumlar. Kendim şu an yurt dışındayım ve ailem arabamızı(laguna I) satmış. Yeni araba almak için çabaladılar baya en son caddyde karar kılmışlardı. Ama kredi de prüz çıkmış son anda alamamışlar. Geçen haftaya kadar çoğu markayı incelemişler ama vw kalitesini görünce binek dahi olmadığı halde caddy almaya karar vermişler, o zamana kadar civic,focus,astra incelemişler. Benim aklımda hep leon ya da bravo vardı. Ankarada seat satmayı durdurmuş doğuş otomotiv. İş böyle olunca da bitek bravo seçenği kalıo. Ama dediğim gibi astra,focus,civic kalitesini beğenmemiş bi aileyi ikna edebilir mi? Bana kalsa direk alcam(şimdiye kadar fiata hayatta binmem diyen biri olarak) ama türkiyede olmadığım için test etme, ailemi ikna etme şansım yok :( Onlara bravoyu test etmelerini söyledim. Muhtemelen 120 hp dizel versiyonu alcaklar beğenirlerse. İç genişlik,ferahlık ve iç mekan kalitesine çok önem veriyo bizimkiler. Test ettikleri diğer araçlarda bulamadıklarını bulabilirler mi bravo da, merak ettiğim bu..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: replastone

    Selamlar iyi forumlar. Kendim şu an yurt dışındayım ve ailem arabamızı(laguna I) satmış. Yeni araba almak için çabaladılar baya en son caddyde karar kılmışlardı. Ama kredi de prüz çıkmış son anda alamamışlar. Geçen haftaya kadar çoğu markayı incelemişler ama vw kalitesini görünce binek dahi olmadığı halde caddy almaya karar vermişler, o zamana kadar civic,focus,astra incelemişler. Benim aklımda hep leon ya da bravo vardı. Ankarada seat satmayı durdurmuş doğuş otomotiv. İş böyle olunca da bitek bravo seçenği kalıo. Ama dediğim gibi astra,focus,civic kalitesini beğenmemiş bi aileyi ikna edebilir mi? Bana kalsa direk alcam(şimdiye kadar fiata hayatta binmem diyen biri olarak) ama türkiyede olmadığım için test etme, ailemi ikna etme şansım yok :( Onlara bravoyu test etmelerini söyledim. Muhtemelen 120 hp dizel versiyonu alcaklar beğenirlerse. İç genişlik,ferahlık ve iç mekan kalitesine çok önem veriyo bizimkiler. Test ettikleri diğer araçlarda bulamadıklarını bulabilirler mi bravo da, merak ettiğim bu..



    bu sayfadaki 13/06/2009 tarihli benim yorumumu okursan tüm sorularının evabını bulabirisin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliserpil2006 -- 17 Haziran 2009; 18:20:19 >




  • bir arabanın baz model donanımı ve o donanımdaki fiyatı modeli belirleyici kılar.
    sene 2009, bravo active, arka camlar elle kolla açılıyor.
    yani "o kadar maliyetli süper araba yapıyoruz ki, elektrikli arka cam koyarsak fiyatımızı yukarı çekmek zorunda kalacağız" falan mı var altında bilemiyorum..bugattinin/ferrarinin metalik boyayı opsiyon falan yapmasından farksız! "elektrikli arka cam istiyorsan active değil dinamik alcaksın" ...fiat markası özünde bu..

    yaptığı en güzel binek araç bravo, onunda hikayesi yukardaki paragrafta.
    zaten kendileride söylüyor, sektördeki liderlikle hafif ticari üzerine.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenimegan

    bir arabanın baz model donanımı ve o donanımdaki fiyatı modeli belirleyici kılar.
    sene 2009, bravo active, arka camlar elle kolla açılıyor.
    yani "o kadar maliyetli süper araba yapıyoruz ki, elektrikli arka cam koyarsak fiyatımızı yukarı çekmek zorunda kalacağız" falan mı var altında bilemiyorum..bugattinin/ferrarinin metalik boyayı opsiyon falan yapmasından farksız! "elektrikli arka cam istiyorsan active değil dinamik alcaksın" ...fiat markası özünde bu..

    yaptığı en güzel binek araç bravo, onunda hikayesi yukardaki paragrafta.
    zaten kendileride söylüyor, sektördeki liderlikle hafif ticari üzerine.



    soyledıgınız ornek her fırmanın yaptıgı bısey passat jant kapaklı dunyanın parasına satılıyo bunun gıbı bır suru ornek var o yuzden bunu fıata mal etmek anlamsız 27000 bıne aldıgım b sınıfımın arka kapılarıda elle acılıyo 30 bıntl kusurluk corsanında....

    ayrıca kusura bakmayın ama ıkı aracıda ıncelemıs bırı olarak bana gore bravo yenı meganedan bı cok bakımdan ustun ozellıkle malzeme kalıtesı tasarım ve tabıkı motorlarıyla gerıyede bısey kalmıyo zaten....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bencn17 -- 20 Haziran 2009; 2:27:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenimegan

    bir arabanın baz model donanımı ve o donanımdaki fiyatı modeli belirleyici kılar.
    sene 2009, bravo active, arka camlar elle kolla açılıyor.
    yani "o kadar maliyetli süper araba yapıyoruz ki, elektrikli arka cam koyarsak fiyatımızı yukarı çekmek zorunda kalacağız" falan mı var altında bilemiyorum..bugattinin/ferrarinin metalik boyayı opsiyon falan yapmasından farksız! "elektrikli arka cam istiyorsan active değil dinamik alcaksın" ...fiat markası özünde bu..

    yaptığı en güzel binek araç bravo, onunda hikayesi yukardaki paragrafta.
    zaten kendileride söylüyor, sektördeki liderlikle hafif ticari üzerine.



    arkadaş sadece arka camları bulmuş herhalde eleştirecek... reno'da megane için o fiyatta bir versiyon hazırlasında görelim, dacia logandan farkı kalmaz herhalde...
    ayrıca bravo kadar çok donanım ve opsiyon sunabilmekte önemli... herkesin bütçesine göre bravo sahibi olması için güzel düşünülmüş...

    megane'da en üst versiyonda esp'nin hala standart olmaması da çok büyük eksik...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtnaim -- 20 Haziran 2009; 10:21:11 >




  • öncelikle ben iki aracı karşılaştırmadım.böyle birşey için burası doğru forum değil bir kere.bu yüzden argümanlarınızın havada kalması biraz garip oldu.

    herkesin erişebileceği güzel araba diye birşey olmaz benim için, olursa önde navigasyon olur arkada elektrikli cam olmaz, bundan bahsediyorum.
    verdiğim arka cam örneği aracın broşüründe özellik satırı olarak "bravo yazılı paspas" koyan firmayı eleştirdim, donanım ve opsiyondan kasıt buysa sayfa sayfa biliyorum tanıtım broşürlerini merak etmeyin : ) fiat'a bok atmak niyetinde olsaydım bravo benim için yanlış seçim olurdu ki, zaten niyetim bu değil.

    bravonun segmentinde hangi markalarda baz modelde elektrikli arka cam üst donanıma geçiş sebebi bende merak ettim şimdi ama : )
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.