Şimdi Ara

yenı F30 um (ss lı)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
3.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daha Bir hafta once 316i aldım ıste resımlerı ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Resimleri göremedim..
  • resım boyutları cok buyuk dıyor zaten en fazla 3 resım yuklenebılıyous. Nasıl halledebılırım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F30 paylaşımı var zaten ordan paylaşım yapsanız daha iyi olmaz mı konu daha bütünlüğünü korur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resimleri görememekle birlikte hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
  • Ne renk? Hangi donanım paketi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MedDr59 -- 6 Şubat 2013; 15:49:48 >
  • Ne kadara maloldu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MedDr59 -- 6 Şubat 2013; 15:48:50 >
  • Eşime 3.16i almayı düşünüyoruz da madem sen de yeni almışsın düşüncelerini öğrenmek istedim.Cevaplarsan sevinirim.
  • alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.

    316 nın 8 vıteslı otomatık sanzımanıyla basa cıkabılecegını zannetmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.

    316 nın 8 vıteslı otomatık sanzımanıyla basa cıkabılecegını zannetmıyorum

    c180 8,5 sn
    316 9,2 sn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.

    316 nın 8 vıteslı otomatık sanzımanıyla basa cıkabılecegını zannetmıyorum

    316'yı o kadar büyütmeyin
    daha bunun 20'si 30'u var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.

    316 nın 8 vıteslı otomatık sanzımanıyla basa cıkabılecegını zannetmıyorum

    Biz 140 lik sciroccoyla kapattik bi kac sefer 3.16 ya o kadarda iyi degil bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ekonomisttt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.

    316 nın 8 vıteslı otomatık sanzımanıyla basa cıkabılecegını zannetmıyorum

    Biz 140 lik sciroccoyla kapattik bi kac sefer 3.16 ya o kadarda iyi degil bence

    140 lık scirocco diye birşey yok. 122 veya 160 olur. 160 lık geçer normaldir. Ama 122 lik ise bence bmw alır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ekonomisttt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.

    316 nın 8 vıteslı otomatık sanzımanıyla basa cıkabılecegını zannetmıyorum

    Biz 140 lik sciroccoyla kapattik bi kac sefer 3.16 ya o kadarda iyi degil bence

    Ben zaten c180le karsılastırdım. Bu arada bunun 28 35 ını dusunmek bıle ıstemıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.