Şimdi Ara

yenı F30 um (ss lı) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
3.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ekonomisttt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Haklısın bende bu arabayla kapısabılıcek bazı arabalarla mukayese ettım zaten. Sonucta araba performans olarak c180 den ustun bence.

    c180'ine göre değişir. 7 vites olanlardan denk gelirse can sıkar.

    316 nın 8 vıteslı otomatık sanzımanıyla basa cıkabılecegını zannetmıyorum

    Biz 140 lik sciroccoyla kapattik bi kac sefer 3.16 ya o kadarda iyi degil bence

    Ben zaten c180le karsılastırdım. Bu arada bunun 28 35 ını dusunmek bıle ıstemıyorum

    Alıntıları Göster
    bence düşünün

    daha hızlı araç kullanıp da "bu yeter" demek zor.

    0-100 değerleri anlamını yitirince, ara hızlanmalara bakıyorsunuz.
    Mesela vatandaşlar diyor ki, son hız o kadar da problem değil ama 150-250'ye hızlı çıksın




  • Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    Yok, yani 0-100'ü daha iyi arabalar kullandıkca demek istedim.
    mesela 10 saniyelik bir aractan sonra 8'lik bir araç hızlı geliyor.
    ama 6 ay sonra o da normal geliyor artık, 5 saniyelik araçlarda falan artık kontrolün sizde olmadıgını hissedebilirsiniz.

    bir de 0-100'deki o fark gittikçe açılıyor hızlar yukseldikçe.

    aracların gerçek hızını ancak başka araçlar ile yanyana gelince tam anlayabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    Yok, yani 0-100'ü daha iyi arabalar kullandıkca demek istedim.
    mesela 10 saniyelik bir aractan sonra 8'lik bir araç hızlı geliyor.
    ama 6 ay sonra o da normal geliyor artık, 5 saniyelik araçlarda falan artık kontrolün sizde olmadıgını hissedebilirsiniz.

    bir de 0-100'deki o fark gittikçe açılıyor hızlar yukseldikçe.

    aracların gerçek hızını ancak başka araçlar ile yanyana gelince tam anlayabiliyorsunuz.

    0 100 farkına ragmen 316 performans acısından c180den daha ıyı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    Yok, yani 0-100'ü daha iyi arabalar kullandıkca demek istedim.
    mesela 10 saniyelik bir aractan sonra 8'lik bir araç hızlı geliyor.
    ama 6 ay sonra o da normal geliyor artık, 5 saniyelik araçlarda falan artık kontrolün sizde olmadıgını hissedebilirsiniz.

    bir de 0-100'deki o fark gittikçe açılıyor hızlar yukseldikçe.

    aracların gerçek hızını ancak başka araçlar ile yanyana gelince tam anlayabiliyorsunuz.

    0 100 farkına ragmen 316 performans acısından c180den daha ıyı

    umarım öyledir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    Yok, yani 0-100'ü daha iyi arabalar kullandıkca demek istedim.
    mesela 10 saniyelik bir aractan sonra 8'lik bir araç hızlı geliyor.
    ama 6 ay sonra o da normal geliyor artık, 5 saniyelik araçlarda falan artık kontrolün sizde olmadıgını hissedebilirsiniz.

    bir de 0-100'deki o fark gittikçe açılıyor hızlar yukseldikçe.

    aracların gerçek hızını ancak başka araçlar ile yanyana gelince tam anlayabiliyorsunuz.

    0 100 farkına ragmen 316 performans acısından c180den daha ıyı

    umarım öyledir

    Buaracları test ettın mı hıc.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    Yok, yani 0-100'ü daha iyi arabalar kullandıkca demek istedim.
    mesela 10 saniyelik bir aractan sonra 8'lik bir araç hızlı geliyor.
    ama 6 ay sonra o da normal geliyor artık, 5 saniyelik araçlarda falan artık kontrolün sizde olmadıgını hissedebilirsiniz.

    bir de 0-100'deki o fark gittikçe açılıyor hızlar yukseldikçe.

    aracların gerçek hızını ancak başka araçlar ile yanyana gelince tam anlayabiliyorsunuz.

    0 100 farkına ragmen 316 performans acısından c180den daha ıyı

    umarım öyledir

    Buaracları test ettın mı hıc.

    yanyana etmedim. siz ettiniz mi ?
    teknik veri olarak c180 daha üstün gözüküyor şu an. eski 5 vitesler kötüydü tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    Yok, yani 0-100'ü daha iyi arabalar kullandıkca demek istedim.
    mesela 10 saniyelik bir aractan sonra 8'lik bir araç hızlı geliyor.
    ama 6 ay sonra o da normal geliyor artık, 5 saniyelik araçlarda falan artık kontrolün sizde olmadıgını hissedebilirsiniz.

    bir de 0-100'deki o fark gittikçe açılıyor hızlar yukseldikçe.

    aracların gerçek hızını ancak başka araçlar ile yanyana gelince tam anlayabiliyorsunuz.

    0 100 farkına ragmen 316 performans acısından c180den daha ıyı

    umarım öyledir

    Buaracları test ettın mı hıc.

    yanyana etmedim. siz ettiniz mi ?
    teknik veri olarak c180 daha üstün gözüküyor şu an. eski 5 vitesler kötüydü tabi.

    C180 7 ileri olanlar zaten 0-100 de ve son hızda daha iyi.

    Yarım saniye bile olsa o hızlanma farkı araçları yan yana getirip demediğinde ciddi fark yaratıyor. Hele ki son hızdaki 15 km lik fark çok daha fazla fark eder ki özellikle dikkat edilmesi gereken, araçların son hızlarına ıkına sıkıla ulaşıyor olmaları.

    Yanlış anlama olmadın , bmw sahibiyiz ama Sezar'ın hakkını Sezar'a verelim ki bu topic i okuyan arkadaşlar yanlış bilgilenmesin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ya sezarın hakkı sezara da allah askına o c180 i de yok bilmem kac bg diye dizayn harikası f30 la karsılastırmayın.. ben her iki araca da bindim ki f30 sahibiyim o kızılayın dağıttıgı mercedes sahiplerinin hepsinin f30 a asık oldugunu gorebiliyorum.. iç dizaynı dıs dizaynı ekranı gosterge paneli rengi hepsi bin basar merso ya.. el freni bile merso da faul arkadas. daha siz neyini savunuyosunuz su c180 nin valla akıl sır erdiremiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    Yanı bence 0-100 degerlerınde okadar da buyuk olcude belırleyıcı bır fark yok.

    Yok, yani 0-100'ü daha iyi arabalar kullandıkca demek istedim.
    mesela 10 saniyelik bir aractan sonra 8'lik bir araç hızlı geliyor.
    ama 6 ay sonra o da normal geliyor artık, 5 saniyelik araçlarda falan artık kontrolün sizde olmadıgını hissedebilirsiniz.

    bir de 0-100'deki o fark gittikçe açılıyor hızlar yukseldikçe.

    aracların gerçek hızını ancak başka araçlar ile yanyana gelince tam anlayabiliyorsunuz.

    0 100 farkına ragmen 316 performans acısından c180den daha ıyı

    umarım öyledir

    Buaracları test ettın mı hıc.

    yanyana etmedim. siz ettiniz mi ?
    teknik veri olarak c180 daha üstün gözüküyor şu an. eski 5 vitesler kötüydü tabi.

    bır yakınımda vardı 1 gun boyunca surdu
    m. Ancak son hız yada 0 100 hersey demek degıl 316dan aldıgım zevkı alamadım. O kalkıs o hızlanma...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diagnotics

    ya sezarın hakkı sezara da allah askına o c180 i de yok bilmem kac bg diye dizayn harikası f30 la karsılastırmayın.. ben her iki araca da bindim ki f30 sahibiyim o kızılayın dağıttıgı mercedes sahiplerinin hepsinin f30 a asık oldugunu gorebiliyorum.. iç dizaynı dıs dizaynı ekranı gosterge paneli rengi hepsi bin basar merso ya.. el freni bile merso da faul arkadas. daha siz neyini savunuyosunuz su c180 nin valla akıl sır erdiremiyorum

    Konu dizayn mı?

    Arkadaş daha performanslı demiş, ben de kendinizi kandırmayın diyorum. Veriler ile doğru bilgi veriyorum.

    Şimdi de dizaynı daha güzel , kullanım keyfi olarak aynı hazzı alamadım gibi , veya görüntüsü el feni bin basar gibi tamamen kişiye özgü, üzerinde tartışılması mümkün olmayan doneler ile geliyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: diagnotics

    ya sezarın hakkı sezara da allah askına o c180 i de yok bilmem kac bg diye dizayn harikası f30 la karsılastırmayın.. ben her iki araca da bindim ki f30 sahibiyim o kızılayın dağıttıgı mercedes sahiplerinin hepsinin f30 a asık oldugunu gorebiliyorum.. iç dizaynı dıs dizaynı ekranı gosterge paneli rengi hepsi bin basar merso ya.. el freni bile merso da faul arkadas. daha siz neyini savunuyosunuz su c180 nin valla akıl sır erdiremiyorum

    Konu dizayn mı?

    Arkadaş daha performanslı demiş, ben d............................




    Birşeyi savunmak değil, sadece doğruluğu sabit olan veriler ile karşılaştırma yapmaya çalışıyoruz.
    Babamızın markası değil ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    daha Bir hafta once 316i aldım ıste resımlerı ...

    Hayırlı olsun bmw candir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    alp beyazı comfort techno paket. lıne yok maalesef. bej derı koltuk, arka koldayama var. suan hatırladıklarım bunlar. ıc konfor benı tatmın ettı ama ses sıstemı boyle bır araba ıcın bıraz yetersız. Ancak araba 1.6 motora gore 136 bg yle performans olarak cok basarılı. vıtes gecıslerını hıssetme gıbı bır olay yok resmen. Bu motor bır cok 2.0 dızel arabadanda kalıtelı bence. Arabayı sıddetle tavsıye ederım. Bu arada tesekkurler

    Nasıl anladınız motorun kalitesini ?

    bır cok 2.0 sedan arab. kullandım ve bmw.nın 3!6 da kullandıgı motorunun yanından gecemezler. Ve yenı aldıgım arabanın motorundan cok memnunum. 136 bg lık gucuyle c180 dende bg farkına ragmen ustun. Buda motorun kalıtesını gosterır.

    C 180'den beygir farkına rağmen üstün olması motorun değil, aktarma organlarının ve vitesin marifeti oluyor.
    Kısacası önemli olan ürettiği gücü aktarmak.

    2.0 motorlarla karşılıştırırken ise turbolu ve turbosuz motor ayrımına dikkat etmek lazım.
    Sefil 2000 motor otomatik japonlarla falan mukayese etmemek lazım.
    Günümüz teknolojisiyle turbolu 1600'ler eski 2000 atmosferiklerden daha iyi hale geldi.

    Hocam dikkat ette sefil vtecler altinda ezilme 1.6 turbo motorunu kucagina aldiginda gorursun sefilligi aman dikkat et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    Hocam dikkat ette sefil vtecler altinda ezilme 1.6 turbo motorunu kucagina aldiginda gorursun sefilligi aman dikkat et

    Hızlı bir 2000cc otomatik vites japon söyle o zaman. type-r'larda otomatik vites var da biz mi bilmiyoruz ?
    2000 otomatik accord'llar kaç saniyede hızlanıyordu, 11 ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 13 Şubat 2013; 10:08:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fmehmed


    quote:

    Orijinalden alıntı: Schayter

    daha Bir hafta once 316i aldım ıste resımlerı ...

    Hayırlı olsun bmw candir

    sagolun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    Hocam dikkat ette sefil vtecler altinda ezilme 1.6 turbo motorunu kucagina aldiginda gorursun sefilligi aman dikkat et

    Hızlı bir 2000cc otomatik vites japon söyle o zaman. type-r'larda otomatik vites var da biz mi bilmiyoruz ?
    2000 otomatik accord'llar kaç saniyede hızlanıyordu, 11 ?

    Fabrika verisini biraksana bilader sen.. beraber cikalim cevre yoluna gorelim hizlanmayi.. hadi 50m gectin ama gerisinde vtec yazisini okursun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    Hocam dikkat ette sefil vtecler altinda ezilme 1.6 turbo motorunu kucagina aldiginda gorursun sefilligi aman dikkat et

    Hızlı bir 2000cc otomatik vites japon söyle o zaman. type-r'larda otomatik vites var da biz mi bilmiyoruz ?
    2000 otomatik accord'llar kaç saniyede hızlanıyordu, 11 ?

    Fabrika verisini biraksana bilader sen.. beraber cikalim cevre yoluna gorelim hizlanmayi.. hadi 50m gectin ama gerisinde vtec yazisini okursun..

    Geçeceğini iddia ettiğiniz aracı söyleyin diyorum fabrika çıkışlı olarak.
    Modifiye olayına gireceksek zaten sonu yok, bir tek japonlara modifiye yapılmıyor.

    Gel çevreyolunda kapışalım biraz çocukça oluyor maalesef.
    Type-r'ım var diosan onun da rakibi var, merak etme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    Hocam dikkat ette sefil vtecler altinda ezilme 1.6 turbo motorunu kucagina aldiginda gorursun sefilligi aman dikkat et

    Hızlı bir 2000cc otomatik vites japon söyle o zaman. type-r'larda otomatik vites var da biz mi bilmiyoruz ?
    2000 otomatik accord'llar kaç saniyede hızlanıyordu, 11 ?

    Fabrika verisini biraksana bilader sen.. beraber cikalim cevre yoluna gorelim hizlanmayi.. hadi 50m gectin ama gerisinde vtec yazisini okursun..

    Geçeceğini iddia ettiğiniz aracı söyleyin diyorum fabrika çıkışlı olarak.
    Modifiye olayına gireceksek zaten sonu yok, bir tek japonlara modifiye yapılmıyor.

    Gel çevreyolunda kapışalım biraz çocukça oluyor maalesef.
    Type-r'ım var diosan onun da rakibi var, merak etme.

    İlk olarak çocukça demekle hatanı yaptın. Ben kendime ve aracıma güveniyorum. Eğer senin bu kadar bilgin varsa, eğer fabrika verilerine bağlı kalmıyorsan gel çıkalım çevre yoluna. 11 sn mi yoksa 20 sn mi yada daha mı fazla görürsün.. 2008 2.0 accordum var. Fabrika verileriyle uğraşmam kendim denerim. Ben buraya tartışmak için girmedim ama senin "sefil" olarak nitelendirdiğin arabadan kullanıyorum. Daha öncesinde 3.16 tecrübemde oldu. O yüzden arasındaki farkı gördüğümden çamur at izi kalmasın diye sana yazdım. Aracım 156 beygir. Eğer ki bmw 3.16 ile "sefil" 2000 japon motorunu karşılaştırırsan bizzat sen "sefil" olursun aman dikkat et.. Bu arada vtec motorların çalışma prensibini bilmiyorsan google amcandan onuda araştır genel kültür olsun. Ondan sonrada arkandan gelen vtec gördüğünde sol şeride çıkma aman :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758

    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet8758


    Hocam dikkat ette sefil vtecler altinda ezilme 1.6 turbo motorunu kucagina aldiginda gorursun sefilligi aman dikkat et

    Hızlı bir 2000cc otomatik vites japon söyle o zaman. type-r'larda otomatik vites var da biz mi bilmiyoruz ?
    2000 otomatik accord'llar kaç saniyede hızlanıyordu, 11 ?

    Fabrika verisini biraksana bilader sen.. beraber cikalim cevre yoluna gorelim hizlanmayi.. hadi 50m gectin ama gerisinde vtec yazisini okursun..

    Geçeceğini iddia ettiğiniz aracı söyleyin diyorum fabrika çıkışlı olarak.
    Modifiye olayına gireceksek zaten sonu yok, bir tek japonlara modifiye yapılmıyor.

    Gel çevreyolunda kapışalım biraz çocukça oluyor maalesef.
    Type-r'ım var diosan onun da rakibi var, merak etme.

    İlk olarak çocukça demekle hatanı yaptın. Ben kendime ve aracıma güveniyorum. Eğer senin bu kadar bilgin varsa, eğer fabrika verilerine bağlı kalmıyorsan gel çıkalım çevre yoluna. 11 sn mi yoksa 20 sn mi yada daha mı fazla görürsün.. 2008 2.0 accordum var. Fabrika verileriyle uğraşmam kendim denerim. Ben buraya tartışmak için girmedim ama senin "sefil" olarak nitelendirdiğin arabadan kullanıyorum. Daha öncesinde 3.16 tecrübemde oldu. O yüzden arasındaki farkı gördüğümden çamur at izi kalmasın diye sana yazdım. Aracım 156 beygir. Eğer ki bmw 3.16 ile "sefil" 2000 japon motorunu karşılaştırırsan bizzat sen "sefil" olursun aman dikkat et.. Bu arada vtec motorların çalışma prensibini bilmiyorsan google amcandan onuda araştır genel kültür olsun. Ondan sonrada arkandan gelen vtec gördüğünde sol şeride çıkma aman :)

    Eski 316 ile yenileri karıştırmayın derim öncelikle, iki araç arasında büyük fark var. Ayrıca ben de 316 sahibi değilim ki onu savunayım.

    Aracınız düz ise o zaman fena olmayabilir, gene 316'yı geçer diyemem, ama otomatik accordların durumu belli, bizzat içinde bulundum.
    Ben en baştan "sefil 2000 otomatik" dedim dikkat ettiyseniz. Yoksa type-r ın motoruna lafımız yok, ben de severim.
    Ama VTEC'leri de o kadar gözünüzde büyütmeyin bence.

    Siz fabrika teknik verilerinden hızlı giderim diyorsanız bilemem. Son hızlara da dikkatinizi çekerim, o kadar güç farkına fark sadece 2km.

    Ben kimseye ya da hiçbir araca çamur atmıyorum, kimi neyle suçladığınıza dikkat edin
    Herkesin ulaşabileceği teknik veriler üstünden yorum yapıyorum, bu bilgilere herkes erişebilir,
    kimseyi kandırmıyor ya da ben şunu geçtim, şöyle yaptım demiyorum.

    Taa ilk mesajda da söylediğim gibi güncel 1.6 turbolar, eski 2bin atmosferiklerin performansına ulaştılar çoğunlukla, bunu her markada görebilirsiniz.

    Son olarak da sizin kelimelerinizle cevap vereyim. Arkanızda BMW görünce kenara çekilin, neme lazım 2 litre falandır




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.