Şimdi Ara

YENİ COROLLA VERSO (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
5
Favori
89.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamer62

    bilgileriniz için teşekkür ederim yeni çıkan pejo 5008 için yorumunuz nedir versomu 5008mi versonun garantisi kaç yıl mekanik ve kaborta olarak ve ne kadar yakıyor saygılar breveter4141


    yanılmıyorsam mekanik 3 yıl garantili.şehiriçi araç yeni olmasına rağmen(1000 km)de 8-9 arası gösteriyor yol bilgisayarı bu veriler çok kısa mesafede 2-3 km içinde sakin kullanımla.bugün pejoya 3008 test sürüşü için uğradım araç yoktu 5008le sürüş yaptım.araç yarı otomatikti performans olarak versodan farkı yoktu.ön konsol olarak versodan daha şık diyebiliriz.10 km sürüşte yarı spor modda ve yarı şehir içinde tüketimi sıfırlamıştım 8-8,3 gösterdi.dizel olarak düşünülebilecek alternatif.




  • teşekkürler pejo 5008in üstündeki cam ses yapıyor diyen arkadaşlar var toyota da bu yüzden Türkiye ye tavanı camlı versoları vermiyormuş yol koşullarından dolayı birde 5008 için frenlerden ve direksiyondan 120km hızı geçince titreme yapıyormuş 5008 olan arkadaşlar bilgi verirse memnun olurum herkese saygılar braveheart4141 arkadaşım çok teşekkür ederim vermiş olduğunuz bilgiler için
  • 2010 model Yeni Verso kullanıcısıyım. Arabamdan genel olarak memnun olmakla birlikte aracın iç plastik donanımı kalitesi beklentilerimin oldukça altında. Aracı ilk aldığımda arka çakmak kapağı ilk haftasında koptuğunun farkına vardım. İlerleyen aylarda arka bagaj koltukları emniyet kemeri yan tutucuları yerlerinden çıktı (dişleri kırılmış veya tam tutmuyor) yine arka koltukların alt kızak kafa plastikleri kendiliğinden yerinden çıkmaya başlaması üzerine iki koltuk alt kapağı, çakmak kapaklarını ve emniyet kemeri bagaj yan tutucularıyla ilgili problemlerden dolayı servise götürdüm. Servis tarafından bana koltuk ve emniyet kemeri tutucu plastik aksamın tutucu kısımların aşındığını bu yüzden yerlerine oturtulamadığı iletildi. Garanti kapsamında değişmesini istedim. Servis parçaların garanti kapsamına girmediğini ücret karşılığında getirebileceklerini söylediler. Bu getirilecek parçalarda aynı kalitede parçalar olduğunu belirtiklerinden parça talebinde bulunmadım. Bu sıkıntımı Toyota firmasına özellikle arka bagaj çakmaklık kapağında bana göre dizayn hatası (Arka bagaj alt kapakları açılırken yan kanatlar çakmak kapağına temas ediyor) ve plastik kalitesinde problemler olduğunu iletim. Müşteri temsilcisi daha sonra bana geri döndü parçaların garanti kapsamında olmadığını ve araçta dizayn hatası ile ilgili bir problemin olmadığını yinedegörüşlerimin iletildiği söylendi.
    Toyota gibi büyük bir firmanın Yeni Versoda plastik aksamları kalitesiz yapmasını anlayamıyorum. Tamamen malzeme kalitesinden (bence dizayn sorunu da var) kaynaklanan sorunları kullanıcı hatası demelerinde müşterilerine sundukları hizmetin kalitesini gösteriyor olsa gerek.
    Bu sorunlarımı sizlerle paylaşmak istedim.




  • Benim araç 2009 yeni modellerin ilk çıkanlarından. 28000 km de

    şu andaki şikayetlerim;
    - sürücü emniyet kemerinin sol direkteki ana yuvasının içinden, bozuk yollarda çok az bir ses geliyor. Radyo açıkken duyulmuyor.

    - Hazvalar soğukken yine bozuk yerlerden geçerken, özellikle kabartma yol çizgileri vardır, arka arkaya, yaya geçitlerine yaklaşıldığında veya bazı virajlarda, onların üzerinden geçerken ön torpidonun ortalarından "çıt" şeklinde ses geliyordu. Bu aralar yok.

    - sürücü kısmında yer halısının altında kabarma oldu. Neden nasıl oldu anlamadım. 10 gün öncesine kadar birşey yoktu. 1 haftalık yurtdışı seyahatinden geldikten sonra gördüm. Özellikle bunun için servise gideceğim.

    Belki şikayetlerim hakkında bilgisi olan arkadaşlar, işime yarar bilgi verebilirler mi acaba diye yazıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Benim araç 2009 yeni modellerin ilk çıkanlarından. 28000 km de

    şu andaki şikayetlerim;
    - sürücü emniyet kemerinin sol direkteki ana yuvasının içinden, bozuk yollarda çok az bir ses geliyor. Radyo açıkken duyulmuyor.

    - Hazvalar soğukken yine bozuk yerlerden geçerken, özellikle kabartma yol çizgileri vardır, arka arkaya, yaya geçitlerine yaklaşıldığında veya bazı virajlarda, onların üzerinden geçerken ön torpidonun ortalarından "çıt" şeklinde ses geliyordu. Bu aralar yok.

    - sürücü kısmında yer halısının altında kabarma oldu. Neden nasıl oldu anlamadım. 10 gün öncesine kadar birşey yoktu. 1 haftalık yurtdışı seyahatinden geldikten sonra gördüm. Özellikle bunun için servise gideceğim.

    Belki şikayetlerim hakkında bilgisi olan arkadaşlar, işime yarar bilgi verebilirler mi acaba diye yazıyorum.

    2011 model versom da da torpido dan azda olsa çıtırtı, tıkırtı geliyordu, kaya plaza izmitte, 1-1,5gün kaldı aracım torpido izolasyonunu elden geçirdiler , yaklaşık 20 gün oldu şimdilik hiç bir ses gelmiyor, ne kadar gider bilmiyorum ama sorunu çözdüler, ...




  • Aracına bakım yaptıran arkadaşlar fiyatlar hakkında bilgi verebilirler mi?
  • Arkadaşlar merhaba. Bacanakta 2005 model 60000km de verso var. Bu km de ki bakımda neler değişecek acaba yani neler almamız gerekir?
  • Arkadaşlar merhaba 2 araç arasında kaldım 2011 Verso mu yoksa Kia sportage mi?yardımcı olursanız sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkaytas

    Arkadaşlar merhaba 2 araç arasında kaldım 2011 Verso mu yoksa Kia sportage mi?yardımcı olursanız sevinirim...

    Eğer benzinli kullanacaksanız ben olsam Sportage alırım. Çok daha iyi görünüyor. Ama ileride LPG taktırırım diyorsanız zaten mecburen Verso...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345


    quote:

    Orijinalden alıntı: İlkaytas

    Arkadaşlar merhaba 2 araç arasında kaldım 2011 Verso mu yoksa Kia sportage mi?yardımcı olursanız sevinirim...

    Eğer benzinli kullanacaksanız ben olsam Sportage alırım. Çok daha iyi görünüyor. Ama ileride LPG taktırırım diyorsanız zaten mecburen Verso...


    Ya bugün yine gittim Toyotaya.oradan Kia ya sportage bakmaya ama babam tutturdu Kia Soul alalım diye aslında benimde kafama yattı fakat fiyat 57 milyar.1.6 dizel otomatik full + full.Son olarak Renault scenic e baktım.oda 1.5 dizel 57 milyar kandıramıyorum bir türlü :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345


    quote:

    Orijinalden alıntı: İlkaytas

    Arkadaşlar merhaba 2 araç arasında kaldım 2011 Verso mu yoksa Kia sportage mi?yardımcı olursanız sevinirim...

    Eğer benzinli kullanacaksanız ben olsam Sportage alırım. Çok daha iyi görünüyor. Ama ileride LPG taktırırım diyorsanız zaten mecburen Verso...


    Ya bugün yine gittim Toyotaya.oradan Kia ya sportage bakmaya ama babam tutturdu Kia Soul alalım diye aslında benimde kafama yattı fakat fiyat 57 milyar.1.6 dizel otomatik full + full.Son olarak Renault scenic e baktım.oda 1.5 dizel 57 milyar kandıramıyorum bir türlü :S
  • Herkese Merhaba,

    Forumu baştan itibaren okudum. Güzel paylaşımlar var. Ben de 2011 Verso Comfort Extra'yı pazarlıkla 44.000.TL ye almak üzereyim. Ancak bazı konularda tedirginim ve fikirlerinize ihtiyaç duymaktayım.

    1- Ocak ayından itibaren gazetelerde yayınlanan Verso Active adlı ticari versiyonun üretileceği yazısını okudum. Fiyatının van modelde 36.500, 5 koltuklu binekte ise 37.500.-TL olacağı yazılı. Teknik özellikleride büyük ölçüde aynı olacak gibi. Ancak bayilerde satışa çıkan herhangi bir ticari araç görmedim.

    2- Temmuz ayındayız ve Toyota daki modeller şu an için 2011. Oysa Peugeot şimdiden 2.000.-TL gibi bir farkla 2012 seçeneği sunmuş ve teslimatlar Ağustos'ta başlıyormuş.

    Bu duruma gör sorularım şunlar;
    1- 44.000.TL verip bu aracı aldığımda, ticari versiyon yakında çıkartılır ve 37.500.-den satılma durumu olabilirmi?
    2- 2012 modelini almak için genelde hangi ayı beklemek gerekir? Neticede 2012 yi bu fiyata vermezler diye de düşünüyorum.

    Bu konularda bilgisi, duyumu olan arkadaşlardan fikirlerini rica edeceğim.

    Saygılarımla,




  • İlaveten;

    2009 dan itibaren Verso alanlar forumun başlarında gayet heyecanlı paylaşımlarda bulunmuşlar. Oysa şimdi kimseden ses çıkmıyor. Bu, araçtan bıktıkları anlamına mı geliyor?
  • Aracın ticari versiyonunun mart ayında çıkması gerekiyorudu.internette okuduğuma göre ticari versolar yasal engele takılmış..benim fikrim touranla caddy arasında ne kadar fark varsa bunlada bineği arasında aynı fark olacaktır.bu ay fiyat listesine 2.0 dizel seçeneğini koydular ama ticari olarak değil.37500 tlye satılan aracın bir üst donanımı çok daha pahalı olacaktır.araçla ilgili fazla paylaşım yapılmamış aracın sorunusuz olduğundan olabilir..merak ettiğiniz konuları buradan sorabilirsiniz paylaşım yapılmış olur.
  • 2012 modeli Agustosta satamazlar kolay kolay, cunku 2012 olabilmesi icin aracin 1 Agustostan sonra uretilmis olmasi gerekiyor yeni kanuna gore, en erken eylul ekim olabilir
  • Verso ya yeni motor seçeneği gelmiş. 2.0 D-4D comfort extra donanımıyla kampanyalı fiyatı 54.900 tl(Liste fiyatı 60.000 tl) gözüküyor.Araçta bazı donanım eksiklikleri var(Alaşım jant,park sensörü,yağmur sensörü vs. ama ESP gibi güvenlik donanımları standart) ama mtv yi dert etmiyorsanız 2.0 D-4D motoruyla bence bu fiyata kaçırılmamalı.Peugeot 3008 in baz donanımlı 1.6 HDI motorlusu 56.800 tl,ki bana göre sınıf olarak asıl rakibi 5008 59.185 tl şu anda.2004 yılı sonunda aldığımız ve hala kullandığımız Verso'dan performansı haricinde herşeyinden çok memnunum ve Toyota'nın piyasa fiyatlarına göre uygun ve 2.0 dizel motor seçeneği getirmesi açıkçası beni çok memnun etti.Performansı haricinde dememe rağmen şunu da söylemeliyim ki bu iş biraz beklenti meselesi son dönemde farklı farklı araçlar kullanma fırsatı buldum bunlardan biri 2011 ASX ti.2005 Versomuz fabrika verilerine 1385 kg yaklaşık 1,5 senedir LPG li ve LPG den sonra 1450 kg yazıyor ruhsatta,1270 kg ve bizim aracın teknik verilerine göre 7 beygir ve 4 nm torku daha fazla görünen ASX bana daha performanslı gelmedi.2 senedir bu aracımız haricinde 2006 Ford Focus HB TDCi ve son 2 aydır 2011 Mazda 3 dizel kullanıyorum bunlara göre de Verso gerçekten çok kötü özellikle araç dolu vaziyette uzun yol seyahatlerinde.Ama ben bunu dert etmem biraz daha iyi donanımı olsun diyenler için benzin+lpg yi tavsiye ederim.Referans olması açısından 1 ay önceki Ankara-Trabzon seyahatimizde litresi 2.08 tl den aldığımız LPG yle 25 lt yle 320 km daha sonraki depoda 30 lt yle 360 km gittim yani sırasıyla 7.8 lt/100 km 8.3 lt/100km LPG yaktım.Bu da krş hesabıyla 160-170 krş a karşılık gelir.Gerçekten büyüklüğüne göre çok ekonomik bir araç.Bence en önemlisi ne alırsanız alın test ederek alın,kağıt üstündeki verilerden yola çıkarak hareket etmeyin.




  • 2011 Verso Comfort Extra 1,6 benzinli modelini 44.000.-TL ye aldım. Plaka ve tescil işlemleri 1 hafta sürdü. Bu hafta sonu 264.-TL ye (depo ağzına kadar)
    fulledim ve toplam 750 km yol yaptım. İzlenimlerim şunlar;

    1- Toyota'nın 20 yıldır TR'de satılan tüm modellerini kullanmış biri olarak, 1.viteste kalkarken duyulan klasik motor sesinin Verso'da da aynı olduğunu farkettiğimi söyleyebilirim.

    2- Verso'yu alırken test aracı olmadığı için Avensis ve Corolla kullanarak fikir edinmeye çalıştım. Verso'yu alıp kullandıktan sonra kıyaslama yapabildiğimden şunu söylemek isterim. Corolla'nın arka koltuğuna oturduğumda asfalttan kaynaklanan yoğun lastik sesi beni çok rahatsız etti. Avensis süspansiyon ve konfor olarak Verso kadar tatmin edici değildi ve sertti.

    3- Verso yerli montaj olmasına rağmen, deri direksiyonun dikim işçiliği haricinde hiçbir noktasında TR üretimi olduğuna dair bir hata veya ihmal göremedim.

    4- 600 km.lik uzun yolda 5 kişi + sürekli klima + açılmamış motor olmasına rağmen (2000-3000 devir arası sakin kullanarak) ortalama 7,5 lt /100km (97 oktan) benzin harcadı. Bunun 50 km si şehir içi ve dur kalk gibi düşünülebilir. Benzini depo ağzına kadar fullediğimde yol bilgisayarı ile fiili yakıt harcamasının birbirini %100 tuttuğunu gördüm.

    5- 150 km ise 5 kişi ile Avrupa yakasından kavacık ve beykoz yönüne gidip dönerek yaptım. Sürekli klima açık, dur kalk, dik yokuşlar, sürekli tırmanmalar, virajlı Anadolu Feneri yolları olmasına rağmen, yol bilgisayarında 7,8lt/100km harcadığı görülüyor.

    6- Yol sesi diğer Toyota'lara göre çok az. Örn; Corolla % 60 yol sesi alıyor kabul edilirse, Verso % 15 alıyor denilebilir.

    7- Çekişi kasa ağırlığı sebebiyle hantal izlenimi veriyor. Ani hızlanmalar gibi yüksek performans beklemek hata olur. Ancak devrini aldığında süratini farkettirmeyecek şekilde iyi hızlanabiliyor.

    8- İç mekân çok ferah, geniş, rahat, çok fonksiyonel. Bir aile aracında beklenen her türlü rahatlık ve esnek kullanım imkânlarını sunuyor. Çocuklardan birisi yatmak istediğinde arka koltukların tekini yatırarak kendi bölümünü boylu boyunca yatak gibi kullanabiliyor.

    9- Yüksek ve geniş görüş alanı ile ağırbaşlı bir gidişi var. Sanki otobüste gidiyormuş gibi bir konfor hissine kapılıyorsunuz.

    10- Kliması çok iyi derhal soğutuyor. Ses istemi iyi. Bluetooth telefona bir kere tanıtıldığında artık araca her binişinizde kendisi otomatik bağlanıyor. Iphone'daki müziklerde bluetooth üzerinden dinlenebiliyor.

    11- Direksiyon tüy gibi. Koltukları rahat ve tok. Döşeme kalitesi çok tatmin edici. Paspaslar halı ve iyi kalitede. Aynalar büyük ve gerçek görüş sağlıyorlar. İç ışıklandırma çok ideal aydınlatıyor. Dış aynalarda ve ön konsol altında özel aydınlatmaları var.

    12- Araç rolantide çalışırken kesinlikle sesi duyulmuyor. Hatta dışarı çıkıp kulağımı ön ızgaraya dayayarak motorun sesini duyabildim, o kadar sessiz yani. 22 yıllık şöförlüğüm var, ona rağmen motorun sessizliği yüzünden defalarca stop ettirdim. Kalkışlarda takometreye bakarak gazı kıvamında ayarlayabiliyorum. Yani tam acemiler gibi. Motor sesini duymayınca yeterli bir kalkış için ne kadar basılacağı ancak ayağınızın alışmasına bağlı oluyor. Rölanti devri 900 olmasına rağmen 10sn sonra kendiliğinden 600 e iniyor. Tasarruf burada da düşünmüş.

    13- Benzinli motoru bu yakıt oranları ile değerlendirirsek, bu araca dizel için 10.000.-TL fazla para ödemenin gereksiz olduğunu düşünüyorum. Ayrıca 2.0 motor olduğundan yıllık bandrolüde benzinlinin en az 2,4 katı olacaktır.

    14- Lastikler orjinal 205x60x16 Michelin. Yol sesi yapmamasında bunun büyük rolü olduğunu düşünüyorum. Bayiden çıkarken lastiklerde 50 hava basılı idi, benzincide 32 e düşürdüm, yol konforu daha da arttı. Tabii düşük lastik basıncı yakıt sarfiyatını da olumsuz etkileyecektir.

    Özetle;

    Önceki arkadaşlarında söylediği gibi araç verilen parayı fazlası ile hakedecek kalite ve donanımda gibi görünüyor. Zamanla fikrimi değiştirecek sorunlar çıkarırmı bilemiyorum?

    Almayı düşünenlere tavsiye olunur. Verso test aracı bulamayanlar Avensis'i deneyip kullansınlar. Verso konfor yönünden Avensis'ten 1,5 kat daha iyi diyebilirim.


    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 1 Eylül 2011; 1:10:09 >




  • arkadaslar bende verso almayı düsünüyorum ama arastırma safasındayım 60.000 tl gibi bir bütce ayırdım bana ne önerebilirsiniz bütün fikirlere acıgım simdilik verso ile pergot 5008 arasında gidip geliyorum selamlar
  • Verso'nun 5008 e gore tek avantaji Toyota kalitesi ve sorunsuzlugunun getirecegi dusuk servis maliyeti olur
    5008 dizel ve otomatik oldugundan iyi bir alternatif. Ancak harcayacak parasi cok ve sinirleri saglam olan icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Verso'nun 5008 e gore tek avantaji Toyota kalitesi ve sorunsuzlugunun getirecegi dusuk servis maliyeti olur
    5008 dizel ve otomatik oldugundan iyi bir alternatif. Ancak harcayacak parasi cok ve sinirleri saglam olan icin.

    ben anlamadım totota neden atomatik yapıyor versoyu yokmu atomatik olan verso
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.