Şimdi Ara

YENİ CLİO MU, YENİ OPEL CORSA MI? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
106
Cevap
0
Favori
8.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizde corsada karar kıldık ama araba 1.5 aydır gelmedi.Gümrükten geçmedi diyorlar sizde durum nedir?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakk0131

    Clionun karşısına hangisini koyarsan koy o kazanır.

    Turkiyede Clionun karsisina sinifinda hangisini koyarsan koy Clio kazanir dostum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 Clio vardı, sıfır, boya sorunu var, kronik. Clio sahipleri araba temizken ışık altında milim milim incelesin, kabarmalar, çatlamalar, yarıklar göreceksiniz. Boya o kadar kötü ki fermuarınız değse arabanın rengi çıkıp altı beyazlıyor. Kedi tırmalamasından boya sıyrılmış resmen. Başka yerlerde şikayetlerde gördüm. Bundan dolayı Clio'yu satıp Corsa 2020 aldım. Gel gelelim almadan önce boya ölçümü dahi yaptırıp aldığım arabada 2 ay gibi kısa sürede tavanda boya döküldü. Çift renk araç, tavan siyah ama dökülen boya altından kırmızı renk çıkıyor. Kuş pisliğidir, çamurdur önemli değil. 2 ayda döküldü mü, döküldü. 2000 kmde. Şimdi bende 2 araba var. 2016 sıfır aldığım vw pırıp pırıl, iki arabada aynı yerde park halinde, Vw'ye bindiğim için Corsa duruyor ama tozlandıkça yıkatıp bırakıyorum. Vw'ye inanın daha kötü davranıyorum, tozlu duruyor, kuş pisliği yağmur yağana kadar duruyor falan ama arabada gram problem yok. Corsa yeni diye aman tozlandı, yıkansın, aman kuş pisledi yıkansın dememe rağmen tavanda 4-6 tane falan susam büyüklüğünde dökülme var. Bayi "birşey çarpmış" desede çökme falan yok, boya kabarıp pul pul dökülüyor. Zaten arabaya binmiyorumki ne çarpsın, üstüne düşecek birşeyde yok, dolu desen doluda değil. Dolu olsa dahi boya kabrıp dökülmez. Şimdi alacaklar buna göre karar versin. Ben olsam B sınıfı araba ya almam, yada VW Polo alırım ama onuda bilmiyorum, belki o da kötüdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thestell

    Yanlış anlamayın ama bu arabaları nasıl aldığınızdan ziyade bu paraları öderken hiç canınız acımıyor mu
    Ya da ben mi çok fakirim

    genellikle adamın hali hazırda arabası var. satıp üzerine biraz ekleyerek yeni araba alıyor. sıfırdan araba alanların sayısı gerçekten az ama.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: autindustry

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Şimdiye kadar çok karşılaştırma gördüm, ama aynı segment arabayı hacminden dolayı değerlendirme dışı tutuyorum diyeni ilk kez görüyorum.

    Corsa ve Rio arasında en fazla %10 hacim farkı var, isterseniz içini santim santim ölçün. Tasarımdan ötürü sadece arka koltukları cam tavan yoksa basık gelebilir.

    Öte yandan 130 hp 230 N.m torka sahip, istenirse matrix far sistemi, koltuk ısıtması, navigasyonlu hayalet ekranı bulunan, 6 hava yastıklı Corsa'yı, hacim dışında tüm özelliklerde geride kalmış Rio ile karşılaştırmamak çok mantıklıymış.

    Ayrıca CVT ve EAT8 farkını da okurlara bırakıyorum. Corsa'nın eksisi olsa olsa hassas olan tavan boyasıdır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bence opel renoya göre daha kaliteli bir markadır. daha tok araçlar üretir.


    ancak türkiyede kalite tek kıstas değil malum. birçok farklı etmen söz konusu.


    edit yapıp konuyu güncellemişsiniz. hayırlı olsun yeni aracınız.

  • Yeni corsa tasarım olarak güzel olmuş, clio meganı taklit etmiş, ben olsam corsa alırdım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Rio severim ama abartmamak lazım. Şerit takip vs sadece bir dönem Avrupa'dan çektikleri araçlarda geldi diye biliyorum. Şu an satılanlarda yok YENİ CLİO MU, YENİ OPEL CORSA MI? 

    Boyut olarak astra ile kıyaslanamaz. Corsa dan belki biraz daha geniştir. Dış ebatlar neredeyse aynı. Yarım cm uzun 4cm dar. Clio ayarında. Clionun da bagajı büyük. 391litre falandı.

    Rio nun süspansiyonları güzel, konforlu. Clio ve corsaya güzel alternatif olur. Fiyat/donanım önemli bu sınıfta.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Arka yaşam olarak rio iyi. Motor, şanzıman performans, tüketim olarak corsa iyi. Hepsinin artısı eksisi var. 8 ileri tam otomatik corsanın en büyük artısı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Aracınızı iyi günlerde kazasız belasız kullanın.


    Rio güzel bir araç. Herhangi bir önyargım yok. Hiçbir markanın fanboyu değilim. Öyle olsam gider Polo alırdım.


    Bizim tercih kriterlerimizin 1 numarası otomatik şanzımandı.


    Bu sebeple CVT Clio İcon tercih ettik.


    Clio 1.0 TCe motor ile CVT şanzıman sunmamış olsaydı EDC nin de yanına yaklaşmazdık.


    O zaman çok büyük ihtimalle Corsa EAT8 alırdık.

  • Alan almış alacağını ama tecrübemide yazayım. Okuyana, enazından anlayana nasihat olsun. Clio icon 2018 sıfır 1.5 EDC DCi araç aldım. Boya dökülmesini yazmıştım daha önce. Buna ek olarak Medya ekranı, radyo durduk yere açılıyordu. Arabanın başından ayrılsamda gidip bakıyordum, açıksa gene kapatıyordum. 4 cam tek dokunuşla kapanmıyordu. Uzaktan kumandayla cam kitleme yoktu, arabayı çalıştırmadan camları kapatamıyorsun, çok saçma. Boya dökğlmesinden sonra ön tampon krom çıtalar ve plastik aksamda beyaz beyaz uhu, yapıştırıcı artığı, aşınma belirtisi gibi şeyler çıktı. Bayi pasta cila atıp giderdi ki bu araba sıfır. Tavanı ve kaputu boyamayı önerdiler. 2000 km de araba. Arka bagaj camı yanlarındaki plastik aksamın çift taraflı yapışkan bantlsrı çıktı, onada yapıştıralım dediler. Yokuş kalkış destek sistemi dik yokuşta çalışsada, hafif eğimli yolda çalışmıyor. Otomatik, frenden ayağını çektiğin an geri kaymaya başlıyor, aslında arabanın ivmelenmesi gerekir ama gitmiyor yani. Çok adi ve saçma. Geri park sensörü sesi çok aşırı düşük, artırılmıyormuş, ama emniyet kemerini takmazsan uyarı sesi dışardan bile duyuluyor. Arka park sensörü çok verimsizdi, geri parkta asla güven vermiyor ki geri geri giderken 2 defa sürttürdüm. Ötmüyor ve görmüyor, çok dandik. Sonrasında dediğim gibi, tahammül edemedim ve sattım.

    Şimdi onun yerine Opel Corsa 1.5 dizel özel seri Dinamik arabam var. Şerit takip, kör nokta falan, bilen bilir, dolu araç. Şuan sadece tavan boyasında anlamsız dökülmeler yaşıyorum. Kullanımda, sürüşte, donanımda bir adilik, kalitesizlik hissi yada sorunu yaşamadım. Araç 3000 kmde. Jetta var birde. Jettayla geziyorum hep. Corsaya binmek istersem biniyorum. Corsa şerit takip güzel görünsede partik kullanımda hoşlanmadım. Diyelim araba solluyorum, sol şeridin sol çizgisine yanaşıyorum, geçtiğim araba bana yaklaşırsa doğal olarak sola doğru kayıyorum ama araç beni yoldan çıkıyorum sanıp geçtiğim aracın üstüne atıyor. Yada çevre yolunda yapılan yol çalışmasında şeritler sola gidiyor ama sen düz gideceksin diyelim, araba şeridi takip etmeye çalışıyor, sen yoldan çıkıyorsun sanıyor. Ama çokta problem değil. Alışkanlıktan dolayı Girilmez tabelası olan sokağa girdiğimde bana "güzergah yönünü kontrol et" benzeri bir uyarı vermeside güzeldi. Fakat arka koltuklar gerçekten dar, lambada yok. Boyumda 1.65 falan, jetta bize gayet geniş gelirken Corsa arkasında karartılmış camlar, siyah iç tavan, lambada yok, akşam vakti dar alan fobisi yaşıyoruz. Bu da bir gerçek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellenthuman

    Alan almış alacağını ama tecrübemide yazayım. Okuyana, enazından anlayana nasihat olsun. Clio icon 2018 sıfır 1.5 EDC DCi araç aldım. Boya dökülmesini yazmıştım daha önce. Buna ek olarak Medya ekranı, radyo durduk yere açılıyordu. Arabanın başından ayrılsamda gidip bakıyordum, açıksa gene kapatıyordum. 4 cam tek dokunuşla kapanmıyordu. Uzaktan kumandayla cam kitleme yoktu, arabayı çalıştırmadan camları kapatamıyorsun, çok saçma. Boya dökğlmesinden sonra ön tampon krom çıtalar ve plastik aksamda beyaz beyaz uhu, yapıştırıcı artığı, aşınma belirtisi gibi şeyler çıktı. Bayi pasta cila atıp giderdi ki bu araba sıfır. Tavanı ve kaputu boyamayı önerdiler. 2000 km de araba. Arka bagaj camı yanlarındaki plastik aksamın çift taraflı yapışkan bantlsrı çıktı, onada yapıştıralım dediler. Yokuş kalkış destek sistemi dik yokuşta çalışsada, hafif eğimli yolda çalışmıyor. Otomatik, frenden ayağını çektiğin an geri kaymaya başlıyor, aslında arabanın ivmelenmesi gerekir ama gitmiyor yani. Çok adi ve saçma. Geri park sensörü sesi çok aşırı düşük, artırılmıyormuş, ama emniyet kemerini takmazsan uyarı sesi dışardan bile duyuluyor. Arka park sensörü çok verimsizdi, geri parkta asla güven vermiyor ki geri geri giderken 2 defa sürttürdüm. Ötmüyor ve görmüyor, çok dandik. Sonrasında dediğim gibi, tahammül edemedim ve sattım.

    Şimdi onun yerine Opel Corsa 1.5 dizel özel seri Dinamik arabam var. Şerit takip, kör nokta falan, bilen bilir, dolu araç. Şuan sadece tavan boyasında anlamsız dökülmeler yaşıyorum. Kullanımda, sürüşte, donanımda bir adilik, kalitesizlik hissi yada sorunu yaşamadım. Araç 3000 kmde. Jetta var birde. Jettayla geziyorum hep. Corsaya binmek istersem biniyorum. Corsa şerit takip güzel görünsede partik kullanımda hoşlanmadım. Diyelim araba solluyorum, sol şeridin sol çizgisine yanaşıyorum, geçtiğim araba bana yaklaşırsa doğal olarak sola doğru kayıyorum ama araç beni yoldan çıkıyorum sanıp geçtiğim aracın üstüne atıyor. Yada çevre yolunda yapılan yol çalışmasında şeritler sola gidiyor ama sen düz gideceksin diyelim, araba şeridi takip etmeye çalışıyor, sen yoldan çıkıyorsun sanıyor. Ama çokta problem değil. Alışkanlıktan dolayı Girilmez tabelası olan sokağa girdiğimde bana "güzergah yönünü kontrol et" benzeri bir uyarı vermeside güzeldi. Fakat arka koltuklar gerçekten dar, lambada yok. Boyumda 1.65 falan, jetta bize gayet geniş gelirken Corsa arkasında karartılmış camlar, siyah iç tavan, lambada yok, akşam vakti dar alan fobisi yaşıyoruz. Bu da bir gerçek

    Bilgilendirme olarak yazayım, araştıran arkadaşlara da faydalı olur.

    İçinde cam tavan olan araçların iç tavan kaplaması siyah değil, beyaz döşeme var, camla birlikte oldukça aydınlık oluyor.

    İlgilenen varsa bence cüzi bir miktar ödeyip cam tavanlı almalı, çünkü siyah döşeme ve normal tavan basık oluyor.

    Şerit takipte sollamaya çalışırken geri şeride sokma durumu da sinyal kullanımıyla ilgili. Sinyali verdikten sonra şeridi kesmeye başlarsanız o zaman direksiyonu itmiyor, güvenlik önlemi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İkisinide 150 km ye yakin kullandım kisa keskin darbeleri clio net daha iyi sonumluyor suspansiyonlari daha sessiz çalışıyor yalitim olarak fark yok corsanin sanzimani daha iyi clionun genel kullanim hissiyati bir tik daha iyi malzeme kalitesi onlerde ayni arkada Corsa üstün ic hacim olarakta clio bir tik daha iyi gibi fren olarak aynilar yani bu araclar arasında hic fark yok bence millet psikolojik olarak kendini tatmin ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni corsa diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekno peder

    Bilgilendirme olarak yazayım, araştıran arkadaşlara da faydalı olur.

    İçinde cam tavan olan araçların iç tavan kaplaması siyah değil, beyaz döşeme var, camla birlikte oldukça aydınlık oluyor.

    İlgilenen varsa bence cüzi bir miktar ödeyip cam tavanlı almalı, çünkü siyah döşeme ve normal tavan basık oluyor.

    Şerit takipte sollamaya çalışırken geri şeride sokma durumu da sinyal kullanımıyla ilgili. Sinyali verdikten sonra şeridi kesmeye başlarsanız o zaman direksiyonu itmiyor, güvenlik önlemi.



    Alıntıları Göster

    Sollama veya şerit değiştirmede sinyal devre dışı bırakıyor, o doğru. Benim dediğim o değil. Diyelim siz en sağ şerittesiniz. Bu durumda sinyale gerek yok. Arkadan gelen araba sizi solladı, sonra üstünüze sürmeye başladı, sizde sağa doğru yanaşmak istediğinizde şerit takip sağ çizgiye yanaşmanızı şeritten çıkma olarak algılıyor ve sizi üstünüze gelen arabaya doğru yönlendiriyor. Yada düz gideceksiniz, sinyale gerek yok ama yolda çalışma var, şerit çizgileri sola giderken yolu düz vermişler diyelim, araç şeridi takip etmek istiyor. Siz düz giderken aniden gelen direksiyondaki manevra canınızı sıkabiliyor. Mesela 3 şeritli yolda ortada gittiğinizi düşünelim, mesela otobanda, sağınızdaki kamyon veya araç üstünüze gelmeye başladı, sizde hafif sola yanaştığınızda araç sizi sağdaki araca doğru iteliyor. Aklıma daha farklı senaryo gelmiyor şuan ama trafikte sinyalle işimiz olmadığı yada kilometrelerce sinyal yanık gitmediğimiz durumlarda belli belirsiz sağa sola yanaşmanızı araba kontrolsüz yanaşma olarak düşünüp şeride alıyor. Mesela yol bariyerlerinin gölgesi güneşin açısıyla yolda düz bir hat oluşturduğu zamanda şerit takip bu gölgeyi ÇİZGİ olarak algılıyor ve sizi diğer tarafa iteliyor. Bende sakin sakin seyrederken aniden gelen bu direksiyon müdahalesinden hoşlanmıyorum.Bu hallerde kazaya sebep verebilecek bir davranış. Soldaki arabanın üstüne sürdüğümü düşün, adam ne bilsin şerit takibini. Durdurup döverde bizi. Bugünde lastik basınç uyarısı verdi. İndim baktım, kotrol ettim sorun yok. Bu hata Cliodada olmuştu. Şimdi uyarıyı sıfırladım, sabah ola hayrola.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.