Şimdi Ara

Yeni Civic 1.6 vs Passat 1.4 TSI - Hani gitmiyordu Civic ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
0
Favori
7.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nanoona N kullanıcısına yanıt
    Yoo hiçte honda düşmanı felan değilim, Yeni Civic'i gayet beğendiğimi belirten yazılar yazdım daha önce. Ve beğendiğim bir otomobil. Kötülenecek yanları da var tabi ama konumuz bu değil. Nereden saldırayım diye düşünüyorsan boş işler peşindesin. Ben bu forumda elimden geldiğince objektif yazılar yazmaya çalışıyorum, bilen biliyor. Hayatımda ilk defa roll yaptığımı mı düşünüyorsun, sana laf anlatmaya uğraşacağım vakite yazık.

    Senin 2.0 atmosferiğin kalkışta hiç şansı yok bizim tenekeye karşı Automobile-catalog'da senin 2.0 atmosferiğin 0-100'ü 10.2 olarak gözüküyor, 0-160'ı da 25 saniye diyor. Yani şansın yok arkadaşım. Belki 200den sonra geçer.

    Mesafeler engel tabi, biz Türkiye'de ötv zulmünden dolayı ederinin çok daha fazlasına kötü otomobillere biniyoruz, şuanda yapabileceğimiz bir şey yok, ne yapalım kader utansın, elbet bunlarında dönemi bitecek.

    ABD'de hayat size güzel, benzin ucuz, otomobiller ucuz




  • Hayat bize guzel kismi disinda geri kalan herseye katiliyorum. Bak mesela 10.2 diyor dimi ama degil, 9 saniye benim 0-100.

    Neyse muhabbeti uzatmiyayim, konunun icine ettik.

    Insallah sizlerde bir gun otv nin olmadigi kdv nin %8 civarinda oldugu gunleri gorursunuz.

    Ama zor dostum.. neyse bu baska bir konuya kayar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sercan benzine aldınmı olm?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iki arabanin da hizlanma verileri bircok sitede var. Passat'i suren kisi duzgun vites degistiremedigi icin (dikkat ederseniz vites degistirirken aragazi bilr veriyor) civic daha mi hizli bir araba oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    1.8 atmosferik kapışması vardı. Corolla açık ara kazanıyordu. Ancak turbolu civic fena alt ediyordu atmosferik corollayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim 40 yaşındaki mercedes ikisine de nal toplatır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Tsi 5000-6000 arası 125 beygir verdiği için baya verimli oluyor.Ben esas 132'lik corolla ile olan durumu merak ediyorum cvt'si bile çok güzel gidiyordu.



    Ayrıca automobile catalog yanlış hatırlamıyorsam tahmini hızlanma verilerini koyuyor,simülatör gibi yani.Ama çok kaliteli bir site olduğu aşikar,ben genelde araçların vites oranlarına bakmak için kullanıyorum,bir ton aracın verisi var.Corvette'lerin birinci vitesi bazı arabaların 3. Vitesi kadar uzun mesela bunu görebiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anthony Hopkins

    Tsi 5000-6000 arası 125 beygir verdiği için baya verimli oluyor.Ben esas 132'lik corolla ile olan durumu merak ediyorum cvt'si bile çok güzel gidiyordu.



    Ayrıca automobile catalog yanlış hatırlamıyorsam tahmini hızlanma verilerini koyuyor,simülatör gibi yani.Ama çok kaliteli bir site olduğu aşikar,ben genelde araçların vites oranlarına bakmak için kullanıyorum,bir ton aracın verisi var.Corvette'lerin birinci vitesi bazı arabaların 3. Vitesi kadar uzun mesela bunu görebiliyorsunuz.

    132 corolla şuanda c segmenti turbosuz otomobillerin arasında en ciğerli olanı.

    Automobile-catalog'da bazı veriler çok tutarsız oluyor zaten, doğrudur bunu bilmiyordum bilgi için teşekkür ederim. Ama çok kapsamlı bir site.

    Mesela şöyle bir video var, Corolla değil ama 2.0 atmosferik 150 bg Mazda 3 ile, 1.4 TSI 140 beygir Octavia'yı yürütmüş Ruslar. Adamlar 50'den 230lara kadar basıyor. Fark olması gerekenden biraz fazla gibi





  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Rica ederim ne demek.Bu arada deli yürümüş Octavia.Bu motor 4500-6000 devir arası 140 beygir veriyor ve torku da 1500-3500 arası 250 nm yani baya dolu dolu bir motor.Turbolar bu yüzden baya avantajlı devir bandı dolu dolu oluyor.140-150 lik tsi'lar çok iyi motorlar gerçekten.

    Edit:Bu araçların vites oranları da baya bir uzun atmosferik araçlara göre.Vitesleri kısaltılırsa tahminim 320d'yi kovalarlar hemen arkadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 11 Ağustos 2017; 22:44:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I

    Aptalligin luzumu yok. Passat b6 ve civicle aralarinda en az 7 yas fark var. Passat kac kilometrede kondisyonu ne belli degil. Madem kiyasliycaz alin size civice saplayan passat. Fanatik falan degilim ama aptalliğa da gelemiyorum.



    https://youtu.be/LW3aoQ2sJvQ



    Mobildeyim bir arkadas videoyu forumda gorunecek sekilde yapsin.

    Kim kime saplamış anlamadım?

    Atmosferik motor tabii ki de devir çevirerek performansı yakalar.

    Gel gelelim vidyoda her iki araçta maksimum performans verdikleri devirde rolle kalkınca Passat kamerada gözükmüyor?

    Ayrıca hala anlayamadım şu aile araçlarını yarıştırma hevesini milletin.




  • bu civicciler de de bir yarış merakı var, arkadaşlar sanki sanki 1.4 tsi passatın ürün gamındaki en üst motor, gerçekten saçma bir karşılaştırma olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu civicciler de de bir yarış merakı var, arkadaşlar sanki sanki 1.4 tsi passatın ürün gamındaki en üst motor, gerçekten saçma bir karşılaştırma olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Fc5 Civic 1.6 lpg, golf 7 1.4 125 ikisini de kullandım.biri at biri eşek. Bir tarafta 2 bin -3 bin devirde yag gibi akan bir golf diger tarafta 5-6 bin devirde anca yürüyen insanın kafasını şişiren bir civic...şu an civic rs var ikisinden de kat be kat iyi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kyokushin K kullanıcısına yanıt
    Aralarında pek bir ağırlık farkı yok, civic hafif bir araç değil. 1322kg-1388kg. Civic te de lpg tesisatı vs var. O da 40kg civarı ağırlık yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • klaudio K kullanıcısına yanıt
    Evet, civicteki zaten en üst motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas1000

    http://alkislarlayasiyorum.com/m/content/350273/honda-civic-kullanan-bmwcinin-isyani-kufur-icerir

    Biraz ağır olacak ama..
    Ne gülmüştüm buna yaa. Çok orjinal bi video olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüplü atmosferik Civic ile Passat'ı kıyaslama doğru olmaz, böyle bir kıyaslama yapılırsa 2.0 TDI 190 Hp 4Motion Passat ile kıyaslanırsa sonuç bariz olacaktır.
    Honda Türkiye pazarında Passat'a alternatif bir sedan araç satamıyor.
    Bu tür testler genelde taraflı oluyor, alt model ve düşük kondisyonlu bir Passat ile yeni ve güçlendirilmiş ii bakılmış bir Civic test edilerek taraflı çıktı verileri alınıyor, itibar etmemek doğru olacaktır.
    Öte yandan, VAG tarihinde kaportası kendiliğinden göçen ve 2017 yılında 4 yıldız alan bir araç bulunmakatadır.
  • Anthony Hopkins kullanıcısına yanıt
    Videoda cvt yazıyor ama önemli değil. Civicin 125 bg motorunun 150 bg Turbo bi araçla karşılaştırılıp gitmiyor denmesi gerekiyordu. Yanlış orda başlamış. Bi kere içinde yumuşak plastik olan motoru da Turbo olan bi araç dururken çağ dışı atmosferik motora prim verilecek değilya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • croonk C kullanıcısına yanıt
    Civicin suçu yok da senin kafada biri Honda alırsa bütün suç alıcınındır. Honda lüks markası acura da bile motoru sesli çalışır. Adamlar spor otomobil ruhu vermeye çalışıyor. Konfor sessizlik arıyorsan başka markaya bakacaksın.

    Hondanın hedef kitlesini tarzını bilmeyip becerememişte böyle yapmış gibi konuşmak kusura bakma ama cehalettir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Atmosferik civici yorumlamak için rs binmen lazım .rs binemıyorsan bildigin fakirsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.