Şimdi Ara

Yeni Civic 1.6 vs Passat 1.4 TSI - Hani gitmiyordu Civic ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
7.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok bilimsel bir video olmuş. envanterimizde bulunan 500 1.4 tsi passat'ı satıp lpg'li yeni civic aldık. teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsi sadece 0-100 sonrası büyük hacimli atmosferikten fark yer, bunun gibi başka videolar da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • segment farkli , model yili farkli , kilolar farklı. su an piyasadaki 125 lik 1.4 tsi ile kapışsın o zaman 9.7 sn mi ne. olmuşken tam olsun. cok sacma bir karsilastirma olmuş. vw fani veya honda dusmani değilim ancak kaleciyle forvet oyuncusunu karşılaştırmaya benzemiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • izlemedim bile Passat D sınıfı bir araç ağırlık,sürtünme değeri bir ton handikapı var.Yiyorsa 1.0 tsi Golf ile kapışsın.
  • Aptalligin luzumu yok. Passat b6 ve civicle aralarinda en az 7 yas fark var. Passat kac kilometrede kondisyonu ne belli degil. Madem kiyasliycaz alin size civice saplayan passat. Fanatik falan degilim ama aptalliğa da gelemiyorum.



    https://youtu.be/LW3aoQ2sJvQ



    Mobildeyim bir arkadas videoyu forumda gorunecek sekilde yapsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumdaki bu Tsi düşmanlığı nereden geliyor bilmiyorum. Sanki bütün atmosferikçiler bugünü bekliyormuş gibi saldırmışlar. Ben şahsen fiyatlarından dolayı Volkswagen almam ama bu kadar düşman olmak da saçma geliyor bana.

    Belki kabul etmek istemiyorsunuz ama düşük hacim atmosferik devri artık kapandı, devir Turbo devri. Atmosferiğin tek artısı lpg uyumundan dolayı yakıt tüketimi. Benzin çok ucuz olsa performans için kim 1.4-1.6 Turbo araçlar yerine 1.6 atmosferik alır gerçekten merak ediyorum.
  • Passat daha ağır,Passat daha yaşlı ve segment farkı var,motor durumları farkı,vites farkı vs.Civic'i Golf ya da Jettanın güncel modeliyle ve 1.4 TSI 125 PS DSG ile karşılaştırın tarafsızca bizde gerçekten Civic iyi gidiyormuş diyelim,hoş kötü gidiyor diyen yokta ilahlaştıranlara örnek niteliğinde cevabımızı verelim.Testteki saçmalık diz boyu zaten ya...Dikkat eden oldu mu bilmiyorum ancak araç 2. vitesken bir devir düşmesi söz konusu patinaja mı kalıyor ayağı anlık gazdan mı çekiyor belli değil,zaten spor bir şekilde vites bile değiştirmiyor adam,bunu fırsat bilen atmosferik ilahçıları da burdan kıvılcımı atmış.Geçiniz efenim,gerçekler çok uzağınızda değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 10 Ağustos 2017; 21:46:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://alkislarlayasiyorum.com/m/content/350273/honda-civic-kullanan-bmwcinin-isyani-kufur-icerir

    Biraz ağır olacak ama..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/skoda-octavia-ya-yeni-motor-1-2-tsi-86-ps--128235646-8



    Sizi böyle alalım son mesaja doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Arada segment farkı olduğu gibi, 100-120kg ağırlık farkı ve 200cc hacim farkı var.

    TSI motorları nitrojenli 0-100'leri 3 saniye zannedenler varsa yanılırlar.

    Ayrıca videoyu izleyecek olanlar direkt 56. saniyeye sardırsınlar ama bence izlemeyin saçma sapan bir video.

    Video hiç inandırıcı da değil ayrıca, Passat'ın o kadar 2-3 boy fark yiyeceğine inanmıyorum.

    Not olarak da düşeyim VW'yi çok sevmem.

    Son olarak evet Civic'in motoru çağ dışı, Türkiye'de LPG'siz binecek bir delikanlı görmedim hala. O kadar överler överler ama LPG'siz binemezler. Fabrika verisi bile 9 küsür litre olan bir araba sonuçta ama foruma sorsan şehir içi 15 kuruş yakarız derler.

    Honda Civic diyince aklımda ki kullanıcı kitlesi bile hemen canlanıyor.

    Atmosferik motorlara dikkat edince gayet az yakıyor. Tsicilere versen tsi den daha az bile tüketir, fabrika verilerine aldanmayın. Millet ne yaktığına bakmamak, rahat rahat gaza basmak, gezmek için lpg alıyor. Lpg varken ne gerek var benzinliye. Zaten uyumlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanki bilimsel testmis gibi koyulmuş buraya. Aynı şartlar aynı şoför aynı segment ve aynı şekilde gaza basma ile veri elde edilir.



    Evet Civic gitmiyor arkadaş. Böyle videolar çekip kimse ezikliğinin üstünü örtmeye çalışmasın. Ha size göre 4.000 devir üstü yokuş çıkmak, düz yolda gaza basınca hızlanması ise bunu 70 beygir 1.2 Corsa da yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sonuç gayet normal, passat daha ağır bir otomobil, civici aynı segmentteki markanın daha güncel modeli olan Golf 7 1.4 TSI 125 bg ile denemek lazım. O zaman sonuç değişir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu sonuç gayet normal, passat daha ağır bir otomobil, civici aynı segmentteki markanın daha güncel modeli olan Golf 7 1.4 TSI 125 bg ile denemek lazım. O zaman sonuç değişir

    1.4 tsi dsg golf tüplü civiği paramparça eder. Civiğin tek avantajı yüksek devir çevirmesi. Oraya gelene kadar Golf zaten 200 görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 1,6 mjet 120 hp 320 nm torklu egea aracım civice nal toplatıyorsa ve aynı civic passatı geçiyorsa; o zaman passat egeaya yaklaşamaz bla bla bla....

    Arkadaş bırakın çocuk gibi araba yarıştırmayı, sanki gran tourismo oynuyoruz.

    Atmosferik araçlar turbolu araçlara nazaran daha sakindir, gaza basayım tepki alayım durumu olmaz. Ama bu demek değildir ki hiç gitmiyor. Bu kadar dar düşünmeyelim hakikaten.

    Yokuş çıkamazmış bah bah kim çıkarıyor bunları anlamak güç. Sen hondayla yokuşta bayılırsan şoförlüğü bırak zaten. Ama işin esas kısmı da turbolu araç daha rahat çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yargicc -- 10 Ağustos 2017; 23:34:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf TSI Dsg ile Atmosferik Cıvıc ı kaldırmak biraz haksızlık olur gibi..
    Dsg nin hızlı vites değiştirmesi Cıvıc a göre epey bir avantaj sağlar...

    Atmosferik segmentinde Atmosferik Cıvıc ile Atmosferik Corollayı bi yürütmek lazım beraber sonucu ne olur acaba...
    Corolla nın 1.6 Valvematic motoru da sağlam gidiyor...
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Bugün corolla test ettim, gerçekten 1.6 valvematic kendi segmentinde en iyi giden motor.
  • hala gitmiyor eski passat ı gecince ne değişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok bilimsel ve ispatlı olmuş, hemen satıyoruz VW'leri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün önce manavgat-akseki-seydişehir yolundan tosrosları tırmanıyordum, hep yeni civicler uçuyordu solumuzdan. Hatta birtanesi 3.0 Quattro'yu perişan etmişti bu yolda. Tam olarak modelini seçemedim sollarken hızlı olduğu için, Demekki bu kasaydı araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt olduğu halde içinden geçmiş.

    Daha forumda civic rs ile 1.4 tsi karşılaştıranlar vardı daha tsi atmosferik olan modeli geçemiyor, turbo olanı mı geçicek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.