Şimdi Ara

Yeni Civic 1.6 vs Passat 1.4 TSI - Hani gitmiyordu Civic ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
7.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hala cıvık diyen var ya..passat gitmese ne olur onun ağırlığı yeter..yeni civicte tam apaçi olmuş..varsın gitmesin koca oğlan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi road warrior -- 11 Ağustos 2017; 1:13:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Cvt olduğu halde içinden geçmiş.

    Daha forumda civic rs ile 1.4 tsi karşılaştıranlar vardı daha tsi atmosferik olan modeli geçemiyor, turbo olanı mı geçicek

    TSI dediğiniz araç 7-8 yaşında, kim bilir kaç bin kmde, kondisyonu nasıl bilinmiyor, ağırlığı videodaki diğer rakibinden yüksek, 0-100 değeri de zaten zayıf (güncel passattan 1.7 sn daha geride)

    Adil bir karşılaştırma olması için Hondanın c segmentindeki modeli olan yeni kasa Civic gibi VW'nin o sınıftaki güncel modeli Golf'ün 125 beygirlik 1.4 TSI motoru ile denemek gerekiyor. O zamanda Civic'in şansı olmayacağını birçok kişi biliyor

    Bakın bu videoda Passat, FD6 Civic'i geçiyor, üstelik FD6 otomatik değil, 0-100 değeri 9.7 saniye otomatikten 2.5 sn daha hızlı. FD6'da yeni kasa civicten daha hafif bir otomobil ayrıca.



    Bakın burada RS ile aynı motorlu olan HB Civic var, tamı tamına 182 beygir, 130 beygirlik yazılımlı 1.2 tsi ibiza ile kaldırdık, sonuç videoda;





  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Burada 1.4 tsi golf dsg ve 1.6 manuel civic karşılaşması var.

    https://youtu.be/xW4AgcljC04



    İbiza videosunda arada fazla ağırlık farkı var ve cvt şanzımanın hantallığı yüzünden kalkışta fark çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Burada 1.4 tsi golf dsg ve 1.6 manuel civic karşılaşması var.

    https://youtu.be/xW4AgcljC04



    İbiza videosunda arada fazla ağırlık farkı var ve cvt şanzımanın hantallığı yüzünden kalkışta fark çok.

    Enteresan, diğer videoda tsi'ın geçtiği hızda, burada atmosferik geçiyor

    Tam denk makineler aslında, iki videoda farklı sonuçların olması enteresan.

    Ben yeni kasaların denemesini daha çok merak ediyorum kısada ve kalkışta golf geçer muhtemelen ama 180-190'da civic yetişebilir gibi belki bir ihtimal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Burada 1.4 tsi golf dsg ve 1.6 manuel civic karşılaşması var.

    https://youtu.be/xW4AgcljC04



    İbiza videosunda arada fazla ağırlık farkı var ve cvt şanzımanın hantallığı yüzünden kalkışta fark çok.

    Bu videoda civic biraz arkadan baslamis. Golf hizlanirken civic gaz kesti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Rs modelinin son hız limitinin 207 olması can sıkıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbolu atmosferik tartışması bu forumdan eskidir orası ayrı.
    ama hacimleri aynı olan turbo ile atmosferiği bizden başka tartışan yoktur.
    burada elbette hondanın büyük başarısı söz konusu. güzel bir motor yapmışlar ve atmosferikten iyi bir tork elde etmişler.

    fakat hiçbir zaman turbonun sağladığı torku turbosuz elde edemezsiniz.
    tsi torku 1400 devirde vermeye başlar, aynı torka ulaşmak için atmosferikte 4000 devir çevirirsiniz.

    aşağıdaki karşılaştırmada açıkça görülüyor. turbonun gücüne erişebilmek için neredeyse 2 kat hacimli atmosferik gerekiyor.
    mustang 5lt v8 vs focus rs 2.2 lt turbo videosu




  • Sonra dedi Vw müşteri temsilcisi benimle ilgilenmedi

    Renault Talisman çıkartır Passat ile karşılaştırır

    Mazda yeni bir şey bulur Passat ile karşılaştırılır

    Ford Mondeo Passat ile

    Renault Megane der Passat ile karşılaştırılır

    C sınıfı Honda Civic Passat ile karşılaştırılır

    Doğuş istese sizin kadar reklam yapamaz

    Ben bu vw düşmanlığını anlamıyorum

    Sevmiyorsan alma zorla satmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw uzmanları bu videoya bakarak tsi motoru masaya yatırmışlardır kesin, belki de üreten mühendisleri şutlamışlardır. honda uzmanları da bizim motorda daha iş var bir 30 sene daha kullanırız demiştir.
  • 5000devirde tsi durur vtec başlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Cvt olduğu halde içinden geçmiş.

    Daha forumda civic rs ile 1.4 tsi karşılaştıranlar vardı daha tsi atmosferik olan modeli geçemiyor, turbo olanı mı geçicek

    TSI dediğiniz araç 7-8 yaşında, kim bilir kaç bin kmde, kondisyonu nasıl bilinmiyor, ağırlığı videodaki diğer rakibinden yüksek, 0-100 değeri de zaten zayıf (güncel passattan 1.7 sn daha geride)

    Adil bir karşılaştırma olması için Hondanın c segmentindeki modeli olan yeni kasa Civic gibi VW'nin o sınıftaki güncel modeli Golf'ün 125 beygirlik 1.4 TSI motoru ile denemek gerekiyor. O zamanda Civic'in şansı olmayacağını birçok kişi biliyor

    Bakın bu videoda Passat, FD6 Civic'i geçiyor, üstelik FD6 otomatik değil, 0-100 değeri 9.7 saniye otomatikten 2.5 sn daha hızlı. FD6'da yeni kasa civicten daha hafif bir otomobil ayrıca.



    Bakın burada RS ile aynı motorlu olan HB Civic var, tamı tamına 182 beygir, 130 beygirlik yazılımlı 1.2 tsi ibiza ile kaldırdık, sonuç videoda;





    İbiza manuel+tüysiklet olmanın avantajıyla başlangıçta öne atılmış, civicte launch control olsaydı çok farklı olurdu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://m.youtube.com/watch?v=LW3aoQ2sJvQ











    Bu ne peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Park halinde kendi kendine orası burası yamulan Civic'i görünce videoyu izlemeyi bıraktım.
  • Markayı motoru bilmem de özellikle bu civic'ci arkadaşlar kuş familyasından kırlangıç gibiler, onlara karga diyen yok ama kartalların irtifasına o cüsse yetmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Rs modelinin son hız limitinin 207 olması can sıkıcı.

    Evet bence de.

    Acaba firma yetkililerinin bunu açıklayacak geçerli bir sebepleri var mı merak ediyorum.

    Sen kalk 182 beygir otomobil üret, ama son hızı git 207'de limitlendir. Şaka gibi gerçekten.

    Hani 240 felan olsa neyse diyeceğim. Neyse ki bu limitörü kaldıran chip tuning firmaları mevcut.

    @kahraman202 Aynen öyle hocam, Ibizayı 150 leon dsg ilede kaldırdık, direk öne atılıyor namussuz makine, dsgnin de ilk kalkıştaki gaz tepkisi hantal kalıyor. Her otm. şanzımanda da launch control olayı olmadığı için manuel araç avantajlı oluyor

    50'de bastığımız rolling denemesinde civic bu sefer daha kısa sürede geçti doğal olarak





  • bugün de gülecek bir konu bulduk..

    teşekkürler..
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    C sınıfı 150+hp arabalara launch control şart. TCT giu'larda var.



    https://youtu.be/39NftYvwh8k



    Benim arabayı şu 130'luk yaramaz ibiza veya 150'lik leon'la denemek isterdim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 11 Ağustos 2017; 13:13:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    C sınıfı 150+hp arabalara launch control şart. TCT giu'larda var.



    https://youtu.be/39NftYvwh8k



    Benim arabayı şu 130'luk yaramaz ibiza veya 150'lik leon'la denemek isterdim..

    Giu çok iyi kalktı yalnız, gerçekten şart launch control performanslı modellere. Adamlar 150 beygir Skoda Kodiaq'a koymuşlar ekranda bile yazıyor launch control programı etkin diye, fakat 1700 kg araba 10-11 snde 100 yapıyor zaten

    İstanbuldaysanız eğer ibiza ile deneyebiliriz

    Bir arkadaşta 1.4 MultiAir fiat bravo var 140 beygirlik olan, ibizayi onunla denedik. Bravo'da yazılım var fakat fazla verim alınamıyormuş multiairlere yazılım ile, en güncel denememizde bravo rollde 150den itibaren ibizayi geçiyor. Ondan 1 sene kadar önce kalkış denemiştik, yine bravonun yazılımı vardı fakat araçta hiçbir performans iyileşmesi olmamıştı, trigeri felan değiştikten sonra daha bi kendine geldi, şimdi eski stok halinden bariz daha iyi yürüyor. Rollde geçtiği halinde en az 10-15 beygir kazandığını düşünüyorum ben. Bravo'nun Yazılımı yeni yapılmışken yine ibizayla denediklerinde 200e kadar geçemiyordu bravo, o anların videosu yok maalesef

    Bu roll videosu, 50de başlıyor tahmini 180 gibi bitiyor.



    Drag'ta 0-180. Burada bravo stok sayılır.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Rs modelinin son hız limitinin 207 olması can sıkıcı.

    Evet bence de.

    Acaba firma yetkililerinin bunu açıklayacak geçerli bir sebepleri var mı merak ediyorum.

    Sen kalk 182 beygir otomobil üret, ama son hızı git 207'de limitlendir. Şaka gibi gerçekten.

    Hani 240 felan olsa neyse diyeceğim. Neyse ki bu limitörü kaldıran chip tuning firmaları mevcut.

    @kahraman202 Aynen öyle hocam, Ibizayı 150 leon dsg ilede kaldırdık, direk öne atılıyor namussuz makine, dsgnin de ilk kalkıştaki gaz tepkisi hantal kalıyor. Her otm. şanzımanda da launch control olayı olmadığı için manuel araç avantajlı oluyor

    50'de bastığımız rolling denemesinde civic bu sefer daha kısa sürede geçti doğal olarak





    Tam bir honda dusmanisin.



    Honda yine eline vermis hitlerin



    Ezikliginde bu kadari. Su teneke ibizayi koymadigin bir platform kaldimi ? Hayatinda ilk defa roll yapmislar yazik yaa



    Benim hasin oglanin yanina getir o tenekeyi lutfen

    Bak bekliyor sizi






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.