Şimdi Ara

Yeni bilgisayar alacaklara:Toshiba Teknik Servis Anıları... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar lenovalar biraz arka planda kaldı.
    ANCAK IBM'in kusursuz ve profesyonel bir ekibi var. Lenova serisi özellikle 3000 N serisinde ısınma sıkıntısı ve uyumsuzluk olu piksel dvd writer hatası gibi sıkıntılar yok
    Bimekse en cok geri dönüş yapan firmalar hp-fujitsu siemens, toshibalar içinse eski kalitesinden cok uzak oldugu söyleniyor.
    sorunsuzlukta vaio-lenovo-acer geliyor.
    Unutmayın bir malı alırken kazanırsınız...
  • bi anı da benden:
    arkadaşımın kullandığı asus laptoprecovery cd sinden kurulumda %80 lerde hata veriyor kurulum tamamlanmıyordu.servise gitti.düşme sonucu harddiskin hasar gördüğünü içinde hasar oluştuğunu söylediler halbuki düşmeyi bırak sertçe yere bırakma bile yoktu.ama kime anlatacaksın derdini.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 7upp

    Arkadaslar lenovalar biraz arka planda kaldı.
    ANCAK IBM'in kusursuz ve profesyonel bir ekibi var. Lenova serisi özellikle 3000 N serisinde ısınma sıkıntısı ve uyumsuzluk olu piksel dvd writer hatası gibi sıkıntılar yok
    Bimekse en cok geri dönüş yapan firmalar hp-fujitsu siemens, toshibalar içinse eski kalitesinden cok uzak oldugu söyleniyor.
    sorunsuzlukta vaio-lenovo-acer geliyor.
    Unutmayın bir malı alırken kazanırsınız...



    Acer konusundan katılmıyorum sana, acer in ferrari modelleri hariç diğer modellerde malzeme kalitesi düşük ve zamanla sorunlar ortaya çıkıyor, eski bir Acer kullanıcısı olarak söylüyorum bunu. Ayrıca Toshiba kalitesiz demişsin, Toshiba şuan dünyada Sony den sonra em kaliteli notebook üreticisidir, bu tartışılmaz. Hp ve Acer notebook kullandım şuan Toshiba kullanıyorum karşılaştırma yaparak söylüyorum bunu. Şuan Acer da hala duruyor evde kardeşim kullanıyor 1 kere servise gitti, işlemci fanı deiğişti ama halen ısınma sorunu devam ediyor. Hp ile ilgili yaşadıklarımı hiç yazmaya gerek yok.




  • sorunsuz hiçbir teknik servis yoktur...
  • Bu laptop servisleri hep mi dandiktir Türkiyede yahu, laptop harici ürünlerdebukadar dandiklik okumadım şimdiye kadar. Hele bu toshiba evlere şenlikmiş heleki toshiba gibi notebook konusunda çok uzman ve kalite olan bir markaya gerçekten yazık. Acer servisinden bir dolu şikayet, HP servisinden keza öyle (en azından bu 2sinin bu şekil insanları dolandırma yöntemleri yok ama heralde), Toshiba tam evelere şenlik ve tam dayaklıkmış. Yazık walla bu güzelim markalara yazık bunların bi şikayet sistemleri yokmu? HP nin amerikada ki servis sistemine bakıyorum adamlar mükemmel çalışıyor, internet üzerinden online chat ile ingilizce bilen BÜTÜN DÜNYAYA 24 saat servis veriyorlar ve 2dk. bile bekletmeden görüşmeye alıyorlar Gelin bide türkiyedeki temzilcilerine bakın. Bu durumda Türkiye'de Çizgi elektronik sayesinde en iyi servis oluşumu Asus'un servisi heralde Sırf bu yüzden insanın gidip Vestel filan alası geliyor ama onlarında malzeme kaliteleri düşük oluyor diye çekiniyor insan (servisi nasıldır bilemem ama bugüne kadar vestel marka aldığım hiçbirşeyden memnun kalmadım). Bu durumda türkiyede alınacak tek marka Asus mu kalıyor ozaman? belki bir IBM ama oda satıldıktan sonra ne hale geldi bilemiyoruz güvenemiyoruz. Ben şahsen bunları detaylı olarak bilmeden Compaq makina aldım, inşallah HP servisine düşürmez beni




  • quote:

    Orjinalden alıntı: foxhound

    sorunsuz hiçbir teknik servis yoktur...



    İstanbullu olanlar lütfen fokus bilgisayarı ziyaret etsinler...Bir monster sahibi olmak isticeğinizden eminim...
    Gecen hafta aldıgım monsterımda 1 adet olu piksel wardı...

    Ben:Fatih bey iyi günler ölü piksel war.
    Fatih bey: Tamam hemen gonderın değistirelim...
    Ben:Tmm.bir de dvd garip ses yapıyor we kapanma problemı war sankı.
    Fatih bey:Tum kasa değişicek problem yok...sadece ramlar we harddiskiniz aynı kalıcak.

    Sadece 1 Olu piksel için lcd değil tüm kasa değişiyor...İstedıgınız an sıze cwp werıyorlar...Msn yoluyla telefon yoluyla mail yoluyla...Keşke istanbulda olsamda fokus bilgisayarla daha önce tanışsadım 3ay boyunca ne alsam die kafayı yemezdim...

    makinayı cuma gunu izmir şubesine bıraktım...Eminim ki cuma olmadan bilgisayarım gelmiş olucak...Gerçekten acaba kaç gunde gelır 1 ayı gecermı gıbı bı korkum yok...Güvenmiş insana huzur veren...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: foxhound

    sorunsuz hiçbir teknik servis yoktur...


    Doğru diyosunda sorunun bir boyutu bir haddi hesabı var. Bu toshiba için yazılanlar gerçek ise sorun olmaktan çıkmış bunlarınki. Dediğin doğru hepsinde ufak tefek sorunlar vardır en azından bikaç kişi şanssızlığından en iyi servisle bile problem yaşamış olabilir bunlar önemsenmez, önemsenicek olsa hiçbir marka, hiçbir ürün alınmaması gerekir. Aslında şu Philips laptop çıkarsa (varsada türkiye ye getirse) sırf şu servis kaliteleri yüzünden 1 dakika bile düşünmem aynı ürüne 100$ fazla veririm, Philips alırım. Türkiyede Philips servisi kadar kaliteli, iyi, müşteriyle ilgilenen, müşteri memnuniyeti adına yapması gerekenden çok daha fazlasını yapan bir servis daha görmedim.




  • boşu boşuna söylemiyoruz notebook alırken markadan önce servis kalitesine, distribütörün güvenirliliğine bakın diye, vestel gibi yerli üreticileri küçümseyen arkadaşlar dikkatlice okusunlar...
    unutmayın ki markanın ismi ne olursa olsun sınırlarımız içine girince kalitesi distribütörünün kalitesi kadardır...
  • BIRAKIN YAW BU İŞLERİ....İŞİNİZ GÜCÜNÜZ YOKMU SİZİN...LAPTOP MAPTOP ALMAYIN..SU FORUMLARI DOLASSANIZ HER MARKAYA SAYIP SÖVEN BİNLERCE İNSAN BULACAKSINIZ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: niyatovic

    boşu boşuna söylemiyoruz notebook alırken markadan önce servis kalitesine, distribütörün güvenirliliğine bakın diye, vestel gibi yerli üreticileri küçümseyen arkadaşlar dikkatlice okusunlar...
    unutmayın ki markanın ismi ne olursa olsun sınırlarımız içine girince kalitesi distribütörünün kalitesi kadardır...



    İyi diyosun, güzel diyosunda Vestel aldın. Ekran neyin nesidir, nasıldır belli değil, muhtemelen dandik çıkar, (gördüğüm birtanesinde çok dandikti onu biliyorum). Nasıl bir DVD rom var? Nasıl bi soğutma sistemi var? Klavyesi ve touchpad i nasıl. Pili nedir ne değildir... böyle uzar gider. Malzeme kaltesi önemsenmeyecek birşey değil. Hele de aletin performansına etkiyen malzemelerde. Şimdi aletin ekranı kötü olsa, optik okuyucu-yazıcı kötü olsa bunlar dandik diyip servise gitmeyi ummuyorsun heralde. Bu dediğin; servisi yaygın parçası ucuz diye şahin alma mantığına benziyor. Ayrıca aletin bir parçası örneğin optik okuyucusu dandik zırt vırt arızalanıyor, 2 ayda bir servise gittikten sonra ne anladım ben o servisin iyi olmasından. Ayrıca garanti dediğin 2 yıl, bu süre sonunda elindeki ürün dandik bir ürünse vay haline... Hadi Asus desen neyse hem servisi belli bir ortalamanın üzerinde (en azından çok şikayet almıyor) hemde üretim kalitesi her nekadar toshiba HP Dell vs. vs. gibi markalar kadar olmasada onlara çok yakın bir kalitede




  • ekşiden alıntı olmuş heralde yada uludagdan falan herneyse hp topigine benzetilmiş
  • Hakkaten rezil bir servismis demek ki Toshiba servisi, bu kadar kotu olduklarini bilmiyordum. Babam F klavye kullanir ve sirf bu yuzden ogretmenler kampanyasindan toshiba aldi cunku ucretsiz F klavye secenegi sunuluyordu. Kampanyaya katilmadan once telefon ettigimizde laptop Q klavye olarak teslim alindiktan sonra servise gonderin, ucretsiz olarak F klavye takilip size geri gonderilecek demislerdi. Biz de buna guvenerek katildik kampanyaya, aldik laptopu ve de konuyla ilgili olarak servisi aradigimizda klavye elimizde yok ne zaman gelecegi belli degil bahanesiyle oyalayip durdular... onun disinda muhattap olmadik servisle cok sukur....

    Ayrica Toshiba servisinin kotu olmasi Toshiba'nin kotu bir marka oldugu anlamina gelmez lutfen bu ikisini karistirmayalim Toshiba kaliteli ve saglam urunler cikartiyor bence en iyi notebook ureticilerinden birisidir kesinlikle.

    Yukarilarda Acer, Fujitsu ve Monster teknik servisleri onerilmis ben de Dell'i teknik servis konusunda onerebilirim. Kesinlikle cok sistemli ve duzgun calisiyorlar. Ben 2003 yilinda Dell aldigimda servisi cok kotu demislerdi fakat benim sansima midir nedir, garanti suresinin bitimine 1 hafta kala gonderdigim bilgisayarin bataryasini bile degistirdiler. Gecen sene de laptopa kola dokulunce bilgisayar nallari dikti, anakart yanmis 700dolar+50 dolar iscilik gibi bir fiyat cektiler (uretimi durmus olan model oldugu icin ellerinde anakart yokmus ve amerikadan gelecekmis). Daha sonra ben servise telefon acip, ayni anakarti ebay'dan 200 dolara buldugumu, getirtip kendilerine gondermem durumunda sadece iscilik ucreti odeyerek yaptirip yaptiramayacagimi sordugumda gonderin takariz dediler. Gecen gun de musteri memnuniyeti anketi yapmak icin telefon ettiler, ben takdir ettim acikcasi.




  • Yukarıda bir arkadaş vestel demiş.
    Vestel in dizüstülerini bilmem ama eksik yazılım la çıkardıkları yazarkasalara bir hafta sonra çıkardıkları program için 40 ytl istemişlerdi 2 sene önce.
    ben de yaklaşık bir aylık uğraş sonucu(sanayi bakanlığına dilekçe, maliye bakanlığına dilekçe, tüketici mahkemesine başvuru) yazarkasayı iade ettim.
    yine de yerli üreticiyi(nr kadar yerli oldukları tartışılır.)desteklemek lazım.
    Aslında suçu sadece teknik servislere atmayı. üretici firmalar türkiyedeki italatçı firmalar ile anlaşırken, dağıtımdan servis hizmetine kadar çeşitli şartlar koyabilirler.
  • arkadşlar bende bi arkadşımdan duydum anlatayım size gene toshiba laptop almış amcası bi sorun cıkmış şimdi hatırlamıyorum..gitmiş servis sizden kaynaklanıyo falan demiş Hatırladığım kadarıyla amcası haklıymış gerçektende sonra amcası sizi tuketici haklarına şikayet etcem demiş
    neyse..amca etmiş ve tuketici haklarından yazı gitmiş toshibaya sonra toshiba kendi amcasını aramış özür dileriz beyfendi demiş şikayetinizi geri
    çekmeniz için elimizden gelen en ii servisi veririz demiş hiç bir ücrette talap etmiycez demişler ama amcası cekmemiş mahkemden çıkan karar ise amcası beğendiği herhangi bir laptopu alabilir diye karar cıkmış ve amcası mağzaya gidince çok ii bir şekilde karşılamışlar ve ikramlarda bulunmuşlar amcasıda güzel bi laptop alıp ççıkmış gitmiş...aynısı arkadşında başına gelmiş gene tuketici haklarına vurcam demiş adamlar istediğiniz yere vurun demiş gene kağıt gidiyo adamlar kendi aramış özürdileriz diye ikikere aynı olay olmuş hiç korkamyın bunlardan tuketici haklarına gidin başvurun abiicim sonra tırsıyolar...hkkınızı arayın arkadşlar...




  • Türkiye'de tüketiciyi koruma yasası ve başvurulacak yerler vardır. Herkesin hakkını sonuna kadar araması lazım yoksa bu teknik servis belası hiç bitmez. Yaptırım yok, adamlar korkmadıkları için bildikleri yoldan aynen devam ediyorlar. Malesef ülkemizde bu tür teknik servis yerleri açmak kolay, denetleme hiç yok, bilgi ve tecrübesi çok yetersiz elemanlar çalışıyor dolayısıyla çok sayıda kişi servise gittiğine çok pişman oluyor.

    Bu ülkede notebook, elektronik veya beyaz eşya ne alırsanız alın önce servis güvencesini ve garanti şartlarını çok iyi öğrenmek lazım.
  • Arkadaşlar ekranda dalgalanma sorunu sebebiyle 4 kere bilgisayarımı garantiye gönderdim 2 aydır bilgisayarımı göremiyorum. Rezil bir teknik servis TNB
  • Servis sorunu Türkiyede kronik bir problem olarak devam etmekte olduğu bir gerçek .Yukarıda bir arkadaş tosibanın iyi bir ürün olduğunu fakat servile ilgili sorunlar var olduğunu gibisinden bir şeyler yazmış arkadaşımıza katılıyorum.Bu problem sadece tosiba hp yada x marka yada y marka için geçerli değil bence Türkiyede bir çok marka için bu gerçerli ürünü yada malı satana kadar her şey çok çok iyi sizden iyi müşteri yok ama gel gelelim aldığımız üründe sorun çıktığı zaman olaya servis giriyor ve sorunlar yumağı yaşamaya başlıyoruz bu servis sorunu bence her sektörde malesef var ve yaşanmakta aldığımız ürün ister elektoronik bir cihaz olsun gerekse otomobil olsun
    Otomobil başlığı adı altındaki forum sayfalarını takip eden arkadaşlar bilir doğuş otonun servisinde yaşanan sıkıntılar sayfalar dolusu doğuş oto ne marka araç satıyor volkswagen marka araçların tümünü bu marka kötümü kesinlikle değil ,değil ama arabada sorun çıkınca serviste de sorun lar yaşanmaya ve üstüne katlanarak yaşanmaya devam etmekte malesef
    Ne kadar yazık ve üzücü bir durum aslında hepimiz kendimize göre bir sürü para verip bir ürün alıyoruz ve bozulduğunda yada arızlandığında servisten hakkımız olan şeyi yani sorunumuzu çözmelerini bekliyoruz ama onlar bizleri keriz yerine koymaya çalışıyorlar gerçektende üzücü ve sinir bozucu şeyler bunlar
    Tüm arkadaşlara sorunsuz ürünler dileğimle




  • Bence bu işi hakkı yapan bir firma var o da Dell olduğunu düşünüyorum. şikayetvar.com a yazılan neredeyse bütün şikayetlere cevap verilmiş ve benim ilk bilgisayarımda dell di 3 kere farklı sorundan servise gitti fakat sorunu çözdüler ve bana gönderdiler. Ama Toshiba rezalet.
    quote:

    Orjinalden alıntı: asityanığı

    Servis sorunu Türkiyede kronik bir problem olarak devam etmekte olduğu bir gerçek .Yukarıda bir arkadaş tosibanın iyi bir ürün olduğunu fakat servile ilgili sorunlar var olduğunu gibisinden bir şeyler yazmış arkadaşımıza katılıyorum.Bu problem sadece tosiba hp yada x marka yada y marka için geçerli değil bence Türkiyede bir çok marka için bu gerçerli ürünü yada malı satana kadar her şey çok çok iyi sizden iyi müşteri yok ama gel gelelim aldığımız üründe sorun çıktığı zaman olaya servis giriyor ve sorunlar yumağı yaşamaya başlıyoruz bu servis sorunu bence her sektörde malesef var ve yaşanmakta aldığımız ürün ister elektoronik bir cihaz olsun gerekse otomobil olsun
    Otomobil başlığı adı altındaki forum sayfalarını takip eden arkadaşlar bilir doğuş otonun servisinde yaşanan sıkıntılar sayfalar dolusu doğuş oto ne marka araç satıyor volkswagen marka araçların tümünü bu marka kötümü kesinlikle değil ,değil ama arabada sorun çıkınca serviste de sorun lar yaşanmaya ve üstüne katlanarak yaşanmaya devam etmekte malesef
    Ne kadar yazık ve üzücü bir durum aslında hepimiz kendimize göre bir sürü para verip bir ürün alıyoruz ve bozulduğunda yada arızlandığında servisten hakkımız olan şeyi yani sorunumuzu çözmelerini bekliyoruz ama onlar bizleri keriz yerine koymaya çalışıyorlar gerçektende üzücü ve sinir bozucu şeyler bunlar
    Tüm arkadaşlara sorunsuz ürünler dileğimle




  • Toshiba X200-15K makine kullanıyor-dum.
    Ekran IŞIKLARI bozulduğu için servise verdimki ben kendim notebook tamiri yapan ve TR içinde Penta Aracılığı ile notebook satışı yapan (ağırlıklı Toshiba) birisiyim. Dokunmadım götürdüm servise.

    8.1.09 tarihinde servise verdim, 3-4 gün sonra aradılar ne alakası ise Ekran Kartı ve Anakartında sorun varmış. Ki ben sadece makinenin ekranın ışığı çalışmıyor dedim ve sadece biraz fazla ısınıyor diye ekledim. Bukadar. Sonunda tamam dedik bekleyelim. Klasik Toshiba Servisi sözü 3-6 hafta parça bekleyeceğiz. Okey dedik bekleyelim. Bekledik bekledik bekledik gene bekledik sonunda dayanamadım 32. işgünü sonunda aradım ve ne oldu dedim bizim makine hala parça bekliyoruz dedi dedim ya koca Toshiba bu ürünün parçalarını elinde tutamıyor, 2 parçayı yurt dışından getirtemiyorsa neden bu ülkede iş yapıyor dedim kadın ben bilgi alıp döneceğim dedi. Sizce döndümü? Tabikide hayır 3 gün sonra ben gene aradım ve dedimki ya bana bilgi verin ne zaman gelecek diye bende ona göre hareket edeyim. Tamam dedi biz döneceğiz bekledik gene ama 2 gün boyunca birşey çıkmayınca aradım tekrardan ve değişim talebinde bulundum. Bu talepte bulunduktan sonra tam 1 hafta bekledim ve beni aradılar ürünün kolisini, ve diğer aparatlarını istediler. Adamlar utanmadan ellerindeki bilgilere bakmıyorlar. Bre adamlar o ürün 1,5 yıllık ürün ben onun kutusunu saklayıp ne yapayım? Neyse o okadar önemli değil dediler tamam dedik. Götürdüm verdim servise.

    Şimdi olay şu. Bu olay tam 2 aydır devam ediyor. Bu ürün benim değilde bir müşterimin notebook'u olsaydı ne yapardım??? Daha o ilk aramadıkları günlerde yemin ettim bir daha sonsuza kadar Toshiba notebook satmam diye. Ki büyük bir firmam 15 adet makine istedi ve ben Toshiba verirdim o firmaya gittim Lenovo aldım verdim. Dün gene bir firmam 7 adet notebook istediler onlarada Lenovo verdim. Hem ucuz hem güzel hemde daha iyi.

    Ve size bir öneri. Bir ay önce bir müşterime 3 adet Dell marka notebook sattım ki bu benim ilk Dell satışımdı. 4 gün önce bir ürün bana geri geldi. Makine ne yaparsak yapalım açıldıktan 2 dakika sonra donuyor. Diskini değiştirdim, ramleri değiştirdim açıkça anakart arızası. Aradım call center'ı bana 2-3 şey yaptırdılar sonuç olumsuz olunca söyledim bize tamam teknik servisi yönlendireceklerini söylediler. Ve sabah arayıp öğleden sonra için randevu aldılar. 2 kişi geldi ve makineyi önümde parçaladılar anakartını gözlerimin önünde değiştirdiler makineyi bana teslim ettiler sağlam bir şekilde ve sorun sorunsuz olarak gözümün önünde halledildi. Ben bunu beklemiyorum Toshiba'dan ama en azından adam gibi iş yapsınlar...




  • Arkadaşlar yaklaşık 2 yıl önce sağlık bakanlığı kampanyasından toshiba a200-1bp model notebook aldım. garantisi hala devam ediyor.

    cihazın anakartı sorun çıkardı ve cihaz serviste anakart bekliyor.

    15 iş günü süresi dolduğu gün yedek bilgisayar talebinde bulundum ancak 20 iş günü süresi dolmasına rağmen hiç bir gelişme yok.

    yetiştirmem gereken bir ödevim var ve müşteri hizmetlerini arayıp bağırıp çağırmaktan başka bir şey yapamıyorum.

    garanti belgesinde yer alan hüküm aynen şöyle :

    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    Bu maddeye aykırı bir davranış var.

    Bir daha Toshiba mı? ASLA!!!



    Sanayi bakanlığına şikayet edeceğim ve sonucu hepinize aktaracağım.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.