Şimdi Ara

yeni başlayacak birinini sorularını yanıtlayabilir misiniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tamamen rahat ve özgür olmak için motosiklet istiyorum. sadece sırt çantası alıp gezmek için düşünüyorum motosikleti. hız tutkum vs. yok. araba kullanırken bile hız yapmam, bomboş yolda sinyal veren tipte bir sürücüyüm. motosiklet bu bahsettiğim olay için yani sadece sırt çantası ile gezmek gerçekten mümkün mü yoksa hayal mi ? istanbulda ikamet ediyorum antalya'da ucuz bir motelde yer ayırtıp motosikletim yola çıkıp motele yerleştikten çevre illeri vs. gezmek mümkün mü ? yoksa yanımda bir sürü ıvır zıvır taşımak zorunda mıyım ? izlediğim uzun yol videolarında üç tane çanta yüklenmiş motorla geziyor insanlar. öncelikle motor benim için uygun mu değil mi onu anlamak istiyorum.

    ikincisi ekipman kısmı. ekipman konusunda hiç paraya acımayıp en güvenli olanları tercih edeceğim, param yetmezse bile önce ekipmanı alır motor için para biriktiririm sıkıntı yok. ancak şunu merak ediyorum yaz montu ayrı kış montu ayrı botu ayrı pantolonu eldiveni vs. bir sürü şey var ben evden çıkıp ünide ders dinlemek için şövalye gibi zırhlanıp mı dolaşacağım ? o şekilde dolaşmak yorucu olmuyor mu yoksa bana mı abartılı geliyor ?

    ve tabii ki başlangıç için motor tavsiyesine ihtiyacım var ? mutlaka abs li olması gerek. scooter düşünmüyorum. naked motorlar ilgimi çekti ama sanırım bunların eldiven gözü yok sanırsam, benim gibi sadece özgürce - hız yapmdan- gezmeyi düşünen biri için hangi motor tipi uygundur ? çin malı motorlara para vermeli miyim yoksa japonlara felan mı bakayım. başlangıç aşamasını geçtikten sonra ki motosiklet arayışımda ktm duke 250 çok hoşuma gitti mesela ama servis olaylarını felan araştırınca sırf markadan çok pahalı olduğunu anladım.

    ehliyeti aldıktan sonra çin malı 100 cclik bir motorla 6 ay takılıp sonra 250 cc gibi bir motora mı geçmeli yoksa 250 cc ile başlanabilir mi ? ehliyeti aldıktan sonra benelli 125s motorunu koydum şuan listede - hala daha araştırıyorum- ama abs si yok.

    yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rookie PG -- 3 Haziran 2020; 21:43:19 >



  • up
  • sirt cantasi ile gezmek pek tabii ki mumkun ve bahsettigin seyi defalarca yaptim. hem de 38 yasinda baslayarak.
    dag bayir sapa yollara da girmek istermisin? toprak patika orman yollarindan issiz yaylalara cikmak istermisin yoksa sadece asfalt yeter mi dersin?
    butceni de soylersen sana motor tavsiye edebilirim.

    edit:
    evet maalesef bakkala bile gitsen robocop gibi giyinmelisin cunki 60 ile giderken saniyede 16 m gidiyorsun, tam kislik mont ile agustos ayinda bile gezdim sorun olmadi.paran varsa yazlik bi kisliktir ,butce az ise ortalama bi mont kisin biraz usuterek , yazin biraz terleterek idare eder.usumenin caresi icine polar uzerine yagmurluk giymektir.eksi 2 derecede arkadaslar ile gezmelere gidip elimizi motor blogundan isittigimiz oldu donmasin diye :)
    cin malina bulasma , honda-yamaha dan neyi istersen sec...yasi buyuk olsun amma japon olsun.motordan sogursun yeminle

    edit2: akli basinda bi arkadasa benziyorsun , 25o ile basla , 100 luk bir hafta sonra gitmiyor gibi gelecek.250 lik 6 ay idare eder :) 250 lik araba hizinda gider ama bak , kendine guveniyorsan almalisin.

    ben 250 crf ile basladim.ehliyetim kiyafetim hic bisim yoktu.gittim aldim surmeyi bilmiyordum arkadas getirdi bahceye park etti. yetmedi nc700 aldim , yetmedi africa twin 1000 cc aldim.arkadas oldu kazada sattim scuter ile fiti fiti devam.


    yeni başlayacak birinini sorularını yanıtlayabilir misiniz ?
    yeni başlayacak birinini sorularını yanıtlayabilir misiniz ?

    yeni başlayacak birinini sorularını yanıtlayabilir misiniz ?

    Uludagin zirvesinde gol oldugunu biliyormuydun mesela :) ->
    yeni başlayacak birinini sorularını yanıtlayabilir misiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 3 Haziran 2020; 23:8:50 >
  • "evden çıkıp ünide ders dinlemek için şövalye gibi zırhlanıp mı dolaşacağım ? o şekilde dolaşmak yorucu olmuyor mu yoksa bana mı abartılı geliyor ?"
    Motoru arac olarak kullanirsan bu yorucu olur. yani uniye derse giderken motor surersen yorucu gelir sana bu.
    ama motorcu adam uniye gitmek icin motor surmez , motor surmek icin uniye gider ;)
    motor arac degil amactir yani.motor surmeye alistiginda vucudunun bir organi olacak o arka teker. "ariiii viz viz viz "sarkisi soyleyerek tek basima yalova daglarinda dag bayir koy gezdigimi bilirim :D
    motor surebilmek icin izmite kofte yemeye gittigimi , veya oruclu iken canim canakkale helvasi cekip , oglen 12 de ist dan yola dusup , 3 de eceabbattan feribota binip , helvami alip , zincirimi yaglayip motora bindigimi ve bursa ustunden 8 deki iftara ist eve geldigimi bilirim meselaa.
    o zaman eglence gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 3 Haziran 2020; 23:15:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    "evden çıkıp ünide ders dinlemek için şövalye gibi zırhlanıp mı dolaşacağım ? o şekilde dolaşmak yorucu olmuyor mu yoksa bana mı abartılı geliyor ?"
    Motoru arac olarak kullanirsan bu yorucu olur. yani uniye derse giderken motor surersen yorucu gelir sana bu.
    ama motorcu adam uniye gitmek icin motor surmez , motor surmek icin uniye gider ;)
    motor arac degil amactir yani.motor surmeye alistiginda vucudunun bir organi olacak o arka teker. "ariiii viz viz viz "sarkisi soyleyerek tek basima yalova daglarinda dag bayir koy gezdigimi bilirim :D
    motor surebilmek icin izmite kofte yemeye gittigimi , veya oruclu iken canim canakkale helvasi cekip , oglen 12 de ist dan yola dusup , 3 de eceabbattan feribota binip , helvami alip , zincirimi yaglayip motora bindigimi ve bursa ustunden 8 deki iftara ist eve geldigimi bilirim meselaa.
    o zaman eglence gelir.
    anladım hocam o zaman, üst mesajdaki fotolar baya geç yüklendi. hevesimi körükledin baya
  • Rookie PG R kullanıcısına yanıt
    gec yuklenmedii , en az 10 kere girip girip edit ettim :)

    edit: sen endurocusun abi , ruhun endurocu.o cantali motorlar enduro.

    bu resmi ben cektim , oynama yok.kartepe tv vericisi->

    yeni başlayacak birinini sorularını yanıtlayabilir misiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 3 Haziran 2020; 23:18:51 >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt
    hocam enduro işini baya araştırmıştım geçmişte ama çok masraflı, düşün bir kere motoru arabayla taşıyorsun özel mesajlarına bak abi ordan yazıyorum.
  • Rookie PG R kullanıcısına yanıt
    o dedigin enduro degil abim , cross o. tasinan makinalar 2 zamanli ozel makinalar. enduro mesela yamaha tenere , honda africa twin , kavasayi versys tir.
    endurio kasadir yani. dik oturus , genis gidon...ata biner gibi ama saatlerce yormaz.biraz ruzgar yersin dik oturustan. dik oturus ta yolu tam gormen ve arazide gerektiginde ayaga kalkip kontrolu ele alman icindir. en rahat ayakta surersin motoru. uzun yolda giderken yorulunca benzin varsa durmayiz biz ayaga kalkariz giderken :)
    ote yandan enduro acelesi olmayan motordur.120 ideal hizdir , gerektiginde 160 da yapar amma 160 otesi icin enduro oturusu sakattir artik. 160 otesi hizlar icin racing oturusu gereklidir.ha 200 yapar mi yapar ama guvenli degildir 160 otesi. o disli lastigin yerden kesildigini hissedersin.
    depo 300 km gider , 200 250 de bi mola verirsin , iser , benzin alir cayini sigarani icer devam edersin.arada cok mecbur kalmadikca konvoy benzinlige sokulmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 3 Haziran 2020; 23:37:21 >
  • cros makinelerin iyisi 2 zamanli olur. kucuk hacim yuksek hp verir ama saatlik bakimi olur.piston gomlek kendin bile degistirisin.
    enduro dusuk devir uzun stroklu olur.boylece tork saglar. rampada 2 kisi 3 canta toplam 500 kilo ile durup kalkmak istediginde kalkmam demez.ceker goturur. genelde tek silindirdir.hindistana veya afrikanin kus ucmaz yerlerine gittiginde olur da bozulursa orda yaptirabilrsin.en baba enduro gs tir mesela ama hava sogutmali vw kaplumbaga motoru vardir ve bununla ovunur satarken.
    racing 4 silindirdir , kisa strok dolayisi ile yuksek devirdir. performans odaklidir. yani patlamanin ilk andaki en buyuk kismini kullanir , hepsini kullanmadan egzozdan atar. o yuzden biraz verimsizdir , azcik cok yakar endurolara gore ama performanslidir. yukleyemez artci alamazsin ama yuklu iken rampada kalkacam dersen devirli kalkman lazim , buda debriyajina stres bindirir.4 silindir olmasi ve yuksek perf dolayisi ile uzay teknolojisi vardir.(1000 cc den 180 hp verir ve turbo yoktur atmosferiktir.boyle bi teknloji otomobilde yok henuz bak) ustalar anlamaz , anlayan 1 2 ustadir oda sana bakmaz. omrunu doldurmus racinge bulasma derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 4 Haziran 2020; 0:15:55 >
  • Üstteki arkadaş doğru diyor motor sürmek için kampüse gidiyorum bazen zevkine :D Okul olayı şöyle oluyor ben korumalı kot pantolon aldım. Korumaları çıkarabiliyorsun. Korumalı botun da günlük kullanıma uygun olanları var. Benimki pek değil. Yanımda spor ayakkabı taşıyorum ağır değil zaten. Okul için kitap defter de götürmeyen tembel bir öğrenci olduğum için çantamda epey yer var :D


    Uzun yola çıkıp dolaşmak istiyorsun. O zaman sana enduro sınıfı bir motosiklet öneririm. Bakabileceğin motorlar bütçene göre acayip değişiyor. Motorun sunduğu güvenlik önlemleri de dahil. Her türlü masrafı yaparım dediğin için ben sana Yamaha WR125x öneririm. Dayanıklı ve uzun ömürlü bir demir attır. Eğer alabilirsen WR250X alabilirsin aynı motorun daha güçlüsüdür. 250cc klasmanında Honda CRF250L de alabilirsin. Daha daha param var diyorsan Honda CRF250 Rally al. Başlangıç için alabileceğin en iyi motorlar bunlar bence. Kawasaki de var tabi ama Kawasaki ayrı bir mevzu onu hiç açtırma şimdi.


    Paran, sabrın ve dirayetin varsa bu hobiye gönül rahatlığıyla başlayabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodbanger -- 4 Haziran 2020; 23:32:19 >
  • benimde 16 yaşımdan beri motosiklet almak kullanmak hayalimdi, 18 yaşımda ehliyet alırken izin vermedi ailem ve 5-6 yıl araba tecrübesinden sonra motosiklete geçtim, 2-2.5 yıldır da motosiklet kullanıyorum. cb125f ile başladım 1 sezon kullandıktan sonra satıp 2018 r25 aldım şuan corona muhabbetinden dolayı dışarı pek çıkmıyorum çok kötü geçiyor günler. Benim görüşüm direk 250cc ile başlaman. Nerde yaşıyosun bilmiyorum ama şehir içi trafiğe çıkmadan 1-2 ay ağır ağır kullanıp motosikletinin limitlerini öğrenirsen sıkıntı yaşamazsın. Ben okula giderken dizlik mont kask ve eldiven takıyorum. Pantolon ve bot motosiklet için özel almadım. Alırsan daha yararlı tabiki ve güvenli. Şövalye gibi demişsin bi bakıma dogru çünkü ceketin korumaları ister istemez dik durmanı ve yapılı görünmeni sağlıyor. Eldivenini de kaskının içine koyup koluna takıyosun bitti gitti. (Tabii xmax 250 gibi bi motorun ve dev gibi bi sele altın veya top case in varsa oraya da koyabilirsin, malesef bende yok ) Motordur ekipmandır bi sorun olursa elimden geldiğince cevaplamaya calısırım malum forumun bu bölümü ölü çünkü.
  • Başlangıç için ns200 alabilirsin. Sıfırdan başlayacaksan ilk başlarda sokak aralarında caddelerde yavaş yavaş kendini alıştırmalısın. Hop e5 trafiğine atlama ilk ani frende asfaltı öpersin. Ekipman olarak sana tavsiyem, korumalı fileli bir mont (f/p prohel colombia), uzun bilek korumalı eldiven (f/p venom d2 uzun), kaliteli bir kask (f/p bell qualifier), bir çift dizlik veya kevlar korumalı pantolon, yds diablo 7.4 gtx bot.

    Bu saydığım ekipmanlar pantolon veya dizlik hariç toplam fiyatlarını söyleyeyim.

    Kask 850 + mont 600 + eldiven 300 + bot sıfır 550 ikinci el alırsan 300 civarı.

    Toplamda 2300tl yapar hepsi sıfır. En ideal f/p ve güvenli bu şekilde toplarsın ekipmanları.

    Asla aceleci olma. Ben motoru aldım daha 2. ay okula gitmeye kalktım. Bakırköyde frenleme yapamadığım için kaza yaptım. Allaha şükür ne bana ne motora bir şey olmadı. O günden beridir de kaza yapmadım. Yavaş yavaş sindire sindire kullanın sizden ricam. İmkanınız elveriyorsa yamaha veya hondadan eğitim almaya çalışın. Motosiklet kullanmak heleki İstanbul da araba kullanmaktan 587487489498498 kat daha zordur.
  • Matthew Murdock kullanıcısına yanıt
    Yavaş, sağdan sağdan gitsek bile zor mu hocam
  • xStyks kullanıcısına yanıt
    Hocam kendinize güvene bağlı birazda. Yapabilirim diyorsanız olur tabii ki. Ben ehliyetimi aldım direk kuryelik yaptım. Ama ondan önce istanbulda yaklaşık 5 senedir aktif araba kullanıyodum zaten. Sağ elinize hakimseniz 1 aya en hayati konuları halledebilirsiniz.
  • Mânâlùx Râpérâ M kullanıcısına yanıt
    bloodbanger kullanıcısına yanıt
    Matthew Murdock kullanıcısına yanıt
    verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. benim gibi uzun yol düşünen biri için enduro motorlar daha iyiymiş dediğiniz gibi ama 250 cc enduro bulamadım. ktm duke 250 düşünüyorum başlangıç için. motoru ilk alınca mahallede kısa mesafe kullanırım zaten 1-2 ay hatta özel derste almayı düşünüyorum. para biriktirmeye başladım önce bir ehliyeti alayım sonrası kısmet.

    istanbulda ikamet ediyorum, motor sürülmeyecek kış günleri max 1-2 ay oluyor burada onun dışında hep sürülür onun için alacağım ekipmanları mevsimlik yaz-kış giyebileceğim şeylerden seçmeyi düşünüyorum. deri ceket bu şekilde ihitiyacımı karşılar mı acaba ? hem yakışıklı da duruyor bir tane kevlar kot pantolon, mevsimlik bot, eldiven. belki yazın uzun yol için yazlık mont alırım ekstradan ancak uzun yola çıkmama daha 1 yıl var, sonra düşünülür. bu arada motor dahil her şeyi sıfır alacağım.

    istanbulda ekipman alışverişi yapabileceğim mağaza önerebilir misiniz ?
  • Rookie PG R kullanıcısına yanıt
    Hocam anadolu yakasında hasanpaşada mekanlar bol. Girin bakın deneyin. Ama internetten araştırında gidin. Duke 250 kullandım ben. Beykoz dan üsküdara kadar. Torklu bi makine. 100 den sonra kesiliyor. Aşşırı titreşim var asla uzun yola gelmez. Üstte sanırım ekipman için f/p örnek vermiştim. Eğer bütçeniz yüksek veya düşük ona göre her türlü yardımcı olurum.
  • Rookie PG R kullanıcısına yanıt
    bende bahçeşehirde oturuyorum, trafik falan kısmen az oldugu için burda öğrenmem kolay olmuştu. ktm nin farkını koydugu en iyi motoru duke 390 modeli. ama a2 ehliyetle kullanılmıyor diyolardı bi ara benimde tam bilgim yok. harika bi makine oldugunu söylüyolardı uzun yol yapanda görmüştüm. ama enduro uzun yol için en iyi tercih tabiki. en ufak enduro tipi motorda honda nc750 diye biliyorum. gerçi bmw g310gs vardı ama baslangıç motoru olurmu bilmem hiç görmedim kullanan eden. kendime g310r bakmıştım bi dönem o zaman görmüştüm bu motoruda. deri ceket bende dainese in deri ceketi var hörgüçlü olmasına ragmen düşük süratlerde ateş gibi oluyor. bende gidip bi yazlık mont alıcam yakın dönemde. üfür üfür oluyor yazlık montla kullanırken. Ekipman olarak evime yakın diye yamaha istanbul'dan almıştım 2-3 parça bişey hem motoru da ordan aldıgım için iyi indirimde yapıyolar saolsunlar. bahsetmediğimiz bişey de motoru nasıl koruyacağın. kasko en iyi tercih tabikii ama ilk motorun olacagından cok yüksek cıkıcaktır tanıdığın yoksa sigortacı. diğer bi alternatif teknotakip taktırabilirsin. birde disk kilidi alırsın bi mekana gittiğinde aklın kalmasın, imkanın varsa abus, yoksa auvray kullanıyorum ben tavsiye ederim.
  • Kardeşim sana tavsiyem ilk motorun ne olursa olsun dikkatli ve yavaş kullan , gaza gelme motorunu iyice tanı. Ben 150lik commuter ile başlamıştım bugün kendime diyorum ulan o motora ben nasıl binip trafiğe çıkmışım. Lastikler naylon lastik ve yol tutuşu sıfırmış. Birde hava basıncına bakmadan şişirmişler basınç 40 filandı. Zaten motoru alıp eve getirene kadar buz pistinde gidiyormuşçasına eve gelmiştim. Tabi bu ilk tecrübemdi. Abs filan zaten yok frene bastımmı kayıyordum :) Şimdiki aklım olsa binmezdim.
    Motor alacaksan ilk işin düzgün bir lastik taktırmak olsun. Birde yoğun trafiğe çıkmadan tenha yerlerde motoru yavaş yavaş yoklayarak alış. Yani gazı verdimmi arka teker bir savurur ya mesela viraj dönerken bunları tecrübe et. Birde koruma demiri ve takozu almayı ihmal etme. Kıyafetleri zaten al. Ben düşüp üstümü başımı yırtmıştım sadece kask takıyordum.. Asfaltı öpmek çok kötü bir duygu.
  • Rookie PG R kullanıcısına yanıt
    İstanbulda 4 mevsim sürersin, toplamda 3-4 hafta süremezsin yağmur, kar vs den dolayı. Yaz kış ekipmanı diye bişey pek yok. Ben 3 mevsim montumun içine kışın hırka, içlik, kaban falan giydim öyle sürdüm. Altıma da içlik giyiyordum. Decathlonda çokça var içlik gayet de kaliteli. Deri ceket kışın ve sonbahar giyebilirsin yazın kızarmış piliç olursun :D Yani yine giyersin ama çok kırmızılarda durma, hareket ettikçe rüzgar seni serin tutar :D

    KTM bakıyorsan 200 duke abs kullanıyorum KTM konusunda cevaplayabilirim.

    Kevlar kot riderdenim var bende. Kask olarak bütçene göre bişey al, isimsiz marka alma. Ben başlarken Scorpion Exo 490 almıştım. Anadolu yakasında Kadıköy'e girerken metrobüs durağının karşısında Hasanpaşa diye bir semt var. Motomax, Tabamotor, KTM Spormoto, Honda servisi falan var herhangi birini yazsan götürür harita. Orada yığınla mağaza var. Onun dışında bostancı köprüsünün altında motosikletaksesuarları.com var, var oğlu var. Denemediğin ekipmanı alma sonra rahat olmayabilir, uymayabilir vs.

    Motor aldığında lastiğini de değiştir mutlaka. En fazla 2bin km sür daha sonra at kenara. Fabrika lastikleri uyduruk oluyor.

    İlk başta aldığın ekipmanların kalitesi hakkında çok yorum yapamayabilirsin normal. Daha sonra biraz kullanınca ve daha kaliteli bişey denediğinde farkı anlarsın.

    Mesela kaskın vizörü yolda giderken açarken takılırsa rahatsız olursun. İçeri rüzgar girerse soğukta rahatsız olursun. Uğultu yaparsa rahatsız olursun. Bunlar hep yolda farkedeceğin şeyler malesef mağazada değil. Kask konusunda dikkat edeceğin bir konu da üretim tarihlerini sor. 2 yıldan eski kask almamanı öneririm. Bu konuda çok tartışma var ama ben böyle düşünüyorum. Kaskların belli raf ömürleri var ve içlerindeki emici materyal zamanla bozulabiliyor. Aynı şekilde kazalı kasklar da darbe emdiği için bir daha darbe emecek gücü kalmıyor/azalıyor.

    Kask alırken bi tane de balaklava al. Decathlonda ucuza alabilirsin. Kaskı giymeden kafanı ona geçir çok daha rahat ve hijyenik olur. Kaskın temiz kalır, terin kaska geçmez, kaskı takıp çıkarırken kolayca takıp çıkarırsın, kışın ılık tutar vs.

    Ben kısa bot kullandım, şu ara uzun bot bakıyorum alacağım. Kevlar pantolonların diz koruması oluyor ancak kaval kemiğini korumuyor. Ben de aradaki mesafeyi uzun botla kapatmaya çalışıyorum. Kısa botumla diz korumamın arasında yaklaşık 4 parmak boşluk var. O beni rahatsız ettiği için böyle yapacağım. Sen de tercihini uzun bottan kullanabilirsin. Bir arkadaşım tam ekipmanlı ama kısa botluydu. O aradaki boşluktan darbe yedi ve sinir, doku kaybı yaşadı. O sebeple biraz da. Komiktir ki başka hiç bir yerine bir şey olmadı çünkü oralardaki ekipmanları tamdı.

    Eldivenler yazlık/kışlık oluyor. Bazıları dört mevsim diyor ama pek inanmıyorum. Yazlık eldivenim vardı Venom. Sonraları yıprandı yırtıldı vs. Kışın kışlık isimsiz bir eldiven aldım. Sıcak tuttu, venom gibi titretmedi elimi. Şimdi de Revit Moska kullanıyorum. Acayip rahat ve hava alıyor. Tabi gönlüm isterdi ki bilek korumalı bir alpinestars SP1 gibi bir şey almak.

    Pantolon kevlar kot olarak riderdenim, tech90 bakabilirsin. Tekstil alacaksan çok şey var gidip dene hepsini.

    Mont Held Zelda var bende. Kışın dediğim gibi içine hırka falan giyip kullandım. Şimdi ise tişörtün üstüne giyiyorum. İlk montum olduğu için başka mont deneme fırsatım olmadı. Şu an pek bi sorun yaşamadım. Sırt koruması yoktu kendim impactec marka sırt koruması alıp içine soktum. Mont markalarından Dainese, Revit, Held, Clover önerebilirim. Arkadaşlarımdan denediklerim bunlar. Kalite olarak da nam salmış markalar zaten.

    Hayvan gibi yazdım işim gücüm yok diye. Başka sorun varsa yaz yardımcı olurum.
  • çok düşünme , bu dediklerini bisikletle bile yapanlar var, konu motosikletle bu işler yapılır mı değil, kendine sorman gereken "ben yapabilir miyim ? " ;)
    beğendiğin makineyi al ( çinden uzak dur ) kıyafetini giy, tadını çıkar . gerisi olur gider .
    ha yeni başlayacaksan mutlaka ileri sürüş eğitimlerine katıl ve 250 cc yi geçme .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.