Bu konuyu herkesin duymasını istiyorum. Çünkü artık neden Yemeksepeti kullanmadığımın en büyük hatırlatıcılarından biri oldu yaşadığım. Öne çıkararak destek olursanız sevinirim. 9 Aralık akşamı saat 8'de Yemeksepeti Market (Çeliktepe) şubesinden sipariş verdim. 21.40-21.50 arasında siparişin geleceğine dair not düşüldü. Uzun bir süre olsa da yoğunluktan dolayıdır diye sorun etmedim. Ardından bu süre 22.10-22.20 arasına uzadı. Yine ses çıkarmadım. İlgili saat aralığında siparişimin yolda olduğunu gördüm. Fakat yarım saat sonra "Teslim Edildi" bildirimi geldi. Ben teslim almadım. Müşteri hizmetlerine en az 7 kez ulaşmama rağmen bu mağduriyetim giderilmedi. Saat gece yarısını geçti ve bu süreçte ihtiyaçlarımı sipariş verebileceğim başka online platform kalmadı. Yemeksepeti Market (Çeliktepe) şubesi hem beni 5 saat bekletti, hem de mağdur etti. Uzun zamandır Yemeksepeti kullanmıyordum ve neden kullanmayı bıraktığımı çok iyi anladım. Daha kendi marketinin siparişini organize edemeyen firmaya bir de üçüncü parti restoranlarla aracı ilişkilerinde mi güveneceğim? Yaşadığım rezillikten dolayı anladım ki Yemeksepeti artık telefonumda fazla yer kaplayan bir uygulamaymış sadece ve şu dakikadan itibaren onu bile yapamayacak. Allah onları bildiği gibi yapsın. Bu nasıl organizasyon? Bir daha asla Yemeksepeti'ne güvenmem. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serebrum -- 10 Aralık 2022; 18:20:0 > |
Bildirim