Şimdi Ara

Yaşından büyük göstermek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim yaş 18 özellikle yeni tanıştığım insanlar yaşımı söyleyince şaşırıyor, şimdi konunun amacı kaç yaşında gösteriyorum ssli gibi bişi değil o yüzden ss istemeyin baştan söyliyim. Herneyse benim gibi bu durumda kalanlar var mı son zamanlarda çok sık bu olayla karşı karşıya kalıyorum daha yarım saat önce sucu geldi eleman tahminim 18 19 yaşlarında bana abi diye hitap ediyor baya garip gelmeye başladı açıkçası.



  • Yok abi...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19 yaşındayım sorana 25 derim, problem olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşından büyük göstermek çok kötü bir şey, ergenlik çağında güzel görünse de ileriki yaşlarda yüz hatları tamamen çöküyor.
  • artan yaşları ne yapıyorsunuz?
  • 22 yaşındayım. Rahat 3-4 yaş genç gösteriyorum. Şu an sıkıntısını çeksem de, ileride işime yarayacak bir durum. Allah kolaylık versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Atmosphere

    Arkadaşlar benim yaş 18 özellikle yeni tanıştığım insanlar yaşımı söyleyince şaşırıyor, şimdi konunun amacı kaç yaşında gösteriyorum ssli gibi bişi değil o yüzden ss istemeyin baştan söyliyim. Herneyse benim gibi bu durumda kalanlar var mı son zamanlarda çok sık bu olayla karşı karşıya kalıyorum daha yarım saat önce sucu geldi eleman tahminim 18 19 yaşlarında bana abi diye hitap ediyor baya garip gelmeye başladı açıkçası.

    +1
    Bende senin durumundayım dostum özüllikle sakallar beni baya büyük gösteriyor 18 diyince yalan diyorlar 25 varsındır diyorlar değişik bi durum ama olgun görünmek hoşuma gidiyo kötü bi durum yok benim için seni veya diğer arkadaşları bilemem tabi




  • 16 yım sakal varken yaşımı gösteriyorum kesincede 13 14 sanıyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 20 yaşındayım. Ama söyledigim kişiler inanmıyor. 18 gösteriyorum. Bak sana bi tavsiyem var.

    Benim iş yerinde bi kadın vardı. Yaşı tahminen 25 filan diyordum. Ama kadın yaşlı gösteriyordu hem yaşlı hemde biraz çirkindi. Bende kadın sordugunda ayıp olmasın diye 25 sin filan diyordum. Ki gerçek yaşı sanıyordum. Ama acıyordum kıza çünkü baktıgında 25 yaşında filan oldugunu anlıyon ama 32 gibi gösteriyor. Ben 25 yaşındasın dediğimde kadın bana evet 25 yaşındayım ama yaşlı gösteriyom demişti.

    Meğersem gerçek yaşı 40 imiş ve aslında genç gösteriyormuş.

    Sende deki ben 25 yaşındayım. Sana derler aaa 21 filan gösteriyon. Lol
  • Mert_Jeksin kullanıcısına yanıt
    Hocam bayanın çirkinliğinden vs. bahsetmişsin o ayrı bi konu benim büyük göstermem daha çok yapılı olmam ve yaşıtlarıma göre çıkan fazla sakal, yüz hatlarımla ilgili bir problemim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mert_Jeksin

    Bende 20 yaşındayım. Ama söyledigim kişiler inanmıyor. 18 gösteriyorum. Bak sana bi tavsiyem var.

    Benim iş yerinde bi kadın vardı. Yaşı tahminen 25 filan diyordum. Ama kadın yaşlı gösteriyordu hem yaşlı hemde biraz çirkindi. Bende kadın sordugunda ayıp olmasın diye 25 sin filan diyordum. Ki gerçek yaşı sanıyordum. Ama acıyordum kıza çünkü baktıgında 25 yaşında filan oldugunu anlıyon ama 32 gibi gösteriyor. Ben 25 yaşındasın dediğimde kadın bana evet 25 yaşındayım ama yaşlı gösteriyom demişti.

    Meğersem gerçek yaşı 40 imiş ve aslında genç gösteriyormuş.

    Sende deki ben 25 yaşındayım. Sana derler aaa 21 filan gösteriyon. Lol

    Beynim sulandı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weisses Fleisch

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mert_Jeksin

    Bende 20 yaşındayım. Ama söyledigim kişiler inanmıyor. 18 gösteriyorum. Bak sana bi tavsiyem var.

    Benim iş yerinde bi kadın vardı. Yaşı tahminen 25 filan diyordum. Ama kadın yaşlı gösteriyordu hem yaşlı hemde biraz çirkindi. Bende kadın sordugunda ayıp olmasın diye 25 sin filan diyordum. Ki gerçek yaşı sanıyordum. Ama acıyordum kıza çünkü baktıgında 25 yaşında filan oldugunu anlıyon ama 32 gibi gösteriyor. Ben 25 yaşındasın dediğimde kadın bana evet 25 yaşındayım ama yaşlı gösteriyom demişti.

    Meğersem gerçek yaşı 40 imiş ve aslında genç gösteriyormuş.

    Sende deki ben 25 yaşındayım. Sana derler aaa 21 filan gösteriyon. Lol

    Beynim sulandı





  • 16 yaşındayken saçları 3 e vurdurunca millet asker misin diye soruyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weisses Fleisch

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mert_Jeksin

    Bende 20 yaşındayım. Ama söyledigim kişiler inanmıyor. 18 gösteriyorum. Bak sana bi tavsiyem var.

    Benim iş yerinde bi kadın vardı. Yaşı tahminen 25 filan diyordum. Ama kadın yaşlı gösteriyordu hem yaşlı hemde biraz çirkindi. Bende kadın sordugunda ayıp olmasın diye 25 sin filan diyordum. Ki gerçek yaşı sanıyordum. Ama acıyordum kıza çünkü baktıgında 25 yaşında filan oldugunu anlıyon ama 32 gibi gösteriyor. Ben 25 yaşındasın dediğimde kadın bana evet 25 yaşındayım ama yaşlı gösteriyom demişti.

    Meğersem gerçek yaşı 40 imiş ve aslında genç gösteriyormuş.

    Sende deki ben 25 yaşındayım. Sana derler aaa 21 filan gösteriyon. Lol

    Beynim sulandı





  • Şakaklar açıldı ve sakal bırakıyorsanız her türlü yaşınızdan daha büyük gösterirsiniz.
  • 17 yaşındayım bir kadın askerliğini yaptın mı dedi
  • Sakalları kestiğimde 1-2 yaş büyük duruyorum(yüzücülükten gelen kalıbında etkisi var tabii) sakallarla 21-22 yaşlarında sanılıyorum. Şuan kızlarda ve ortamlarda bir çok konuda işe yarasada ileride zor olacak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mert_Jeksin

    Bende 20 yaşındayım. Ama söyledigim kişiler inanmıyor. 18 gösteriyorum. Bak sana bi tavsiyem var.

    Benim iş yerinde bi kadın vardı. Yaşı tahminen 25 filan diyordum. Ama kadın yaşlı gösteriyordu hem yaşlı hemde biraz çirkindi. Bende kadın sordugunda ayıp olmasın diye 25 sin filan diyordum. Ki gerçek yaşı sanıyordum. Ama acıyordum kıza çünkü baktıgında 25 yaşında filan oldugunu anlıyon ama 32 gibi gösteriyor. Ben 25 yaşındasın dediğimde kadın bana evet 25 yaşındayım ama yaşlı gösteriyom demişti.

    Meğersem gerçek yaşı 40 imiş ve aslında genç gösteriyormuş.

    Sende deki ben 25 yaşındayım. Sana derler aaa 21 filan gösteriyon. Lol


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 21-22 olunca faydasını görürsün 18-30 arası her yaştan bayana hitap edersin.en azından bende öyle oldu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.