Şimdi Ara

(yardım) TTNet Arıza bildirim sorgu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
30.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün internet arızam yüzünden ttnet'e 2 kere internet üzerinden arıza bildirimi yaptım.
    eskiden arayarak geri dönüş yaparlardı şimdi bi arıza numara vermişler oradan takip edebilirsiniz diye
    mesaj atıyorlar.

    ''Değerli müşterimiz şikayetiniz alınmıştır. xxxxxxxxxx bildirim numarası ile takip edebilirsiniz.TTNET''

    Nereden takip ediyoruz bu şikayeti?



  • Müşteri hizmetleri , online işlem merkezi.
  • online işlem merkezinde numarayı girip takip edebileceğim bir bağlantı göremedim. arıza takibi bölümünde eski 1 tane arıza kaydı tamamlandı olarak görünüyor. başka birşey yok.
  • Müşteri hizmetleri yardımcı olacaktır.
  • Zaten online işlem merkezinde arıza takip bölümünde fazla ayrıntı yok. Kayıt oluşturulan arıza Örnek:Hız Düşük yazar.."Çalışmaya devam ediyor" "Sorun Araştırılıyor" yada "Sorun Giderildi" yazar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online işlem merkezinde sadece "bildirim" yapılabiliyor:

    http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/


    Telefon ile 444 1 444 müşteri hizmetlerinde ise bildirim yapılıyor ve devamında "takip" edilebiliyor:

    http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/TT-Musteri-Hizmetleri/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harkab

    Online işlem merkezinde sadece "bildirim" yapılabiliyor:

    http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/


    Telefon ile 444 1 444 müşteri hizmetlerinde ise bildirim yapılıyor ve devamında "takip" edilebiliyor:

    http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/TT-Musteri-Hizmetleri/

    arkadas ttnet demis sen turktelekom musteri hizmetlerini gosteriyorsun ikisi aynı değil birbirlerinin arizalariyla ilgilenmiyor 4440375 aradiginizda zaten bıraktıgınız ariza kaydi ile ilgili otomatik bir bant yayinindan bilgi veriliyor vermezse musteri hizmetleriyle gorusup numarayi soylerseniz size gerekli bilgiyi verecektir




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TTNET ARIZA KAYDINA ÜCRET ALDI
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aynen öyle...

    Konunun özeti şuydu:

    Bildirimlerinizi takip etmek için online işlem merkezine boşuna bakmayın. Takip için telefonla müşteri hüzmetlerimi aramak gereklidir...


    Ha telefon no'yu yanlış vermişim, evet, fakat şirket farklı olsa da yine aynı kafa var zaten bunlarda :)
  • Online işlemlerden hocam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkDeveloper

    Online işlemlerden hocam :)

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkDeveloper

    Online işlemlerden hocam :)

    Kafanızdan uydurmayın ezbere konuşup da. Online İşlemlerden falan değil, "Herhangi bir arıza kaydınız bulunmamaktadır" tarzında bir şeyyazıyor Online İşlemler'den Arıza Kaydı'na girince.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spycho

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkDeveloper

    Online işlemlerden hocam :)

    Kafanızdan uydurmayın ezbere konuşup da. Online İşlemlerden falan değil, "Herhangi bir arıza kaydınız bulunmamaktadır" tarzında bir şeyyazıyor Online İşlemler'den Arıza Kaydı'na girince.

    Kardeşim TTNET Online işlemler ile müşteri hizmetleri senkronize hareket eder.

    Senin Online işlemlerde arıza kaydınız "bulunmamakatadır" diyorsa demek ki size "arıza kaydı oluşturmamamışlar" bu kadar basit.

    ben arıza kaydı oluşturduğumda neden direk benim online işlem merkezime de düşüyor bu.
  • Arkadaşlar benim internet hızım 16 mb kotayı aştığımda ise (75 GB) 3 mb ye düşüyor.Ama Ekim ayının 1'inde internet hızım güncellenmedi.Bende bi aksaklık olmuştur deyip geçiştirdim.Ama 2. günde güncellenmeyince müşteri hizmetlerini arayıp şikayette bulundum.Bana 15 gün sonra dönüş yaptılar ve kotayı aştığınız için Adil Kullanım Kotası dolayısıyla internetinizin hızı 16 mb de 3 mb ye düşürülmüştür denildi.Ben hızımın hiç yükselmediğini söyledim.Onlarda bana evinizin içindeki telefonkablolarını tamamen değiştirmeniz gerekmektedir dediler.Bende değiştirdim ve bu bana 500 tl civarında bir fiyata maal oldu.Kasım ayının 1'inde internet hızım yüne güncellenmeyince ben tekrar aradım müşteri hizmetlerini ve bu seferde modeniniz arızalı garantiye gönderin dediler.Ben modemi mi garantiye gönderdim ve geri geldi.Ama internet hızım hala 3mb olarak gözüküyor.Hatta bazen daha da düşüyor.Ben bunun içinde şikayet kaydı oluşturdum fakat hala bir çözüm alamadım.Benim bu halimi şikayet edebileceğim bir yetkili birim var mı?Nerden bir çözüm alabilirim?Yardımcı olursanız çok sevinirim.. :(




  • Fevkelade1i kullanıcısına yanıt
    oho sende her denilene inanıp yapmışsın gelip buraya modem arayüzündeki adsl hat değerlerini koysaydın daha çok yardım alırdın.
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    Cahillik işte, şuan Turkcell Super Online kullanıyorum hiçbi sorun yok Allah'a şükür :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.