Şimdi Ara

Yamaha XT660X vs XT660R

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
4.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bunların teknik farklarının pratikte nasıl bir farka yol açtığını bilen var mı? Tamam biri supermoto biri enduro, birinin lastik küçük diğerinin büyük ama bu motorları nasıl etkiliyor? Yani dönüşlerde, ivmelenmede nasıl farklar oluşuyor merak ediyorum.



  • XT 660 X ÖZELLİKLERİ

    Engine -
    Engine type: Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
    Displacement: 660 cc
    Bore x stroke: 100.0 x 84.0 mm
    Compression ratio: 10:01
    Maximum power: 35.3 kW (48 PS) @ 6,000 rpm
    Maximum torque: 60.0 Nm (6.1 kg-m) @ 5,250 rpm
    Lubrication system: Wet sump
    Carburettor: Fuel injection
    Clutch type: Wet, multiple-disc coil spring
    Ignition system: TCI
    Starter system: Electric
    Transmission system: Constant mesh, 5 speed
    Final transmission: Chain
    Fuel tank capacity: 15 litres
    Oil tank capacity: 2.9 litres


    Chassis -
    Chassis: Steel tube, diamond shaped
    Front suspension system: Telescopic forks
    Front travel: 200 mm
    Rear suspension system: Swingarm (monocross)
    Rear travel: 200 mm
    Front brake: Single disc, Ø 320 mm
    Rear brake: Single disc, Ø 245 mm
    Front tyre: 120/70R 17M/C
    Rear tyre: 160/60R 17M/C


    Dimensions -
    Length (mm): 2,175 mm
    Width (mm): 860 mm
    Height (mm): 1,170 mm
    Seat height (mm): 875 mm
    Wheel base (mm): 1,490 mm
    Minimum ground clearance (mm): 205 mm
    Dry weight (kg) 177 kg

    XT 660R ÖZELLİKLER

    Engine -
    Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
    Displacement 660 cc
    Bore x stroke 100.0 x 84.0 mm
    Compression ratio 10:01
    Maximum power 35.3 kW (48 PS) @ 6,000 rpm
    Maximum torque 60.0 Nm (6.1 kg-m) @ 5,250 rpm
    Lubrication system Wet sump
    Fuel System Fuel injection
    Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
    Ignition system TCI
    Starter system Electric
    Transmission system Constant mesh, 5 speed
    Final transmission Chain
    Fuel tank capacity 15 litres
    Oil tank capacity 2.9 Litres


    Chassis -
    Chassis: Steel tube, diamond shaped
    Front suspension system Telescopic forks
    Front travel 225 mm
    Rear suspension system Swingarm (monocross)
    Rear travel 200 mm
    Front brake Single disc, Ø 298 mm
    Rear brake Single disc, Ø 245 mm
    Front tyre 90/90-21 M/C
    Rear tyre 130/80-17 M/C


    Dimensions -
    Length (mm) 2,240 mm
    Width (mm) 845 mm
    Height (mm) 1,230 mm
    Seat height (mm) 865 mm
    Wheel base (mm) 1,505 mm
    Minimum ground clearance (mm) 210 mm
    Dry weight (kg) 172 kg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DATADOT -- 8 Mayıs 2007; 1:24:56 >




  • Ya teknik özellik açısından biliyorum ama pratikteki farklarını merak ediyorum. Ön lastiği büyük olunca bunun sürüşe etkisi nasıl oluyor mesela? Bunun gibi şeyler.
  • Unutmaki tüm enduro larda ön lastik her zaman arkaya göre 1 numara düşüktür bunun sebebi ise güçle alakalı arkadaki tork öne fazla etki etmemesi açısından ve sürüş açısından her motorun kendine göre hava akışı geçişleri vardır önün büyüklüğü yere sağlam basmasıdır ama 660x ile 660r arasında pek bir fark yok ikisinide bir süre kullanmışlığım oldu
  • ikiside aynı motor sadece lastikler değişik.ben olsam enduro olanını tercih ederdim.sele yüksekliği,rahatlığı bana iyi gelmişti.

    yalnız motorun hacmi 650cc yi geçtiği için 2 kat fazla vergi ödersin benden söylemesi.yani 1000 lik motorlarla aynı vergide.
  • Yok ya ben zaten Suzuki DR-Z400SM alıcam da merak ettiğimden sordum
  • Suzuki drz400 sm eğer hiç motora binmediysen ve manual motor hiç kullanmadıysan çok zorlanıcaksındır DRZ nin şakası yoktur
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kawasaki z650 vs Yamaha Mt-07 ?
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Uzun süreler sürmedim(yani toplamda 3 günlük tecrübem var) ama YBR125'i rahatça kullanabiliyorum çünkü bi Güvenli Sürüş eğitimi vardı ona katıldım. Hiç de zorlanmadım, biliyorum YBR125'le arasında dağlar kadar fark var ama baştan azıtmam zaten yavaş yavaş açılırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinoz31 -- 8 Mayıs 2007; 21:09:36 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.