Bildirim
Yamaha XT660X vs XT660R
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
XT 660 X ÖZELLİKLERİ
Engine -
Engine type: Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
Displacement: 660 cc
Bore x stroke: 100.0 x 84.0 mm
Compression ratio: 10:01
Maximum power: 35.3 kW (48 PS) @ 6,000 rpm
Maximum torque: 60.0 Nm (6.1 kg-m) @ 5,250 rpm
Lubrication system: Wet sump
Carburettor: Fuel injection
Clutch type: Wet, multiple-disc coil spring
Ignition system: TCI
Starter system: Electric
Transmission system: Constant mesh, 5 speed
Final transmission: Chain
Fuel tank capacity: 15 litres
Oil tank capacity: 2.9 litres
Chassis -
Chassis: Steel tube, diamond shaped
Front suspension system: Telescopic forks
Front travel: 200 mm
Rear suspension system: Swingarm (monocross)
Rear travel: 200 mm
Front brake: Single disc, Ø 320 mm
Rear brake: Single disc, Ø 245 mm
Front tyre: 120/70R 17M/C
Rear tyre: 160/60R 17M/C
Dimensions -
Length (mm): 2,175 mm
Width (mm): 860 mm
Height (mm): 1,170 mm
Seat height (mm): 875 mm
Wheel base (mm): 1,490 mm
Minimum ground clearance (mm): 205 mm
Dry weight (kg) 177 kg
XT 660R ÖZELLİKLER
Engine -
Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
Displacement 660 cc
Bore x stroke 100.0 x 84.0 mm
Compression ratio 10:01
Maximum power 35.3 kW (48 PS) @ 6,000 rpm
Maximum torque 60.0 Nm (6.1 kg-m) @ 5,250 rpm
Lubrication system Wet sump
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 5 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 15 litres
Oil tank capacity 2.9 Litres
Chassis -
Chassis: Steel tube, diamond shaped
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 225 mm
Rear suspension system Swingarm (monocross)
Rear travel 200 mm
Front brake Single disc, Ø 298 mm
Rear brake Single disc, Ø 245 mm
Front tyre 90/90-21 M/C
Rear tyre 130/80-17 M/C
Dimensions -
Length (mm) 2,240 mm
Width (mm) 845 mm
Height (mm) 1,230 mm
Seat height (mm) 865 mm
Wheel base (mm) 1,505 mm
Minimum ground clearance (mm) 210 mm
Dry weight (kg) 172 kg
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DATADOT -- 8 Mayıs 2007; 1:24:56 >
-
Ya teknik özellik açısından biliyorum ama pratikteki farklarını merak ediyorum. Ön lastiği büyük olunca bunun sürüşe etkisi nasıl oluyor mesela? Bunun gibi şeyler. -
Unutmaki tüm enduro larda ön lastik her zaman arkaya göre 1 numara düşüktür bunun sebebi ise güçle alakalı arkadaki tork öne fazla etki etmemesi açısından ve sürüş açısından her motorun kendine göre hava akışı geçişleri vardır önün büyüklüğü yere sağlam basmasıdır ama 660x ile 660r arasında pek bir fark yok ikisinide bir süre kullanmışlığım oldu -
ikiside aynı motor sadece lastikler değişik.ben olsam enduro olanını tercih ederdim.sele yüksekliği,rahatlığı bana iyi gelmişti.
yalnız motorun hacmi 650cc yi geçtiği için 2 kat fazla vergi ödersin benden söylemesi.yani 1000 lik motorlarla aynı vergide. -
Yok ya ben zaten Suzuki DR-Z400SM alıcam da merak ettiğimden sordum -
Suzuki drz400 sm eğer hiç motora binmediysen ve manual motor hiç kullanmadıysan çok zorlanıcaksındır DRZ nin şakası yoktur -
Uzun süreler sürmedim(yani toplamda 3 günlük tecrübem var) ama YBR125'i rahatça kullanabiliyorum çünkü bi Güvenli Sürüş eğitimi vardı ona katıldım. Hiç de zorlanmadım, biliyorum YBR125'le arasında dağlar kadar fark var ama baştan azıtmam zaten yavaş yavaş açılırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinoz31 -- 8 Mayıs 2007; 21:09:36 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X