Şimdi Ara

YAKIT TASARRUFU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR RESİMDEDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ YAKIT BORUSUNUN ÜZERİNE KAPI MENTEŞELERİNDE KULLANILAN METAL PARÇADAN KULLANDIM.İNANIRMISINIZ 10 KM DE YARIM YARIM LT BENZİN BİLE YAKMIYOR.BU KISKAÇ SAYESİNDE KARBÜRATÖRE ÇOK AZ BENZİN GİDİYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaplumb ağa -- 3 Temmuz 2009; 13:30:39 >



  • NASIL

     YAKIT TASARRUFU
  • dostum benim motor normal haliyle 10 km de yarım litre yakmıyor senin motorun ne marka merak ettim büyük cc motormu.
  • büyük bir başarı tebrik ederim başarılarının devamını dilerim
    gerçi böyle birşeyin orjinalı zaten var tasaruf cihazı olarak satılıyor
    ama o tamamen farklı bir şey kapı menteşesi ile alakası yok
    sen birde ortası yuvarlak delik olan mıklatısı benzin hortumunun
    üzerinden geçir bak göreceksin çok daha az yakacak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asbaskan

    büyük bir başarı tebrik ederim başarılarının devamını dilerim
    gerçi böyle birşeyin orjinalı zaten var tasaruf cihazı olarak satılıyor
    ama o tamamen farklı bir şey kapı menteşesi ile alakası yok
    sen birde ortası yuvarlak delik olan mıklatısı benzin hortumunun
    üzerinden geçir bak göreceksin çok daha az yakacak

    buzdolabının kapağına takılan mıknatısıda taktım bunun yanın daT1 NANO TECH te kullandım mükemmel oldu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cool111

    dostum benim motor normal haliyle 10 km de yarım litre yakmıyor senin motorun ne marka merak ettim büyük cc motormu.

    50 cm3lük tek silindirli scooter(ZEALSUN ZS50QT4)
    hatırlatma:bunun yanında kavşaklarda kırmızı ışıkta beklediğimde motorumu kapattığımda müthiş yakıt tasarrufu oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaplumb ağa -- 3 Temmuz 2009; 17:09:44 >
  • şaka mı bu?..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ---CRUZE YAKIT TÜKETİMİ---
    15 yıl önce açıldı
    Klima ve yakıt tüketimi
    9 yıl önce açıldı
    yakıt tüketimi ?
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İLERDE HAVA FİLTRESİNİN UCUNA HAVA GİRİŞİNE ISITMA TELLERİ SÖKÜLMÜŞ 12 VOLTA GÖRE AYARLANMIŞ SAÇ KURUTMA MAKİNESİNİ TAKICAM.BÖYLECE BÖYLECE MOTORUN PİSTONLARI AŞAĞI İNDİĞİNDE HAVAYI ÇEKMEK İÇİN ZORLANMAYACAKLAR.HEM PERFORMANS ARTACAK HEMDE YAKIT TASARRUFU YAPACAK.
  • HATIRLATMA:YOKUŞ AŞĞI İNİLDİĞİNDE ACİL BİR DURUMUNUZ YOKSA ARACINIZIN MOTORUN KAPATIN.BOŞU BOŞUNA BENZİN GİTMESİN
  • Ciddi derecede yakıt ile bozmuşsun kendini. Yokuş aşağı inerken motoru kapamak ölümüne sebep olabilir, aman dikkat...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    Ciddi derecede yakıt ile bozmuşsun kendini. Yokuş aşağı inerken motoru kapamak ölümüne sebep olabilir, aman dikkat...


    KARDEŞ TASARRUFTA AŞIRI GİTMEK KÖTÜ BİR PSİKOLOJİ DEĞİLDİR AYRICA DİNDE AŞIRI GİTMEK DEĞİLDİR.BU GÜN ÜLKEMİZDE BENZİN İSRAFI ÇOK OLDUĞU İÇİN BİZ BU SIKINTILARI ÇEKİYORUZ.DÜNYANIN EN İYİ HÜKÜMETİDE GELSE BU İSRAF BÖYLE DEVAM ETTİĞİ MÜDDETÇE ÇOK YAKIT KRİZİ ÇEKİLECEK ÇOOOOOOOK!
    AYRICA BENİM MOTOSİKLET MOTORU ÇALIŞMADAN DA FRENİ ÇALIŞIYOR.GAZI KESTİĞİM HALDE MOTOR FRENİ TAM OLARAK DEVREYE GİRMİYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaplumb ağa -- 9 Temmuz 2009; 9:35:34 >
  • yakıtı kısıyorsun motorda ona göre sana güç üretiyor. Az benzine az güç. Sen motor tamircisi misin ki? motorun fazla yakıt harcadığını anlıyorsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ctrlshft

    yakıtı kısıyorsun motorda ona göre sana güç üretiyor. Az benzine az güç. Sen motor tamircisi misin ki? motorun fazla yakıt harcadığını anlıyorsun

    SIRADAN BİR KİMSE MOTOR TAMİRCİSİ OLMASA BİLE NE KADAR YAKIT GİTTİĞİNİ ANLAMALI? AYRICA AZ BENZİN GİTTİĞİNDE AZ GÜÇ OLACAĞINI ZANNETMİŞTİM T1 NANO TECH YAKIT KATKISINIDA KOYUNCA AKSİNE GÜÇ DAHADA ARTTI.BUNU YANINDA BUJİNİN TIRNAK ARALIĞINIDA AÇTIM SÜPER OLDU.
  • Arkadaşım sana yaptıklarının sonuçlarını yazayım muhtemel olarak:


    1-Kıstığın karbütatör yüzünden performansın da çekişin de düşecek,artı o yakıtın öyle olmadığını göreceksin,ayrıca benzin pompan basınç altında çalıştığı için zarar görecek,bu da kallavi bir masraf.

    Ha bu olmadı mı?

    2-Az benzin verdiğin için otomatik şansımanı çok zorlayacaksın özellikle dur kalklarda bu da şansımanı bozarak sana extra kallavi bir masraf olacak.

    Bu da mı yemedi?

    3-O salak yakıt katkılarını bir an önce bırak,motorun piston yuvalarını ve pistonlarını aşındırarak rektefe masrafı çıkarabilir segan veya komple motor yapılmasına hatta hatta yeni motor bloğ alınmasına dahi yol açarak sana kallavi mi kallavi bir masrafı hiç beklemediğin şekilde geçirebilir.

    4-Bujinin açtığın tırnak aralığı pistondaki ateşleme odağını değiştirecek hatta belli bir noktaya yoğunlaştıracak.Bu da aynı sahte bir buji kullanmış gibi pistonunun bujiye yaklaştığı noktada bir delik açacak ve hem çekişini hem gidişini hem de pistonunun mukavemetini bozacak.Aşınan parçalar motor içine kaçtığından motorun seni yolda tıkayarak kilitlenerek üzerinden atıp hem grenaj masrafı çıkaracak hem de sağlığın için ciddi risk oluşturacak,belki de hayatını tehdit edecek.




    Yaptığın bütün işlemler zaten dayanıksız olan bir çin motorunu iyice beter hale getirmekten öte şeyler değil.Hemen motorunu orjinal haline getir hem de hemen.Motorundan da kendi sağlığından da olacaksın bu gidişle.



    Böyle işlere kalkışma,yoksa 3 kuruş tasarruf yapayım derken 50 kuruş kaybedeceksin,artı sağlığını da kendini de riske atıyorsun.Umarım evli değilsindir ve umarım çoluk çocuğun yoktur.Eğer varsa onları da riske atıyorsun.




  • sevgili ali murat kardeşim yaratıcı fikirlerini kutluyorum fakat arkadaşların eleştirileride doğru bunu
    gözardı etmemek lazım aslında anladığım kadarıyla sen genç bir arkadaşsın yaratıcılık kabiliyetinle gün yüzüne çıkmaya çalışıyorsun fakat şunu unutmamak lazım
    her imalatı yapılan ürünün günlerce çalıştırılıp bir gırafiği tutularak en uygun hangi pozisyon ise ona göre üretilir ve daha sonraki imalatı yapılan parçalarında diğer parçalarla uyum içinde çalışabilecek ortamlarda imalatı yapılır
    unutmaki senin yaptığın amatörce ve deneysiz olarak uygulamalar bunun risklerinide mutlaka kabül etmen gerekiyor eğer bir araca orjinal firen koydularsa sen fireni kullanmayıp ayakalrını kullanırsan başta ayakkabına sonra ayağını riske atmış olursun
    neyse konuyu uzatmak istemiyorum bu fikirleri nerden biliyorsun dersen ben 53 yaşında uzun yıllar motorsiklet binicisi ve motor yenileme işi ile ugraşan bir motorsiklet kulübü kurucusu yaklaşık 150-200 üyesi olan kulüpte bende bazı eğitimler verdim ileri sürüş teknği egitimleri gibi sizlerinde bu eğitimden geçmenizi tavsiye ederim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ali murat

    quote:

    Orjinalden alıntı: cool111

    dostum benim motor normal haliyle 10 km de yarım litre yakmıyor senin motorun ne marka merak ettim büyük cc motormu.

    50 cm3lük tek silindirli scooter(ZEALSUN ZS50QT4)
    hatırlatma:bunun yanında kavşaklarda kırmızı ışıkta beklediğimde motorumu kapattığımda müthiş yakıt tasarrufu oluyor.


    dostum senin motorun bence ayarsız işten anlayan güzel bir motosikletçiye git güzel bir ayarlasın motorunu benimki 100 cc scooter olduğu halde o kadar yakmıyor.
  • Binbir takla atıp 50 cc lik motorla 100 km de 5 litre benzin yakıyorum diye sevinebiliyosun yani? Bu da ilginçmiş.
  • ARKADAŞLAR MOTOSİKLETİME ÇOK BENZİN GİDİNCE MOTORDA BOĞULMA OLUYORDU.İKİDE BİR MOTOSİKLET STOP EDİYORDU BU BİR.İKİNCİSİDE YAKIT KATKISI KONUSUNDA T1 NANO TECH KULLANIYORDUM.FAYDASINIDA İSTEDİĞİMDEN DAHADA FAYDASINI GÖRDÜM.BUNUNYANINDA TIRNAK ARALIĞINI AÇMADAN ÖNCE MOTOSİKLETİME ASTA 3000 MOTOR DOPİNGİ KOYDUM EN ŞİDDETLİ ISINMADA BİLE MOTORUN ZARAR GÖRMESİNİ ÖNLÜYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaplumb ağa -- 9 Temmuz 2009; 9:33:23 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ali murat

    ARKADAŞLAR MOTOSİKLETİME ÇOK BENZİN GİDİNCE MOTORDA BOĞULMA OLUYORDU.İKİDE BİR MOTOSİKLET STOP EDİYORDU BU BİR.İKİNCİSİDE YAKIT KATKISI KONUSUNDA T1 NANO TECH KULLANIYORDUM.FAYDASINIDA İSTEDİĞİMDEN DAHADA FAYDASINI GÖRDÜM.BUNUNYANINDA TIRNAK ARALIĞINI AÇMADAN ÖNCE MOTOSİKLETİME ASTA 3000 MOTOR DOPİNGİ KOYDUM EN ŞİDDETLİ ISINMADA BİLE MOTORUN ZARAR GÖRMESİNİ ÖNLÜYOR.BAZI MOTOSİKLET FİRMALARI BAZI PETROL ŞİRKETLERİ ÇOK PARA KAZANSINLAR DİYE ARACI ÇOK YAKIT HARCAMASINI SAĞLIYORLAR.UYANALIM(ÜNLEM)



    Hayır dostum aksine adam gibi motor üreten firmalar(suzuki-honda-kawasaki-yamaha-ducati-piaggio-aprilia-bmw....) asla ama ASLA ve altını çizerek söylüyorum ki asla,yakıt tüketimini artırmak gibi bir niyet gütmezler.Ancak kullandığın motor çin motoru,onların teknolojisi genelde araklamak üzerine olduğundan tasarımda beceriksizler.Üretim hatası olabilir.


    Sen bir japon motoruna o katkıları koy da bak nasıl mahvediyorsun motoru.İstop etmesinin nedeni birçok şey olabilir.Hava filtresi sübap ayarı kötü buji vs vs.


    O katkıları koymayı sana şiddetle bırakmanı öneriyorum.Motorunu mahvediyorsun.Motoru acilen orjinal haline getir.Yoksa çok daha beter masraf edeceksin.



    Kimse yakıt tüketimini artırmaya çalışmaz,düşürmeye çalışır.



    Ayrıca hiçbir bakımı düzgün motor hararet yapmamalıdır,en azından japonu,italyanı yapmaz.Arızası olmadığı sürece.




    Sen iyi yaptığını düşünüyorsun ama aslında motorunu öldürüyorsun.


    Arkadaşlar,sakın ama sakın burada yapılan şeyleri özenip de yapmayın.Motorunuza çok ciddi hasar verebilirsiniz.Hasarları da yukarıya yazdım.Burada yapılan şeyler son derece zararlı ve riskli.

    Arkadaşım sen de acilen motorunu eski haline çevir.Sıfır motor yapmak kaç para bilir misin?




  • şu motoru bende merak ettim yaz bakalım ne marka kaç cc modeli tipi neymişte belki yardımcı oluruz
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.