|
| _____________________________ |

|
| _____________________________ |
Arora Cappuccino 50cc ve 125cc Kullanıcı Yorumları ve Bilgileri
Arora Cappuccino, 50cc ve 125cc seçenekleriyle sunulan, uygun fiyatlı ve şık iki tekerlekli bir araçtır. Kullanıcılar, bu motosikletlerin performansı, yakıt verimliliği ve genel sürüş deneyimi hakkında çeşitli görüşler paylaşmaktadır.
Arora Cappuccino 50cc Kullanıcı Yorumları
50cc'lik Arora Cappuccino, şehir içi ulaşım için idealdir. Kullanıcılar, manevra kabiliyetine, kolay kullanımına ve düşük yakıt tüketimine dikkat çekmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, yüksek hızlarda performansının sınırlı olduğundan şikayet etmektedir.
Arora Cappuccino 125cc Kullanıcı Yorumları
125cc'lik Arora Cappuccino, hem şehir içi hem de kısa mesafeli yolculuklar için daha güçlü bir seçenektir. Kullanıcılar, iyi hızlanmasını, keyifli sürüş deneyimini ve 50cc modele göre daha yüksek taşıma kapasitesini övmektedir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yakıt tüketiminin 50cc modelden biraz daha fazla olabileceğini belirtmektedir.
Arora Cappuccino 125cc Alınır mı?
Arora Cappuccino 125cc, uygun fiyatı, iyi performansı ve düşük bakım maliyetleriyle bütçe dostu bir seçenektir. Kullanıcı yorumları, şehir içi ve kısa mesafeli yolculuklar için uygun bir motosiklet olduğunu göstermektedir. Ancak, daha yüksek hızlarda uzun mesafeli sürüşler için daha güçlü bir motosiklet tercih etmeniz gerekebilir.
Arora Cappuccino 50cc Yakıt Tüketimi
50cc'lik Arora Cappuccino, litre başına yaklaşık 50-60 kilometre yakıt tüketmektedir. Bu, şehir içinde sık sık durup kalkılan sürüş koşullarında bile düşük bir yakıt tüketimidir.
Arora Cappuccino 125cc Max Hız
125cc'lik Arora Cappuccino'nun maksimum hızı yaklaşık 90-100 kilometre saattir. Bu hız, hem şehir içi hem de kısa mesafeli yolculuklar için yeterlidir. Ancak, daha yüksek hızlarda sürüş için daha güçlü bir motosiklet düşünmeniz gerekebilir.
Sonuç olarak, Arora Cappuccino 50cc ve 125cc modelleri, uygun fiyatlı ve kullanışlı iki tekerlekli araçlardır. Kullanıcı yorumları, bu motosikletlerin şehir içi ve kısa mesafeli yolculuklar için iyi seçenekler olduğunu göstermektedir. Spesifik ihtiyaçlarınıza ve bütçenize göre 50cc veya 125cc modelini seçebilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 10 Ekim 2020; 23:23:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 2 Ekim 2020; 21:3:27 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Merhaba gösteredeki saat nasıl ayarlanıyor biliyor musunuz? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Selamlar, Göstergenin altındaki tuşa basılı tutun, sırasıyla saat, dakika, kilometre sayacı, ekran ışığı ayarlarını yapabiliyorsunuz. |
| _____________________________ |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
Aanadolu yakasinda altunizade acar motor var, cana yakin insanlardir. Emrah bey isinin başında ve ilgili oluyor. Eger anadolu yakasina cok uzak degilsen tavsiye ederim. Forumdan isminizi verdiler dersen internet forumlarinin etkisi iyi oluyor... ayrica ilgi gösterir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Selamlar herkese. Ben de ilk motorum olarak bugün teslim aldım. İstanbul'daki bayiler Euro3 modeli 12binden satarken, Bursa'dan eve teslim 11700'e Euro4 modelini aldım. Henüz kullanmayı da bilmediğinden, kapalı garaja koydum, işlemlerin tamamlanmasını bekliyorum :-) İlk etapta soracağım bir soru var ama; jantlar üstündeki delikler çok ufak, kalın bir zincirin geçmesi mümkün görünmüyor. Fren diski/gidon bağlantısından geçirmemizin bir sıkıntısı olmaz herhalde, değil mi? |
|
_____________________________
|
|
125'lik olanını kullanan arkadaş var mı ? |
|
_____________________________
AMD Ryzen 5 3600 Altı Çekirdek 3.60 GHz İşlemci | Corsair Vengeance RGB Pro 16 GB (2x8) 3200MHz DDR4 | Sapphire RX 5700 XT Nitro+ | Asus TUF Gaming X570 PLUS Wi-Fi DDR4 ATX Anakart | AOC C27G1 27" 1ms Full HD Freesync Curved Oyuncu Monitörü | Aerocool Airhawk Duo 750W 80+ Gold |
|
|
ben |
| _____________________________ |
|
Hocam haklısınız bende de kalın bir kilit vardı, o jant deliklerinden geçmiyor, bende motoru yere sabit bağlamak için yaptığım kilit zincir mekanizması var 0,6mm kalınlığında zincir geçiyor o şekilde bağlıyorum ve asma kilitle kitliyorum, dışarı da ise ön lastik amartisör gidonlarının yanından geçirip demire bağlıyorum. yada yeni zincir ve kilit alıcam kendime yeni bir kilit oluşturucam... |
| _____________________________ |
|
Evet ben de o amortisör aralarından geçireceğim. oradan geçer herhalde :) 12mm kalınlıkta aldım bir de gaza gelip ama, umarım sıkıntı cıkmaz :) Bu arada, bu durumda bir şey soracağım: amortisörden geçirdiğimizde, zinciri kesmek yerine tekeri cıkartıp zinciri boşa çıkartmak daha mantıklı olur sanki. hırsıza yol göstermiş gibi olduk ama yapacak bir şey yok :D Arkadaki sepet demiri yeterince sağlam görünmüyor cunku |
|
_____________________________
|
hocam hırsıza kilitmi dayanır... sen sağlam bağla, sağlam bir yere koy, gerisi Allah'a kalmış... :( |
| _____________________________ |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam tüm deneyimlerimi yazayim; Arora capuccino ile inegolden istanbul a geldim. Uzun yol tecrübesi yaptim. (50 lik ile 70 e ciktiginda devir saatine baktinmi bilmiyorum ama 8500 - 9.000 devir ile gidiyorsun. ) benim motorla genellikle 70-80 km hizlarda gittim, dip gaz ile 90 -95 yapiyor zorlarsan hafif yokuş da 100-105 e çıkıyor. Bu benim motorun verileri tabiki. Ve devir saati 70 de 6.000, 100 ile baktigimda 8.000 civarindaydi. Ben inegolden ciktim dip gaz hic durmadan gemlik O2 dinlenme tesislerine geldim 70-75 km yol gittim. Dinlenme tesisinde 20 dk dinlendirdim motoru sonra dip gaz vapur a geldim. Eskihisar topcular arasinda vapurla gecip vapurdan inince umraniye ye geldim. Motor biraz acilsin diye diye dip gaz geldim. bence 80-90 km hız gayet yeterli, 125 cc lik motoru da daha yüksek hızlarda kullanmak bana çok güven vermiyor... 125 lik motor = 8 beygir, sym fiddle 3 = 10 beygir, pcx 125 = 11 beygir diye biliyorum. Beygir gucune göre benim motorun diger 125 liklerden daha yavas olmasi normal. benimki 100 diğerleri 110 yapıyor. Fiyat olarak da 2020 model 1.000 km de benim motor 13.000 tl, fiddle 19.000 tl, pcx ise 25.000 tl fiyatlarda satiliyor. Fiyat, performans ve görsel açısından bence cok mantıklı bir motora sahibim. Özellikle görsel olarak bir + si var. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_efe -- 12 Ekim 2020; 22:17:14 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
Selamlar, Ne yaptınız? kullanma şansınız oldumu ? |
| _____________________________ |