Şimdi Ara

Yakıt Tasarruf Cihazı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
2
Favori
77.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu mıknatıscı'ların akıllarından ben ciddi şüphe duyuyorum. bakalım meşhur blogda ne demişler :

    "Bu ürünlerde iddia edilen çalışma prensibi aynıdır. Birbirine geçmeli plastik bir aksamın içine karşılıklı iki mıknatıs yerleştirilir ve yakıt borusu üzerine bağlanır. Bu sistem sayesinde borudan geçen akaryakıtın kimyasal yapısında bulunan hydrocarbon molekülleri magnetik alandan geçerken moleküler değişime uğrar ve dağılır. Halk dilinde anlatmak gerekirse, sobaya attığınız odunu kıymıklar halinde atarsanız mı daha iyi yanar yoksa kütük halinde atarsanız mı ? Genel prensip budur. Yanma yüzeyi artan yakıt aracınızın motorunda daha iyi yanacak ve çiğ yakıt sorunu ortadan kalkacaktır."


    yani güya mıknatıs etkisiyle moleküller arasındaki bağı açıyorlar, molekülleri birbirinden uzaklaştırıyorlar. (böyle bir durumda yakıtın kimyasal yapısının değişimi de söz konusu olabilir de neyse, bunu kimyacılara bırakalım). bugüne kadar bir sıvının moleküler yapısına etki edebilecek güçte bir mıknatıs ne doğal yollarla ne de yapay olarak üretilememiş/bulunamamış olmasına rağmen bir an için bunu göz ardı edelim ve bu süper(!) mıktasların gerçekten de yakıtın moleküllerini dağıttığını düşünelim.

    bu arkadaşlar moleküller arasını açarak daha iyi yanma elde edeceklerini iddia etmişler. demek ki bu arkadaşların, motorların çalışma prensipleri ile ilgili zerre kadar bilgileri yok. sıkıştırmadan bi-haberler. motorda yanan yakıtın yanma veriminin sıkıştırmaya bağlı olduğunu bilmiyorlar. son yıllardaki motor güçlerindeki artışların artan sıkıştırma sayesinde elde edildiğini, motor metalurjisi ve yakıt kimyası el verse şu an 1:8-1:12'ler arası değişen sıkıştırma oranları 1:20-1:50 seviyelerine çekilse çok daha verimli yanma ve kalori elde edilebileceğini, dizel motorların veriminin motorinin benzine nazaran daha yüksek oranda sıkıştırılabilmesinden kaynaklandığını, benzi oktanlarının habire yükseltilmesinin sebebinin, benzinin buji kıvılcımından önce kendi kendine tutuşmadan biraz daha fazla sıkılştırılabilmesi olduğunu anlatak acaba bize uzaydan gelmişiz muamelesi mi yaparlar? motor üreticileri her gün, sıkıştırma oranlarını biraz daha yükseltebilmek için uğraşırken, yani yakıtı sıkıştırıp molekülleri br araya toplamaya çalışırken, biz niye mıknatıs takıp moleküller arası ağı açmaya çalışıoruz yaaaaahuu? şu mıknatıslı yakıt tasarrufçusu mucit arkadaşlardan birisi bize acil olarak bunu açıklasın...

    bu adamların tamamının elinden ortaokul ve lise diplomalarını alacaksın, orta öğrenim fizik ve kimya derslerini yeniden ama bu sefer doğru öğrenene kadar da geri vermeyeceksin aslında...

    Hocam süperdi...

    Bence hepsi "eşşek" gibi biliyor da, işlerine gelmiyor tabi.
    Maksat üçkağıt olduğu için...

    Kendini bu kadar yormaya bile gerek yok.
    Bilimsel kanıtla gel diyeceksin.
    Noter huzurunda üniversitelerce araştırılmış olsun. Hani? Bir tane bile birşey yok.
    Süper icatsa patentini alırsın, ispatlarsın, verileri çatır çatır ortaya dökersin.

    Hiçbiri yok.




  • Ben uzunca bir süredir böyle konular açıldığında hep söylüyorum ama dikkate alınmadı...

    Konu hakkındaki süper bilgisiz ve araştırmayan tüketicilerimiz haricinde, bu konuları açanlar genellikle zaten bu tip salak salak şeylerin pazarlayıcısı değil mi? Ya "benim arkadaşım kullandı süper memnun" diye feyk mesaj, ya da "böyle birşey varmış, doğru mu?" diye dikkat çekmeye çalışan, sonunda da link verilen aptal saptal viral reklamlar şeklinde...

    Nasıl 2.el forumunda bu tip kişiler ilan edilip yasaklanıyor ediliyor falan, burada da aynı şekilde bir işlem yapılabilir.

    Yoksa bu tipler daha yıllarca "mıknatıslı, füzyonlu, lazerli yakıt tasarruf cihazı" diye milleti dolandırıp haram para kazanmaya devam edecekler.

    Hatta suç duyurusunda falan bulunulsa birşeyler çıkar mı acaba?
    Bu tip ürünlerin satışı komple yasaklansa mesela bu sayede.
    Çünkü alenen dolandırıcılık, alenen üçkağıt.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 2 Nisan 2013; 16:23:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu mıknatıscı'ların akıllarından ben ciddi şüphe duyuyorum. bakalım meşhur blogda ne demişler :

    "Bu ürünlerde iddia edilen çalışma prensibi aynıdır. Birbirine geçmeli plastik bir aksamın içine karşılıklı iki mıknatıs yerleştirilir ve yakıt borusu üzerine bağlanır. Bu sistem sayesinde borudan geçen akaryakıtın kimyasal yapısında bulunan hydrocarbon molekülleri magnetik alandan geçerken moleküler değişime uğrar ve dağılır. Halk dilinde anlatmak gerekirse, sobaya attığınız odunu kıymıklar halinde atarsanız mı daha iyi yanar yoksa kütük halinde atarsanız mı ? Genel prensip budur. Yanma yüzeyi artan yakıt aracınızın motorunda daha iyi yanacak ve çiğ yakıt sorunu ortadan kalkacaktır."


    yani güya mıknatıs etkisiyle moleküller arasındaki bağı açıyorlar, molekülleri birbirinden uzaklaştırıyorlar. (böyle bir durumda yakıtın kimyasal yapısının değişimi de söz konusu olabilir de neyse, bunu kimyacılara bırakalım). bugüne kadar bir sıvının moleküler yapısına etki edebilecek güçte bir mıknatıs ne doğal yollarla ne de yapay olarak üretilememiş/bulunamamış olmasına rağmen bir an için bunu göz ardı edelim ve bu süper(!) mıktasların gerçekten de yakıtın moleküllerini dağıttığını düşünelim.

    bu arkadaşlar moleküller arasını açarak daha iyi yanma elde edeceklerini iddia etmişler. demek ki bu arkadaşların, motorların çalışma prensipleri ile ilgili zerre kadar bilgileri yok. sıkıştırmadan bi-haberler. motorda yanan yakıtın yanma veriminin sıkıştırmaya bağlı olduğunu bilmiyorlar. son yıllardaki motor güçlerindeki artışların artan sıkıştırma sayesinde elde edildiğini, motor metalurjisi ve yakıt kimyası el verse şu an 1:8-1:12'ler arası değişen sıkıştırma oranları 1:20-1:50 seviyelerine çekilse çok daha verimli yanma ve kalori elde edilebileceğini, dizel motorların veriminin motorinin benzine nazaran daha yüksek oranda sıkıştırılabilmesinden kaynaklandığını, benzi oktanlarının habire yükseltilmesinin sebebinin, benzinin buji kıvılcımından önce kendi kendine tutuşmadan biraz daha fazla sıkılştırılabilmesi olduğunu anlatak acaba bize uzaydan gelmişiz muamelesi mi yaparlar? motor üreticileri her gün, sıkıştırma oranlarını biraz daha yükseltebilmek için uğraşırken, yani yakıtı sıkıştırıp molekülleri br araya toplamaya çalışırken, biz niye mıknatıs takıp moleküller arası ağı açmaya çalışıoruz yaaaaahuu? şu mıknatıslı yakıt tasarrufçusu mucit arkadaşlardan birisi bize acil olarak bunu açıklasın...

    bu adamların tamamının elinden ortaokul ve lise diplomalarını alacaksın, orta öğrenim fizik ve kimya derslerini yeniden ama bu sefer doğru öğrenene kadar da geri vermeyeceksin aslında...

    Hocam süperdi...

    Bence hepsi "eşşek" gibi biliyor da, işlerine gelmiyor tabi.
    Maksat üçkağıt olduğu için...

    Kendini bu kadar yormaya bile gerek yok.
    Bilimsel kanıtla gel diyeceksin.
    Noter huzurunda üniversitelerce araştırılmış olsun. Hani? Bir tane bile birşey yok.
    Süper icatsa patentini alırsın, ispatlarsın, verileri çatır çatır ortaya dökersin.

    Hiçbiri yok.

    zaten hatırlayanlar çıkacaktır, yıllar önce aynı ürünün çalışma mantığını, "mıknatıs içinden geçen yakıttaki düzensiz moleküllerin mıknatıs sayesinde düzene sokulduğu, o sayede tasarruf ettirdiği" şeklinde yapıyorlardı. sonra o yemedi, çünkü ;

    * yakıt içindeki moleküller düzene girince niye tasarruf ediliyor, düzensiz olunca niye müsrif oluyor? ve
    * bu mıknatıslar içinden geçen yakıttaki düzensiz molekülleri düzene sokarken, düzenli moleküllerin de düzenini bozmuyor mu? moleküllerin hangisi düzenli, hangisi düzensiz nasıl anlıyor da, düzenli olanlara dokunmazken, düzensizleri hizaya getiriyor?

    sorularına cevap veremediler.

    o nedenle artık "molekül düzenlemesi" açıklaması gitti, bugün yerine yukarıdaki açıklamadaki gibi "moleküller arası bağın gevşetilmesi" saçmalığı aldı. yarın bu sorulara da cevap veremeyince bakalım başka ne uyduracaklar çalışma mantığına dair.

    bizde millet akıllanmıyor doğal sonuç olarak onlarda da bilimle uzaktan yakından akraba bile olmayan yalanlar, bahaneler, uydurmalar bitmiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu mıknatıscı'ların akıllarından ben ciddi şüphe duyuyorum. bakalım meşhur blogda ne demişler :

    "Bu ürünlerde iddia edilen çalışma prensibi aynıdır. Birbirine geçmeli plastik bir aksamın içine karşılıklı iki mıknatıs yerleştirilir ve yakıt borusu üzerine bağlanır. Bu sistem sayesinde borudan geçen akaryakıtın kimyasal yapısında bulunan hydrocarbon molekülleri magnetik alandan geçerken moleküler değişime uğrar ve dağılır. Halk dilinde anlatmak gerekirse, sobaya attığınız odunu kıymıklar halinde atarsanız mı daha iyi yanar yoksa kütük halinde atarsanız mı ? Genel prensip budur. Yanma yüzeyi artan yakıt aracınızın motorunda daha iyi yanacak ve çiğ yakıt sorunu ortadan kalkacaktır."


    yani güya mıknatıs etkisiyle moleküller arasındaki bağı açıyorlar, molekülleri birbirinden uzaklaştırıyorlar. (böyle bir durumda yakıtın kimyasal yapısının değişimi de söz konusu olabilir de neyse, bunu kimyacılara bırakalım). bugüne kadar bir sıvının moleküler yapısına etki edebilecek güçte bir mıknatıs ne doğal yollarla ne de yapay olarak üretilememiş/bulunamamış olmasına rağmen bir an için bunu göz ardı edelim ve bu süper(!) mıktasların gerçekten de yakıtın moleküllerini dağıttığını düşünelim.

    bu arkadaşlar moleküller arasını açarak daha iyi yanma elde edeceklerini iddia etmişler. demek ki bu arkadaşların, motorların çalışma prensipleri ile ilgili zerre kadar bilgileri yok. sıkıştırmadan bi-haberler. motorda yanan yakıtın yanma veriminin sıkıştırmaya bağlı olduğunu bilmiyorlar. son yıllardaki motor güçlerindeki artışların artan sıkıştırma sayesinde elde edildiğini, motor metalurjisi ve yakıt kimyası el verse şu an 1:8-1:12'ler arası değişen sıkıştırma oranları 1:20-1:50 seviyelerine çekilse çok daha verimli yanma ve kalori elde edilebileceğini, dizel motorların veriminin motorinin benzine nazaran daha yüksek oranda sıkıştırılabilmesinden kaynaklandığını, benzi oktanlarının habire yükseltilmesinin sebebinin, benzinin buji kıvılcımından önce kendi kendine tutuşmadan biraz daha fazla sıkılştırılabilmesi olduğunu anlatak acaba bize uzaydan gelmişiz muamelesi mi yaparlar? motor üreticileri her gün, sıkıştırma oranlarını biraz daha yükseltebilmek için uğraşırken, yani yakıtı sıkıştırıp molekülleri br araya toplamaya çalışırken, biz niye mıknatıs takıp moleküller arası ağı açmaya çalışıoruz yaaaaahuu? şu mıknatıslı yakıt tasarrufçusu mucit arkadaşlardan birisi bize acil olarak bunu açıklasın...

    bu adamların tamamının elinden ortaokul ve lise diplomalarını alacaksın, orta öğrenim fizik ve kimya derslerini yeniden ama bu sefer doğru öğrenene kadar da geri vermeyeceksin aslında...

    bakın sayın yarbay, bu cihazların tamamında olmasa bile kaliteli üretim yapan firmalarda ürünün sağladığı fayda ile ilgili bilimsel belgeleri var. benim akaryakıtçılığımı sorgulayabilecek kadar tüketici olabilirsiniz ancak anladığım kadarı ile yakıtın sadece sıkıştırma verimi ile doğru orantılı olarak yandığını zannedecek kadar konudan bihabersiniz. yakıt tüketiminde aracınızın hava filtresi, lastik basınçları, taşıdıkları yükler, motor yağının durumu, egzoz emisyon değerleri sizin görmezden geldiğiniz namı diğer çiğ yakıt, motorun kullanım ömrü vs. siz şimdi diyorsunuz ki sıkıştırma prensibinden bir haberler... ben de diyorum ki mevcut sisteminizle tasarruf etmek isterseniz şayet aracınızın bakımlarını yaptıktan sonra elde tek kalan çiğ yakıtı yakmayı becererek tasarruf sağlamaktır.

    daha detaylı aydınlanmanız için ; borla çalışan sistemleri duymuşsunuzdur umarım ve motorun sadece sıkıştırma esasına dayalı yakıt tükettiğini düşündüğünüz için muhtemelen muhalifsinizdir bu görüşe ancak bu mantık altyapısı uzay araçlarında hidrojen kullanımında kullanılmaktadır. araçlarda ise aynı çerçevede olmak üzere borun içinde taşıdığı hidrojen molekülleri yanma odasında yanma katsayısını arttırarak çiğ yakıtı engellemektedir.

    Bu sistem nasa da da kullanılmakta şu anda anlayacağınız ve bu sistemi ilk kez türkiyede kullanan edirneli bir motor ustasıdır ve kendi sektöründe gayet meşhurdur.
    tabi siz istediğiniz kadar muhalif olabilirsiniz. tavsiyem biraz araştırın bilgi sahibi olun sonra yorum yapın ya da eleştirin.

    akademik yeterliliğinizi de sorgulamak istemem ancak bir üniversiteden faydalı model belgesi almak öyle usturadan yapılacak bir iş değildir.

    5.5 lt yakan motorlu araclara bakın yüzde 95 i dieseldir. aralarındaki rekabet yüzünden yakıt tüketimlerini düşürürler, örneğin piyasanın en az yakan arabası neden renault biliyor musunuz ?_ total akaryakıt dağıtım firmasından başka bir firması olmayan fransızlar renault motorlarında yakıt tüketimini diğerlerine görece dibe çekmişlerdir. ve total markası yıllardır akaryakıt piyasasında yüksek iskontolar vererek ayakta kalmaya çalışmaktadır özellikle türkiye de.
    peki siz 2000 cc den daha düşük motorlu amerikan arabası gösterebilir misiniz bana ?

    yada neden mercedes ya da bmw araçlar sizin deyiminiz ile trilyonlar harcayıp hala 10 lt den az yakan araba çıkarmadılar ?? bunların paraları renault dan daha mı az
    daha mı az arge yapabiliyorlar ?



    bence karşı görüşü yargılamadan önce bir bilgi birikiminizi sorgulayın. bu kadar agresif olmanızı da anlamış değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buffa

    Odtü labaratuvarı patent no falan yazıyordu ODTÜ patent dağıtıyor mu bilgim yok ama bana patent kurumu ya da Tübitak olsa inandırıcı gelirdi. Yakıt tüketimi düşürme konusunda çalışan motor üreticileri var yok değil ama petrol lobisi elektrikli araçların geliştirilmesini engellediği gibi bunuda engelliyordur.

    petrol lobisi elektrikli araçları engellemez arkadaşlar bakınız Shell dünyanın en büyük akaryakıt firmasıdır ve ortağı olan Turcas da dünyanın en büyük elektrik üreticisidir.
    siz bu olayı fazla basite indiriyorsunuz adamlar bizim dedelerimize de mazot satıyorlardı bize de satıyorlar, cocuklarımıza da satacaklar, ha elektriğin engellenmesine gelince,

    henüz otomobil üreticileri akaryakıt tüketen araçlar için kullandıkları stokları eritmediler ama 5-6 yıl içinde elektrik ile çalışan araçlar için istasyon projeleri dahi önümüzde...
    geçiş dönemini düşünecek olursanız yakıt satan istasyon elektrik satamayacak akaryakıt istasyonu güvenlik ilkelerine aykırı olduğundan, ama alt yapısı hazırlanıyor, elektrikle benzini bir tüketen hybrid ler bunun örneği, dikkat edelim kapitalizmin bütün geçişleri yumuşaktır :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu mıknatıscı'ların akıllarından ben ciddi şüphe duyuyorum. bakalım meşhur blogda ne demişler :

    "Bu ürünlerde iddia edilen çalışma prensibi aynıdır. Birbirine geçmeli plastik bir aksamın içine karşılıklı iki mıknatıs yerleştirilir ve yakıt borusu üzerine bağlanır. Bu sistem sayesinde borudan geçen akaryakıtın kimyasal yapısında bulunan hydrocarbon molekülleri magnetik alandan geçerken moleküler değişime uğrar ve dağılır. Halk dilinde anlatmak gerekirse, sobaya attığınız odunu kıymıklar halinde atarsanız mı daha iyi yanar yoksa kütük halinde atarsanız mı ? Genel prensip budur. Yanma yüzeyi artan yakıt aracınızın motorunda daha iyi yanacak ve çiğ yakıt sorunu ortadan kalkacaktır."


    yani güya mıknatıs etkisiyle moleküller arasındaki bağı açıyorlar, molekülleri birbirinden uzaklaştırıyorlar. (böyle bir durumda yakıtın kimyasal yapısının değişimi de söz konusu olabilir de neyse, bunu kimyacılara bırakalım). bugüne kadar bir sıvının moleküler yapısına etki edebilecek güçte bir mıknatıs ne doğal yollarla ne de yapay olarak üretilememiş/bulunamamış olmasına rağmen bir an için bunu göz ardı edelim ve bu süper(!) mıktasların gerçekten de yakıtın moleküllerini dağıttığını düşünelim.

    bu arkadaşlar moleküller arasını açarak daha iyi yanma elde edeceklerini iddia etmişler. demek ki bu arkadaşların, motorların çalışma prensipleri ile ilgili zerre kadar bilgileri yok. sıkıştırmadan bi-haberler. motorda yanan yakıtın yanma veriminin sıkıştırmaya bağlı olduğunu bilmiyorlar. son yıllardaki motor güçlerindeki artışların artan sıkıştırma sayesinde elde edildiğini, motor metalurjisi ve yakıt kimyası el verse şu an 1:8-1:12'ler arası değişen sıkıştırma oranları 1:20-1:50 seviyelerine çekilse çok daha verimli yanma ve kalori elde edilebileceğini, dizel motorların veriminin motorinin benzine nazaran daha yüksek oranda sıkıştırılabilmesinden kaynaklandığını, benzi oktanlarının habire yükseltilmesinin sebebinin, benzinin buji kıvılcımından önce kendi kendine tutuşmadan biraz daha fazla sıkılştırılabilmesi olduğunu anlatak acaba bize uzaydan gelmişiz muamelesi mi yaparlar? motor üreticileri her gün, sıkıştırma oranlarını biraz daha yükseltebilmek için uğraşırken, yani yakıtı sıkıştırıp molekülleri br araya toplamaya çalışırken, biz niye mıknatıs takıp moleküller arası ağı açmaya çalışıoruz yaaaaahuu? şu mıknatıslı yakıt tasarrufçusu mucit arkadaşlardan birisi bize acil olarak bunu açıklasın...

    bu adamların tamamının elinden ortaokul ve lise diplomalarını alacaksın, orta öğrenim fizik ve kimya derslerini yeniden ama bu sefer doğru öğrenene kadar da geri vermeyeceksin aslında...

    Hocam süperdi...

    Bence hepsi "eşşek" gibi biliyor da, işlerine gelmiyor tabi.
    Maksat üçkağıt olduğu için...

    Kendini bu kadar yormaya bile gerek yok.
    Bilimsel kanıtla gel diyeceksin.
    Noter huzurunda üniversitelerce araştırılmış olsun. Hani? Bir tane bile birşey yok.
    Süper icatsa patentini alırsın, ispatlarsın, verileri çatır çatır ortaya dökersin.

    Hiçbiri yok.

    arkadaş emisyon oranını 0 a çekerek tasarruf sağlamış arkadaşlar bu kadar basit sayın yarbay aya ya ithaf olunur. tamam diyelim ki ben yıllardır ne sattığımı bilmiyorum, bu adam yalan mı söylüyor, hadi bu adam yalan söylüyor ben de yalancıyım, bizim ortak çıkarımız ne olabilir sence ? imkanım olsa bütün çok bilmişlere inat şu cihazı üretip millete dağıtırdım...

    bu arada arkadaşlar denemek isteyenler için neomiyum mıknatıslarla ilgili bi araştırma yaptım bilmemne hobi diye bir adres üzerinden satış yapıyorlar ve çok pahalı değil 2 mıknatıs 15 20 TL gibi, yakıt borunuzun üzerine herhangi bir bantla da bağlayabilirsiniz denemek için ama bant bir süre sonra motor sıcaklığından dolayı eriyebilir o yüzden sık sık kontrol edin ve mümkünse buraya elde ettiğiniz sonuçları yazın :) oldukça basit bir işlem.




  • Yazdıklarınızda düzeltilmesi gereken o kadar çok nokta var ki, hangisinden başlamak lazım derken vazgeçtim birden. Sadece emisyonları sıfıra çekerek tasarruf sağlamış demişsiniz ya, yahu siz emisyonun ne olduğunu bildiğinizden emin misiniz?

    Bir de şu meşhur üniversiteden aldıkları bahsedilen belgeyi bir görsek, ne belgesiymiş, ne için verilmiş bir bilseydik, üstüne konuşurduk ama daha göremedik o belgeyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Yazdıklarınızda düzeltilmesi gereken o kadar çok nokta var ki, hangisinden başlamak lazım derken vazgeçtim birden. Sadece emisyonları sıfıra çekerek tasarruf sağlamış demişsiniz ya, yahu siz emisyonun ne olduğunu bildiğinizden emin misiniz?

    Bir de şu meşhur üniversiteden aldıkları bahsedilen belgeyi bir görsek, ne belgesiymiş, ne için verilmiş bir bilseydik, üstüne konuşurduk ama daha göremedik o belgeyi.

    http://online.tpe.gov.tr/EPATENT/servlet/PreSearchRequestManager

    adresine yakıt tasarruf yazın ve konu ile ilgili alınmış bütün faydalı model patentlerine ulaşın başka yorum yok... faydalı model alınabilmesi için gerekli nitelikleri de bir zahmet kendiniz araştırın ben size bu sistemi satmaya çalışmadım arkdaşlar sadece kendini bilmez tüccarlara karşı dikkatli olmanız gerektiğini anlatmaya çalıştım ve denediğim son sistem işe yaradı dedim ve tavsiye ettim, bu kadar yobaz tepkiler alacağımı hiç düşünmemiştim açıkçası




  • Patentin ne olduğuna dair bi fikriniz var mı acaba da karşımıza belge olarak patent koyuyorsunuz? Bir objeye patent almak demek onu ticari olarak koruma altına almak demektir. Bir ürünün patent alabilmesi için o ürünün daha önce aynından üretilmemiş olması gerekir. Bir aletin ya da ürünün patent alabilmesi için ana şart o ürünün çalışıyor, iş görüyor, fayda sağlıyor olması değildir. Patent başvurusu yaptığınızda "hadi bize bunu çalıştırın ve doğru olduğunu gösterin patentini verelim" demezler. Patent enstitüsünün işi ürünleri test etmek değildir. Yüzyıllardır kullanılan çamaşır mandalı için bile, farklı bir tasarım yapıp gidip patent alabilirsiniz, patent enstitüsü sizin tasarımınızın çamaşırları gerçekten tutup tutmadığını araştırıp, test etmez. Dolayısıyla bu ürünlerin işe yaradığıyla ilgili tezinizi patent belgeleriyle ispatlayamazsınız.

    Şu meşhur Üniversiteden alındığını iddia ettiğiniz belgeyi gösterir misiniz? Hazır o üniversite de benim gibi Ankara'da iken hemen yarın bir gidip sorayım bakalım neye dayanarak, hangi testler sonucu, nasıl ve kime vermişler böyle bir belgeyi?

    Ortaya bilimsel verilerin bir çoğuyla çelişen, bilim dışı bir şey atılmış, siz de kalkıp onu savunuyorsunuz, karşılığında gördüğünüz tepkiden niye şikayet ediyorsunuz? Ne yani, siz alınmayın diye her söylediğinizi tasdik mi etmemiz gerekiyor? Tepkilerden hoşnutsuz olacaksanız, katlanamayacaksanız, niye savunmasını yapıyorsunuz, üstelik kendi deyiminizle "hiç bir çıkarınız da yokken". Madem savunuyorsunuz, doğru olduğunu şiddetle iddia ediyorsunuz, alınganlık gösterisi yerine koyun bilimsel verilerinizi, bilinen fizik ve kimya kurallarını bu ürünün nasıl alt üst ettiğini ispat edin, ikna olalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 15 Nisan 2013; 14:14:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana bunlarin hepsi kandirmaca geliyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam bir sürü laf etmiş kendini yormuş ama hepsi boş laf...
    Başka birşey değil.

    Bir de yobaz olduk

    Hadi kardeşim hadi...
    Devam et, bekleme yapma...
  • Şimdiye kadar kullanıpta faydasını gören var mı?Bu da şu satılan denge bileklikleri tarzında bir ürün.
  • arkadaşlar vw t4 2,5 tdi kullanıcısıyım ilk basta bende form sıtelerinde arastırma yaptım herkes birsey söylemiş kendim denemek istedim 100 liralık mazot ile 290 km sehir içi gidiyordum yakıt tasaruf cihazını taktım ve aracım şehir içi 317 km gitti yuzde 9 kadar faydası oldu deneyenler olursa mesajlarını bekliyorum
  • selamlar konu ile ilgili buradaki 2 sayfadan hariç forumlarda bi hayli sayfa okudum inanılır gibi değil deneyip yazanlar deneyipte olaya şuphe ile yaklaşanlar dahi alay konusu olmuş,,2011 j kasa astra benzinli kullanıyorum genelde şehir içi kullanılan araçta yakıt masrafı bi hayli yüksek alıp deneyeceğim ve sonucu buraya yazacağım,ama işin ilginç yanı 500 yorumun 485 tanesi kullanmadan sallamasyon yorum yapanlardan oluşuyor altı üstü 5 pkt sigara parası hadi 1000-2000 tl olsa anlarım birbirimizi koruyalım ama bilinçli ve objektif olmadan olayı hıyara bağlayanda var enayiliğe götürende bi arkadaşımız demiş oto firmaları böyle bi şey olsaydı yapardı diye yapmaz kardeşim onlar tek civatayı hesap ediyor bir modelden 400000 üretse al sana 400000 civata olay bu hala bu ülkede 50_60 bin tl ye jant kapaklı araç satılıyor çoğu luks araçta usb girişi yok gibi uzar gider bu mesele pztesi sipariş verip sonucu buraya yazacağım kalın sağlıcakla......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maykey

    selamlar konu ile ilgili buradaki 2 sayfadan hariç forumlarda bi hayli sayfa okudum inanılır gibi değil deneyip yazanlar deneyipte olaya şuphe ile yaklaşanlar dahi alay konusu olmuş,,2011 j kasa astra benzinli kullanıyorum genelde şehir içi kullanılan araçta yakıt masrafı bi hayli yüksek alıp deneyeceğim ve sonucu buraya yazacağım,ama işin ilginç yanı 500 yorumun 485 tanesi kullanmadan sallamasyon yorum yapanlardan oluşuyor altı üstü 5 pkt sigara parası hadi 1000-2000 tl olsa anlarım birbirimizi koruyalım ama bilinçli ve objektif olmadan olayı hıyara bağlayanda var enayiliğe götürende bi arkadaşımız demiş oto firmaları böyle bi şey olsaydı yapardı diye yapmaz kardeşim onlar tek civatayı hesap ediyor bir modelden 400000 üretse al sana 400000 civata olay bu hala bu ülkede 50_60 bin tl ye jant kapaklı araç satılıyor çoğu luks araçta usb girişi yok gibi uzar gider bu mesele pztesi sipariş verip sonucu buraya yazacağım kalın sağlıcakla......

    bende başlığı bayadır okuyorum ama mantıklı bir yorum göremedim. hocam sizin sonuçlarınızı merakla bekliyorum açıkçası.takipçinizim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maykey
    işin ilginç yanı 500 yorumun 485 tanesi kullanmadan sallamasyon yorum yapanlardan oluşuyor

    yani diyorsunuz ki, bir konuda yorum yapmak için eldeki bilimsel veriler yetmez, ille deneme yapmak lazım.

    bilimsel veriler her ne kadar 5. kattan atlarsan ölürsün dese de, bu denemeden bilinemez yani...
  • aya kullanıcısına yanıt
    Rica etsem bana gazete küpürü internet sitesi haberi hariç konu ile ilgili bana 1 tane bilimsel rapor yada link yazabilirmisiniz okuyup öğrene(lim)yim,,,

    @aya
  • ben bi tane ekleyeyim emisyon ölçüm değerleri umarım reklama girmez benim BİLİMSELİ 'm bir ölçüm cihazının sonuçlarıdır mesela oradaki veriler benim için biilimsel değerlerdir
  • raporda dikkat ederseniz co salınımı 2.42 den ciddi oranda 0.58 lere düşmüş vaziyette bu önemli bir tassarruf sağladığına işaret ....(eğer doğruysa tabi videosuda var ancak reklama girer şüphesiyle yüklemedim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 24 Haziran 2013; 15:32:41 >
  • bunlar bilimsel veri değil, test sonucu... bu verdiğiniz tabloların hangi şartlarda, ne kıstaslarda ölçüm yapılıp bu sonuçlara ulaşıldığını bilmiyoruz. kaldı ki, bu değerleri bahsedilen mevcut ürünleri kullanmadan değişikliğe uğratmak o kadar kolayken, nasıl güveneceğiz biz bunlara?

    oysa ortaokul, lise, üniversite, tüm bu eğitim kurumlarının fizik, kimya, biyoloji, fen bilimleri müfredatları üzere, manyetik alanların sıvılar üzerinde etkilerinin olmadığını biliyoruz, eğer aynı dünyada ve aynı şartlar altında yaşıyorsak...

    bunun tersini söyleyebilmek için, manyetizmanın sıvı yakıtlar üzerindeki etkileriyle ilgili bir şeyler de bulabilir misiniz?


    hayır, deterjan reklamlarında da üniversitelerden leke çıkardığına dair onaylar, testler gösteriyorlar, ama ne hikmetse üniversite laboratuarında, kameralar önünde en inatçı lekeleri çıkaran deterjanlar evdeki tişörte bulaşan lekeyi ordaki gibi öyle şıp diye çıkarmıyor. reklam dünyası ile gerçek dünyanın birbirinden farklı olduğunu kabullenmek gerek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 24 Haziran 2013; 16:33:33 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.