Şimdi Ara

yahoo fantasy lig 2006 da kim şampiyon olur??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 12
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 saat 45 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • drexler22 (4 mesaj) r7brtpires (4 mesaj) greenflash (3 mesaj) RccP (3 mesaj) berkyyy (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Spor >> Basketbol >> yahoo fantasy lig 2006 da kim şampiyon olur??
Sayfaya Git:
Sayfa:

yahoo fantasy lig 2006 da kim şampiyon olur??


(En Son Oy Tarihi: 8.11.2006)
Giriş
Mesaj
  • Emekli Yönetici
    1922 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    diğer arkadaşlar affetsin onlara yer kalmadı


    KADROLAR







    |
    |




  • Teğmen
    111 Mesaj
    ne demek la yer kalmadı....
    nese zaten kendimden umudum yok
    |
    |
  • Çavuş
    86 Mesaj
    shizuku bence o birinci olur yok yaw kendimi kandırmayım benden birinci felan olmaz
    |
    |
  • Teğmen
    111 Mesaj
    vay be draftın bir numarası listede yok..
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    diger takımları da ekleyebilirsin, "anketi degiştir"e tıkla görüceksin
    |
    |
  • Binbaşı
    1532 Mesaj
    tabii ki de ben!
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ben ozan'a verdim oyumu(showtime lakers) gasol erken dönebilirse çok güzel kadro olmuş
    |
    |
  • Binbaşı
    1532 Mesaj
    alamadığımız bazı oyuncular vardı hani..onlarla sonra bir takasa girebilir miyiz acep?

    gasol dönerse Ozan götürür vallaha!
    |
    |
  • Yarbay
    2664 Mesaj
    yok abi benim takım bu sene küme düşmemeye oynar

    bence robertpiresin kadrosu iyi
    |
    |
  • Yarbay
    3241 Mesaj
    evet bu konuda mütevazi olamayacagım 15.sıra için süper kadrom var

    Td ve T-mac aynı takımda alabilecegimi söyleseler inanmazdım..gasolden umudum yok o sezonu kapar artık

    samet iyi çalışmış çok steal kaptı..iyi çalışmış dersine..hele bonzi..bu günkü draftta o kadar kolay olmayacak stealleri biliyoz..lebronu da aldıkii..diawın süresi geçen yıla göre azalacak diye bekliyorum..belki oradan sakatlık olur..

    buzzerbeaterın kadro potansiyel patlamaya yönelik diyorum..özelikle camby..geçen yıl ne başlamıştı lige..ya sakatlıktan elinde patlar yada ligde patlar

    sezai drafte gelemedi ama morrison r.foye r.lewis i kaptı..bunlar kafamdaki oyunculardı..takas olayına girebiliriz senle

    serhat hoca çekerse uzunlardan çeker..memoyla brande bel baglamış..ama ligbaşlar bi oyuncu sivrilir hemen kapar..(geçen yılda smushu hemen kapmıştı yanlış hatırlamıyorsam)

    green hoca hep böyle başlar yok benim takım böyle kötü şöyle kötü ulan bu sıradan bu adam alınır mı dersin ama bi bakmışsın zirveye oynuyor..bende çözemedim demek takım kimyasını iyi oturtuyor
    |
    |




  • Çavuş
    62 Mesaj
    berkyy ile fenerbahce heat arasındaki takası veto edin arkadaşlar, bu oyuna hiç yakışmıyor böyle hareketler diye düşünüyorum
    |
    |
  • Teğmen
    113 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: small_ticket

    berkyy ile fenerbahce heat arasındaki takası veto edin arkadaşlar, bu oyuna hiç yakışmıyor böyle hareketler diye düşünüyorum


    arkadaş oyunu bırakıyomus oyuncularımı sana veriyim dedi bende tamam dedim buhnda herhangı bi şeylik göremiyom haksızlık olur dıyosanız oyuncuları almam benım ıcın sorun degıl altı ustu bı oyun birbirimizi kırdıgımıza degmez
    |
    |




  • Yarbay
    2664 Mesaj
    berky burada gerçekleri konuşalım lütfen aynı şeyi biz yapsak ben oyunu derslerim dolayısıyla bırakıp kadromu direk ozana versem sen ne düşünürsün..

    bence bu takas hiç adil değil arkadaşın oyunu bırakıyorsa takımını dağıtmak zorunda değil hele ki takımının temel oyuncularını sana vermesi hiç adil olmaz. Eğer takas yapacaksanız lütfen adil takas yapın.

    bu arada
    @RccP hocam yorumunu yeni gördüm;

    ilk kurduğumuz ligde pek iyi olmadı kadro ama oradaki sorun bence istatistik kategorilerinden kaynaklanıyor. H2H de ise sakatlık problemleri bence şampiyonu belirler. Benim B.Miller sakat 1 ay yok. Ona yanıyorum.
    Ama Fenerbahce Heat bırakacaksa Center olarak B.Miller ile takas yapabiliriz.
    |
    |
  • Yarbay
    3241 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: small_ticket

    berkyy ile fenerbahce heat arasındaki takası veto edin arkadaşlar, bu oyuna hiç yakışmıyor böyle hareketler diye düşünüyorum

    +1
    çoluk çocuğu alırsak lige böyle olur..

    bırakan bıraksın iyiki dedik takip edenler girsin diye..bırakıyorsa bile takas felan yapmasın..

    bu takasta gerçekleşirse sogurum bu oyundan bi dahada türklerle bu oyuna girmem..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RccP -- 7 Kasım 2006; 18:29:27 >
    |
    |
  • Teğmen
    113 Mesaj
    tamam özür dilerim ilk oyunum bu yeni ögrendim tekrar özür

    takası nasıl bozabılırım

    ayrıca RccP yaşımın çocukluk cagını coktan gectıgıne ınanıyorum
    |
    |
  • Yarbay
    3241 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: berkyyy

    tamam özür dilerim ilk oyunum bu yeni ögrendim tekrar özür

    takası nasıl bozabılırım

    ayrıca RccP yaşımın çocukluk cagını coktan gectıgıne ınanıyorum

    iyide davranışların hiç öyle göstermiyor..

    bende pekala ismetle(green) takas olayına girebilirdim..1ligde oyuncularımı ona verirdim diger ligde de o bana verirdi 2ligde de şamp. benden çıkardı..ama anlamı olmazdı..

    takası bu saatten sonra sen bozamazsın bozarsak biz bozarız..senin yapacagın aynı takası tersten tekrar yapmak..

    Edit:aslında üstteki güzel fikirmiş hee..uygulasak mı ha green



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RccP -- 7 Kasım 2006; 19:15:08 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    366 Mesaj
    haydaa ben neden daha önce görmedim burayı.. hemen bi ohaaa çektikten sonra kendime takımlara bakalım bi

    shizuku'nun çok sağlam kadrosu var, zaten şuanda lider.. bu arada shizuku kim yaw, nicki ne burda.. szczerbiak deli oynuyo bu sene.. l.hughes sakatlanmazsa bu arkadaş baya bi iş yapar bu ligde..

    buzzerbeater'ınki fena kadro değil ama d.wagner işi bozmuş.. bi de yedek center lazım gibi.. ligin bence şimdiye kadarki en steal adamı k.martin'i kapmış helal..

    ligin en hareketli takımı 7tepewolves bolca yedek oyuncuya sahip.. toplama takım havası var.. biraz iyi oyuncuya ihtiyacı var gibi..

    r7bertpires.. bu adamadan korkulur şimdilik orta sıralarda ama lig ilerledikçe kesin üstlere tırmanacaktır.. ne kurttur bizim samet kadro çok dengeli.. en has adamları b.diaw, n.collison, al jefferson, m.miller, m. dunleavy ve nene'yi toplamış gene

    showtime lakers nam-ı diğer rccp, gerçek adıyla ozan en iyi kadroya sahip diyebiliriz.. gasol da sağlam olsa fırtına gibi eserdi ama gasol pek erken dönmeyecek gibi.. kulislerde ozan'ın gasol'u yakın zamanda elden çıkaracağı konuşuluyor ozan birilerine kızıp ligi salmazsa ilk 3 yapar..

    ismet (yeşil uzaylılar- greenflash) her ne hikmetse portland hırsı yapmış bu sene ne yazık ki przybilla, lafrentz ve aldridge'in 3'ü de sakat şu anda bana postalamaya kalkma sakın almam

    sezai(dudullu warriors- sexai) ligi salmış gibi şimdiden.. fena kadro yok ama belki de işi olduğu için ilgilenemiyodur.. dünkü kadrosunda benchteki 4 oyuncunun da maçı varmış ve gayet de iyi oynamışlar

    quote:

    Orjinalden alıntı: RccP

    serhat hoca çekerse uzunlardan çeker..memoyla brande bel baglamış..ama ligbaşlar bi oyuncu sivrilir hemen kapar..(geçen yılda smushu hemen kapmıştı yanlış hatırlamıyorsam)



    evet smush'ı ben kapmıştım ama bu sene sivrilen biri çıkmadı, çıkanlar da draftta kapılmıştı zaten.. bekleyelim hele, mutlaka birileri bulunur.. bu sene memo çok iyi gidiyo da elton brand sıçışlarda.. 14 sayı 8 rib. ile oynuyo, ama çıkışa geçecektir mutlaka.. diop çok sıçtı ya, onu postalayabilirim.. brezec ile simmons dönsünler, takımı ondan sonra oturtcam.. kirilenko da iyi başlamadı, ama cassell ve gordon'dan çok memnunum.. aferim çocuklar
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    serhat
    ne güzel degerlendirme bu böyle

    yalnız lig niye bırakılır anlamak mümkün degil hele ki tüm bir sezonun kadrosunu kurmak taş çatlasın 1bucuk saat sürecekken
    her sene bıktırdı artık bu bırakanlar, şöyle saglam son bir lig kuralım bence, şifreyi de özelden göndeririz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    366 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: r7brtpires

    serhat
    ne güzel degerlendirme bu böyle


    eywallah akşam akşam heyecan yaptım

    quote:

    Orjinalden alıntı: r7brtpires
    yalnız lig niye bırakılır anlamak mümkün degil hele ki tüm bir sezonun kadrosunu kurmak taş çatlasın 1bucuk saat sürecekken
    her sene bıktırdı artık bu bırakanlar, şöyle saglam son bir lig kuralım bence, şifreyi de özelden göndeririz


    yaw kuralım da dh olarak kaç kişiyiz.. şöyle zevkli bir lig olsun dersen en az 15 kişi olmamız lazım.. burdan o kadar kişi çıkmaz gibi, tanıdık falan varsa başka yerlerden toplayıp bi lig daha kursak hoş olur bencede
    |
    |




  • Yarbay
    2664 Mesaj
    yok abi ya başka lig kurmayalım yetişemiyom zaten bu ikisine aslında H2H dışında iddiam yok ama H2H'de de B.Miller sakatlandığından gerilere düşebilirim.

    bu arada Serhat değerlendirmen çok güzeldi. Evet sakatlar topluluğu kurdum. Lamarcus ne zaman döner? Elden çıkarsam ortada kaliteli oyuncu da yok. İyileşmelerini bekleyecem galiba

    Bu arada bugün Ben Gordon'a sinir oldum. Adam yüzünden C.Duhon oynayamadı ya. Defans yapmayınca Duhon'a kaldı iş o da erkenden faul problemi yaşadı. Murat abi de saolsun maç yerine Kaan efendi ile kahvaltı sohbeti yapınca uyuyup kalmışım maçı izlerken
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.