Şimdi Ara

yağmurda 100 km ile giderken sellektör yapanlara...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pazar-pazartesi günü yağan aşırı yağmurda 100 km ile giderken arkadakilerin sellektör yapması ölmek istediklerinin göstergesidir.yağmurlu havada amacınız nedir ki 140 km hız ile giderek hafif bir virajda arabanın esp,asr,gibi özelliklerine güvenerek viraja kıç attırıp girmek neyi hedefliyorsunuz.sonrada niye kaza oldu boşuna 130 milyar verip araba aldım espnin ne görevi var boşunamı donanıma para verdim diyorsunuz.pazar günü başımdan şöyle bir olay geçti.
    orta şeritten 100 km ile gidiyordum sol şerittede benle aynı hızda giden bir araç vardı.arkadan gelen bir araç sol şeritteki adamı sellektöre boğdu sonra bu adam sağa çekildi sol şeritte sellektör yapan araç ise sağa geçen aracın önüne kırıp gıcıklığına fren yaptı ve bastı gitti.amacı neydi hala anlamadım.2 hatası var
    1.adamı köşeye sıkıştırmak
    2.yağmurlu havada 150 yapmak

    şimdi bu adam hastaneye kaldırılsa ailesi gelse doktor çıkıp deseki öldü bütün aile doktoru dövecek.böyle saçma bir yaşam olamaz







  • uğraşmaya değmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış düşünüyorsunuz.
    Sol şeritte yağmurlu hava olsa bile 100 km/h ile sellektör yemesi çok normal. Yol vermek hakkı. Çünkü farkındaysanız sizde orta şeritte 100 km/h ile giderek sol şeritteki ile aynı hızdasınız.

    Ama gıcıklığına orta şeritte öyle artislik yapması ise hatalı olduğunun göstergesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetyasir45

    uğraşmaya değmez

    adam kaza yapsa herkese zarar
    ambulans hareket edecek yakıt parası
    ölürse doktor dövülecek
    trafik tıkanacak
    doktorlar boşyere adam için uğraşacak
    yaşasa yine aynı şeyi yaparak yine zarar verecek

    yani vatana millete zarar
  • Yol istiyorsa ve verebilecek durumda değilsen iki kere dörtlü yak söndür.
    "Şu anda bir sebepten ötürü yol veremiyorum biraz bekle" demektir.
    Yoksa salla gitsin kendi yoluna.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Yanlış düşünüyorsunuz.
    Sol şeritte yağmurlu hava olsa bile 100 km/h ile sellektör yemesi çok normal. Yol vermek hakkı. Çünkü farkındaysanız sizde orta şeritte 100 km/h ile giderek sol şeritteki ile aynı hızdasınız.

    Ama gıcıklığına orta şeritte öyle artislik yapması ise hatalı olduğunun göstergesidir.


    sol şeritte 100 kmh ile gidiyoruz ama yol zaten hıza elverişli değil ve sol şeritte 100 kmh ile giden adam kamyon sollamaya çıkmıştı kamyonu geçti sağa geçti
    ama adam artislenerek kaza yaptırmaya çalıştı.sellektör yaptığı yerin biraz ilerisinde zaten viraj vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Yol istiyorsa ve verebilecek durumda değilsen iki kere dörtlü yak söndür.
    "Şu anda bir sebepten ötürü yol veremiyorum biraz bekle" demektir.
    Yoksa salla gitsin kendi yoluna.

    doğru söylüyorsunuz ama bazıları arka tampona gelip seni sıkıştırıp kaza yapmaya zorluyor.banada sol şeritte 120 ile giderken arkadan bir araç sellektör yapıyordu sağa sinyal verdim adam hala sellektör yapıyor geçtim sağa önüme geçip fren yaptı ben o an sinirli olsaydı hızlanıp bağaj bölümünden geçirip havada 6-7takla atmasına sebebiyet verebilirdim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Yanlış düşünüyorsunuz.
    Sol şeritte yağmurlu hava olsa bile 100 km/h ile sellektör yemesi çok normal. Yol vermek hakkı. Çünkü farkındaysanız sizde orta şeritte 100 km/h ile giderek sol şeritteki ile aynı hızdasınız.

    Ama gıcıklığına orta şeritte öyle artislik yapması ise hatalı olduğunun göstergesidir.


    sol şeritte 100 kmh ile gidiyoruz ama yol zaten hıza elverişli değil ve sol şeritte 100 kmh ile giden adam kamyon sollamaya çıkmıştı kamyonu geçti sağa geçti
    ama adam artislenerek kaza yaptırmaya çalıştı.sellektör yaptığı yerin biraz ilerisinde zaten viraj vardı

    Bakın şimdi o yolun hız limiti kaç bilmiyorum. Ama genel olarak orta şeritte siz bile 100 km/h ile gidiyorsanız. Sol şeritteki aracın sizle aynı hızda gidip sol şeriti işgal etmesi anlamına gelir.
    Yolun virajlı olduğunu keşke cümlenin başında da ifade etseydiniz. Ben göremedim.
    Sol şeritte adam hızını almış ve sellektör'ü çakmış mecburen yol vermesi gerekir. Yaptığı hız belki o havada yanlış ama yol vermesi mecburi.

    Sonrası dediğim gibi zaten hatalı ve artislikten başka birşey değil.




  • Birinci hata en sol şeritteyken sağındaki araçla aynı hızda giden ve arkadaki aracı gördükten sonra bir an önce yol vermeyen sürücüde.
    (arkasındaki araca eline geçen ilk fırsatta değil de, keyfi ne zaman gelirse o zaman şeklinde yol verdiğini varsayarak yazıyorum)

    İkinci hata selektöre boğan araçta. Çünkü önündeki terbiyesizlik yapıp uzun süre yol vermese bile iki bilemedin üç kereden fazla selektör yapmak da aynı derecede terbiyesizliktir fikrimce. Biraz beklemek ve iş uzuyorsa güvenli bir şekilde sağdan geçilmeli.

    Üçüncü ve en büyük hata tabi geçtikten sonra önüne kırıp frene asılan ve bu noktadan sonra hıyar olarak anacağım hıyarda. Hıyar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Yanlış düşünüyorsunuz.
    Sol şeritte yağmurlu hava olsa bile 100 km/h ile sellektör yemesi çok normal. Yol vermek hakkı. Çünkü farkındaysanız sizde orta şeritte 100 km/h ile giderek sol şeritteki ile aynı hızdasınız.

    Ama gıcıklığına orta şeritte öyle artislik yapması ise hatalı olduğunun göstergesidir.


    sol şeritte 100 kmh ile gidiyoruz ama yol zaten hıza elverişli değil ve sol şeritte 100 kmh ile giden adam kamyon sollamaya çıkmıştı kamyonu geçti sağa geçti
    ama adam artislenerek kaza yaptırmaya çalıştı.sellektör yaptığı yerin biraz ilerisinde zaten viraj vardı

    Bakın şimdi o yolun hız limiti kaç bilmiyorum. Ama genel olarak orta şeritte siz bile 100 km/h ile gidiyorsanız. Sol şeritteki aracın sizle aynı hızda gidip sol şeriti işgal etmesi anlamına gelir.
    Yolun virajlı olduğunu keşke cümlenin başında da ifade etseydiniz. Ben göremedim.
    Sol şeritte adam hızını almış ve sellektör'ü çakmış mecburen yol vermesi gerekir. Yaptığı hız belki o havada yanlış ama yol vermesi mecburi.

    Sonrası dediğim gibi zaten hatalı ve artislikten başka birşey değil.


    hız limiti 120 orada viraj var ve sol şeritteki adam arkadaki araç sellektör yapınca sağa sinyal verdi.yani adamın sellektörüyle aracın sinyal vermesi aynı anda oldu.aslında sol şeritte 100 ile giden araba önceden arkamdaydı sonra önümüzdeki tırı sollamak için sola geçti sonra olanlar oldu.o sırada bende sola geçmeyi düşünüyordum.bu haliyle bakarsak orta şeritteki tırdada suç var.sizin dediklerinizde doğru



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mng1 -- 29 Nisan 2014; 18:35:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    Birinci hata en sol şeritteyken sağındaki araçla aynı hızda giden ve arkadaki aracı gördükten sonra bir an önce yol vermeyen sürücüde.
    (arkasındaki araca eline geçen ilk fırsatta değil de, keyfi ne zaman gelirse o zaman şeklinde yol verdiğini varsayarak yazıyorum)

    İkinci hata selektöre boğan araçta. Çünkü önündeki terbiyesizlik yapıp uzun süre yol vermese bile iki bilemedin üç kereden fazla selektör yapmak da aynı derecede terbiyesizliktir fikrimce. Biraz beklemek ve iş uzuyorsa güvenli bir şekilde sağdan geçilmeli.

    Üçüncü ve en büyük hata tabi geçtikten sonra önüne kırıp frene asılan ve bu noktadan sonra hıyar olarak anacağım hıyarda. Hıyar.

    arkadaki aracın sellektör yapmasıyla aracın sağa sinyal vermesi neredeyse aynı anda oldu zaten sellektörü yiyen araba tırı sollamaya çıkmıştı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Yanlış düşünüyorsunuz.
    Sol şeritte yağmurlu hava olsa bile 100 km/h ile sellektör yemesi çok normal. Yol vermek hakkı. Çünkü farkındaysanız sizde orta şeritte 100 km/h ile giderek sol şeritteki ile aynı hızdasınız.

    Ama gıcıklığına orta şeritte öyle artislik yapması ise hatalı olduğunun göstergesidir.


    sol şeritte 100 kmh ile gidiyoruz ama yol zaten hıza elverişli değil ve sol şeritte 100 kmh ile giden adam kamyon sollamaya çıkmıştı kamyonu geçti sağa geçti
    ama adam artislenerek kaza yaptırmaya çalıştı.sellektör yaptığı yerin biraz ilerisinde zaten viraj vardı

    Bakın şimdi o yolun hız limiti kaç bilmiyorum. Ama genel olarak orta şeritte siz bile 100 km/h ile gidiyorsanız. Sol şeritteki aracın sizle aynı hızda gidip sol şeriti işgal etmesi anlamına gelir.
    Yolun virajlı olduğunu keşke cümlenin başında da ifade etseydiniz. Ben göremedim.
    Sol şeritte adam hızını almış ve sellektör'ü çakmış mecburen yol vermesi gerekir. Yaptığı hız belki o havada yanlış ama yol vermesi mecburi.

    Sonrası dediğim gibi zaten hatalı ve artislikten başka birşey değil.


    hız limiti 120 orada viraj var ve sol şeritteki adam arkadaki araç sellektör yapınca sağa sinyal verdi.yani adamın sellektörüyle aracın sinyal vermesi aynı anda oldu.aslında sol şeritte 100 ile giden araba önceden arkamdaydı sonra önümüzdeki tırı sollamak için sola geçti sonra olanlar oldu.o sırada bende sola geçmeyi düşünüyordum.bu haliyle bakarsak orta şeritteki tırdada suç var.sizin dediklerinizde doğru

    İşte olay yavaş yavaş genişliyor. Tır hatanın daniskası zaten orta şeritte 100 km ile gidiyor olmuş oluyor sizin hızınıza bakarsak.
    Peki sizin arkanızda bulunan araç Tır'ı sollamak istemişse sol şerite 100 km/h ile çıkmış oluyor. Ee siz zaten orta şeritte 100 km/h ile gitmiyormuydunuz.?
    Şimdi bence sol şeritten hızlı gelen aracın ısrarla sellektör yapmasının nedeni arkanızda bulunan aracın sol şerite atlayarak gelen hızlı aracın hızını kesmesi olmuştur.

    Bence sol şeritte sellektör ile yol isteyen kişinin hiçbir hatası yok. Kızmakta bile haklı ama orta şeritte aniden frene basarak bunu yapması abartı olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    Birinci hata en sol şeritteyken sağındaki araçla aynı hızda giden ve arkadaki aracı gördükten sonra bir an önce yol vermeyen sürücüde.
    (arkasındaki araca eline geçen ilk fırsatta değil de, keyfi ne zaman gelirse o zaman şeklinde yol verdiğini varsayarak yazıyorum)

    İkinci hata selektöre boğan araçta. Çünkü önündeki terbiyesizlik yapıp uzun süre yol vermese bile iki bilemedin üç kereden fazla selektör yapmak da aynı derecede terbiyesizliktir fikrimce. Biraz beklemek ve iş uzuyorsa güvenli bir şekilde sağdan geçilmeli.

    Üçüncü ve en büyük hata tabi geçtikten sonra önüne kırıp frene asılan ve bu noktadan sonra hıyar olarak anacağım hıyarda. Hıyar.

    arkadaki aracın sellektör yapmasıyla aracın sağa sinyal vermesi neredeyse aynı anda oldu zaten sellektörü yiyen araba tırı sollamaya çıkmıştı

    Ben ortadan gidiyordum, adam da solda aynı benimle aynı süratle gidiyordu dediğiniz için o şekilde düşündüm.

    Kamyon sollamaya çıktığında gerçekleştiyse bu durum ve hemen sinyalini verip yol da verdiyse zaten ortada bir hata yok. Arkadan gelen görgüsüzün hıyarlığı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Yanlış düşünüyorsunuz.
    Sol şeritte yağmurlu hava olsa bile 100 km/h ile sellektör yemesi çok normal. Yol vermek hakkı. Çünkü farkındaysanız sizde orta şeritte 100 km/h ile giderek sol şeritteki ile aynı hızdasınız.

    Ama gıcıklığına orta şeritte öyle artislik yapması ise hatalı olduğunun göstergesidir.


    sol şeritte 100 kmh ile gidiyoruz ama yol zaten hıza elverişli değil ve sol şeritte 100 kmh ile giden adam kamyon sollamaya çıkmıştı kamyonu geçti sağa geçti
    ama adam artislenerek kaza yaptırmaya çalıştı.sellektör yaptığı yerin biraz ilerisinde zaten viraj vardı

    Bakın şimdi o yolun hız limiti kaç bilmiyorum. Ama genel olarak orta şeritte siz bile 100 km/h ile gidiyorsanız. Sol şeritteki aracın sizle aynı hızda gidip sol şeriti işgal etmesi anlamına gelir.
    Yolun virajlı olduğunu keşke cümlenin başında da ifade etseydiniz. Ben göremedim.
    Sol şeritte adam hızını almış ve sellektör'ü çakmış mecburen yol vermesi gerekir. Yaptığı hız belki o havada yanlış ama yol vermesi mecburi.

    Sonrası dediğim gibi zaten hatalı ve artislikten başka birşey değil.


    hız limiti 120 orada viraj var ve sol şeritteki adam arkadaki araç sellektör yapınca sağa sinyal verdi.yani adamın sellektörüyle aracın sinyal vermesi aynı anda oldu.aslında sol şeritte 100 ile giden araba önceden arkamdaydı sonra önümüzdeki tırı sollamak için sola geçti sonra olanlar oldu.o sırada bende sola geçmeyi düşünüyordum.bu haliyle bakarsak orta şeritteki tırdada suç var.sizin dediklerinizde doğru

    İşte olay yavaş yavaş genişliyor. Tır hatanın daniskası zaten orta şeritte 100 km ile gidiyor olmuş oluyor sizin hızınıza bakarsak.
    Peki sizin arkanızda bulunan araç Tır'ı sollamak istemişse sol şerite 100 km/h ile çıkmış oluyor. Ee siz zaten orta şeritte 100 km/h ile gitmiyormuydunuz.?
    Şimdi bence sol şeritten hızlı gelen aracın ısrarla sellektör yapmasının nedeni arkanızda bulunan aracın sol şerite atlayarak gelen hızlı aracın hızını kesmesi olmuştur.

    Bence sol şeritte sellektör ile yol isteyen kişinin hiçbir hatası yok. Kızmakta bile haklı ama orta şeritte aniden frene basarak bunu yapması abartı olmuş.


    tırın uzunluğu 7 metre kadar adam sollamaya çıktı o sellektör yapan araba 300 metre kadar gerideydi solumdaki araç fiat dobloydu gaza bassada çok hızlanamamıştı arkadaki araç iyice yaklaştı adamın sollamaya çıktığını anladığı halde sellektör yapıyordu.arkamdaki araçtan sonra zaten ben sollayacaktım.ama adamın gaza bastığını düşündüğümüzde tırı sollaması zor oldu.arkadaki adamda doblonun 200 beygir olduğunu zannederek sellektör yaptı.yani sollamaya çıkan aracın bana göre bir suçu yoktu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Yol istiyorsa ve verebilecek durumda değilsen iki kere dörtlü yak söndür.
    "Şu anda bir sebepten ötürü yol veremiyorum biraz bekle" demektir.
    Yoksa salla gitsin kendi yoluna.

    doğru söylüyorsunuz ama bazıları arka tampona gelip seni sıkıştırıp kaza yapmaya zorluyor.banada sol şeritte 120 ile giderken arkadan bir araç sellektör yapıyordu sağa sinyal verdim adam hala sellektör yapıyor geçtim sağa önüme geçip fren yaptı ben o an sinirli olsaydı hızlanıp bağaj bölümünden geçirip havada 6-7takla atmasına sebebiyet verebilirdim.

    Hocam ıslarla selektör yapıp, yol istiyorsa, siz sinyal ya da dörtlü yaktığınız halde ısrar ediyorsa fren pedalına arka stopları yakacak kadar dokunun. Araç fren yapmasın ama fren lambaları yansın. Arka tamponunuzun tozunu alıyorsa ufak bi panik yapacaktır.

    Edit: Ben sizin yerinizde olsam gazdan ayağımı çeker Doblo'nun önüme geçmesine müsaade ederdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 29 Nisan 2014; 18:53:34 >




  • mng1 M kullanıcısına yanıt
    bi yandan haklısınız ama bana kalırsa yol vermeniz gerekir ne olursa olsun sol şeridi boş bırakmak gerekir.Ne yazıkki ülkemizde bu davranışlar oturmamış.sollama yapıldıktan sonra kesinlikle kendi şeridinize geri dönmeniz gerekmektedir yada o şeride uygun hızla gitmelisiniz.
  • evet anlatım bozukluğu benim hatam.birde arkadaki hıyarın dobloyu 200 hp sanmasıda beni deli etti.
  • Ne olursa olsun. ...
    Bir iki selektor yaptın, bekle artık.
    Sollama bitince elbet yol verecekler.
    Bu kadar sabırsız olmanın bi anlamı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irish -- 29 Nisan 2014; 18:54:33 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Yol istiyorsa ve verebilecek durumda değilsen iki kere dörtlü yak söndür.
    "Şu anda bir sebepten ötürü yol veremiyorum biraz bekle" demektir.
    Yoksa salla gitsin kendi yoluna.

    doğru söylüyorsunuz ama bazıları arka tampona gelip seni sıkıştırıp kaza yapmaya zorluyor.banada sol şeritte 120 ile giderken arkadan bir araç sellektör yapıyordu sağa sinyal verdim adam hala sellektör yapıyor geçtim sağa önüme geçip fren yaptı ben o an sinirli olsaydı hızlanıp bağaj bölümünden geçirip havada 6-7takla atmasına sebebiyet verebilirdim.

    Hocam ıslarla selektör yapıp, yol istiyorsa, siz sinyal ya da dörtlü yaktığınız halde ısrar ediyorsa fren pedalına arka stopları yakacak kadar dokunun. Araç fren yapmasın ama fren lambaları yansın. Arka tamponunuzun tozunu alıyorsa ufak bi panik yapacaktır.

    Edit: Ben sizin yerinizde olsam gazdan ayağımı çeker Doblo'nun önüme geçmesine müsaade ederdim.

    işin kötü yanı arabanın rodajını yapıyordum.gaza basmadan sağa geçtim ama adam deli olunca deliliğini ortaya koydu.birdahakine dediğinizi yaparım.birde şöyle birşey var önceden polo gti m vardı trafikte kimse yol vermiyordu ama artık subaru xv var herkes yol veriyor.trafikte büyüğe saygı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quando1

    bi yandan haklısınız ama bana kalırsa yol vermeniz gerekir ne olursa olsun sol şeridi boş bırakmak gerekir.Ne yazıkki ülkemizde bu davranışlar oturmamış.sollama yapıldıktan sonra kesinlikle kendi şeridinize geri dönmeniz gerekmektedir yada o şeride uygun hızla gitmelisiniz.

    ben zaten sağa sinyalimi vermiştim ama arkadaki adam deliliğini ortaya koydu
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.