Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (757. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23.821
Cevap
653
Favori
559.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @mcroses hocam haritalama özelliğindeki sorunu cozebildiniz mi? Ayni sorun bende de var. Harita %80 olarak gözüküyor bu nedenle kaydet yapamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resulkybs kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    öncelikle ALLAH bağışlasın


    Sizlere daha iyi yardımcı olabilmemiz için m2, halı yoğunluğu, zemin bilgisi ve bütçeniz gibi daha çok ipucu vermenizi rica ederim.

    Iyi forumlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esdarking E kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resulkybs kullanıcısına yanıt
    Zemin yapınız mop için uygun mudur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler..Ev 120m2 filan. Halı her odada mevcut

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Odalar uygun sayılır hol uygun değil halının kenarlarında 2şer cm boşluk var sadece

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • resulkybs kullanıcısına yanıt
    Mop yaparken zorlanırsınız, her odaya taşıyıp ayrıca koymanız lazım.
    Her odada halı var ise sadece süpürme yapan bir cihaz da düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Mop olan model alıp istemediğimiz zaman mop özelliğini kapatamıyor muyuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • resulkybs kullanıcısına yanıt
    Tabii ki kapatabilirsiniz, hatta genel olarak mop ünitesi ayrı takılır. Yani aldığınız moplu robotu öncelikle sadece süpürme olarak kullanacaksınız, mop istediğinizde ayrı üniteyi takarsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Peki yazdıklarıma göre önerebileceğiniz model var mıdır ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • resulkybs kullanıcısına yanıt
    Roborock S serileri, 360 S7 veya S9, yurtdışından getirebilecekseniz Ecovacs Ozmo modelleri olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • resulkybs kullanıcısına yanıt

    Mop aparatı ve su haznesini takmaz iseniz mop yapmaz robotlar efendim. Halıların etrafında mop yapılabilecek yaklaşık 35-36cm ve daha fazla zemin yok ise mop suz modeller olabilir. Ya da mop lu modelleri alıp benim gibi üşenmeyip önce halı ve bütün zemini sadece süpürmesini, daha sonra halıları kaldırarak (halılara ağır nesnelerin ayakları basmıyorsa , halıları kaldırmak mümkünse) ister sadece mop, ister aynı anda süpür + mop yaptırabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 25 Ekim 2020; 15:5:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @sportage44 @mali_bu16 merhaba temmuz ayında gearbestten viomi pro 2 aldım ve cihazdan gayet memmnundum ta ki yakı zamana kadar sorunum şu uygulamadan oda seçiyorum cihaz çalısıyor kendi ekseni etrafında dönüyor ve duruyor seçtiğim odaya gitmiyor defalarca denedik olmadı ama hiç oda seçimi yapmazsam süpürüypr ilk bu sorun olduğunda mecbur cihazı resetledik ve yeni harita çıkarttırdık ve düzeldi üzerineden 10 güne geçmeden bugün yine aymı sorunla karşı karşıyayım aşırı sinirim bozuldu ve sürekli harita çıkarmakla uğraşmak istemiyorum bunu yaşayan kimse oldumu ve öneriniz var mıdır neden oluyordur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, öncelikle geçmiş olsun

    Ne yazık ki ben fikir verebilecek kadar tecrübeli değilim. Mantıken yorum yaparım ama bu zaman kaybına neden olabilir. Dilerseniz yaşamış olduğunuz sorun için konu sahibi ve işin uzmanı olan @Hepsirobot Ali beyden daha teknik bir yardım rica edelim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gmrv G kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.

    Resetledikten sonra düzeldiğine göre bu bir yazılım sorununu düşündürüyor. Viomi bu konuda çok sıkıntılı.

    Bende tamirde iki tane var, diagnostik verilerini Viomi’ye gönderdim, anakart değişecek diye cevap geldi ama ben anlam veremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 25 Ekim 2020; 15:20:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öneriniz nedir aşırı çok üzüldüm ve sinirliyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gmrv G kullanıcısına yanıt

    Garanti ve servis durumu nasıl hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gearbest üzerinden viomiden aldım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gmrv G kullanıcısına yanıt

    Gearbest başlı başına sıkıntı. Garanti felan hikaye. Aldığım viomi v2 arızalı geldi. Ilk 7 gün iade ve iade nakliye ücreti garantisi var güya. Hazirandan bu yana iade için uğraştım. Sorulariniza sacma sapan cevaplar veriyorlar. Gearbest magazasi viomi official store ürün iade standartlarını karşılamıyor, tamir ettik gönderelim diyor. Gearbest ben görmedim bilmiyorum diyor. Pişmanım aldığıma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cdrs C kullanıcısına yanıt
    Şuan bende aynı moddayım çokça umutla almıştım ve aldığımda türkiyede fiyatlar baya yüksekti napcam bilmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.