Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (755. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
23.821
Cevap
653
Favori
559.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 753754755756757
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam. Sanırım yerinde müdahale etmem gerekecek.


    fakirliğin gözü kör olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enemy kullanıcısına yanıt
    Geçen gün bende mutfak mop temizliğinden önce yere bu tarz sprey sıktım, S5 max sürekli patinaj yaparak temizledi, temizlik süresi yüzde elli arttı. Tavsiyem yerlere bir şey sıkmamak :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evet hocam dün ben kendim temizledikten sonra denedim sorun olmadı deterjan kaygan zeminde zorluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S_O_S kullanıcısına yanıt
    Son iki linkteki 2 hepa filtre vergiyi de düşünürseniz Ekay'dan daha pahalıya geliyor. İlkinde kargo ücreti de var. Bekleme süresini saymıyorum.
    Ben Ekay'dan 2 adet filtreyi kargo dahil 81₺ ye almıştım. Daha önce banggood'dan sipariş vermiştim. Filtreler dışındakileri kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: szkrb

    https://www.hepsiburada.com/forester-xiamoi-roborock-s50-s51-s5-max-s6-uyumlu-hepa-filtre-p-HBV00000VDX1U


    Bunları buldum ama uyumu, kalitesi vs hakkında hiç bir bilgim yok.

    Alıp denenip uymazsa iade edilebilir.

    Bu filtreyi aldım, birini denedim uydu.

    Malzeme kalitesini bilemiyorum tabii, 

    Geldiğinde roborock.com.tr ürünü olduğunu gördüm, kendi sitelerinde bu fiyatı göremedim yalnız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szkrb -- 24 Ekim 2020; 16:13:8 >




  • Bugün ilk defa telefonumdan roborock uygulamasından s5 max robotuma bağlanamadım ne yapmalıyım uygulama mi home değil roborock ve device ofline mesajı veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BERSUM -- 24 Ekim 2020; 17:39:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bende roborock s5 max alıcam türkiyeden hangi satıcı dan almalıyım servis garanti sorunu yaşamayacağım. Ayrıca bu cihaz aynı anda hem Mop hem Süpürme yapabiliyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Ali Hocam ve diğer arkadaşlar,


    Öğrenciyim ve ablamla beraber anneme roborock S5 Max makinesini uzun araştırmalar sonucu Hepsiburada'dan satın aldık. Hepsiburada evofone garantisi ile ürünü dün gönderdi. Bu forumu ürün elimize ulaştıktan sonra keşfettik :( Hala kutusunu açmadık. Ürünü Hepsiburadadan almakla hata mı ettik? İade edip Amazon türkiyeden mi almalıyız? Ayrıca fiyatı Amazonda daha uygun. Bir de malum Blackfriday yaklaşıyor. Sizce blackfridayi beklemeli miyiz?


    Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Şimdiden ilginiz için teşekkürler :)

  • damla1746 D kullanıcısına yanıt
    Ürünü ne kadara aldınız? 4600₺ ya da altina aldıysanız kara cumayi beklemeyin bence. Kullanmaya başlayın 1 ay var daha o ise, hem 1 ay önceden keyfini sürmeye başlarsınız. Zaten dolar 8 oldu yine tırmanışa geçer fiyatlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 mayıs 2020 tarihinde Gearbest mağazası olan Viomi Official Storeden Xiaomi VIOMI V2 Pro Elektrikli Süpürge satın aldım. Ürün ve kargo bedeli için toplamda 2825,01 TL ödedim. Ürünü Almanya deposundan gönderdiler.

    12 haziran 2020 tarihinden PTT kargodan 800 TL gümrük bedeli de ödeyerek ürünü teslim aldım. Ürün kurulumunu yaptım. Evdeki ağa bağladım. Fakat ürün hiç süpürmedi. Sürekli “Cliff sensor error” ve “Wheells are suspende” hatalarını verdi.

    13 haziran tarihinde; Durumu Gearbest üzerinden Viomi Official Store mağazasına hata ekran görüntüleri ile bildirdim. Bana ancak 15 haziran tarihinde cevap verdiler. Ürünün üstünün örtülü ya da evdeki ağ sinyalinde problem olabileceğini söylediler. Facebook Viomi tech sayfasına Messenger üzerinden yazdım. Hata ekran görüntülerini ve ürün videosunu gönderdim. Aynı gün cevap verdiler. Ağı kontrol etmemi ve “equipment flushed” kalibrasyonu yapmamı sorun düzelmezse ürünü iade etmemi önerdi. Gearbest support üzerinden geri iade için bir bilet oluşturdum. support@gearbest.com adreslerine hata ekran görüntüleri ve ürün videosunu gönderdim.

    Gearbest Türkiye garanti sayfasında hatalı çıkan ürünü teslim aldıktan sonra 7 gün içerisinde bildirirseniz DOA garantisi kapsamında olduğu yazılı. Bu garanti ile ürünün yenisi ile değiştirilmesini isteyebilir ya da para iadesi alabilirsiniz. İade nakliye ücretlerinin de karşılanacağı yazıyor. Bunun için ilk önce onlardan onay almanız gerekiyor. Ancak durum hiç de öyle değil

    2 temmuz tarihinde bir çok yazışmadan sonra ancak geri iade için onay verdiler. Onay aldıktan sonra PTT kargo ile göndermek istedim. PTT kargo ürünün bataryası olduğu için kabul etmedi. Birkaç yerel firma yine aynı sebepten ürünü kabul etmedi. DHL kargo çok yüksek bir fiyat ve ürüne ait MSDS sertifikasını talep etti.  Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına durumu anlattım geri iade kargosu için bir kod göndermelerini istedim. Kabul etmediler. Fiyatın çok yüksek olduğunu ve ödeyip ödemeyeceklerini gearbest supporta sordum. Mağaza ürünü kontrol ettikten sonra ödeyecek cevabını aldım. Yine birçok yazışmadan sonra ürüne ait MSDS sertifikasını gönderebildiler.

    PTT kargoya durumu anlatıp ürünü iade edeceğimi ve gümrük bedelini nasıl alabileceğimi sordum. Ürünü teslim aldığınızda ürün bilgilerinin yer aldığı bir tutanak tutulması gerekiyormuş. Biz nereden bilelim bu ürünün başka bir ürün olmadığını dediler. Böyle bir durum ile hiç karşılaşmadıkları için rutin olarak tutanak tutmadıklarını söylediler.

    11 ağustos tarihinde DHL kargo ile 1740 TL bedel ile ürünü postaladım. Kargo takip numarasını Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bildirdim. Viomi Official Store ürünü aldıklarında bana bildireceklerini söyledi. DHL üzerinden kargo hareketlerini takip etmeye başladım.

    2 Eylül tarihinde ürün Almanya Viomi Tech firma yetkilisine teslim edildi. Ancak Viomi Official Store bana geri bildirimde bulunmadı. Hatta gönderdiğim mesajlara biz ürünü teslim almadık şeklinde cevap verdiler. 9 eylül tarihinde bana eski bir DHL kargo takip ekranını gönderip yanlış adrese mi gönderdiniz diye sordular. Müşteri ancak bu kadar aptal yerine konabilir. Ben DHL kargo ile iletişime geçip durumu anlattım. Navigasyon kayıtlarını sakladıklarını ve bunun için bir rapor yazabileceklerini söylediler. Ben de Gearbest support Viomi Official Store mağazasına bir rapor hazırlatacağımı bildirdim. Ne hikmetse 10 eylül tarihinde ürünü teslim aldıklarını hatta bunun için 55 euro ödediklerini bildirdiler. Kontrol için beklememi söylediler.

    16 eylül tarihinde yine bir çok yazışmadan sonra makinanın iade standartlarını karşılamadığını, makinayı tamir ettiklerini ve ekspres ile geri gönderebileceklerini söylediler. Ürünün DOA garantisi kapsamında olduğunu ve ürünü kabul etmediğimi söyledim. Standartlarının neler olduğunu sordum. O tarihten bu yana cevap vermediler. Gearbest support ise ürün doğrudan satıcı tarafından gönderildiği için sorunu doğrulayamadıklarını söylüyor. Yani üç maymunu oynuyor…

    Ürünü satın almadan önce böyle bir durum ile karşılaşıldığında nasıl bir süreç işlediği ile ilgili internette hiçbir kaynak bulamamıştım. Maalesef birebir deneyimlemek zorunda kaldım. 





  • cdrs C kullanıcısına yanıt

    Çok geçmiş olsun hocam, sherman' a şükür ettim şuan  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 24 Ekim 2020; 19:3:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • damla1746 D kullanıcısına yanıt

    Bu başlık altında ve Robot süpürgeler hakkında isimli konuların tahmini son 20 sayfasını okumanızı öneririm. Roborock özelinde nereden almalı, kim nereden aldı, alanlar sorun yaşadı mı , sorun yaşayanlar nelerle karşılaştı gibi çok taze ve sıcak bilgiler mevcut. Bu arada cihazı ne kadara aldınız?


    Saygılar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 24 Ekim 2020; 19:12:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Resmi şikayet süreci ile ilgili önerilere açığım.

  • @ChelseaNy hocam bir öneriniz olur mu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum bende xiaomi mijia 1s model robot süpğrge var kullanıyorum sıkıntım yok şuanda aslında ama birley farkettim normalmidir diye sormak istedim robot bütün odaları biliyor ayrı ayroda süpürte biliyorum ama ayrıda süpürtsem bütün evide süpürtsem her süpürmesinde köşelerden başlayarak süpürmeye başlıyor bu normalmi değilse ne yapmalıyım sanki odaları öğrendikten sonra her seferinde yeni harita çıkarmaması gerekiyor gibi geliyor bana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @hepsirobot hocam, ben STYJ02YM kullanıyorum ve memnunum. Anneme de robot süpürge alacağım ama haritalama yapmayan, odaya atıp kapısını kaptıp çalıştırılan modellerden istiyorum çünkü yaşlı insanlar, teknolojiyle araları pek yok. hem de yazlık/kışlık evde kullanmak istiyor. Ne önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • damla1746 D kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Ürünün bir suçu yok, hiç kullanmadıysanız tabii ki iade edip daha ucuz bir yerden satın alabilirsiniz. Ancak bu sene 11.11 ve Black Friday indirimleri ne olur pek bilemiyorum. Bana kalsa, bu fiyatlar zaten gerçekçi değil, bunu önceki sayfalarda detaylı bir şekilde anlatmıştım.


    Bu ürünlerin garantisi konusunda henüz hiç birimiz gerçekten ne olacak bilemiyoruz. Binlerce cihaz kontrolsüz olarak giriyor, çoğu ithalatçının telefonlarına zaten artık ulaşılamıyor ama Evofon, Ekay gibi firmalardan alınan cihazlarda bir sorun olacağını düşünmüyorum.


    4500 TL fiyatını civarında aldıysanız, bence bu rakamın çok altına inmesi mantığa aykırı ama burası Türkiye.


    Saygılarımla

  • memio M kullanıcısına yanıt

    Sadece süpürecekse Roomba 600 serilerinden alın, başınız ağrımaz.

  • BERSUM kullanıcısına yanıt

    Bende de oldu genelde geçici bir sorun. İnternet bağlantınızda sorun yoksa içim rahat etsin diyorsanız roborock uygulamasını kaldırıp mi home kurun.1 2 gün sonra tekrar roborock uygulamasına geçersiniz. Reset atmayın başta haritanız kaybolmaması için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MKRİFTER -- 24 Ekim 2020; 20:21:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atakan84 kullanıcısına yanıt

    Ekayın sattığı yan sanayi, o ikisi ise orijinal roborock


    Dolayısıyla fiyatının daha pahalı olması normal. Paylaşma sebebm ucuz olması deği, orijinali olması


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 753754755756757
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.