Netspeed taahhüdüm 13 Aralık'ta sona eriyor. 8 Mbps limitsiz tarifelerini kullanıyorum. Şu anda ödediğim aylık ücret 48 TL. Taahhüt sona erdikten sonra 58 TL olacak. Aylık kullanımım 100-150 GB bandında. Bu yüzden de Netgalaksi'nin 8 Mbps/200 GB tarifesine geçmeyi düşünüyorum. Geçiş yaparken gerekli olan xDSL numaramı öğrenmek için Netspeed müşteri hizmetlerini aradım. İsteğimi bildirince müşteri numaramı, TC kimlik numaramı, doğum tarihimi falan sordu. Neyse, bunları söyledim. Anne kızlık soyadına, ilk abone olurken oluşturduğum (hiç hatırlamıyorum) güvenlik cevabına kadar saçma sapan şeyler sormaya başlayınca sinirlendim. Bu bilgileri vermedim. Hat sahibi olduğumu kanıtlamam için müşteri numaram ve sistemlerine kayıtlı olan numaradan aramam yeterli. Tarife değişikliği yapmak istesem veya yeni bir taahhüt versem hiçbir şey sormazlar. Verecekleri alt tarafı bir xDSL numarası. Tabii Netspeed'ten ayrılacağımı anladıkları için uğraştırıyorlar kendilerince.
Asıl soruma geliyorum. Netspeed'in 'Online İşlemler'ine giriş yaptığımda, 'Kişisel Bilgiler' kısmında 'Hizmet No' diye yazan ve '88...' diye devam eden 10 haneli numara, xDSL numarası mı?
evet doğru o numara xdsl numaranız 10 haneli olur 8 ile başlar
quote:
Orijinalden alıntı: erkaninn59
evet doğru o numara xdsl numaranız 10 haneli olur 8 ile başlar
Teşekkürler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme