Şimdi Ara

*******4b sicil numarası için : Borcu Var! Hizmet Bilgileri Verilemez!.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, başlıkta belirttiğim gibi e devlet üzerinden sgk dökümüne tıkladığımda başlıktaki hatayı alıyorum.Borcunu ödemiş olduğun ayın da prim günü sıfır olarak gözüküyor.Bunun sebebi sadece ödenmemiş borcumdan dolayı mı?Başka bir sorun olabilir mi başına böyle bir durum gelen oldu mu?




  • Merhaba, e-Devlet üzerinden SGK hizmet dökümünde prim günü “0” olarak görünmesi, genellikle ilgili ayın primlerinin SGK sistemine eksik veya hatalı işlenmesinden ya da primlerin zamanında tahakkuk ettirilip ödenmemesinden kaynaklanır; cak yalnızca ödenmemiş borç değil, işverenin aylık prim ve hizmet belgesini SGK’ya hiç bildirmemesi, bildirimin hatalı yapılması veya sistemsel gecikmeler gibi başka teknik ya da idari nedenler de bu duruma yol açabilir. öncelikle işverenle iletişime geçerek bildirimin yapılıp yapılmadığını teyit etmeniz ve gerekirse SGK’ya yazılı başvuru ile durumun düzeltilmesini talep etmeniz mümkün

  • avukatfatihozdemir kullanıcısına yanıt

    Öncelikle teşekkür ederim hocam cevabınız için.Başlıkta belirtmeyi unuttum, herhangi bir işverene bağlı değilim isteğe bağlı sigorta ödüyorum bu durumda da mı aynı söyledikleriniz geçerli oluyor?

  • AnamurUmut A kullanıcısına yanıt

    Rica ederim, geçmiş olsun. İsteğe bağlı sigortalılık kapsamında da e-Devlet’te prim günü “0” görünmesi benzer şekilde primlerin SGK sistemine geç yansıması, ödeme dekontlarının eşleştirilmemesi ya da ödemenin yapıldığı ay için sigorta girişinin eksik veya hatalı olması gibi nedenlerden kaynaklanabilir bu durumda da sadece borcun ödenmemesi değil, ödeme sonrası sistemsel gecikmeler veya teknik aksaklıklar söz konusu olabilir. Bu nedenle, prim ödemenizi zamanında yaptıysanız banka dekontlarınızla birlikte SGK müdürlüğüne başvurarak ödemenizin ilgili aya yansıyıp yansımadığını sorgulamanız ve gerekirse yazılı düzeltme talebinde bulunmanız hukuken yerinde olacaktır.

  • avukatfatihozdemir kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim hocam. En kısa zamanda dekontlarla birlikte yazılı talepte bulunacağım.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.