Şimdi Ara

Witchfire | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 35 gün 14 saat 8 dakika
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • A r c h A n g e L. (10 mesaj) mertvontrier (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Witchfire | PS5 | ANA KONU


    Witchfire | PS5 | ANA KONU



    The Game Awards bünyesinde bir çok oyun duyurusu ve oyun tanıtım videosu ile karşılaştık. Bu duyurular arasında en çok dikkat çekenlerden birisi Witchfire isimli oyun oldu. Grafikleri ile izleyenleri adeta beyninden vurulmuşa çeviren WitchfireThe Vanishing of Ethan Carter isimli oyunun yapımcısı olan The Astronauts tarafından geliştirilmekte.


    Yayınlanan duyuru videosunda oyuncuları heyecanlandıran bir sürü öğe bulunmakta. Bunlardan bazıları oyunun karanlık - fantastik bir atmosfere sahip olması ve aksiyonu bol hızlı bir oynanışa sahip olması. First Person Shooter oyunu olan Witchfire hakkında şimdilik bildiklerimiz bu kadar. Oyunun ne zaman çıkacağı veya hangi platformlarda çıkacağı henüz belirtilmedi. Eğer The Vanishing of Ethan Carter'ı oynadıysanız, The Astronauts'un başarılı bir geliştirici olduğunu bilirsiniz. Bu yüzden de Witchfire'ı kesinlikle takip etmekte ve denemekte fayda var. Etkileyici bir dünyada geçen Witchfire, içerisinde bulundurduğu sırlar ve keşfedilmeyi bekleyen dünyası ile dikkat çeken oyunlar arasında. 


    The Astronauts tarafından geliştirilen Witchfire'ın yayınlanan tanıtım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.




    Yayıncı: The Astronauts


    GeliştiriciThe Astronauts


    Resmi Site : https://www.theastronauts.com


    Çıkış Tarihi : Açıklanmadı




    Witchfire Teaser


    Witchfire | PS5 | ANA KONUThe Astronautsyoutube
    The new game we're working on, a dark fantasy shooter called Witchfire. More info and screenshots: http://www.theastronauts.com/2017/12/new-game-witchfire/
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D-zqjNkdXT94&q=EgQuLZpEGO-cx48GIhDBVRqMJz2taISgfkz9ShFaMgFy



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 22 Aralık 2022; 0:10:43 >







  • Witchfire Gameplay WIP Snippet


    12 Saniyelik ön izleme..


    Witchfire | PS5 | ANA KONUThe Astronautsyoutube
    Just a short preview of what we're currently working on. By definition, work in progress. More details: http://www.theastronauts.com/2019/04/itll-be-done-when-its-done/
    https://www.youtube.com/watch?v=-oxw22C8py0


    Witchfire Internal Demo 2 Snippets


    33 Saniyelik Ön izleme.


    Witchfire | PS5 | ANA KONUThe Astronautsyoutube
    A few clips from the Internal Demo 2. More details in the latest blog post at http://www.theastronauts.com.
    https://www.youtube.com/watch?v=6kCvertppi8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Ocak 2022; 23:46:36 >
  • Çeviridir :


    Bugün Çarşamba, cadı avcılarım, işte tam dört saniyelik #Witchfire muhteşem Twitter video kalitesinde!


    Gelecek hafta, bir yağın #Witchfire güncellemesi. Çıkış tarihi, özellikler ve diğer heyecan verici şeylerden bahsedeceğiz. Herhangi bir cevaba ihtiyacınız varsa, sorularınızı burada sorun!


    Witchfire | PS5 | ANA KONU
    Witchfire | PS5 | ANA KONUThe Astronautstwitter
    “It's Wednesday, my witch hunters, so here's entire four seconds of #Witchfire in glorious Twitter video quality! Next week, a fat #Witchfire update. We'll be talking release date, features, and other thrilling stuff. Ask your questions here, if you need any answered! https://t.co/0jwTl94DvL”
    https://twitter.com/TheAstroCrew/status/1481353032705134596




  • Ekran Görüntüleri :


    Witchfire | PS5 | ANA KONU
    Witchfire | PS5 | ANA KONU
    Witchfire | PS5 | ANA KONU




  • Yeni Gameplay


    Witchfire | PS5 | ANA KONUEveryeye.ityoutube
    Witchfire è tornato a mostrasti: il team Astronauts ha di recente condiviso nuove clip di gameplay di questo shooter realizzato in Unreal Engine 4. Che ve ne pare? Musica di sottofondo: https://www.youtube.com/watch?v=XbiLfUnn-a4&t=2s&ab_channel=RoyaltyFreeZone-EpicJourney #Gameplay #UnrealEngine #Witchfire ▶Repliche Live e Gameplay: https://www.youtube.com/channel/UCcTnYI2ovPd8kqSogpyVqkA?sub_confirmation=1 ▶Canale dedicato a Film, Serie TV e Anime: https://www.youtube.com/channel/UCUc5XOCX7EBDI7eOOBHq5gg?sub_confirmation=1 ▼ SEGUICI SU ▼ » Twitch: http://bit.ly/1lrtPAJ » Facebook: http://on.fb.me/18RM6Xd » Instagram: http://bit.ly/2d3Ej0W » Twitter: http://bit.ly/16n6FnM » Telegram: https://goo.gl/AYBEU6 ▶▶ VISITA IL NOSTRO SITO WEB: https://www.everyeye.it ▶▶ ISCRIVITI SUBITO AL NOSTRO CANALE: https://goo.gl/vEuBAQ
    https://www.youtube.com/watch?v=rNjKajc2rAw
  • Witchfire Summer Games Fest 2022 Trailer



    Witchfire | PS5 | ANA KONUThe Astronautsyoutube
    Wishlist on Epic Games Store: https://www.epicgames.com/p/witchfire-db273e Info on Early Access in our blog post: https://www.theastronauts.com/2022/01/a-date-a-feature-an-indie-drama-and-the-biggest-qa-yet/ Armed with strange weapons and forbidden pagan magic, hunt a powerful witch holding the key to your salvation. Witchfire is a dark fantasy roguelite first-person shooter from the creators of Painkiller, Bulletstorm, and The Vanishing of Ethan Carter.
    https://www.youtube.com/watch?v=n2tj1CdE9sw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 10 Haziran 2022; 12:54:7 >
  • Witchfire 2023'ün Başlarında çıkacak.!!



    Witchfire | PS5 | ANA KONU
    Witchfire | PS5 | ANA KONUthe astronauts
    How Redesigning One Core Feature of Witchfire Changed the Date to Early 2023
    https://www.theastronauts.com/2022/10/redesigning-one-witchfire-feature/
  • Witchfire , roguelite sevmeyenler için tasarlanmış birinci şahıs bir roguelite oyunudur.


    Çeviridir :


    Witchfire , roguelitlerden nefret eden insanlar için bir roguelite olarak tasarlanıyor. Yaklaşan birinci şahıs nişancı oyununun gelişimi hakkında daha fazla bilgi edinmek için The Astronauts Kreatif Direktörü ve Kurucu Ortağı Adrian Chmielarz'a ulaştık ve ona Witchfire'ın geliştirme sürecini, oyunun çarpıcı görseller elde etmek için fotogrametriyi nasıl kullandığını, oyunun nasıl yapıldığını sorduk. studio, UE'nin ses motorundan ve daha fazlasından yararlandı.



    Witchfire'a nasıl başladınız ve ilk planınız neydi?


    The Astronauts: Witchfire'ın yaratıcı yönetmeni ve kurucu ortağı Adrian Chmielarz, bir bilim kurgu hayatta kalma oyunu olarak başlayan karanlık bir fantezi birinci şahıs nişancı oyunudur. Hayatım boyunca, nihayetinde yön değiştirmeye nasıl ve neden karar verdiğimizi hatırlayamıyorum, ancak bunun nedeni orijinal fikirle ilgili herhangi bir sorunumuz olması değil. Aslında prototip üzerinde çalışmak oldukça eğlenceliydi. Ama bir şekilde, doğal olarak karanlık fanteziye doğru sürüklendik.


    Belki de cehennem iblisleri ve canavarlarla dolu bir oyun olan Painkiller köklerimiz yüzündendir. Belki de bunun nedeni Dark Souls'un oyun, hikaye ve görseller hakkındaki düşüncelerimizi büyük ölçüde etkilemesidir. BelkiThe Witcher , iyi bir Slav mitosuna duyulan arzuyu uyandırdı. Belki üçü ya da daha fazlası, ama uzun lafın kısası, bilimkurgu hayatta kalma modundan silahlı ve sihirli karanlık fantezi nişancı oyununa geçtiğimizde, kendimizi hemen evimizde hissettik.


    Bize oyunun evreninden ve hikayesinden bahseder misiniz?


    Chmielarz: Cadıların çok gerçek ve kötü olduğu, ancak kilisenin onlarla savaştığı korkunç bir alternatif dünya.


    Kahramanımız, kilisenin belirli bir tür cadı avcısı dediği bir Avcı. Vatikan'ın zindanlarında sihirle değiştirilen kahraman, büyük bir savaşçıdır, ancak yaşamak için sürekli bir Cadı Ateşi kaynağına ihtiyaç duyar - yozlaşmış bir eter biçimi, cadıların sihir yaratmak için kullandığı beşinci element. Dışarı çıkıp cadı avlamak, kendinizi hayatta tutmak için tüm Witchfire'larını almak oldukça iyi bir motivasyon.



    Witchfire | PS5 | ANA KONU

    Unreal Engine'i Witchfire için uygun yapan nedir ?


    Chmielarz: Bu, iki nedenden dolayı şimdiye kadarki en kolay kararlardan biriydi. Birincisi, bir bağımsız stüdyonun [mevcut] bir oyun motorunu kullanmamasının anlamsız olduğuna inanıyoruz. Ve Unreal Engine olgun, kanıtlanmış ve genel olarak harika. İkincisi, People Can Fly'ın Epic ile ilk projesi olan Gears of War PC'yi ve ardından elbette Bulletstorm'u yaptığımızdan beri Unreal Engine ile çalışıyoruz . Yani motoru zaten on beş yıldır kullanıyoruz.


    Roguelite'lardan nefret eden insanlar için oyununuzu roguelite olarak tanımlıyorsunuz, biraz daha açabilir misiniz?


    Chmielarz: Bu iyi bir soru çünkü roguelite'lar zaten roguelike'lardan nefret eden insanlar için roguelike'lar. Temel olarak, birçok insan, tek ödül olarak mekaniğin daha fazlasını öğrenerek ölümden sonra tüm ilerlemeyi kaybetmekten hoşlanmadı. Roguelitler böyle doğdu. Kalıcılık katmanı sunarlar, bir koşu sırasında kazandığınız bazı şeyleri saklarsınız ve her şeyi kaybetmezsiniz.


    Bunu bir adım daha ileri götürmek istiyoruz. Örneğin, çoğu roguelite oyununda bir karşılaşmada ustalaşamazsınız çünkü genellikle hepsi rastgeledir. Yani bir yarış oyunundaki araba pisti gibi ezberleyemezsiniz. Her çalıştırmanın rastgeleliğini ve tazeliğini korumaya çalışırken bu yönü deniyoruz. Kulağa bir paradoks gibi geliyor, kulağa imkansız geliyor ama elimizdeki çözüm çok gerçek.


    Daha da önemlisi, insanların rogueliteleri çok fazla el becerisi gerektiren oyunlar olarak düşündüğünü düşünüyorum. Bunu değiştirmek istiyoruz. Elbette, karakteriniz üzerindeki büyük kontrolünüz ve kafalara isabetli bir şekilde tıklama yeteneğiniz için cömertçe ödüllendirileceksiniz, ancak biz de alternatifler sunmak istiyoruz. Yine de bu, azaltılmış bir meydan okuma sunduğumuz anlamına gelmiyor. Sadece farklı bir meydan okuma.



    Witchfire | PS5 | ANA KONU

    Ana oyun mekanikleri nelerdir?


    Chmielarz: Benim felsefem, harika bir nişancı oyununun kılık değiştirmiş harika bir bulmaca oyunu olduğudur. Köklere, Doom 2 veya Quake'e geri döndüğünüzde bile , bunlar oyuncunun cevap bulması gereken sorularla doluydu. Büyük düşmanlarla dolu bir odayla nasıl başa çıkılır? Birden fazla düşmanla nasıl hokkabazlık yapılır? Güçlendirmeler stratejik olarak nasıl kullanılır?


    En iyi atıcılar asla sadece ördek/atış egzersizleri değildir. Zihninizin parmaklarınızdan daha fazla meşgul olması gerekiyor. Bu, inanıyorum ki, gizli sos.


    Roguelite oyunlarındaki ana zorluklardan biri hızı dengelemek ve doğru hareket akışını ayarlamaktır. Bu zorluğun üstesinden nasıl geldiniz?


    Chmielarz: Binlerce ayrıntı, onlarca yıllık deneyim ve oyununuzu 7/24 test etmek. Şaka yapmıyorum; tam olarak bu. Yapacağınız sadece bir veya iki şey yok, ardından BAM.


    Bir örnek vermek gerekirse, eylem arabelleğe alma önemlidir. Diyelim ki savaşın ortasındasınız, düşmanı görüyorsunuz ama cephaneniz bitmiş. Silahı yeniden doldur, nişan al ve ateş et. Temel bir eylem, değil mi? Ancak aceleniz varsa, yeniden yükleme animasyonu bitmeden ADS tetiğine çok hızlı basabilirsiniz. O zaman ne olacak, yeniden yüklemeden sonra silah nişan alma animasyonuna girmeyecek ve ne olduğunu merak ederek bir saniye kaybedeceksiniz. Düğmeye çok mu erken bastım? Çok hafifçe ittim, bu yüzden kayıt olmadı mı? Bu bir oyun hatası mı?


    Eylemlerin tamponlanması çözümdür. Oyun, ADS tetiğine bastığınızı hatırlar, yeniden yükleme animasyonunun bitmesini bekler ve ardından silahı otomatik olarak ADS'ye yerleştirir. Ve elbette, arabelleğe alma yeni bir şey değil; örneğin dövüş oyunlarında son derece popüler bir şey. Ama dediğim gibi, sürtünmeyi en aza indirmek ve böylece akışın sağlanmasına yardımcı olmak için dikkat etmeniz gereken binlerce şeyden biri.



    Witchfire | PS5 | ANA KONU

    Witchfire'da seviye tasarımına nasıl yaklaştınız ?


    Chmielarz: En üst düzey şekillerden ayrıntılı, dokulu mekanlara geçmenin standart yolu. Yaklaşımımıza özgü olabileceğini düşündüğüm şey, oyundaki her alanın kolayca tanımlanabilir olduğundan emin olmamız. Bu sözde kahraman parçaları, dünyanın güzel, yüksek kaliteli unsurları ile ilgili değil. Daha çok benzersiz olmakla ilgili. Stüdyoda yeni olan birine bunu açıklama şeklimiz gibi, “Bunun bir PVP haritası olduğunu ve yaralandığınızı ve arkadaşınıza gelip sizi iyileştirmesini söylemeniz gerektiğini hayal edin. Nerede olduğunuzu çabucak anlamaları için onlara ne söylüyorsunuz?”


    Bu kulağa basit gelebilir, ancak şaşırtıcı bir şekilde değil. "Güzel" ve "kolayca tanımlanabilir" aynı şey değildir. Harika görünen, yeni nesil bir ormana sahip olabilirsiniz, peki ne olmuş? Arkadaşınızın nerede olduğunuzu bilmesini nasıl sağlarsınız? "Hey, ağaçların yanında mıyım?" Bu işe yaramayacak. Ancak ormana bir av kulübesi veya birkaç geyik iskeleti olan bir çayır eklerseniz, aniden sizi bulmak kolaydır.


    Bunu bu şekilde yapmamızın nedeni, oyuncuların 3B alanda gezinmesine yardımcı olmaktır. İnsanlara yol tarifi sorarsanız, bazıları bu şekilde 100 metre gitmeniz gerektiğini, sonra sola dönüp 200 metre daha gitmeniz gerektiğini açıklayacaktır. Diğerleri dümdüz git, benzin istasyonundan sola dön ve postaneden hemen sonra dur diyecek. Dünyanın kolayca tanımlanabilen unsurlarına sahip olmak, ikinci tip oyuncuların seviyelerimizin 3B düzenini anlamasına yardımcı olur.


    Fotogrametri iş akışınızdan bahseder misiniz?


    Chmielarz: The Vanishing of Ethan Carter ile aynı süreç – bir nesnenin, hepsi farklı açılardan düzinelerce fotoğrafını çekin, sonra hepsini özel bir yazılıma koyun, bir süre işlemesine izin verin ve yüksekten tükürene kadar bekleyin. kaliteli, tam dokulu 3D modeller.


    Fikir bu. Ama gerçekte, yolun her adımında yardım edilmesi gereken bir şey var. Yazılım daha iyi hale geliyor, kameralar daha iyi hale geliyor – ancak yine de fotoğrafları düzeltmekten son modeli düzeltmeye ve bunun düşük poli versiyonunu oluşturmaya kadar 3D taramalar üzerinde çalışmak için deneyimli bir grafik sanatçısına ihtiyacınız var.


    Ama en büyük sorun ne biliyor musun? Duvar yazısı. Terk edilmiş eski bir bina, yıkık bir kale veya grafitilerle dolu unutulmuş bir fabrika bulmak çok zor. Yani taramaların dokularını iyileştirme çalışmalarımızın yarısı grafitileri kaldırmak.



    Witchfire | PS5 | ANA KONU

    Unreal Engine'deki Audio Engine sistemi oyunun atmosferini güçlendirmenize nasıl yardımcı oldu?


    Chmielarz: Bunun için Ses Mühendisimiz Jaz'a sordum, “ Karıştırma işlemini halletmek için Audio Modulation eklentisini kullanıyoruz ve bu harika! Ayrıca, tüm ses ipuçlarının çıktısını yönlendirdiğimiz bir organizasyon yapısı olarak hizmet eden bir ses sınıfları hiyerarşisine sahibiz. Denemekte olduğumuz bir diğer araç ise Quartz . Bu araç için temel kullanımımız, farklı müzik varlıkları arasında uygun senkronizasyondur, ancak otomatik silahların sesini oluşturmak için uygulamalarından yararlanmayı da denedik.”


    Oyunun müzikleri üzerinde nasıl çalıştığınıza dair biraz detay paylaşabilir misiniz?


    Chmielarz: Film müziğini tasarlarken seçebileceğiniz birçok farklı felsefe var. Tamamen açıklayıcı mı yoksa hikaye anlatımı mı? Dinamik mi statik mi? Her iki durumda da ikincisi için gittik. Yani pistler, görseller veya oynanış kadar önemli ve kişilik dolu. Bunu başarmak için de geleneksel, dinamik olmayan çözümü seçmeye karar verdik.


    Kesin olmak gerekirse, belirli bir dinamik seviyesi vardır, çünkü çalınan parçalar, düşük veya yüksek yoğunluklu muharebe veya belki de savaşlar arasında bir an olmasına bağlı olarak farklılık gösterir. Ancak kompozisyonlar statik, sadece döngülü.



    Witchfire | PS5 | ANA KONU

    Oyunun daldırma seviyesini artırmak için kullandığınız numaralar var mıydı?


    Chmielarz: Gömülü hikaye anlatımına aşırı miktarda zaman harcıyoruz. Bu özel bölgenin hikayesi nedir? Burada ne oldu ve bunu oyuncuya nasıl satarız? Terk edilmiş yerlerin yaşanmış gibi görünmesini nasıl sağlayacağımızı ve oyuncunun bir fare gibi hissetmemesi için her şeyin oranlarının birinci şahısta doğru görünmesini nasıl sağlayacağımızı düşünerek zaman harcıyoruz.


    Bunun dışında, yıllar boyunca edindiğimiz tüm küçük numaralar ve çözümler. Rüzgarın olması gerekenden daha güçlü olduğundan emin olmak gibi çünkü doğru yapıldığında ağaçlar oyuncu hareket ettiğinde statik cansız nesneler gibi görünüyor.


    Karakter üretimi iş akışınızla ilgili ayrıntıları da paylaşabilir misiniz?


    Chmielarz: Bizim durumumuzda garip bir süreç çünkü bir karakter sanatçımız yok. Kesin olmak gerekirse, Michał Kosieradzki, karakterler yapabilen ve aslında oyun için birkaç tane yapabilen harika bir sanatçımız var, ancak o aynı zamanda başlıca FX sanatçımız ve bir fantezi shooter oyununun ne kadar FX ile dolu olduğunu hayal edebilirsiniz. silahlar ve sihir gerektirir. Ayrıca oyun için tüm bitki örtüsünü yapıyor, yani evet, oldukça meşgul bir adam.


    Bu yüzden çözümümüz, en iyi Polonyalı Karakter Sanatçılarından bazılarına gidip oyun için bir veya iki canavar yapmalarını istemekti. çünkü cadı ateşiCD Projekt veya Flying Wild Hog gibi stüdyolardan bazı istisnai adamlarla çalışmayı başardık. Hepsi tutarlılık için gereken genel stili korudu, ancak hepsinin tasarım konusunda kendi benzersiz görüşleri vardı. Bu, bence, tabiri caizse aynı kumaştan olan, ama aynı zamanda oldukça çeşitli olan düşmanlarla sonuçlandı.



    Witchfire | PS5 | ANA KONU

    Silahların tasarımlarına ve etkilerine nasıl yaklaştınız?


    Chmielarz: Silah sesleri bizim için inanılmaz derecede önemli. Silahınız olmadan asla olmazsınız, bu nedenle hem hareket hem de silah davranışının mükemmel olması gerekir. Bu, odağın dört alana odaklandığı anlamına gelir: animasyonlar, sesler, efektler ve geri bildirim.


    Örneğin, seslere yakından bakalım. Popüler inanışın aksine, silahları güçlü ve sulu yapmak nispeten kolaydır. Bunu sunan çok sayıda silah kütüphanesi var. Zor olan bir silahın sesini harika çıkarmak ama aynı zamanda elli bininci kez ateş ettiğinizde kulaklarınızı yormamaktır. Bunu çözmemizin yolu, daha güçlü sesleri keskin nişancı tüfekleri gibi daha az kullanılabilir cephaneye sahip daha büyük silahlar için ve daha az güçlü, sık sık ateşlediğiniz silahlar için zayıf seslerle sınırlamaktır.


    Ancak, temel silah seslerinin daha az güçlü olmasının bir nedeni daha var ve bu, bir silahı kurmayı başardığınızda seslerin gücünü artırmak için hala bir alana sahip olmaktır. Her kafadan vuruşta daha fazla hasar alan çok basit bir silah hayal edin. Zayıf-ilginç, ancak zayıf temel bir sesle başlamanız gerekir, böylece sonraki her mermi daha güçlü gelebilir. İlk merminiz zaten güçlü ve süper yüklüyse, bir sonraki mermi güneş patlaması gibi ses çıkarmak zorunda kalacak ve bu pek doğru değil.



    Witchfire | PS5 | ANA KONU

    Epic MegaGrant almak oyunun geliştirme sürecini nasıl etkiledi?


    Chmielarz: Epic MegaGrant ile gelen finansal yardımı almak bizim için harikaydı, ancak aynı derecede önemli olan bir şey daha vardı: Epic'ten sonra elde ettiğimiz güven artışı oyunumuza baktı ve buna değer olduğunu düşündü. MegaGrant rozetini bir onur rozeti olarak takıyoruz.


    Şu anki planlarınız neler?


    Chmielarz: Şu anki plan, sonunda oyunu başlangıçta Erken Erişim başlığı olarak piyasaya sürmek. Bunu daha önce hiç yapmadık, ancak roguelite bunu yapmak için mükemmel bir tür çünkü oyuncu geri bildirimi son deneyim için çok önemli.


    Ancak bizim için Erken Erişim oyununa sahip olmak, buggy veya yarı pişmiş bir şey yayınlamak için bir mazeret değildir. Erken Erişim'den eksik içerik veya özellikler bekleniyor, yani isimde bu ama sanırım oyuncular artık bug'lara veya kısa oyun sürelerine tahammül edemiyor. Yani elimizdekilerle mutlu olana kadar yayınlamayacağız – bu kadar basit. Ancak birkaç ay içinde Erken Erişim aşamasına ulaşmayı umuyoruz; oldukça yakınız. Cadı Ateşi


    Blog : https://www.unrealengine.com/en-US/developer-interviews/witchfire-is-a-first-person-roguelite-designed-for-those-who-don-t-like-roguelites




  • Witchfire 5 Minutes Exclusive Gameplay (Unreal Engine 4K 60FPS)



    Witchfire | PS5 | ANA KONUGameVyoutube
    Witchfire 5 Minutes Exclusive Gameplay (Unreal Engine 4K 60FPS) Witchfire is an upcoming first-person shooter video game by The Astronauts for Windows. The game is set to release in early access in early 2023. #witchfire
    https://www.youtube.com/watch?v=crQaxsSsWRI
  • Witchfire Gameplay Trailer CES 2023



    Witchfire | PS5 | ANA KONUGamersPreyyoutube
    Witchfire Gameplay Trailer CES 2023. Subscribe for all the latest trailers and gameplay: http://goo.gl/8LO96F Become a member! https://www.youtube.com/channel/UClFuUQ2pO1ED3BNorWf9huA/join Join our Discord server: https://discord.gg/7J9puGC Follow us on Twitter: http://goo.gl/aBy2yP Like us on Facebook: http://goo.gl/ahkcSu Become a patron: https://goo.gl/TnnC4I #GamersPrey
    https://www.youtube.com/watch?v=34CVWRwtTi0
  • Painkiller, Serious Sam, Shadow Warrior tarzı oyunları seviyorum. Kafa dağıtmak için iyi oluyor.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.