Şimdi Ara

WHARFEDALE (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
4.073
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Olur güzel kardeşim olur.

    Hiç merak etme.



    quote:

    Orjinalden alıntı: soxxxos79

    cevaplar için teşekkürler,

    o zaman SONY 3300 ES ile , 9.6 ları kullanırken 4 Ohm a ayarlama gerekcek di mi ?,

    9.6 lar 6 Ohm olduğu için anfiyi 8 Ohm da tutmak daha yanlış anladığım kadarı ile,

    biraz karıştı, anfi bana daha önceden ayrı geldi, , ama ben Wahrf. 9.6 , arkalara da 9.2 bağlamak istiyorum, anfiyi değiştirme şansım yok, Sony 3300 ES ile devam edeceğim,

    4-8 Ohm anfiye, 6 Ohm Wharf.lar olmaz derseniz başka bir çözüm düşünmem gerekecek,

    Teşekkürler,


    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Benim açıklamalarımı yeterli bulmayabilirsiniz, aşağıdaki linkten Polk Audio pazarlama müdürü ve akustik mühendislerinin hazırladığı yazıyı okuyun, çünkü teorik ve pratik olarak açıklayabildiğim her şekilde durumu açıkladım. Buraya sizin receiverin komponent komponent BOM'unu, PCB çizimini, hatta yazılımınıda koysanız farketmez, bahsettiğim konseptler ekipmandan bağımsızdır.

    http://www.hometoys.com/htinews/feb04/articles/polk/impedence.htm

    Benim 7 kanala aynı anda 128watt verdiği bağımsız dergi testleri tarafından ölçülmüş THX UltraII receiverimda bile durum bu şekilde. Standart olan 6ohmdan 4ohm seçeneğine geçtiğimde seste bariz bir kötüleşme oluyor, ve de bu receiver piyasadaki amfi kısmını içinde barındıran en kuvvetli AVR'lerden biri. Gereken iki katı gücü verebilecek ekipmanlar artık receiverlar olarak değil seperate power amp olarak bulunuyor genellikle.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daneel

    Benim açıklamalarımı yeterli bulmayabilirsiniz, aşağıdaki linkten Polk Audio pazarlama müdürü ve akustik mühendislerinin hazırladığı yazıyı okuyun, çünkü teorik ve pratik olarak açıklayabildiğim her şekilde durumu açıkladım. Buraya sizin receiverin komponent komponent BOM'unu, PCB çizimini, hatta yazılımınıda koysanız farketmez, bahsettiğim konseptler ekipmandan bağımsızdır.

    http://www.hometoys.com/htinews/feb04/articles/polk/impedence.htm

    Benim 7 kanala aynı anda 128watt verdiği bağımsız dergi testleri tarafından ölçülmüş THX UltraII receiverimda bile durum bu şekilde. Standart olan 6ohmdan 4ohm seçeneğine geçtiğimde seste bariz bir kötüleşme oluyor, ve de bu receiver piyasadaki amfi kısmını içinde barındıran en kuvvetli AVR'lerden biri. Gereken iki katı gücü verebilecek ekipmanlar artık receiverlar olarak değil seperate power amp olarak bulunuyor genellikle.



    Hoparlör 6 ohm ise ampli çıkışını 6 ohmdan 4 ohma düşürmekle sesin kötüleşmesi normal de, eğer hoparlör 4 ohmsa ampliyi 6 ohm'dan 4 ohma düşürdüğünde bence özellikle başta distorsion olmak üzere sese olumlu bir katkısı olduğunu düşünüyorum.
    _____________________________
    Harman/Kardon AVR 5550 - Fr:Jamo Clasic 8, C:Jamo 150,SR:JBL TLX130,SB:Jamo s150 SW: WHARFEDALE 10A - PHILIPS 42PF9966/10 - SONY SACD XB770 QS - TEAC DV 3800 - SONY PS-LX22 Turntable - TOSHİBA HD E1
    Bağlantılar: Fronts:RS Profesionel Bi-Wiring/Hama banana - C,SR,SB:Hama 1,50mm. - SW: Acoustic Resarch - Coaksiel/Optic Digital: Acoustic Resarch - 5.1 SACD: Stinger - S-Video:Thomson - SCART/RGB:Thomson




  • Evet!

    quote:

    Orjinalden alıntı: rg206

    Hoparlör 6 ohm ise ampli çıkışını 6 ohmdan 4 ohma düşürmekle sesin kötüleşmesi normal de, eğer hoparlör 4 ohmsa ampliyi 6 ohm'dan 4 ohma düşürdüğünde bence özellikle başta distorsion olmak üzere sese olumlu bir katkısı olduğunu düşünüyorum.
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Bu da o amfi 4ohmu limitleyici olmadan sürmeye kabiliyeti yetmiyor anlamına geliyor. Sesi daha açarsanız auto shutoffa geçer. Daha olmadı yanar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daneel

    Bu da o amfi 4ohmu limitleyici olmadan sürmeye kabiliyeti yetmiyor anlamına geliyor. Sesi daha açarsanız auto shutoffa geçer. Daha olmadı yanar.


    Bu durumda ohm anahtarlaması olan avr'ler anahtarsız avr'lere göre daha mı kötü ?
    ben tam tersini sanıyordum, misal benim H/K 5550 8 ohm, Jamo hoparlörlerim 4 ohm, yıllardır sese abansam da bir sorun olmadı ama hep hayıflanıyordum neden benim avr'de ohm seçimi yok diye,
    gerçi H/K AVR'de amplinin tam ortasına boydan boya bir fan koymuşlar, daha çaıştığını görmedim, demek ki ihtiyaç duymuyor halen.
    _____________________________
    Harman/Kardon AVR 5550 - Fr:Jamo Clasic 8, C:Jamo 150,SR:JBL TLX130,SB:Jamo s150 SW: WHARFEDALE 10A - PHILIPS 42PF9966/10 - SONY SACD XB770 QS - TEAC DV 3800 - SONY PS-LX22 Turntable - TOSHİBA HD E1
    Bağlantılar: Fronts:RS Profesionel Bi-Wiring/Hama banana - C,SR,SB:Hama 1,50mm. - SW: Acoustic Resarch - Coaksiel/Optic Digital: Acoustic Resarch - 5.1 SACD: Stinger - S-Video:Thomson - SCART/RGB:Thomson
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sefalenk

    oturmuş olduğum evin bütün odaları tv koyacagım yerin yanında kapı var bu yüzdende mesafe en fazla 2 metre daha fazla imkanım malesef yok zaten sağ tarafa koyacagım hop tam duvara yanaşır ancak bu durumda ancak tv sistemini pencereyi kapatacak şekilde deyiştirmek lazım oda zor biraz.

    yenı gordum. tecrubelerımı yazıyorum. aynı durum benım oturma odamdada var. frontları kapının acıldıgı noktadan sonrası ıcın dusun. anfınden db ve hop guc ayarlarından center ve frontlar ıcın oda oturma konumuna gore ayarlama yapabılırsın. yanı centerın frontlarına gore gerıde kalacak ama sorun degıl. anfımız var frontlarının arasındakı mesafenı oturma konumunla aynı mesafede ayarlamaya calısırsan daha ıyı olur. anfını ıyı tanır neler yapabılecegını ıyı bılırsen en guzel verımı alırsın.
    _____________________________
    SEG106 plazma,next 2000cıs,epson TW20,panasonıc bd10,pioneer VSX-415K,pioneer S-V230A-W,pioneer S-W90S,pioneer SE-M380,sony MDR-DS1000




  • quote:

    Orjinalden alıntı: soxxxos79

    cevaplar için teşekkürler,

    o zaman SONY 3300 ES ile , 9.6 ları kullanırken 4 Ohm a ayarlama gerekcek di mi ?,

    9.6 lar 6 Ohm olduğu için anfiyi 8 Ohm da tutmak daha yanlış anladığım kadarı ile,

    biraz karıştı, anfi bana daha önceden ayrı geldi, , ama ben Wahrf. 9.6 , arkalara da 9.2 bağlamak istiyorum, anfiyi değiştirme şansım yok, Sony 3300 ES ile devam edeceğim,

    4-8 Ohm anfiye, 6 Ohm Wharf.lar olmaz derseniz başka bir çözüm düşünmem gerekecek,

    Teşekkürler,





    All Diamond 9 loudspeakers are rated at 6 Ohms but are compatible with all standard amplifiers outputs-even those which state an 8 ohm minimum impedance.

    rahatlıkla 8 ohm amfide bile diamond 9 serisini kullanabilirsiniz diye yazıyor klavuzunda
    _____________________________
    TV:samsung 51f5570, MEDIA PLAYER: himedia q10 pro, SİNEMA:yamaha rx-v681, polk audio s50, s30, s15, wharfedale dfs-21, svs sb-1000, MÜZİK: yamaha a-s300, focal chorus 706, KABLO:techlink,ixos,QED, Audioquest, MODEM: zyxel P-660HN-F1Z 802.11n kablosuz modem, PC SES: Creative Gigaworks T3, logitech z906, MOBILE MUSIC : fiio x1, hiby r3, iriver h120 20gb, apple ipod 160gb classic, sandisk sansa clip plus 8gb, sennheiser cx300,PHONE: xiaomi mi max 2. video cant kill radio :)




  • omaj konusu açılmışken bir de kablo boyunun uzun/kısa,kalın/ince olması amfinin performansını nasıl etkiler.tüm kolonlar için aynı kablo kalınlığımı mı gerekli ?ya da önler ve merkez için 4mm iken arkalar 2mm ya da tersi olabilir mi?
    _____________________________
    TV:samsung 51f5570, MEDIA PLAYER: himedia q10 pro, SİNEMA:yamaha rx-v681, polk audio s50, s30, s15, wharfedale dfs-21, svs sb-1000, MÜZİK: yamaha a-s300, focal chorus 706, KABLO:techlink,ixos,QED, Audioquest, MODEM: zyxel P-660HN-F1Z 802.11n kablosuz modem, PC SES: Creative Gigaworks T3, logitech z906, MOBILE MUSIC : fiio x1, hiby r3, iriver h120 20gb, apple ipod 160gb classic, sandisk sansa clip plus 8gb, sennheiser cx300,PHONE: xiaomi mi max 2. video cant kill radio :)
  • arkadaşlar cevplar çin sağolun, dün 9.6, 9.2, 9CS ve SW150 olarak seti aldım Top Pop'tan, şu anda taşındığım için haftaya gelecek, mağazadaki demoda hem stereo hem de 5.1 olarak oldukça tatmin ediciydi, umarım evde de aynı sonucu verir....
    _____________________________
    SONY KDL-46W400, SONY STR-DA300 ES, WHARFEDALE DIAMOND 9.6, 9.2, 9CS, SW150, SONY DVP-NS708H , SONY PS3
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rg206


    quote:

    Orjinalden alıntı: Daneel

    Bu da o amfi 4ohmu limitleyici olmadan sürmeye kabiliyeti yetmiyor anlamına geliyor. Sesi daha açarsanız auto shutoffa geçer. Daha olmadı yanar.


    Bu durumda ohm anahtarlaması olan avr'ler anahtarsız avr'lere göre daha mı kötü ?
    ben tam tersini sanıyordum, misal benim H/K 5550 8 ohm, Jamo hoparlörlerim 4 ohm, yıllardır sese abansam da bir sorun olmadı ama hep hayıflanıyordum neden benim avr'de ohm seçimi yok diye,
    gerçi H/K AVR'de amplinin tam ortasına boydan boya bir fan koymuşlar, daha çaıştığını görmedim, demek ki ihtiyaç duymuyor halen.


    Soyle diyeyim RG206 anahtar koymak UL standardının gereği belirli güce sahip ekipmanlar için, senin anfin anahtarı 4ohma düşürmeye gerek kalmadan 4 ohmları sürebiliyorsa diğerlerinden iyidir.

    Misal bazı pioneerlarda anahtarlama/limitleme kendinden devreye giriyor zorlanınca, H/Kyı bilemiyorum




  • snopp 1 ay once bu testi yaptım kablo bir takinti oldu bende imkan var ise fontlar icin kullandiign kablolari surround lar icinde kullanabilirsen cok guzel ama yer buyuk olunca kablo maliyeli 150 ytl ye yaklasiyor biraz tuzlu ama bir nebze fark ettiriyor sesi ama uzun vadeli bir yatırım olur kisa vadede getirisi cok olmaz evde uyguladıgım testlede cikan sonuclar bu sekilde


    quote:

    Orjinalden alıntı: snoopdogg

    omaj konusu açılmışken bir de kablo boyunun uzun/kısa,kalın/ince olması amfinin performansını nasıl etkiler.tüm kolonlar için aynı kablo kalınlığımı mı gerekli ?ya da önler ve merkez için 4mm iken arkalar 2mm ya da tersi olabilir mi?
    _____________________________
  • 9 cs ile 9,1 surround'un ciftini Bursa'dan 350 dolara aldim
    eve teslim, ambalajinda yollamasi da fiyata dahil
    selamlar
    _____________________________
    felmali
  • Hayırlı olsun felmali..iyi seçim
    _____________________________
  • Arkadaşlar ohm olayında kafam karıştı şimdi, Front olarak kullandığım Jamo'ların arkasında 4-8 Ohm yazıyor, Yamaha RXV-496 AVR de switchi hangi konumda kullanırsam orta seviyede daha iyi ses elde ederim 4 mü 8 mi ? Yada ses kalitesine herhangi bir etkisi varmıdır?
    _____________________________
  • Standart ayarında kalsın.

    Ya da çok merak ediyorsan kendinde değiştirerek deneyebilirsin.

    Bu arada aynı ses seviyesinde dene ve anfinin sıcaklığını da kontrol et elle.


    quote:

    Orjinalden alıntı: murattiss


    Arkadaşlar ohm olayında kafam karıştı şimdi, Front olarak kullandığım Jamo'ların arkasında 4-8 Ohm yazıyor, Yamaha RXV-496 AVR de switchi hangi konumda kullanırsam orta seviyede daha iyi ses elde ederim 4 mü 8 mi ? Yada ses kalitesine herhangi bir etkisi varmıdır?
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • eyvallah kardes
    en iyisi degil belki, ama bana uygun, hem de seriyi tamamlamis oldum
    bir tek sub'i degisik alacam Hakan ile Daneel'in tavsiyesi
    ama ne zaman Allah bilir
    selamlar


    quote:

    Orjinalden alıntı: yıldırans

    Hayırlı olsun felmali..iyi seçim
    _____________________________
    felmali
  • abi ben ordan birine cevap yazdın sandıdım

    hayırlı olsun yeni oyuncakların ,yakında tamam lıcaz hepsini merak etme sen
    _____________________________
  • eyvallah abi,
    su 606'yi kelepir alirsak iste o zaman rahatlayacam
    umarim icimde bir 706 sevgisi uyanip tekrar beklemeye gecmeden bu isi bitiririz
    operim
    _____________________________
    felmali
  • quote:

    Orjinalden alıntı: felmali

    9 cs ile 9,1 surround'un ciftini Bursa'dan 350 dolara aldim
    eve teslim, ambalajinda yollamasi da fiyata dahil
    selamlar


    gözüm hayırlı olsun, güle güle kullan
    _____________________________
    Oyun bittiğinde şah da piyon da aynı kutuya konur!..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.