Şimdi Ara

WHARFEDALE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
4.073
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm
    wharfedale diamond 9.6 - 9.2 - 9.1 - 9 cs - 9 cm - sw 150 - 8.4 - 8.1 - 8 cen -power cup 12 + rose wood - black - cherry hoparlörler adetli olarak stoklarımıza girmiştir
    wharfedale orginal 700mm glass hoparlör sehpalarıda türkiyede ilk defa tarafımızdan satışa sunulmaktadır



  • 9.6 nın forum üyelerine kargo dahil güncel fiyatı nedir?
    Bu arada tarafımızdan demişsiniz.Siz kimsiniz?Firma adı, adres vs. ?
    _____________________________


    Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.
  • slm
    sayın yönetici forum donanım üyelerine 584 $ nakit kdv dahil kargo ücreti bize ait çift fiyatıdır 12 ay bütün bankalara taksitli fiyatı 690 $ dır
    top-pop elektronik serasker caddesi no 55 kadıköy - istanbul
    tel: 0216 347 32 63
    sorduğunuz bilgilerimi yukarıda belirttim ilginize teşekkür ederim



    quote:

    Orjinalden alıntı: KillForYou!

    9.6 nın forum üyelerine kargo dahil güncel fiyatı nedir?
    Bu arada tarafımızdan demişsiniz.Siz kimsiniz?Firma adı, adres vs. ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spidr -- 3 Temmuz 2008; 11:55:02 >
  • Teşekkürler spidr.

    Diğer arkadaşlar kendinize gelin.DH forumlarında Ses sistemleri bölümündesiniz.Burası fasl-ı muhabbet yeri değil.
    _____________________________


    Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.
  • sub sw150 ve cupe12 fiyatı alabilirmiyim?
    _____________________________
    naver say never
  • Bugun kadıkoyde tam ismine bakmadığım ama onkyo-yamaya yazan bir dukkanda 9,6 lari gorunce incelemek için içeri girmiştim orası sizin yermi bilmiyorum ama 9.6 lar o kadar buyuk oldugunu bilmiyordum. Kucuk bir ilde oturduğumdan burada gorebilme sansım yoktu.

    Gelmişken hemen gordum tabi içeri girip incelemeden yapamadım :) fiyat olakda aynen dediğiniz gibiydi.

    Yine yolum dustuğunde, evime donmeden sizede uğramak isterim, GİRESUN gibi bir yerden burayı takip eden, ve 9,6 ların sesini duymasada hayran kalan biri olarak

    Aslinda 9.6 isterim ama panasonic se 40 amfiye bunlar bağlanmaz ki
    _____________________________




  • Wharfedale'ları hem satan hem de tecrübe sahibi olan biri olarak bir konuda fikrinizi almak istiyorum:

    Acaba Wharfedale 9.1 'leri hem front ve surround olarak kullanarak, 9 CS ve bas sesler için de SW150 ile eşleştirerek uyumlu bir 5+1 ev sinema sistemi kurabilir miyiz?
    Yani illa ki frontları tower almaya gerek yoktur değil mi? Bu hem yer açısından hem de bütçe açısından büyük fayda sağlayacak çünkü. Kurulacak mekanda boyutlar neticesiyle devasa frontların estetik olmayacağını düşünmekteyim, hem de o frontların hakkını verecek kapasitede çalışacağından da şüpheliyim orada.

    Zaten 9.1 kendini ispatlamış, birçok ödül almış bir hoparlör, üstelik yanlış hatırlamıyorsam Wharfedale'in de böyle 4 tane 9.1'den oluşturduğu bir 5+1 ev sinema sistemi var. Sizce yukarıda sözünü ettiğim kombinasyon mantıklı olmaz mı? Yoksa illa ki frontlar surroundlardan güç ve teknik özellik anlamında baskın mı olmak zorunda bu tip sistemlerde?
    _____________________________
    Saygılar
    Adnan Ak




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    KEF LS50 + DENON PMA720 ?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • slm evet ufak salonlarda wharfedale diamond 9.1 kullanılabilir ..ben ufak sistemlerde daha çok wharfedale diamond 9.2 kolonlar ile center 9cs ve sw 150
    subwoofer kullanarak çok iyi sonuclar aldım.benim wharfedale diamond 9.1 yerine daha cok ön ve arka kolonlarda wharfedale diamond 9.2 kullanmamın sebebi bas çapı daha geniş oldugu icin wharfedale diamond 9.2 lerden daha iyi bas almam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: spidr

    slm
    wharfedale diamond 9.6 - 9.2 - 9.1 - 9 cs - 9 cm - sw 150 - 8.4 - 8.1 - 8 cen -power cup 12 + rose wood - black - cherry hoparlörler adetli olarak stoklarımıza girmiştir
    wharfedale orginal 700mm glass hoparlör sehpalarıda türkiyede ilk defa tarafımızdan satışa sunulmaktadır


    Bu hoperlör seti için hangi AVR yi önerirsiniz. ..(ev sineması için)
    _____________________________
  • slm wharfedale 9.6-9.2-9.cs-9cm-sw 150 olan diamond 9 serisi icin ev sinemasında yamaha rx-v 663veüstü modeller onkyo da tx-sr 606 ve üstü modelleri tavsiye ederim.wharfedale 8.4-8.1 -8 cen icin yamahada rx-v 363-rx-v 463-rx-v 563 modelleri yeterli olur.onkyo da ise tx-sr 506 modeli yeterli olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: spidr

    slm wharfedale 9.6-9.2-9.cs-9cm-sw 150 olan diamond 9 serisi icin ev sinemasında yamaha rx-v 663veüstü modeller onkyo da tx-sr 606 ve üstü modelleri tavsiye ederim.wharfedale 8.4-8.1 -8 cen icin yamahada rx-v 363-rx-v 463-rx-v 563 modelleri yeterli olur.onkyo da ise tx-sr 506 modeli yeterli olur.


    rx-v 363 geldi mi acaba, sizdeki fiyatı ne olacak bilgilendirirseniz sevinirim...
    _____________________________
  • arkadaslar ben de bugun gıdıp top-pop eletronıkten wharfedale 9.6-9.2- ve 9cs alarak takımı tamamladım.acıkcası sunu soyleyebılırım oraya net olarak alırım dusuncesıyle gıtmemıstım.o fıyata da okadar sesı hıc beklemıyordum ama dukkandan gırerken bıle kalıte ben buradayım dıyordu.hoparlorlerın ıscılıgı cok ıyı!dızaynı da cok sık bence.
    sagolsun orada sınan bey de cok yardımcı oldu.yonlendırmelerı ve bu konudakı bılgılerı ıcın almasanız bıle mutlaka oraya gıdın tanısın derım.hatta ısrarımı kıramayıp kucuk de bır dınletı yaptırdı.dınletıyı de yanıltıcı olmasın dıye benımkının bır ust modelı orada bulunan onkyo 606 la yaptırdı.aklı kurnazlıga gıden satıcı olsa orada stereo bı receıverlede yapabılırdıgercekten guvenılır satıcı!iste o dınletı sırasında da almaya karar verdım zaten.
    onkyo 605 bu takımla resmen costubu ıslerle hıc alakası olmayan,hatta karsı cıkan esim bıle kalıteyı hıssettı.ustelık dogru durust kalıbrasyon bıle yapmadan!
    bagladıktan sonra ayar yapmadan meraktan hemen ızledıgım (lord of the rıngs the return of the kıng) dekı kılıc sahnelerının bırcogunda ses sankı hoparlorden gelmıyoda odanın ıcınde ıkı kısı kılıc sallıyo gıbı hıssettımbırazdan kalıbrasyonu ve bı ampıng ı de yapıcam.ıste o zaman cok merak edıyorum sesını
    ozetle bu serıyı almak ısteyenlere gonul rahatlıgıyla tavsıye ederım.bu fıyatlara bu kalıteyı baska markalarda bulamazsınız!tam bır fıyat-performans canavarı
    _____________________________
    Arçelik A65 A950B Oled- Yamaha Rxa 3070- Dali İkon series




  • hayırlı olsun burakdu,bu arada imzandaki fontu ya da satır sayısını düşür uyarı almadan
    _____________________________
    TV:samsung 51f5570, MEDIA PLAYER: himedia q10 pro, SİNEMA:yamaha rx-v681, polk audio s50, s30, s15, wharfedale dfs-21, svs sb-1000, MÜZİK: yamaha a-s300, focal chorus 706, KABLO:techlink,ixos,QED, Audioquest, MODEM: zyxel P-660HN-F1Z 802.11n kablosuz modem, PC SES: Creative Gigaworks T3, logitech z906, MOBILE MUSIC : fiio x1, hiby r3, iriver h120 20gb, apple ipod 160gb classic, sandisk sansa clip plus 8gb, sennheiser cx300,PHONE: xiaomi mi max 2. video cant kill radio :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Adnan Ak

    Wharfedale'ları hem satan hem de tecrübe sahibi olan biri olarak bir konuda fikrinizi almak istiyorum:

    Acaba Wharfedale 9.1 'leri hem front ve surround olarak kullanarak, 9 CS ve bas sesler için de SW150 ile eşleştirerek uyumlu bir 5+1 ev sinema sistemi kurabilir miyiz?
    Yani illa ki frontları tower almaya gerek yoktur değil mi? Bu hem yer açısından hem de bütçe açısından büyük fayda sağlayacak çünkü. Kurulacak mekanda boyutlar neticesiyle devasa frontların estetik olmayacağını düşünmekteyim, hem de o frontların hakkını verecek kapasitede çalışacağından da şüpheliyim orada.

    Zaten 9.1 kendini ispatlamış, birçok ödül almış bir hoparlör, üstelik yanlış hatırlamıyorsam Wharfedale'in de böyle 4 tane 9.1'den oluşturduğu bir 5+1 ev sinema sistemi var. Sizce yukarıda sözünü ettiğim kombinasyon mantıklı olmaz mı? Yoksa illa ki frontlar surroundlardan güç ve teknik özellik anlamında baskın mı olmak zorunda bu tip sistemlerde?



    bu aslında çok güzel bir soru

    gerçekten 9.1 ler yeterli o9lmaz mı acaba

    bir de illaki subwoofer şartmıdır

    9.6 9.2 ve 9.cs ile subwoofer olmadan sistem işe yaramaz mı

    hayır hanıma anlatamıyorum illaki yer kaplayacak diyor
    heryer alet edevat diyor.

    ne dersiniz subwoofer şartmı
    yada sub sız bir sistem ne olur sizce hangisi olmalı

    Teşekkürler...........
    _____________________________
    Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm?
    Kim bilir ne bekliyor kalır mıyım ölür müyüm?




  • slm
    sevgili atokgozlu yukarıda ki topiklerde adnanak arkadaşın sorusu ile seninki aynı cevap yazdım o bölümü oku
  • Spidr sitenizde bir arıza mı var 1 haftadır sitenize giremiyorum. Girmeye çalıştığımda "error '80004005'

    /default.asp, line 1 " böyle bir yazı çıkıyor. 875' lerdeki son durum nedir onu merak ediyorum.
    _____________________________
  • tesekkur ederım snoopdogg!kalıbrasyonu da yaptıktan sonra ses daha da guzellestıbu arada uyarını dıkkate aldım sagol!
    _____________________________
    Arçelik A65 A950B Oled- Yamaha Rxa 3070- Dali İkon series
  • slm
    sorma ayancıklı birileri siteyi hack lemiş onunlan uğraşıyoruz



    quote:

    Orjinalden alıntı: ayancıklı

    Spidr sitenizde bir arıza mı var 1 haftadır sitenize giremiyorum. Girmeye çalıştığımda "error '80004005'

    /default.asp, line 1 " böyle bir yazı çıkıyor. 875' lerdeki son durum nedir onu merak ediyorum.
  • birşey danışmak istiyorum definitive bp6 ile wharfadel 9.6 kıyaslarsak hangisi daha ii bir şeçim olur şuan için yamaha 361 ile düşünüyorum ama ilerde onkyo 606 veya yamaha 663 ile sürebilirim.?iki hop artı veya eksileri nelerdir acaba 9.6 ların çok güç isteyen hop olduğu duydum yani kuvvetli amfilerle sürmak lazım bp6 için ne pek bir yorum yok bu konuda fikir verirseniz sevinirim.
    _____________________________
    Bluenote S1 stereo ampli-Bluenote koala cd player-Triangle comete ex speaker.
  • slm
    sevgili sefalenk wharfedale 9.6 nın karşılığı df bp 6 değildir karşılığı bp 10 dur ve müzikte rakibi bile değil artı ikisi arasındaki fiyat farkı çok fazla ileride 663 e geçeceğini söylüyorsun yanlış bir şey yapma iyi etüt et 361 ile seslere çok fazla yüklenmeden sürebilirsin şimdilik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spidr -- 15 Temmuz 2008; 16:15:04 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.