Şimdi Ara

Warlock pvp taktikleri!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
4.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 gün 3 saat 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Majere (3 mesaj) Samah (3 mesaj) Basar (2 mesaj) mczaga (2 mesaj) Esasiyun (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar mükemmel taktik diye bişey yoktur biliyorum ama genelde işe yarayacak bir taktik yani bütün classlara karşı en optimum olan taktik nedir sizce? (Warlock olarak tabiki)

    Mesela birebirde void sacrifice > immolate > 2 instant dot > fear > shadow bolt (ölmezse en son shadow burn!)
    .....gibi bir yol işe yarar mı farklı olarak fearı başta atmadık! hatta sona sakladık! Değişik önerileri olan var mı acep?



    |
    |
  • Çavuş
    95 Mesaj
    ne taktiği arkadasım.adamlar kendılerınden 5 lvl ustleri zıplaya zıplaya kesiyorlar.
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Senin fikrin ama lütfen olayı imba nerf tartışmasına çevirmeyelim! İndigo'nun güzel bir sözü vardı! WoW'da olay taş makas kağıt olayı diye! Yani her sınıfın başka bir sınıfa üstünlüğü veya artısı olabiliyor! Konu sadece taktiklerle sınırlı kalsın!
  • Yarbay
    5323 Mesaj
    taş makas kağıt olayı yok ...

    olay tamamen gear 'a, talent'a, latency'e ve oynayışa bakıyor ;)
  • Çavuş
    95 Mesaj
    walla adam 2 3 kere seni daga tasa yolladıktan sonra ne latency e nede gear e bakar.zaten oynayamacagın ıcınde birsey demiyorum o konuda.hem ben hicbir warlocktan abi su klass da bize acaip ters geliyor kesemiyoruz yahu lafınıda duymadım.nerde kaldı tas makas.ben nerf falan demedimki hem rahat rahat locklar herkesi alır dedim.bliz boyle uygun gormus yapacak bişeyimiz yok malesef.
    |
    |
  • Yarbay
    4454 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Basar

    taş makas kağıt olayı yok ...

    olay tamamen gear 'a, talent'a, latency'e ve oynayışa bakıyor ;)

    peki gear'a talent' bakar bir nebzede, oynamasını bilen bir full frost mage warriorla oyun oynamıyormu ??
  • Yüzbaşı
    606 Mesaj
    oynar :-)

    kabaca bi taş kağıt makas olayı da vardır ama aynı yetenekte iyi itemlı bi kağıt, kötü itemlı bi makasa karşı avantajlıdır.
    yani Hunter > Mage ama Mage bi Frost Nova aralığında 6000-8000dmg vurabilirse Mage > Hunter haline gelir


    Tabii 6000-8000 aşırı göreceli oldu, oraya Hunter'ın toplam HPsi civarı bi şey koyun siz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tersagun -- 12 Şubat 2007; 18:47:25 >
    |
    |
  • Yarbay
    5323 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Indigo


    quote:

    Orjinalden alıntı: Basar

    taş makas kağıt olayı yok ...

    olay tamamen gear 'a, talent'a, latency'e ve oynayışa bakıyor ;)

    peki gear'a talent' bakar bir nebzede, oynamasını bilen bir full frost mage warriorla oyun oynamıyormu ??



    o ayrı ... frost mage çok gıcık bi class :D birazcık imba'lar ama diğer class'larda o olay yok ... ona kalırsa her class warriorla dalga geçerek oynar ... ben 66 druid'le 70 warrior aldım :S acaip komedi ya ... tank'lıkta berbatlar, pvp'de berbatlar ... anlamadım bu işi :P
  • Çavuş
    95 Mesaj
    konu nıye frost mage e geldıkı oyle bır kıyaslama yapıyorsunuz.ben yazdıklarımı warlocklari kastederek yazmıstım en azından
  • Yarbay
    9849 Mesaj
    At dotları koş adamın peşinde gerekirse fear atarsın çok mu zor?
  • Emekli Yönetici
    2768 Mesaj
    Açıkcası warlock ile leveling beni fazlasıyla sıktı diyebilirim, özellikle levelingde pvp yapmak durumunda kalınca dahada sıkıcı bir hal alıyor çoğunlukla. (üstüne demonlock ta değilseniz...) Yeni açılan pvp serverlarından birinde oynuyorum ve wlock um lv62 şu sıra, herlade en çok zorlandığım charlar dru ve frost mage lerdir, druların stunları ve critler ile bu levellerde dahi 2k lara ulaşan dmg leri üzerine bear formda neredeyse 10k hp leri ile... frost mageler ise, iceblock , cs zaten genellikle yetiyor, olmadı 1-2 instant skill daha, nasıl olsa kenarda 500 dmg spamlayan elemental saolsun...
    Duel ile world pvp çok farklı şeyler, duel de iken petin hazırdır rakibin bellidir, taktik yapar ve uygularsın, world pvp de ise karşına ne şekilde bir rakip çıkacagını bilemezsin bu yüzdende, warlock ile leveling esnasında world pvp belkide en zoru...
    Bunu önlemenin benim gördüğüm kadarı ile 2 yolu var, ya demonlock olucaksınız felguard ve bu kadar bufflanan demon ağacı herşeyin ilacı diyeceksiniz yada void kullanmayıp felhunter veya succ ile leveling yapıcaksınız.
    Void u sac etmek zaten çok fazla bir yarar sağlamıyor artık, karşınızdaki herhangi bir rakibin herhangi bir skill crit i kadar anca abslıyor, yani toplamda 1 atak öne geciriyor sizi sadece ki karşınızda sha varsa onu bile yapmıyor tek tuşluk purge ile bitiyor işi...
    Birde fear işi varki ben onada artık pek güvenemez oldum ya trinkettir ya şanstır zaten max 3 kere atabiliyorsunuz ama trinket olsun yada vururken siz bozuyorsunuz fln, yani dotla fear at, adam dağlara taşlara koştururken ölsün olayı hikaye oldu artık.
    Hatta ally herhangi bir warlock için ud frost mage ile kapışmak tam komedi olur heralde :) ilk fear wotf , ikincisi trinket, 3.fear ı genelde atmayıp death coil e saklarız zaten, onuda attık diyelim... iceblock , ee hani bizim imba fear




  • Teğmen
    150 Mesaj
    70 e tamamlıcan yine soul firecı olcan öz ve net (bilenler anlar :D:D)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: mczaga

    At dotları koş adamın peşinde gerekirse fear atarsın çok mu zor?


    Valla öyle olmuyor işte! O kadar kolay (3 dot bi fear'a) pes eden adam da pvp serverda oynamasın zaten! Ayrıca cast süresi falan var büyüler instant değil sonuçta. Cloth giyen ve düşük hpsi olan spell base charlar için de önemli olan en az darbeyi almak! Yani karşındakine vurdurmadan savaşman gerekiyor!. Hem warlockta adamın peşinden koşmak yerine adamdan kaçmak söz konusu ya da mümkün olduğunca uzak durabilmek!.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    warlock ile artık bg lerden soğudumarkamdan gelen rogue veya druid ler 3-4 vuruşta yatırıyo.warlock la bg yapılmaz ama world pvp yapabilirsin.
    ben bg için lvl39twink rogue char yaptım clothların arkasına geçip geçip bi ambush bi bs da yatırıyorum.zaten genellikle crit vuruyo.
    blizz bc de sürekli atack power a dayanmış,ben aldor la exalted oldum ama nerdeyse hiçbir adam gibi spell damage yok2 tane dandik itemi koymuşlar oraya görüntü olsun die
    sacrifice ını 1 damage de alırlar.immolate ini silence la keserler fear attırmazlar,atsan bile 1 immolate de bozuluyo gidio...dc i resistler millet böööle gider.yani warlock artık imba değil.
    ama ilerde ne olur bilmiorum.sen yapabildiğince pve yapmaya çalış.

    fear atıp adamdan kaçıcanda nolcak?immolate+coa+corruption la ölücekmi? sen kaçtın die kendisini bandajlama vakti bulur...

    1k spell damage olmadan ii pvp yapmak zor.
    |
    |




  • Yarbay
    9849 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Majere


    quote:

    Orjinalden alıntı: mczaga

    At dotları koş adamın peşinde gerekirse fear atarsın çok mu zor?


    Valla öyle olmuyor işte! O kadar kolay (3 dot bi fear'a) pes eden adam da pvp serverda oynamasın zaten! Ayrıca cast süresi falan var büyüler instant değil sonuçta. Cloth giyen ve düşük hpsi olan spell base charlar için de önemli olan en az darbeyi almak! Yani karşındakine vurdurmadan savaşman gerekiyor!. Hem warlockta adamın peşinden koşmak yerine adamdan kaçmak söz konusu ya da mümkün olduğunca uzak durabilmek!.


    oluyor oluyor Hp si de hiçde az değil lock un baktın hp in azalıyor karşı tarafdan çek hp yada mana




  • Binbaşı
    1002 Mesaj
    warlockla pvp istiyorsanız dot u motu unutun arkadaşlar..fear mear hikaye.. artık bütün classlar imba olduğu için savaşlar çok kısa sürüyor o nedenle zamana bağlı dotlar bi işe yaramıyor.. artık sacrificeda işe yaramaz.. Pvp için en verimli pet succubustur özellikle hordelar için.. en hızlı şekilde öldürebileceğin talent ise destructiondır..

    Arkadaş pvp taktikleri demiş..taktik karşıdaki adamın classına duruma göre değişir..
    Orc lock olarak Bc den önce kullandığım genel pvp taktiği coe+seduce yapar ve uzaklaşırım, aradaki mesafeyi açarım, sonra soulfire+ sf yoldayken death coil.. adam death coilin fear etkisindeyken immoblate(death coil atar atmaz), immoblate castinin tam ortasında petin seduce skilli ( seduce castli bir skill olduğu için immoblate castinin tam ortasında çalıştırınca immoblate bitiminde kullanılan conflagrate in ardından adam kıpırdıyamadan tekrar seduce olur).. tekrar seduce olan adama shadow bolt cast ve shadowburn..Bu taktiği 2. filmimde baya kullandım:) (linkihttp://files.filefront.com//;6408994;;/ ) Tabi bu hareketler horde bir lock için geçerli.. bunları undeadlere veya işi bilen shamanlara yapamazsınız.. ve artık bütün roguelarda cloak of shadow var.. onun dışında bazen bu kadar taktiğe hiç gerek kalmıyor ve tek soulfirela adam ölebiliyor (bc öncesi sadece soulfire la 7500 vurmuşluğum vardı)

    Bc den sonra 1vs1 da genelde kullandığım taktik ise coe+ seduce veya fear sonra soulfire.. sf yoldayken immoblate sonra Incinerate+ conflagrate sonra death coil, death coilin etkisindeyken immoblate +shadowfury shadow burn vs...paladinlerde druidlerde daha farklı kombinasyonlar gerekiyor.. dediğim gibi undeadlere kolay kolay yapılamaz bu işler..onun dışında warlockların işi bilen zamanlamayı iyi yapan undead rogue a karşı yapabileceği neredeyse hiçbirşey yok..o yüzden iyi ki horde olmuşum diyorum :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaddack -- 13 Şubat 2007; 21:05:54 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    998 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Basar

    taş makas kağıt olayı yok ...

    olay tamamen gear 'a, talent'a, latency'e ve oynayışa bakıyor ;)

    evet birde cd olayına bakıyo...
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: souldarkorn


    quote:

    Orjinalden alıntı: Basar

    taş makas kağıt olayı yok ...

    olay tamamen gear 'a, talent'a, latency'e ve oynayışa bakıyor ;)

    evet birde cd olayına bakıyo...

    Warlockda ne cd si ?
    |
    |
  • Yarbay
    4723 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Basar

    quote:

    Orjinalden alıntı: Indigo


    quote:

    Orjinalden alıntı: Basar

    taş makas kağıt olayı yok ...

    olay tamamen gear 'a, talent'a, latency'e ve oynayışa bakıyor ;)

    peki gear'a talent' bakar bir nebzede, oynamasını bilen bir full frost mage warriorla oyun oynamıyormu ??



    o ayrı ... frost mage çok gıcık bi class :D birazcık imba'lar ama diğer class'larda o olay yok ... ona kalırsa her class warriorla dalga geçerek oynar ... ben 66 druid'le 70 warrior aldım :S acaip komedi ya ... tank'lıkta berbatlar, pvp'de berbatlar ... anlamadım bu işi :P




    Sen warriora bu saatten sonra tanklıkta berbatlar diyorsan iyi oynayan tank warrior görmemişsin demektir.

    Ha tabi warriorlar prot talente verdiklerinde farm ve pvp hayatı bitiyor tabi. Bir yanda druid tank buildi ile rahat rahat farm yapıp rahat rahat pvp yapabiliyor.
    Acaba diyorum bu nedenden dolayı iyi bir tank warrior görmemiş olabilirmisin ?

    Blizzard öyle bir talent ağacı yapsınki warriora aynı druidler gibi hem rahat tanklasınlar hem rahat farm yapsınlar hemde pvpde iyi dps yapsınlar. Belki o zaman iyi bir tank warrior görürsün.

    Gözünü sevdiğimin shield wallı, Last standı, spell reflecti başka hangi sınıfta bu kadar güzel özellikler var.

    Ha hatta fear atan bosslarda warrior zerk rage ile fearda yemiyodu değilmi. Geri kalan hybird sınıflarımız deli dana gibi koşuyorlar etrafta. Misal; Nightbane hatta SL deki trash moblar.

    Son olarak ne mutlu warriora ki druidler gibi kaçmaya yönelik özellikleride yok. Çok gördük k.çı sıkışınca kuş olup yada travel forma geçip kaçan druidleri...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 2 Ağustos 2007; 7:33:02 >




  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    arkadaşım ben burda bi abimizn warlcok hakkında ki engin bilgilerine yer verdim biraz eski bişi ama fark etmez aşşa yukarı fazla bişi değişmedi oku anlıycaksın shman rehberinin altında biraz aşşalarda snrm bak görüceksin

    http://forum.donanimhaber.com/m_12819574/tm.htm

    Edit:Lİnki unutmuşum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matrix_0011 -- 2 Ağustos 2007; 14:42:27 >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
Sohbet
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,429
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.